De humor is het enige wat ik nog wel kan waarderenquote:
Deze komt uit zomer 2013quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De humor is het enige wat ik nog wel kan waarderenAl die achterlijke plaatjes
Verder doge
Werdt....quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Werdt mij in het vorige topic gezegt hoor.
gr gr Josefien.
Zoek eens een serieuze post waar ik een fout tikquote:
Ik houd je in de gaten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zoek eens een serieuze post waar ik een fout tik
Ik ben een taalnaziiii
Dipje kan wel. ~500-550quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:55 schreef ulq het volgende:
Ik denk niet dat ie dit weekend gaat crashen. In het verleden duurde het altijd wel even voordat er een nieuwe crash kwam. Niet 3 dagen.
Punt vergeten aan het einde van een zin. Nazi schrijf je met 1 i.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zoek eens een serieuze post waar ik een fout tik
Ik ben een taalnaziiii
Volgens schema elke 7 a 8 dagen tot nu toe. Dus ik denk het ook niet. Gewoon 1e kerstdag ofzo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:55 schreef ulq het volgende:
Ik denk niet dat ie dit weekend gaat crashen. In het verleden duurde het altijd wel even voordat er een nieuwe crash kwam. Niet 3 dagen.
address*quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Punt vergeten aan het einde van een zin. Nazi schrijf je met 1 i.
ik zoek zo mijn wallet adress even op waar je heen kunt storten.
grgr
Ik aan het begin van een zin is met een hoofdletter, walletadress (als het al met 2 x een 's' is, hoort aan elkaar.)quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Punt vergeten aan het einde van een zin. Nazi schrijf je met 1 i.
ik zoek zo mijn wallet adress even op waar je heen kunt storten.
grgr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |