SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 20-12-2013 21:14:08 ]
Moet je GGMM ff vragen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
http://nos.nl/data/teletekst/gif/P818_01.gif Programma
http://nos.nl/data/teletekst/gif/P819_01.gif Stand
Doe deze linkjes eens tussen [IMG] tags ipv de tinypic links die een of andere grapjas erin heeft gezet.
Done.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
http://nos.nl/data/teletekst/gif/P818_01.gif Programma
http://nos.nl/data/teletekst/gif/P819_01.gif Stand
Doe deze linkjes eens tussen [IMG] tags ipv de tinypic links die een of andere grapjas erin heeft gezet.
Vanwaar deze misplaatste arrogantie?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb er nog wel genoeg vertrouwen in.
Tis vrijdagavond, je moet wat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwaar deze misplaatste arrogantie?
Als je zo gaat beginnen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
dat had 2-0 moeten zijn, Twente ontsnapt.
Vreemd... maar aangepastquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet helemaal.![]()
[ afbeelding ]
Twee programma's
Staat hier goed hoorquote:
Hij eet veel mars man.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
Marsman is trouwens wat aan de dikke kant.
quote:
Joachim gaat hem makenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het tijd voor de meer dan terechte 2-0.
Op die site verkopen ze paling.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
palingkopen.nl
Wat een interessant reclamebord. Ik ga gelijk even kijken
Maar 42,49 per kiloquote:
Haha wat een paling.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
Twente is lachwekkend. Ik weet nog dat Ikstampoptacos mij probeerde wijs te maken dat ze een titelkandidaat zijn.
Dan cancel ik mijn paling-bestellingquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu op naar de 1-2, goddomme!
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
Twente is lachwekkend. Ik weet nog dat Ikstampoptacos mij probeerde wijs te maken dat ze een titelkandidaat zijn.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de Japanse keuken noemen ze een paling unagi.
Blijft altijd verbazingwekkend hoe snel jij wedstrijden van je eigen club vergeet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Blijft altijd verbazingwekkend hoe snel jij wedstrijden van je eigen club vergeet.
calma calmaquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
Robert Braber is erin gekomen.
[ afbeelding ]
Corona zou wel een goede vervanger voor hem zijn. Schijnt echt een toptalent te zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Twente het prima zonder hem kunnen.
Guus Hupperts past wel in de Twentecultuur.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Corona zou wel een goede vervanger voor hem zijn.
Oh zo dramatisch dat ze jullie thuis op 0-0 hieldenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:51 schreef Scorpie het volgende:
Twentezelfs dit RKC dat dramatisch is weten ze niet te verslaan.
Ajax kon in eigen huis niet eens tegen RKC scorenquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha twente
hashtag fail hashtag haha
Haha Ajax vergelijken met Twentequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajax kon in eigen huis niet eens tegen RKC scoren
Zo hey, dit doet pijn zeg.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajax kon in eigen huis niet eens tegen RKC scoren
Bij een gelijkspel tussen AZ & Heerenveen kan PSV over beiden (over AZ op doelsaldo)quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:39 schreef Cavaliers het volgende:
Als PSV wint gaan ze over AZ of Heerenveen heen.
Bij een gelijkspel heeft Heerenveen 27 punten, PSV heeft er nu 23.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij een gelijkspel tussen AZ & Heerenveen kan PSV over beiden (over AZ op doelsaldo)
Oh even verkeerd gekekenquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bij een gelijkspel heeft Heerenveen 27 punten, PSV heeft er nu 23.
Doet het beduidend slechter dan Verbeek.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:05 schreef Dos37 het volgende:
Het advocaat schrik effect is wel uitgewerkt
Hoezo is dat opvallend?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
NAC: Ten Rouwelaar, Kwakman, Gillissen, Sarpong, Lulring, Poepon, Hadouir, Seuntjens, Swerts, Buijs, Bodor
SCC: Nienhuis; Droste, Leeuwin, Van de Laan, Bijker; El Makrini, Van Brakel, Bakker; Lukoki, Hemmen, Christovao
Heracles: Pasveer; te Wierik, Schenkeveld, Veldmate, Davidson; Cziommer, Bel Hassani, Rienstra; Tannane, Uth, Linssen
Vitesse: Velthuizen; Leerdam, Kashia, Van der Heijden, van Aanholt; Vejinovic, Pröpper, Atsu; Ibarra, Piazon, Qazaishvili
Opvallend dat Kashia in de basis staat.
Speelt Cambuur met Christovao én Hemmen.. Lukoki hangend rechtsbuiten of wat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
NAC: Ten Rouwelaar, Kwakman, Gillissen, Sarpong, Lulring, Poepon, Hadouir, Seuntjens, Swerts, Buijs, Bodor
SCC: Nienhuis; Droste, Leeuwin, Van de Laan, Bijker; El Makrini, Van Brakel, Bakker; Lukoki, Hemmen, Christovao
Heracles: Pasveer; te Wierik, Schenkeveld, Veldmate, Davidson; Cziommer, Bel Hassani, Rienstra; Tannane, Uth, Linssen
Vitesse: Velthuizen; Leerdam, Kashia, Van der Heijden, van Aanholt; Vejinovic, Pröpper, Atsu; Ibarra, Piazon, Qazaishvili
Opvallend dat Kashia in de basis staat.
twitter:Jmvanhalst twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 19:07:27Mijn favoriete speler.... Ziyech scoort weer weergaloos! #azhee #pareltje reageer retweet
Zaterdag begint altijd de nieuwe week voor hem.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat hij geen drie wedstrijden in de week kan spelen.
Christovao zal wel wat mogen zwerven. Vervanger van Ritzmaier.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt Cambuur met Christovao én Hemmen.. Lukoki hangend rechtsbuiten of wat?
Accepteren (net zoals vorig seizoen) en gewoon doorgaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe steunt AZ zijn ploeg in moeilijke tijden?
Ja, we kijken ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
AZ OP 2-0 ACHTERSTAND IN DE EREDIVISIE
49x verloren 1x gelijk
Klappers & retteketetquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe steunt AZ zijn ploeg in moeilijke tijden?
http://retteketet-az.nl/quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Klappers & retteketet
Die moet naar Ajax volgens Sheryas.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:23 schreef sonnyspek het volgende:
Weer zo'n KUT voorzet van Beerens.
Zat zo'n Ajacied gister te beweren dat Beerens een versterking zou zijn voor Ajaxquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:23 schreef sonnyspek het volgende:
Weer zo'n KUT voorzet van Beerens.
Lambiekquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:09 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Jmvanhalst twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 19:07:27Mijn favoriete speler.... Ziyech scoort weer weergaloos! #azhee #pareltje reageer retweet
Heeft soms leuke acties, maar dan moet ie wel ruimte krijgen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zat zo'n Ajacied gister te beweren dat Beerens een versterking zou zijn voor Ajax
quote:
AZ introduceert bij deze de aftraptune.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ja start de goaltune maar als ze al afgetrapt hebben
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:23 schreef sonnyspek het volgende:
Als het nog 1-2 voor rust wordt gaat het nog leuk worden.
Jóhannssonquote:
quote:
quote:
quote:
Dus het staat gewoon 1-2?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
De laatste goal telt niet mee volgens Kees.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dus het staat gewoon 1-2?
Mensen die denken dat Verbeek werd ontslagen puur om de resultaten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goeie zet , Verbeek ontslaan
De chemie was weg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Verbeek werd ontslagen puur om de resultaten.
Die is niet ontslagen om de resultaten hoor..quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goeie zet , Verbeek ontslaan
Nee omdat meneer eigen en wijs wasquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Verbeek werd ontslagen puur om de resultaten.
Die Duitse.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor welke ploeg zou Verbeek zijn nu?
AZquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor welke ploeg zou Verbeek zijn nu?
Welnee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben met geluk een punt gehaald in Wolluk
Die mogen heel trots zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben net pas begonnen met kijkenquote:
Lekker genieten van Vambuurquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben net pas begonnen met kijkenDus zag net pas de analyse
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het zeker.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit John van Loen?
Precies, dan was er geen enkel probleem. Beetje raar ook dat hij afgerekend wordt op dat dribbelen in zijn eigen zestien, het ging pas fout na dat slappe balletje op Esteban.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:41 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Had hem gewoon de tribune in geramd.
Van der Werff voor een eigen goal.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:42 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord: Mulder; Janmaat, de Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vormer; Schaken, Pellè, Boëtius
PEC Zwolle: Boer; van Polen, Van der Werff, Broerse, Achenteh; Saymak, Mokotjo; Drost, Klich, Thomas; Benson
Mwah dit kan nog leuk worden, Cambuur wordt sowieso een kutwedstrijd. En ik ben sympathisant, geen fan.quote:
Geen Fernandez en Saymakquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:42 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord: Mulder; Janmaat, de Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vormer; Schaken, Pellè, Boëtius
PEC Zwolle: Boer; van Polen, Van der Werff, Broerse, Achenteh; Saymak, Mokotjo; Drost, Klich, Thomas; Benson
PECh voor Feyenoord dat Vilhena niet meedoetquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:42 schreef Cavaliers het volgende:
Vilhena is helemaal niet zo'n talent als kapiteintje stelselmatig blijft beweren. Ik probeer hem al een tijdje te overtuigen dat Boëtius veel beter is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
Supertalent Vilhena gepasseerd voor gladnek Vormer.
Ik vind Viktor Fischer het grootste talent van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vilhena is helemaal niet zo'n talent als kapiteintje stelselmatig blijft beweren. Ik probeer hem al een tijdje over te halen dat Boëtius veel beter is.
Veltman.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Viktor Fischer het grootste talent van de Eredivisie.
6-1 toch?quote:
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit John van Loen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |