Cryptststyquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
https://www.cryptsy.com/markets/view/8
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dikke paniek op 1 klap weerdoe normaal mensen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dikke paniek op 1 klap weerdoe normaal mensen.
Ik ga dus short. We kijken wie gelijk heeft. Wie net meer ongeluk heeftquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:32 schreef roislecxe het volgende:
Zal wel weer helemaal fout gaan maar goed
Doe je dat via die metatrader?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:35 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik ga dus short. We kijken wie gelijk heeft. Wie net meer ongeluk heeft
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:35 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik ga dus short. We kijken wie gelijk heeft. Wie net meer ongeluk heeft
Btce kan via metatrader ja maar op bitfinex kan dat gewoon op de website.quote:
Zal eens kijken als ik thuis benquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:38 schreef lf2 het volgende:
[..]
Btce kan via metatrader ja maar op bitfinex kan dat gewoon op de website.
Als je gaat registreren zeg dan effe dan geef ik je de referal code op
Je hebt een rare naam maar wat gebeurd er ? Zakt ie ? Ben op telquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:43 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
Oeh, LTC, wat doet u nou?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
iemand die me die btc-e metatrader kan uitleggen?
Is een topic over. Ben er zelf een beetje huiverig voir omdat je eerst usd ernaar moet overmaken. Ook heb je de btc niet 'echt'. Oke btc-e kan de ook boel jattenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
iemand die me die btc-e metatrader kan uitleggen?
Yes, nu op 18.2.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:45 schreef lf2 het volgende:
[..]
Je hebt een rare naam maar wat gebeurd er ? Zakt ie ? Ben op tel
Btw heb je ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is een topic over. Ben er zelf een beetje huiverig voir omdat je eerst usd ernaar moet overmaken. Ook heb je de btc niet 'echt'. Oke btc-e kan de ook boel jatten
Stoplossorders zijn wel interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |