Shoarma eten ja. Verdikkeme.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tenminste, weet niet tot hoelaat. maar misschien is ze nog even met haar baas mee naar huis
Met veel knoflooksaus zodat je nu lekker uit je mond stinkt?quote:
haten op FOK!gamesquote:
Zei dat ik niet hoefdequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met veel knoflooksaus zodat je nu lekker uit je mond stinkt?
Bij jou wordt het tenminste nog bezorgd rond dit tijdstipquote:
Lekker puntjes bij elkaar sprokkelen door dingen te posten als 'EA zuigt, lol!'quote:
Terecht. Kebab is stuk lekkerderquote:
Kijk dan :$quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
cachet reageert niet whapp er is iets
dat gaat niet, veel flikkers zijn pro eaquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker puntjes bij elkaar sprokkelen door dingen te posten als 'EA zuigt, lol!'
ik zie niks.quote:
dan moet je er niet op reageren maar gewoon vragen wat er aan de hand is zodat je hem kan helpen :Squote:Op vrijdag 20 december 2013 23:52 schreef Etsu het volgende:
Rezanika die binnenkomt om ruzie te zoeken
Mwoah, zit in Ezelldorp. Maar er is nog weel zaak open tot 1 á 2 uur.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou wordt het tenminste nog bezorgd rond dit tijdstip
kom vechtenquote:
Nee, hij moet me niet, ik moet hem niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan moet je er niet op reageren maar gewoon vragen wat er aan de hand is zodat je hem kan helpen :S
Ga weg jij.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:52 schreef Etsu het volgende:
Rezanika die binnenkomt om ruzie te zoeken
reageer er dan niet op slimmerdquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, hij moet me niet, ik moet hem niet.
Nepgamers dan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat gaat niet, veel flikkers zijn pro ea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |