ik heb je een poolse tip gegevenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hoort te zeggen "Wat een goede poging LR, maar het kan nog net iets beter. Dobriy vecher is een meer gangbare variant en het zal je betere begrepen laten worden.
Nu is mijn zelfvertrouwen de grond in getrapt
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
Rezania, zou je niet gaan slapen? Je lijkt mij wel. Zo wispelturig.
Zal ik HP gaan kijken vannacht?quote:
maar hp meet danquote:
LR ik neem laptop wel mee morgen dan gezellig met de bende allemaal HP kijken op beamerquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je geeft het glorieuze plan nu al opOp deze wijze schop je het nooit tot mod
quote:
Ja die komt er toch nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je geeft het glorieuze plan nu al opOp deze wijze schop je het nooit tot mod
Ik schop mijn ouders en broertjes wel het huis uit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
HP meet bij Heppie volgende week zaterdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik schop mijn ouders en broertjes wel het huis uit.
serieus? nicequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie je wel wat van het land, wees eerlijk
[..]
Dobryy vecher. Toegegeven ik had google.translate nodig maar volgend blok mijn eerste keuzevak Russisch
jawelquote:
Kom je dan ook langs?quote:
ik jou ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef xcachet het volgende:
Ik vind mezelf echt leuk.
Dat mag best gezegd worden.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef Rezania het volgende:
Dankjewel voor het bezorgen van oogkanker. Deze is zojuist aangekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pitstop misschienquote:
Jij bent dan ook leuk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef xcachet het volgende:
Ik vind mezelf echt leuk.
Dat mag best gezegd worden.
Ben je wel lang bezig met reizen dan voor pitstop.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
pitstop misschien
[..]
Jij bent dan ook leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |