quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes
Ik verpest het ook altijd voor mezelf.quote:
Ja, zij is een godin.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:09 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
leuke foto trouwens, maar dat even "on-the-side"
Kaya Scodelarioquote:
Opgeslagen voor nader onderzoek.quote:
sjemineequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:11 schreef nosmo_king het volgende:
jemig... dat klinkt als een tiroler-tophit..
ja okequote:
wie ben ik? is dat niet de vraag die iedereen aan zichzelf zou moeten stellen?quote:
Wat kan ik? Wat doe ik hier?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:15 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
wie ben ik? is dat niet de vraag die iedereen aan zichzelf zou moeten stellen?
ik doe hier wat jij doet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat kan ik? Wat doe ik hier?
En dan komen we meteen op de vraag: Wat doe jij hier
en van wie ben je een kloon?
Ik hoor uit bepaalde bronnen dat je een kloon bent.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:17 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
ik doe hier wat jij doet.
kloon? zijn niet alle mensen gelijk?
en wat wikipedia zegt is waar, dat weet iedereenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
Die bronnen zijn even objectief als wikipedia maar dat maakt verder niet uit.
een kloon van wie/wat?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoor uit bepaalde bronnen dat je een kloon bent.
Die informatie kan ik niet prijs gevenquote:
ja beantwoord hem eensquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:15 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
wie ben ik? is dat niet de vraag die iedereen aan zichzelf zou moeten stellen?
ik voel me een beetje schizofreen wordenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die informatie kan ik niet prijs geven
Dat wordt je niet zomaar lieverd. Dat ben je al.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:21 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
ik voel me een beetje schizofreen worden
ik ben nosmo-king, a.k.a martin, maar daar hebben jullie niet veel aan denk ikquote:
alles goed ouwe reus?quote:
ik zal een lijstje makenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:21 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
ik ben nosmo-king, a.k.a martin, maar daar hebben jullie niet veel aan denk ik
Vertelquote:
Vraag maar raakquote:
ik kan niet presteren als ik als eerste moetquote:
even vraag toegevoegdquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zal een lijstje maken
verjaardag
provincie waar je woont
lievelingseten
huisdier
leeftijd
geslacht
geaardheid
relatie ja/nee
vrienden ja/nee
familie ja/nee
bril ja/nee
pics:
Wat zegt ze allemaalquote:
Jij moest altijd de boterham op etenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik kan niet presteren als ik als eerste moet
Ze zei dat je een schatje wasquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moest altijd de boterham op eten
Zullen we deze opmerking aan Ezell uitleggen? Want die begrijpt hem nietquote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen we deze opmerking aan Ezell uitleggen? Want die begrijpt hem niet
Oke ik heb al een vraag voor je.quote:
quote:
Hitler, Obama (want staatsgeheime en zo) en jouquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke ik heb al een vraag voor je.
Als je met 3 personen uit eten mocht, en ze de hele avond vragen mocht stellen. Welke 3 mensen zou je kiezen? Dood of levend maakt niet uit
Geef eens een toelichting bij alle 3quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hitler, Obama (want staatsgeheime en zo) en jou![]()
![]()
ik welquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:28 schreef nosmo_king het volgende:
ik denk dat ik maar ga...niemand vind me aardig
Obama omdat ik wil weten of aliens nou bestaan of nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef eens een toelichting bij alle 3
niemand vind elkaar aardig hier hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:28 schreef nosmo_king het volgende:
ik denk dat ik maar ga...niemand vind me aardig
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Obama omdat ik wil weten of aliens nou bestaan of nietHitler omdat gewoon interessant en jou tsja... merk je dan wel
![]()
okquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
WE HEBBEN EEN DATE MATCH:
HEPPIE EN FOKKIE
Keiharde seks waar Hitler en Obama naast zitten. Wat een epic verhaal komt er in de telegraaf. Ik zie de voorpagina nu al voor me.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
WE HEBBEN EEN DATE MATCH:
HEPPIE EN FOKKIE
Inso is al weken cleanquote:
lr?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:33 schreef Tjacka het volgende:
Een goede fokvriend van mij zit ook aan het bier.
dus aan het bierquote:
watttquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dus aan het bier
samen met je oma bieren
volgens mij is hij al wel thuis, geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dus aan het bier
samen met je oma bieren
Mijn oma at shotjes als een malle.quote:
nooit gedaan?quote:
Als er een ding is in de wereld dat je zou kunnen veranderen, wat zou het dan zijn?quote:
Lastige. Ga ik even over nadenkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als er een ding is in de wereld dat je zou kunnen veranderen, wat zou het dan zijn?
Neequote:
HAHHAHAHAquote:
neequote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
Hahah, ik zie Ezell haar oma nu voor meEn hun 2 bier drinken
_
jouw oma is stoerquote:
jaloersquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:44 schreef Ezell het volgende:
Ik eet gratis tulband cake van de bakker.
Nee, ik ga slapen, en ONZ SC is dood, en ik moet het ergens neerpleuren.quote:
quote:
ONZ SCquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ga slapen, en ONZ SC is dood, en ik moet het ergens neerpleuren.
Ok doeiquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ga slapen, en ONZ SC is dood, en ik moet het ergens neerpleuren.
Daarover fantaserenquote:
Wij krijgen vaak een taart van de banketbakker hiernaastquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Connecties van mijn ouders jwt. Maandje terug ook taart gekregen.
Beter dan hier meestal, maar nu valt het wel mee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ONZ SCWil je daar dood gevonden worden dan?
Moet jij zeggen.quote:
Ze werktquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
cachet reageert niet whapp er is iets
Als ik in Utrecht was, had je wel een stukje mogen komen halen, maar ik zit in Ezelldorp.quote:
Awhh.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wij krijgen vaak een taart van de banketbakker hiernaastvragen vaak of ze hun auto bij ons mogen parkeren tijdens de kerstdagen.
Tenminste, weet niet tot hoelaat. maar misschien is ze nog even met haar baas mee naar huisquote:
Die zou hem vast niet in het verkeerde gaatje stoppen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tenminste, weet niet tot hoelaat. maar misschien is ze nog even met haar baas mee naar huis
Shoarma eten ja. Verdikkeme.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tenminste, weet niet tot hoelaat. maar misschien is ze nog even met haar baas mee naar huis
Met veel knoflooksaus zodat je nu lekker uit je mond stinkt?quote:
haten op FOK!gamesquote:
Zei dat ik niet hoefdequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met veel knoflooksaus zodat je nu lekker uit je mond stinkt?
Bij jou wordt het tenminste nog bezorgd rond dit tijdstipquote:
Lekker puntjes bij elkaar sprokkelen door dingen te posten als 'EA zuigt, lol!'quote:
Terecht. Kebab is stuk lekkerderquote:
Kijk dan :$quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
cachet reageert niet whapp er is iets
dat gaat niet, veel flikkers zijn pro eaquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker puntjes bij elkaar sprokkelen door dingen te posten als 'EA zuigt, lol!'
ik zie niks.quote:
dan moet je er niet op reageren maar gewoon vragen wat er aan de hand is zodat je hem kan helpen :Squote:Op vrijdag 20 december 2013 23:52 schreef Etsu het volgende:
Rezanika die binnenkomt om ruzie te zoeken
Mwoah, zit in Ezelldorp. Maar er is nog weel zaak open tot 1 á 2 uur.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou wordt het tenminste nog bezorgd rond dit tijdstip
kom vechtenquote:
Nee, hij moet me niet, ik moet hem niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan moet je er niet op reageren maar gewoon vragen wat er aan de hand is zodat je hem kan helpen :S
Ga weg jij.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:52 schreef Etsu het volgende:
Rezanika die binnenkomt om ruzie te zoeken
reageer er dan niet op slimmerdquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, hij moet me niet, ik moet hem niet.
Nepgamers dan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat gaat niet, veel flikkers zijn pro ea
nope doet ie nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:49 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand met welk lied het hier gemixt is? Is bekend, heb het vaker geluisterd, weet alleen de naam niet meer. Hij begint automatisch op het goede punt als het goed is.
Dacht dat jij ging slapenquote:
meh geen ideequote:
Jullie zijn nog levendig, daarom.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat jij ging slapen![]()
Je hoort neuken van een homo en je bent gelijk wakker
Het zit je ook niet mee met die 12 cm he.quote:
Hoe gaat het met je studie?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jullie zijn nog levendig, daarom.
Heb hem al, tenminste, de remix die ik zocht.quote:
13!!!!quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee met die 12 cm he.
Is leuk, interessant, etc. etc. Gaat prima dus.quote:
Ja, dat is als je er hard aan trekt.quote:
Uh, oké. Succes dan maar.quote:
Hoi Insoquote:
Top. Alles nog gehaald tot nu toe?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is leuk, interessant, etc. etc. Gaat prima dus.
ze wil je niet neuken, neequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee grapje dat ze mij niet wil ofzo
Ik denk steeds dat jij Karen Walker in je UI hebt, maar dan kijk ik beter, en is het gewoon niet zo.quote:
Ze zal het ook nooit worden neequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Karen Walker in je UI hebt, maar dan kijk ik beter, en is het gewoon niet zo.
Kate niet herkennenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Karen Walker in je UI hebt, maar dan kijk ik beter, en is het gewoon niet zo.
Twee vakken gehaald, voor een vak verslapen (quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Top. Alles nog gehaald tot nu toe?
Oh netjes toch. En je mag alles vaak herkansen meestal dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twee vakken gehaald, voor een vak verslapen (), een andere vak heb ik net tentamen van gehad, en de anderen moeten nog.
Kate Winsletquote:
We slapen soms wel in dezelfde. als je dat bedoeld?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:00 schreef Rezania het volgende:
Wacht eens even, jullie hebben dezelfde doos, of niet?
Mja, maar één keer per jaar op zich, en ik wil gewoon alles halen dit jaar, dus wordt wel leren en zo deze vakantie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh netjes toch. En je mag alles vaak herkansen meestal dus
ja met mijn lans kan ik ook weinigquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien moet je je op de homo scene als bottom richting tjack
Zuipen tot we kruipenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
Nou cachie gaat niet op vakantie, wat nu?
last minute stedentrip boekenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja met mijn lans kan ik ook weinig
ik maak een account met korte_lans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |