O fuck, ik had de rest niet gezien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]Serieus, dat is je enige aanmerking op die foto?
n e equote:
Goelag deportatie allesquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
straks denken ze dat we homo zijn
gelijk onterfing en in elkaar getrapt
stel je niet aanquote:
ja naar ruslandquote:
gifjes van 5 framesquote:
oke je haat mijquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
straks denken ze dat we homo zijn
gelijk onterfing en in elkaar getrapt
Komt door imgur, die had toentertijd nog een lage limiet op gifjes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gifjes van 5 framesga terug naar tumblr
Zie je wel wat van het land, wees eerlijkquote:
Dobryy vecher. Toegegeven ik had google.translate nodig maar volgend blok mijn eerste keuzevak Russischquote:
dobriy vecherquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Dobryy vecher. Toegegeven ik had google.translate nodig maar volgend blok mijn eerste keuzevak Russisch
skyrimjobquote:
zie je mods anders doen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka is een beetje melodramatisch vanavond
ik ben emotioneel vanwege dat klb topicquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka is een beetje melodramatisch vanavond
Je hoort te zeggen "Wat een goede poging LR, maar het kan nog net iets beter. Dobriy vecher is een meer gangbare variant en het zal je betere begrepen laten worden"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |