Top. Alles nog gehaald tot nu toe?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is leuk, interessant, etc. etc. Gaat prima dus.
ze wil je niet neuken, neequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee grapje dat ze mij niet wil ofzo
Ik denk steeds dat jij Karen Walker in je UI hebt, maar dan kijk ik beter, en is het gewoon niet zo.quote:
Ze zal het ook nooit worden neequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Karen Walker in je UI hebt, maar dan kijk ik beter, en is het gewoon niet zo.
Kate niet herkennenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Karen Walker in je UI hebt, maar dan kijk ik beter, en is het gewoon niet zo.
Twee vakken gehaald, voor een vak verslapen (quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Top. Alles nog gehaald tot nu toe?
Oh netjes toch. En je mag alles vaak herkansen meestal dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twee vakken gehaald, voor een vak verslapen (), een andere vak heb ik net tentamen van gehad, en de anderen moeten nog.
Kate Winsletquote:
We slapen soms wel in dezelfde. als je dat bedoeld?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:00 schreef Rezania het volgende:
Wacht eens even, jullie hebben dezelfde doos, of niet?
Mja, maar één keer per jaar op zich, en ik wil gewoon alles halen dit jaar, dus wordt wel leren en zo deze vakantie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh netjes toch. En je mag alles vaak herkansen meestal dus
ja met mijn lans kan ik ook weinigquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien moet je je op de homo scene als bottom richting tjack
Zuipen tot we kruipenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
Nou cachie gaat niet op vakantie, wat nu?
last minute stedentrip boekenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja met mijn lans kan ik ook weinig
ik maak een account met korte_lans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |