Het is meer dat heel veel mensen naar Hyde Park willen voor Winter Wonderland. Dus de stations vanaf waar ik woon (Kings Cross) tot South Ken zijn helemaal vol. Meestal wordt geadviseerd om te lopen vanaf Green Park zelfs of vanaf Victoria (andere lijn though)quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Piccadilly Circus natuurlijk helemaal afgeladen
Das wel duurquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel vroeg
Ik moet ongeveer 8 minuten lopen naar het station en de Piccadilly line is echt absurd druk door Winter Wonderland (Hyde Park). Normaal neem ik 'gewoon' de tube. Dat is namelijk maar iets van 4 of 5 pond en de taxi 36
whatquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
VLC ook in kerstsferen
you wot m8?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Das wel duurwelk vliegveld neem je?
VLC mediaplayer? Is normaal alleen die pion.quote:
Heathrow airport terminal 4. Duurt maar 3 kwartier qua rijden. Ik woon in N1. Best een stukje rijdenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Das wel duurwelk vliegveld neem je?
Hahahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
VLC ook in kerstsferen
Ah heathrowquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heathrow airport terminal 4. Duurt maar 3 kwartier qua rijden. Ik woon in N1. Best een stukje rijden
Mee eens. Ik vlieg 1 of 2x per jaar vanaf Luton naar Spanje namelijk. Ik vlieg nooit vanaf Stansted, zelden vanaf Gatwick en Cityquote:
We hebben het over de tube toch?quote:
Ja, mijn vlucht is pas om 5 uur maar ik heb mijn taxi besteld om half 2 want ik wil op het vliegveld eten en wat dingen kopenquote:
Het ging nu over de prijs van de taxi van mijn huis naar het vliegveldquote:
Neequote:Op zaterdag 21 december 2013 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben het over de tube toch?
Nicequote:Op zaterdag 21 december 2013 13:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vlieg 1 of 2x per jaar vanaf Luton naar Spanje namelijk. Ik vlieg nooit vanaf Stansted, zelden vanaf Gatwick en City
Logischquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mijn vlucht is pas om 5 uur maar ik heb mijn taxi besteld om half 2 want ik wil op het vliegveld eten en wat dingen kopen
Qua vliegveld is City te gek. Heel gek en daardoor erg snelquote:
Half 8 NL tijdquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Logischben je wel mooi op tijd in NL
Heathrow is veel bekenderquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Qua vliegveld is City te gek. Heel gek en daardoor erg snel![]()
Maar vaak zijn de vluchten daarvandaan duurder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |