Ik zocht Train maar die staat niet op youtubequote:Op dinsdag 24 december 2013 15:44 schreef methodmich het volgende:
Om maar helemaal te zwijgen over Uncle Tupelo:
Nee, er staat te weinig Uncle Tupelo op YouTube. Tenminste, als het gaat om prijsalbum Anodyne. De link die ik nu plaatste, had ik ook niet direct gekozen als alles er op had gestaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zocht Train maar die staat niet op youtubeLang geleden gehoord op radio3, geweldig nummer.
Nou, het origineel is nog wel ietsje fouter hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Was alweer vergeten dat Go West van de Pet Shop Boys wasToch grappig dat ze nog steeds muziek maken
Wat is dat nummer fout
Top 2000 roept alleen maar foute herinneringen op
Ja okequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, het origineel is nog wel ietsje fouter hoor
Boy you've been a naughty girl you let your knickers downquote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Maxerazzi het volgende:
Ach, beetje Beatles quoten getuigt juist van een gezonde geest. Op z'n Lennons, zullen we maar zeggen.
Always know, sometimes think it's me,quote:Op woensdag 25 december 2013 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Boy you've been a naughty girl you let your knickers down
Morgen. Vanavond mijn eigen familie.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:10 schreef Moody het volgende:
Moeten we niet naar het kerstdiner van onze schoonouders trouwens?
Zo, en waarom heb je het niet gebruikt?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:29 schreef Maxerazzi het volgende:
Vrolijk kerstmis nog hier.![]()
Voor de mensen die me willen toevoegen, na anderhalf jaar gaat mijn last.fm weer in gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |