Oh dat heb ik wel eens gespeeld volgens mij. Wil misschien wel een keer meedoen maar niet vanavond.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:58 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=5
Allemaal mooie praatjes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
dat zei de andere ronselaar de vorige keer tenminste
1 zet per dag.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
je hoeft maar 1 zet per week te doen ofzo
Pffff kijk hem interessant doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:06 schreef sp3c het volgende:
al sla ik deze gewoon over, geheimzinnige moddingetjes te doen
Hoezo laat mij?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:12 schreef sp3c het volgende:
laat mij ook een keer!!
gelijk tof doen die Cnorrie
Ik weet het al dus je krijgt niks.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef Specularium het volgende:
Ik weet waar dit over gaat.
Mensen die het ook willen weten kunnen mij geld sturen.
Is alleen geen garantie dat ik iets ga zeggen.
ik wel maar het is nog geheimquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo laat mij?
Ik doe nooit interessant. Ik heb niks om interessant over te doen gek.
Het vorige spel moet nog steeds beginnenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef remlof het volgende:
We hebben nog twee spelers nodig voor ons Diplomacy spel op de world map:
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=5
Wie o wie?
Hoe slaat dat op je longen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:25 schreef arjan1112 het volgende:
die Lucky smaak van de e-sigaret is best lekker, de beste tot nu toe
uiteraardquote:
Heb je die weggooidingen? Ik zag ze staan bij de sigarenboer maar ik wist niet welke te nemen, toen maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:25 schreef arjan1112 het volgende:
die Lucky smaak van de e-sigaret is best lekker, de beste tot nu toe
Hoe bedoel je ? of je er kanker van krijgt ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe slaat dat op je longen?
Helemaal niet zeker?
neequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je die weggooidingen? Ik zag ze staan bij de sigarenboer maar ik wist niet welke te nemen, toen maar niet gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |