quote:
oh oh nice wel leuk nummerquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb hem al, tenminste, de remix die ik zocht.
Net alsof ik het verschil zie, alle dames lijken op elkaar.quote:
Ga fietsen.quote:
Samen met mij huilen en kijken of gedeelde smart daadwerkelijk halve smart isquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
Nou cachie gaat niet op vakantie, wat nu?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik het verschil zie, alle dames lijken op elkaar.
[..]
Ga fietsen.
fuglyquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:04 schreef Rezania het volgende:
Komt eigenlijk vooral door de uni, want iedere dag gebeurt er dit:
[ afbeelding ]
Zo origineel, omg!
mag ik meequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
je had mee gemogen naar polen cachie mja je hebt me op mijn ziel getrapt
Zeg dan gewoon dat wijf van de Titanic, die ken ik nog van Mastermovies.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je Kate Winslet. Wel enigszins herkenbaar toch?![]()
Inso heeft Kate Middleton en ik Kaya Scodelario
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:04 schreef Ezell het volgende:
wie koopt er nu zulke vrolijke tassen?
Daarom. Neem Sof en mij mee. Wij waarderen de Slavische taal en cultuur wel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Savonds niet samen over straatquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel gevaarlijk als ik een jongen meeneem
hoezoquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel gevaarlijk als ik een jongen meeneem
NEEquote:
Niet zo praten hoor. Kan ik niet tegenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom. Neem Sof en mij mee. Wij waarderen de Slavische taal en cultuur wel.
straks denken ze dat we homo zijnquote:
O fuck, ik had de rest niet gezien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]Serieus, dat is je enige aanmerking op die foto?
n e equote:
Goelag deportatie allesquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
straks denken ze dat we homo zijn
gelijk onterfing en in elkaar getrapt
stel je niet aanquote:
ja naar ruslandquote:
gifjes van 5 framesquote:
oke je haat mijquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
straks denken ze dat we homo zijn
gelijk onterfing en in elkaar getrapt
Komt door imgur, die had toentertijd nog een lage limiet op gifjes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gifjes van 5 framesga terug naar tumblr
Zie je wel wat van het land, wees eerlijkquote:
Dobryy vecher. Toegegeven ik had google.translate nodig maar volgend blok mijn eerste keuzevak Russischquote:
dobriy vecherquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Dobryy vecher. Toegegeven ik had google.translate nodig maar volgend blok mijn eerste keuzevak Russisch
skyrimjobquote:
zie je mods anders doen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka is een beetje melodramatisch vanavond
ik ben emotioneel vanwege dat klb topicquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka is een beetje melodramatisch vanavond
Je hoort te zeggen "Wat een goede poging LR, maar het kan nog net iets beter. Dobriy vecher is een meer gangbare variant en het zal je betere begrepen laten worden"quote:
ik heb je een poolse tip gegevenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hoort te zeggen "Wat een goede poging LR, maar het kan nog net iets beter. Dobriy vecher is een meer gangbare variant en het zal je betere begrepen laten worden.
Nu is mijn zelfvertrouwen de grond in getrapt
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
Rezania, zou je niet gaan slapen? Je lijkt mij wel. Zo wispelturig.
Zal ik HP gaan kijken vannacht?quote:
maar hp meet danquote:
LR ik neem laptop wel mee morgen dan gezellig met de bende allemaal HP kijken op beamerquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je geeft het glorieuze plan nu al opOp deze wijze schop je het nooit tot mod
quote:
Ja die komt er toch nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je geeft het glorieuze plan nu al opOp deze wijze schop je het nooit tot mod
Ik schop mijn ouders en broertjes wel het huis uit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
HP meet bij Heppie volgende week zaterdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik schop mijn ouders en broertjes wel het huis uit.
serieus? nicequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie je wel wat van het land, wees eerlijk
[..]
Dobryy vecher. Toegegeven ik had google.translate nodig maar volgend blok mijn eerste keuzevak Russisch
jawelquote:
Kom je dan ook langs?quote:
ik jou ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef xcachet het volgende:
Ik vind mezelf echt leuk.
Dat mag best gezegd worden.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef Rezania het volgende:
Dankjewel voor het bezorgen van oogkanker. Deze is zojuist aangekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pitstop misschienquote:
Jij bent dan ook leuk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef xcachet het volgende:
Ben je wel lang bezig met reizen dan voor pitstop.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
pitstop misschien
[..]
Jij bent dan ook leuk.
Jij bent dus de enige die erop reageert, iedereen is bang voor mijn spoilers.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel voor het bezorgen van oogkanker. Deze is zojuist aangekomen.
Saaie troela. Zit gewoon alle 7 delen uitquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
pitstop misschien
[..]
Jij bent dan ook leuk.
wat heb je gekooktquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb vandaag gekookt voor mezelf
Dan reis ik wel gewoon door.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben je wel lang bezig met reizen dan voor pitstop.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef xcachet het volgende:
Ik ga die marathon al met andere mensen doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Saaie troela. Zit gewoon alle 7 delen uit
Je kan niet verder reizen tenzij je boot huurt.quote:
Veel meer komt er bij mij dan ook niet uit neequote:
TREINquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je kan niet verder reizen tenzij je boot huurt.
denken dat er een trein is naar waar ik woonquote:
RTquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef xcachet het volgende:
Deze week nog biefstukje bij de V&D op met kruidenboterquote:
morgen ga ik weer boerenkool koken gewoon om keihard mn vriendin te trollenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel meer komt er bij mij dan ook niet uit neeOf broodje hamburger, of wat gebakken aardappels.
kutlevenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
denken dat er een trein is naar waar ik woon
omgquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:17 schreef Rezania het volgende:
Nou, speciaal voor jou Etsu.
[ afbeelding ]
jaloersquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze week nog biefstukje bij de V&D op met kruidenboter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |