Dipje kan wel. ~500-550quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:55 schreef ulq het volgende:
Ik denk niet dat ie dit weekend gaat crashen. In het verleden duurde het altijd wel even voordat er een nieuwe crash kwam. Niet 3 dagen.
Punt vergeten aan het einde van een zin. Nazi schrijf je met 1 i.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zoek eens een serieuze post waar ik een fout tik
Ik ben een taalnaziiii
Volgens schema elke 7 a 8 dagen tot nu toe. Dus ik denk het ook niet. Gewoon 1e kerstdag ofzo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:55 schreef ulq het volgende:
Ik denk niet dat ie dit weekend gaat crashen. In het verleden duurde het altijd wel even voordat er een nieuwe crash kwam. Niet 3 dagen.
address*quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Punt vergeten aan het einde van een zin. Nazi schrijf je met 1 i.
ik zoek zo mijn wallet adress even op waar je heen kunt storten.
grgr
Ik aan het begin van een zin is met een hoofdletter, walletadress (als het al met 2 x een 's' is, hoort aan elkaar.)quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Punt vergeten aan het einde van een zin. Nazi schrijf je met 1 i.
ik zoek zo mijn wallet adress even op waar je heen kunt storten.
grgr
Cryptststyquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
https://www.cryptsy.com/markets/view/8
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dikke paniek op 1 klap weerdoe normaal mensen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dikke paniek op 1 klap weerdoe normaal mensen.
Ik ga dus short. We kijken wie gelijk heeft. Wie net meer ongeluk heeftquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:32 schreef roislecxe het volgende:
Zal wel weer helemaal fout gaan maar goed
Doe je dat via die metatrader?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:35 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik ga dus short. We kijken wie gelijk heeft. Wie net meer ongeluk heeft
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:35 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik ga dus short. We kijken wie gelijk heeft. Wie net meer ongeluk heeft
Btce kan via metatrader ja maar op bitfinex kan dat gewoon op de website.quote:
Zal eens kijken als ik thuis benquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:38 schreef lf2 het volgende:
[..]
Btce kan via metatrader ja maar op bitfinex kan dat gewoon op de website.
Als je gaat registreren zeg dan effe dan geef ik je de referal code op
Je hebt een rare naam maar wat gebeurd er ? Zakt ie ? Ben op telquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:43 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
Oeh, LTC, wat doet u nou?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
iemand die me die btc-e metatrader kan uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |