quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes
Ligt wel ietwat gevoelig momenteel hoorquote:
Hoezo ligt dat gevoelig.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt wel ietwat gevoelig momenteel hoor![]()
Aan de andere kant des te meer reden om mij er definitief te vestigen.
Niet iedereenquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
onzin, sof vindt iedereen tof volgens mij
Ohjaquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk vanavond al zou vertrekken.
Maar ja... al een kerstfilm gevonden?
Ja dat is zo.quote:
Oké, dan doe ik met je mee. Gedeelde smart is halve smart.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohjasorry
Nee nog niet. Ik denk dat ik wat boeken ga lezen voor school.
Oh, ik had het als grap neergezet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TT is waarheid, eerlijk gezegd
Gezellig zeg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, dan doe ik met je mee. Gedeelde smart is halve smart.
Dag
quote:
Oh is wel waar hoor. 7.9/10 zou d'r nog een keer meetenquote:
Deed ik ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:59 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier hard dus ik heb maar een taxi besteld naar het vliegveld
Piccadilly Circus natuurlijk helemaal afgeladenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:00 schreef Stuart het volgende:
Meestal ga ik met de tube maar nu met dit kloteweer en de drukte op de Piccadilly line (Winter Wonderland) vind ik het wel prima
Wow, dat is wel heel vroegquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deed ik ookwant de tube liep pas vanaf 6:30 en ik moest 4:30 een taxi
Het is meer dat heel veel mensen naar Hyde Park willen voor Winter Wonderland. Dus de stations vanaf waar ik woon (Kings Cross) tot South Ken zijn helemaal vol. Meestal wordt geadviseerd om te lopen vanaf Green Park zelfs of vanaf Victoria (andere lijn though)quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Piccadilly Circus natuurlijk helemaal afgeladen
Das wel duurquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel vroeg
Ik moet ongeveer 8 minuten lopen naar het station en de Piccadilly line is echt absurd druk door Winter Wonderland (Hyde Park). Normaal neem ik 'gewoon' de tube. Dat is namelijk maar iets van 4 of 5 pond en de taxi 36
whatquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
VLC ook in kerstsferen
you wot m8?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Das wel duurwelk vliegveld neem je?
VLC mediaplayer? Is normaal alleen die pion.quote:
Heathrow airport terminal 4. Duurt maar 3 kwartier qua rijden. Ik woon in N1. Best een stukje rijdenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Das wel duurwelk vliegveld neem je?
Hahahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
VLC ook in kerstsferen
Ah heathrowquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heathrow airport terminal 4. Duurt maar 3 kwartier qua rijden. Ik woon in N1. Best een stukje rijden
Mee eens. Ik vlieg 1 of 2x per jaar vanaf Luton naar Spanje namelijk. Ik vlieg nooit vanaf Stansted, zelden vanaf Gatwick en Cityquote:
We hebben het over de tube toch?quote:
Ja, mijn vlucht is pas om 5 uur maar ik heb mijn taxi besteld om half 2 want ik wil op het vliegveld eten en wat dingen kopenquote:
Het ging nu over de prijs van de taxi van mijn huis naar het vliegveldquote:
Neequote:Op zaterdag 21 december 2013 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben het over de tube toch?
Nicequote:Op zaterdag 21 december 2013 13:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vlieg 1 of 2x per jaar vanaf Luton naar Spanje namelijk. Ik vlieg nooit vanaf Stansted, zelden vanaf Gatwick en City
Logischquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mijn vlucht is pas om 5 uur maar ik heb mijn taxi besteld om half 2 want ik wil op het vliegveld eten en wat dingen kopen
Qua vliegveld is City te gek. Heel gek en daardoor erg snelquote:
Half 8 NL tijdquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Logischben je wel mooi op tijd in NL
Heathrow is veel bekenderquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Qua vliegveld is City te gek. Heel gek en daardoor erg snel![]()
Maar vaak zijn de vluchten daarvandaan duurder
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen zo vlak voor kerst
boeiend gwn spange chimi zoeken en hosselen ;cquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb geen chimi tog :s
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
boeiend gwn spange chimi zoeken en hosselen ;c
haterquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:22 schreef Toto69 het volgende:
waarom kijkt mijn moeder die sR meuk
nu moet ik mn eigen muziek x9000 doen om niet die shit te horen
Maar de seks is wel goed zeker?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:24 schreef Toto69 het volgende:
ik heb haar statusupdates geblokkeerd![]()
niks te klagenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar de seks is wel goed zeker?
Misschien moet je haar vragen op FOK! te komen en jullie sexleven gaan bespreken, ik heb gehoord dat dit erg geapprecieerd word.quote:
no fucking wayquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet je haar vragen op FOK! te komen en jullie sexleven gaan bespreken, ik heb gehoord dat dit erg geapprecieerd word.
het is iig geen verwend nestquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voorspelt niet veel goeds dit
bij mij nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
VLC ook in kerstsferen
Neuh hoor. Ik bedoel meer dat ze verder tof is maar gewoon hele domme dingen op FB zet. that's allquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wordt persoonlijk dit
kut srquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:22 schreef Toto69 het volgende:
waarom kijkt mijn moeder die sR meuk
nu moet ik mn eigen muziek x9000 doen om niet die shit te horen
Maar ik hoor nooit iets positiefs over haar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neuh hoor. Ik bedoel meer dat ze verder tof is maar gewoon hele domme dingen op FB zet. that's all
overigens weet ze ook wel dat ik dat vind
wat is er niet positief aan ze is verder tofquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik hoor nooit iets positiefs over haar.
das een liedje.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
wat is dat eat sleep rave repeat
ik ga het opzoeken
een kutnummerquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
wat is dat eat sleep rave repeat
ik ga het opzoeken
Beetje magertjes naast het gezeik dat ze domme statussen post.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wat is er niet positief aan ze is verder tof
maar das de waarheid.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje magertjes naast het gezeik dat ze domme statussen post.
Nee man, Tsunami had de anthem moeten worden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind hem wel aardig hoor. Geen topper verder, maar beter dan die poep van Martin Garrix en die Tsunami shit
Dat nummerquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee man, Tsunami had de anthem moeten worden.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:34 schreef supersof het volgende:
en wtf die volgorde
eat sleep rave repeat
je kan beter eerst slapen en dan eten toch.
Heeft je vriendin wat te doen vanavond?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft je vriendin wat te doen vanavond?
Joh, was een grapje manquote:
would if i couldquote:
you could so shouldquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, was een grapje man
[..]
would if i could
Denk niet dat je weet over wie het gaat, maar okquote:
een kameel heeft bultenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk niet dat je weet over wie het gaat, maar ok
Goede reisquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:52 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zijn koffer verder inpakken. Misschien tot vannacht mensen
Niet over FOK! Anne?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk niet dat je weet over wie het gaat, maar ok
nee johquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet over FOK! Anne?
Dan hou ik mijn mond.
Nee, over een meisje die ik moet hosselen van toto.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet over FOK! Anne?
Dan hou ik mijn mond.
meisje datquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, over een meisje die ik moet hosselen van toto.
hoe onrespectvol het ook klinkt
Nope.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, over een meisje die ik moet hosselen van toto.
hoe onrespectvol het ook klinkt
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope.
Ik ben zwak as fuck atm
Ik denk dat een stibba onmogelijk is #nofap #spatiepost
Waar gaan mijn aanstaande schoonouders heen?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Waar gaan mijn aanstaande schoonouders heen?
Net heel het album op mijn Ipod gezet.quote:
niet waarquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Net heel het album op mijn Ipod gezet.
ik.quote:
Lastig. Denk mobiel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
Als jullie moeten kiezen. Welk apparaat zou jij dan houden als je de rest weg moest gooien.
Laptop, mobiel, tablet, ipod.
Typ. Baas.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:02 schreef supersof het volgende:
Mijn kostbaarste bezit is mijn laptop.Mijn enige liefde
Wat?quote:
Bij deze help ik je hond met weglopenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:02 schreef supersof het volgende:
Hoe weet je dat.quote:
Phabletquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
Als jullie moeten kiezen. Welk apparaat zou jij dan houden als je de rest weg moest gooien.
Via mijquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe weet je dat.
Ik heb je trouwens gevonden op fb
Ja.quote:
Gequote:Op zaterdag 21 december 2013 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe weet je dat.
Ik heb jou ook gevonden op facebook maar ik ben te arrogant om je uit te nodigen dus ik wacht eventjes tot jij dat doet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe weet je dat.
De hond doet best wel vervelend de laatste tijd. Dus ga je gangquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij deze help ik je hond met weglopen
Het is ook best een knullige naam jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Phabletsdaar heb ik met m'n huisgenoot in Portugal echt een dag om dubbel gelegen
die naam
Dan heb jij mij dus niet gevonden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Ge
[..]
Ik heb jou ook gevonden op facebook maar ik ben te arrogant om je uit te nodigen dus ik wacht eventjes tot jij dat doet.
iddquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is ook best een knullige naam ja
Als dat jouw bevinding is dan moet je het vooral bij die gedachte laten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan heb jij mij dus niet gevonden.
Is het Princess/prince Lazar geworden? Je hond zal wel een nationale Slavische held zijn.quote:
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
De hond doet best wel vervelend de laatste tijd. Dus ga je gang
Wil je dat ik het doe?quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Als dat jouw bevinding is dan moet je het vooral bij die gedachte laten.
Ik denk toch Mayaquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het Princess/prince Lazar geworden? Je hond zal wel een nationale Slavische held zijn.
[..]
Nou ja zeg.
Als je dat wilquote:
Laptopquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:02 schreef supersof het volgende:
Maar het volk was best baas met hun sporten waarbij de verliezer geofferd werd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maya de bij was best wel een baggerserie.
Een volk wat zichzelf de tyfus in hielp door levende offers in hun waterbron te gooien. (Al hielpen de Spanjaarden ook wel mee)quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar het volk was best baas met hun sporten waarbij de verliezer geofferd werd.
Het waren de Spanjolen en hun vieze ziektesquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een volk wat zichzelf de tyfus in hielp door levende offers in hun waterbron te gooien. (Al hielpen de Spanjaarden ook wel mee)
Ik hoop dat je pup intelligenter wordt.
huilenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik haat dit. Ik kan niet werken, ik kan vanavond niet naar fissa.
Grrrr
ga bekkenstotenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Grrrr
neequote:
quote:
Ja sry mag ik ook even klagen?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ja sry mag ik ook even klagen?
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ja sry mag ik ook even klagen?
De cultuur was al ten dode opgeschreven voordat de Spanjolen met hun ziektes en geloof kwamen. Zij gaven enkel het laatste zetje.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Het waren de Spanjolen en hun vieze ziektes
Fissaquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Grrrr
neequote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:16 schreef Typisch het volgende:
fissa, als aids een synoniem kreeg werd dat het
jaquote:
Kan je mij ook iets vertellen over het Bulgaarse rijk rond de 12e eeuwquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De cultuur was al ten dode opgeschreven voordat de Spanjolen met hun ziektes en geloof kwamen. Zij gaven enkel het laatste zetje.
Maar oké, Maya is wel een leuke naam.
[..]
Fissa
Ik verspreid me als een ziekte over FOK! en Facebookquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij alles op Fok! bijhoudt. Gaat er nog ook een scriptie uitkomen?
quote:
ga je wond spoelenquote:
gadverquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik verspreid me als een ziekte over FOK! en Facebook
Gelukkig heb ik een goede weerstand.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik verspreid me als een ziekte over FOK! en Facebook
hoesoquote:
ik merk nog niksquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij is al je broekje binnengedrongen
dven werkt sneller dan een paracetamol
quote:
quote:
Iehwlquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij is al je broekje binnengedrongen
Hey vriendquote:
ben benieuwdquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
you'll feel a strong pressure between your legs soon
H. Gr.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Praten over seks enzo gadver :s
Yo. Hier troll je niet?quote:
Je dacht "Hey, laat ik eens Engels typen"quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
you'll feel a strong pressure between your legs soon
Het is goorquote:
Ik troll overal wanneer het mij uitkomt.quote:
goordonquote:
Godver is een afkorting van godverdomme. Dus dan zal het ook gadver en gadverdamme zijn.quote:
hoe is het met je badoo sletjes afgelopen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik troll overal wanneer het mij uitkomt.
Oké man. Voor een geboren Rotterdammer heb je wel een verkeerde club gekozen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
kuttrollquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
dven ook al een badoo-ridder?quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe is het met je badoo sletjes afgelopen?
watquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:23 schreef Toto69 het volgende:
?$$ "$N $$$ ^#$ $ d$* "$d '$$F "$r
'$$ $$k 9$$ ' d$N $$F * $$> *
'$$ $$F 9$$ : $$$r $$$ $$> f
'$$ $$ 9$$.e$ . #$$ $$$ $$L.$F
'$$**#" 9$$ ^$ f $$L $$$ $$> #F
'$$ 9$$ ' . '$$ $$$ $$> F
'$$ 9$$ " P""""$$N '$$r J $$> x
{$$ 9$$ .$ '$$ ^$$. d$ $$r dF
"""" `"""""""" '"" """" """" """"""""
..... d*##$.
zP"""""$e. $" $o
4$ '$ $" $
'$ '$ J$ $F
'b $k $> $
$k $r J$ d$
'$ $ $" $~
'$ "$ '$E $
$ $L $" $F ...
$. 4B $ $$$*"""*b
'$ $. $$ $$ $F
"$ R$ $F $" $
$k ?$ u* dF .$
^$. $$" z$ u$$$$e
#$b $E.dW@e$" ?$
#$ .o$$# d$$$$c ?F
$ .d$$#" . zo$> #$r .uF
$L .u$*" $&$$$k .$$d$$F
$$" ""^"$$$P"$P9$
JP .o$$$$u:$P $$
$ ..ue$" "" $"
d$ $F $
$$ ....udE 4B
#$ """"` $r @$
^$L '$ $F
RN 4N $
*$b d$
$$k $F
$$b $F
$"" $F
'$ $
$L $
'$ $
$ $
"
Mooiquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:23 schreef Toto69 het volgende:
?$$ "$N $$$ ^#$ $ d$* "$d '$$F "$r
'$$ $$k 9$$ ' d$N $$F * $$> *
'$$ $$F 9$$ : $$$r $$$ $$> f
'$$ $$ 9$$.e$ . #$$ $$$ $$L.$F
'$$**#" 9$$ ^$ f $$L $$$ $$> #F
'$$ 9$$ ' . '$$ $$$ $$> F
'$$ 9$$ " P""""$$N '$$r J $$> x
{$$ 9$$ .$ '$$ ^$$. d$ $$r dF
"""" `"""""""" '"" """" """" """"""""
..... d*##$.
zP"""""$e. $" $o
4$ '$ $" $
'$ '$ J$ $F
'b $k $> $
$k $r J$ d$
'$ $ $" $~
'$ "$ '$E $
$ $L $" $F ...
$. 4B $ $$$*"""*b
'$ $. $$ $$ $F
"$ R$ $F $" $
$k ?$ u* dF .$
^$. $$" z$ u$$$$e
#$b $E.dW@e$" ?$
#$ .o$$# d$$$$c ?F
$ .d$$#" . zo$> #$r .uF
$L .u$*" $&$$$k .$$d$$F
$$" ""^"$$$P"$P9$
JP .o$$$$u:$P $$
$ ..ue$" "" $"
d$ $F $
$$ ....udE 4B
#$ """"` $r @$
^$L '$ $F
RN 4N $
*$b d$
$$k $F
$$b $F
$"" $F
'$ $
$L $
'$ $
$ $
"
Verloopt voorspoedig. Zou er vanavond eentje op visite krijgen in m'n pad maar ik twijfel of ik nog wel zin heb. Beter ga ik gewoon een avondje gamen bier drinken en fokkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe is het met je badoo sletjes afgelopen?
Ik voel me niet echt plaats- of staatsgebonden. Gelukkig ben ik vrijquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Oké man. Voor een geboren Rotterdammer heb je wel een verkeerde club gekozen.
Af en toe heb ik best mijn goede momentenquote:
oh heyquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:24 schreef supersof het volgende:
Als je hem quote zie je het wel in het reactievenster.
Af en toe is niet vaak.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Af en toe heb ik best mijn goede momenten
dven is een rotterdammer?quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Oké man. Voor een geboren Rotterdammer heb je wel een verkeerde club gekozen.
Ik ben rigoreus minder gaan drinkenquote:
Enkel geboren. Opgegroeid bezuiden Rotterdam. Heb nog wel een tijdje op Heijplaat en de Beukelsdijk gewoond rond m'n 17equote:
en dan voor ajax zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Enkel geboren. Opgegroeid bezuiden Rotterdam. Heb nog wel een tijdje op Heijplaat en de Beukelsdijk gewoond rond m'n 17e
quote:
Dat is wel goed van jequote:Op zaterdag 21 december 2013 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben rigoreus minder gaan drinken
Ik kies nu eenmaal graag voor klasse.quote:
Uh, oke.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zelfs meer Rotterdammer dan jij.
Maar kwalitatief spijtig genoeg niet bevorderendquote:
stuur nu een bericht en vraag haar nummer om te whatsappenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik maar moed verzamelen om meisje aan te spreken op facebook, gaat ze net offline zodra ik op haar naam klik.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik maar moed verzamelen om meisje aan te spreken op facebook, gaat ze net offline zodra ik op haar naam klik.
Gelijk offline voor hoer uitmaken en blokkeren. Wat denkt ze wel niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb haar nummer al.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
stuur nu een bericht en vraag haar nummer om te whatsappen
Troost mijquote:
Nee, ze is geen hoer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelijk offline voor hoer uitmaken en blokkeren. Wat denkt ze wel niet.
kusje op je linkerneusgatquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb haar nummer al.
[..]
Troost mij
[..]
Nee, ze is geen hoer.
gewoon sturenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
app haar danquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb haar nummer al.
[..]
Troost mij
[..]
Nee, ze is geen hoer.
je bent zelf onzinquote:
Dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar kwalitatief spijtig genoeg niet bevorderend
Nee altijd.quote:
Bij tijd en wijlen, af en toe zo nu en dan met onzekere regelmaat wel ja.quote:
Zeg het hem. Ik heb het Typisch nooit durven zeggen met zijn Feyenoord VBL knokploeg achter zich.quote:
app haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |