Dat is wel goed van jequote:Op zaterdag 21 december 2013 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben rigoreus minder gaan drinken
Ik kies nu eenmaal graag voor klasse.quote:
Uh, oke.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zelfs meer Rotterdammer dan jij.
Maar kwalitatief spijtig genoeg niet bevorderendquote:
stuur nu een bericht en vraag haar nummer om te whatsappenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik maar moed verzamelen om meisje aan te spreken op facebook, gaat ze net offline zodra ik op haar naam klik.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik maar moed verzamelen om meisje aan te spreken op facebook, gaat ze net offline zodra ik op haar naam klik.
Gelijk offline voor hoer uitmaken en blokkeren. Wat denkt ze wel niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb haar nummer al.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
stuur nu een bericht en vraag haar nummer om te whatsappen
Troost mijquote:
Nee, ze is geen hoer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelijk offline voor hoer uitmaken en blokkeren. Wat denkt ze wel niet.
kusje op je linkerneusgatquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb haar nummer al.
[..]
Troost mij
[..]
Nee, ze is geen hoer.
gewoon sturenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
app haar danquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb haar nummer al.
[..]
Troost mij
[..]
Nee, ze is geen hoer.
je bent zelf onzinquote:
Dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar kwalitatief spijtig genoeg niet bevorderend
Nee altijd.quote:
Bij tijd en wijlen, af en toe zo nu en dan met onzekere regelmaat wel ja.quote:
Zeg het hem. Ik heb het Typisch nooit durven zeggen met zijn Feyenoord VBL knokploeg achter zich.quote:
app haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |