quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes
Ligt wel ietwat gevoelig momenteel hoorquote:
Hoezo ligt dat gevoelig.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt wel ietwat gevoelig momenteel hoor![]()
Aan de andere kant des te meer reden om mij er definitief te vestigen.
Niet iedereenquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
onzin, sof vindt iedereen tof volgens mij
Ohjaquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk vanavond al zou vertrekken.
Maar ja... al een kerstfilm gevonden?
Ja dat is zo.quote:
Oké, dan doe ik met je mee. Gedeelde smart is halve smart.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohjasorry
Nee nog niet. Ik denk dat ik wat boeken ga lezen voor school.
Oh, ik had het als grap neergezet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TT is waarheid, eerlijk gezegd
Gezellig zeg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, dan doe ik met je mee. Gedeelde smart is halve smart.
Dag
quote:
Oh is wel waar hoor. 7.9/10 zou d'r nog een keer meetenquote:
Deed ik ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:59 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier hard dus ik heb maar een taxi besteld naar het vliegveld
Piccadilly Circus natuurlijk helemaal afgeladenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:00 schreef Stuart het volgende:
Meestal ga ik met de tube maar nu met dit kloteweer en de drukte op de Piccadilly line (Winter Wonderland) vind ik het wel prima
Wow, dat is wel heel vroegquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deed ik ookwant de tube liep pas vanaf 6:30 en ik moest 4:30 een taxi
Het is meer dat heel veel mensen naar Hyde Park willen voor Winter Wonderland. Dus de stations vanaf waar ik woon (Kings Cross) tot South Ken zijn helemaal vol. Meestal wordt geadviseerd om te lopen vanaf Green Park zelfs of vanaf Victoria (andere lijn though)quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Piccadilly Circus natuurlijk helemaal afgeladen
Das wel duurquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel vroeg
Ik moet ongeveer 8 minuten lopen naar het station en de Piccadilly line is echt absurd druk door Winter Wonderland (Hyde Park). Normaal neem ik 'gewoon' de tube. Dat is namelijk maar iets van 4 of 5 pond en de taxi 36
whatquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
VLC ook in kerstsferen
you wot m8?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Das wel duurwelk vliegveld neem je?
VLC mediaplayer? Is normaal alleen die pion.quote:
Heathrow airport terminal 4. Duurt maar 3 kwartier qua rijden. Ik woon in N1. Best een stukje rijdenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Das wel duurwelk vliegveld neem je?
Hahahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
VLC ook in kerstsferen
Ah heathrowquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heathrow airport terminal 4. Duurt maar 3 kwartier qua rijden. Ik woon in N1. Best een stukje rijden
Mee eens. Ik vlieg 1 of 2x per jaar vanaf Luton naar Spanje namelijk. Ik vlieg nooit vanaf Stansted, zelden vanaf Gatwick en Cityquote:
We hebben het over de tube toch?quote:
Ja, mijn vlucht is pas om 5 uur maar ik heb mijn taxi besteld om half 2 want ik wil op het vliegveld eten en wat dingen kopenquote:
Het ging nu over de prijs van de taxi van mijn huis naar het vliegveldquote:
Neequote:Op zaterdag 21 december 2013 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben het over de tube toch?
Nicequote:Op zaterdag 21 december 2013 13:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vlieg 1 of 2x per jaar vanaf Luton naar Spanje namelijk. Ik vlieg nooit vanaf Stansted, zelden vanaf Gatwick en City
Logischquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mijn vlucht is pas om 5 uur maar ik heb mijn taxi besteld om half 2 want ik wil op het vliegveld eten en wat dingen kopen
Qua vliegveld is City te gek. Heel gek en daardoor erg snelquote:
Half 8 NL tijdquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Logischben je wel mooi op tijd in NL
Heathrow is veel bekenderquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Qua vliegveld is City te gek. Heel gek en daardoor erg snel![]()
Maar vaak zijn de vluchten daarvandaan duurder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |