Waar gaan mijn aanstaande schoonouders heen?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Waar gaan mijn aanstaande schoonouders heen?
Net heel het album op mijn Ipod gezet.quote:
niet waarquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Net heel het album op mijn Ipod gezet.
ik.quote:
Lastig. Denk mobiel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
Als jullie moeten kiezen. Welk apparaat zou jij dan houden als je de rest weg moest gooien.
Laptop, mobiel, tablet, ipod.
Typ. Baas.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:02 schreef supersof het volgende:
Mijn kostbaarste bezit is mijn laptop.Mijn enige liefde
Wat?quote:
Bij deze help ik je hond met weglopenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:02 schreef supersof het volgende:
Hoe weet je dat.quote:
Phabletquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
Als jullie moeten kiezen. Welk apparaat zou jij dan houden als je de rest weg moest gooien.
Via mijquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe weet je dat.
Ik heb je trouwens gevonden op fb
Ja.quote:
Gequote:Op zaterdag 21 december 2013 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe weet je dat.
Ik heb jou ook gevonden op facebook maar ik ben te arrogant om je uit te nodigen dus ik wacht eventjes tot jij dat doet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe weet je dat.
De hond doet best wel vervelend de laatste tijd. Dus ga je gangquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij deze help ik je hond met weglopen
Het is ook best een knullige naam jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Phabletsdaar heb ik met m'n huisgenoot in Portugal echt een dag om dubbel gelegen
die naam
Dan heb jij mij dus niet gevonden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Ge
[..]
Ik heb jou ook gevonden op facebook maar ik ben te arrogant om je uit te nodigen dus ik wacht eventjes tot jij dat doet.
iddquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is ook best een knullige naam ja
Als dat jouw bevinding is dan moet je het vooral bij die gedachte laten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan heb jij mij dus niet gevonden.
Is het Princess/prince Lazar geworden? Je hond zal wel een nationale Slavische held zijn.quote:
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
De hond doet best wel vervelend de laatste tijd. Dus ga je gang
Wil je dat ik het doe?quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Als dat jouw bevinding is dan moet je het vooral bij die gedachte laten.
Ik denk toch Mayaquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het Princess/prince Lazar geworden? Je hond zal wel een nationale Slavische held zijn.
[..]
Nou ja zeg.
Als je dat wilquote:
Laptopquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:02 schreef supersof het volgende:
Maar het volk was best baas met hun sporten waarbij de verliezer geofferd werd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maya de bij was best wel een baggerserie.
Een volk wat zichzelf de tyfus in hielp door levende offers in hun waterbron te gooien. (Al hielpen de Spanjaarden ook wel mee)quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar het volk was best baas met hun sporten waarbij de verliezer geofferd werd.
Het waren de Spanjolen en hun vieze ziektesquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een volk wat zichzelf de tyfus in hielp door levende offers in hun waterbron te gooien. (Al hielpen de Spanjaarden ook wel mee)
Ik hoop dat je pup intelligenter wordt.
huilenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik haat dit. Ik kan niet werken, ik kan vanavond niet naar fissa.
Grrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |