SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Ali B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Open your eyes. Look up to the skies and seeeeeeeeequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Caught in a landslide...no escape from reality![]()
Gerrie gaat winnenEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
snap nog steeds niet dat mitchel door is . dat was veruit de slechtste van allemaal . die had er al veel eerder uit gemoeten![]()
Zou wat zijn als Gerrie zou winnen.... dikke faal voor Trijntje.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Dit. Hij is , imo, een one trick pony.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef style2k het volgende:
snap nog steeds niet dat mitchel door is . dat was veruit de slechtste van allemaal . die had er al veel eerder uit gemoeten
EN daar begin ik nu zelfs aan te twijfelen door zijn 2de optreden waar hij Redemption Song zongZe smelten de kazen!![]()
Die heeft wel 14 miljoen kijkers op youtube hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:08 schreef Murmeli het volgende:
Alles best zolang die saaie Mitchell maar niet wintZwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
Best maar ik vind hem saaiquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Die heeft wel 14 miljoen kijkers op youtube hoor.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Pff dat is niks, Justin bieber heeft veel meer kijkersquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Die heeft wel 14 miljoen kijkers op youtube hoor.
Ze smelten de kazen!![]()
dat zullen dan voornamelijk doven en slechthorenden zijn geweestquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Die heeft wel 14 miljoen kijkers op youtube hoor.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:09 schreef style2k het volgende:
[..]
dat zullen dan voornamelijk doven en slechthorenden zijn geweest
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
mensen met een smartphone en dikke vingers.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:09 schreef style2k het volgende:
[..]
dat zullen dan voornamelijk doven en slechthorenden zijn geweestOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ik mag die stijl van Mitchell....mits hij bij stem is....
Maar dat vind ik ook van Julia, fijn geluid. Eigen stijltje.
Gerrie is gewoon erg goed, maar niet echt speciaal vergeleken met Mitchell of Julia. Gerrie's zijn er al genoeg, net als Jill's eigenlijk.
Daarom, wat mij betreft, Julia for the win!“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
nee marco en trijntje.....ikhad babybel kaasjes moeten kopen...voor in mijn oren.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
2 liedjes klaar binnen een uur.. en dan mogen mensen in 3 rondes 1 uur lang stemmen
denk dat ze het de mensen niet aan kunnen doen om mitchel nog een keer te horen zingen.quote:
verder is de hele voice 1 grote poppenkast . o ja treintje en marco zijn ook niet door haha![]()
![]()
echt hequote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Nee, zodadelijk mag de nr 3 zijn/haar liedje zingen. Vermoed dat dan de laatste 2 hun liedje mogen zingen voor de finale uitslag.quote:“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Volgens de reclame nu met 98% melkquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee marco en trijntje.....ikhad babybel kaasjes moeten kopen...voor in mijn oren.
Heb jij weleens een trijn met haast gezien?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wat is die 2% dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Volgens de reclame nu met 98% melkOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
bij de NS in ieder geval nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb jij weleens een trijn met haast gezien?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Heej, ze is de ambassadrice van kwaliteitquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een schreeuwerd die Trijntje.
trein heeft een vertragingquote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Twee krijsende parkieten als Trijn de registers opentrekt....afgekeurd dus.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Echt? Ik vind dat album echt zooooo kansloosquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik begin Marco langzaam maar zeker weer te waarderen![]()
Mitchell
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
lekkerquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik gok op MSG & Gemodificeerd zetmeel![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |