Nice, ziet er strak uit. Alleen helemaak in fucking Leeuwardenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze dan, zo te zien 100% stock http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=239699536
Ga je zondag heen, kan je maandag even een afspraakje makenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, ziet er strak uit. Alleen helemaak in fucking Leeuwarden.
Kan je naar SRquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog 2 dames die op mijn kortingskaart meereizenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je zondag heen, kan je maandag even een afspraakje maken
Met je brakke hoofd
Kan je meteen andere aspecten van die auto testenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog 2 dames die op mijn kortingskaart meereizen
lekker he? Ik bijna..quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog 2 dames die op mijn kortingskaart meereizen
Probleem opgelostquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je meteen andere aspecten van die auto testen
onzin, want kerst is kerst.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:17 schreef rival het volgende:
Kerst kan best leuk zijn hoor GvsE!!
En neuken sowieso
Kerst zijn vrije dagen, dus lekker!quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onzin, want kerst is kerst.
En nogmaals onzin, alleen wanneer je sekspartner er wat van bakt
Foto's zijn genomen op het plein waar nu SR staatquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je de goede selectiecriteria toepassenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En nogmaals onzin, alleen wanneer je sekspartner er wat van bakt
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je meteen andere aspecten van die auto testen
Ok, en nu?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Foto's zijn genomen op het plein waar nu SR staat
Niet teveel eten hequote:Op vrijdag 20 december 2013 11:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar ik ga nu eerst nog even werken
Hossen er een lading mensen bovenop??quote:
Het is BMW, gaat niet kapotquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hossen er een lading mensen bovenop??
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Alleen vandaag nog en dan vakantie
Hij heeft het druk met foto's van auto's ....quote:
Erg belangrijk om daarin de juiste keuze te maken jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij heeft het druk met foto's van auto's ....
Rokjes?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:43 schreef fietsie het volgende:
Sommige kledingstukken meoten gewoon verboden zijn op de werkplek, of je moet ze straffeloos ....
Damn...
Iets met werk enzoquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij heeft het druk met foto's van auto's ....
316 en sedanquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://voorraad.autodataw(...)taat/occ856341-0c34e
Ze heeft maar even geduldquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nooit een vrouw laten wachten
[..]
Tja
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan is alle ellende voorbij he schat![]()
Uh ohquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
316 en sedantrager dan dikke stront door een trechter en meneer vind dat 2 deuren teveel (wat ik met hem eens ben).
Hoor ik je nu over goed uitzicht klagen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:43 schreef fietsie het volgende:
Sommige kledingstukken meoten gewoon verboden zijn op de werkplek, of je moet ze straffeloos ....
Damn...
Hij heeft nog maar net zijn rijbewijs, is erg prettig voor andere weggebruikers als er eerst nog wat routine getraind wordt voor er iets snellers....quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
316 en sedantrager dan dikke stront door een trechter en meneer vind dat 2 deuren teveel (wat ik met hem eens ben).
paar jaar dacht ik? En een 318 is nu ook niet bepaald een racewagen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij heeft nog maar net zijn rijbewijs, is erg prettig voor andere weggebruikers als er eerst nog wat routine getraind wordt voor er iets snellers....
Meer mopperen dat ik het niet mag verwijderen voor nadere inspectie en interactie..... maar je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoor ik je nu over goed uitzicht klagen?
Spijkerbroek van maatje of wat te klein, dunnig stofje, goed gevormde dame...quote:
En terechtquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoor ik je nu over goed uitzicht klagen?
Dat slaat nergens op, iemand die 20km per week rijdt 5 jaar lang heeft veel minder ervaring dan iemand die in dezelfde periode 400km per week rijdt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij heeft nog maar net zijn rijbewijs, is erg prettig voor andere weggebruikers als er eerst nog wat routine getraind wordt voor er iets snellers....
Hebben jullie daar geen bezemkasten?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meer mopperen dat ik het niet mag verwijderen voor nadere inspectie en interactie..... maar je hebt wel gelijk
Iets betere vermogen/gewichtsverhouding denk ik. Het is geen 330i ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
paar jaar dacht ik? En een 318 is nu ook niet bepaald een racewagen.
Al 2,5 Jaar?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, iemand die 20km per week rijdt 5 jaar lang heeft veel minder ervaring dan iemand die in dezelfde periode 400km per week rijdt.
Daarbij heb ik ook al 2, 5 jaar mijn motorrijbewijs.
Dus je bent 43?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
11 jaar personenwagen, 10 jaar vrachtwagen en 3 jaar bus
Ja maar hij rijdt wel elke dag, en is ook naar Italie geweest met dat dingquote:
Ja die hebben we, maar daar zit Vinnie nu al opquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hebben jullie daar geen bezemkasten?
Als ik erop zat, zou ik die dame bespringen zodra ze langs loopt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja die hebben we, maar daar zit Vinnie nu al op
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar hij rijdt wel elke dag, en is ook naar Italie geweest met dat ding
Dus hoe dan ook het is een verschil of je 1 keer per weer rijd of elke dag
Mwa gedeeltelijk, maar met 2,5jaar blijf je gewoon weinig ervaring hebben vindt ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Dat wil dus zeggen dat ik niet geen ervaring heb
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik erop zat, zou ik die dame bespringen zodra ze langs loopt.
vind ik nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Mwa gedeeltelijk, maar met 2,5jaar blijf je gewoon weinig ervaring hebben vindt ik.
[..]
[ afbeelding ]
Pechquote:
Ik heb hands-on ervaring met Vinnie z'n rijden, en daar is niks mis meequote:Op vrijdag 20 december 2013 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pech
Er zijn zat mensen die elke dag honderden kilometers maken en die niet kunnen rijden. Durf zelfs zo ver te gaan dat er zat zijn die gewoon een gevaar op de weg zijn.
Blauwtje?quote:
Zoals ik zei, tijd zegt niks.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Mwa gedeeltelijk, maar met 2,5jaar blijf je gewoon weinig ervaring hebben vindt ik.
[..]
[ afbeelding ]
Je moet dan ook niet 300 andere dingen gaan doen tijdens het rijdenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pech
Er zijn zat mensen die elke dag honderden kilometers maken en die niet kunnen rijden. Durf zelfs zo ver te gaan dat er zat zijn die gewoon een gevaar op de weg zijn.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb hands-on ervaring met Vinnie z'n rijden, en daar is niks mis mee
Ik kan heel veel zien aan iemands rijden en rijstijl door ze een tijdje te volgen van achter, niks mis met jouwe..quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan heel veel zien aan iemands rijden en rijstijl door ze een tijdje te volgen van achter, niks mis met jouwe..
Ruim op tijd opschuiven bij 't inhalen en invoegen etc. De juiste gaten laten vallen
Ik heb jou nog niet in actie gezien, dus ik kan daar niet over oordelenquote:
Vervelendquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet in actie gezien, dus ik kan daar niet over oordelen
ik kan niet vooruit in parkerenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die niet achteruit inparkeren.
Alleen bij boodschappen is dat niet handig
Ik heb er ook moeite mee, om 1 of andere reden heb ik dan veel meer ruimte nodig dan dat ik het achteruit doequote:Op vrijdag 20 december 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan niet vooruit in parkeren
Nahja ik kan het wel als ik de ruimte heb maar ik haat het
Ik sta dan ook 9/10 keer scheef in het vakquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan niet vooruit in parkeren
Nahja ik kan het wel als ik de ruimte heb maar ik haat het
Nogal logisch.......quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er ook moeite mee, om 1 of andere reden heb ik dan veel meer ruimte nodig dan dat ik het achteruit doe
Nee net even gestart, hii doet et gewoon nog.quote:
Ja dat en ik haat scheef staanquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sta dan ook 9/10 keer scheef in het vak
Perfect recht vind jij het lekkerst ja?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat en ik haat scheef staan![]()
Achteruit gaat het 9 van de 10 keer gewoon perfect recht een vakje in
Niks?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zal ik vanavond eens aantrekken
ik voel me net een wijf... oh wacht
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben misschien aandachtsgeil maar er zijn wel grenzen
Ik ga stappen ... ja ja Lola gaat stappenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt er ook aan natuurlijk wat je gaat doen
En wie.
Dan kan het handig zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga stappen ... ja ja Lola gaat stappen
Wie ik ga doen weet ik nog niet...
Mooi tochquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb er wel zin in
Bevalt het niet ben ik zo weer thuis, tis hier in Hoorn
Geen idee, laatste keer dat ik hier ging stappen was in 2006quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooi toch
Nog een beetje wat het uitgaan daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat scheeltquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb er wel zin in
Bevalt het niet ben ik zo weer thuis, tis hier in Hoorn
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, laatste keer dat ik hier ging stappen was in 2006![]()
Maar dat was meer op therapeutische basisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Maar dat was meer op therapeutische basisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren
Dat is pas erg
Lol wat![]()
![]()
[..]
Maar dat was meer op therapeutische basisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lola tochDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ja nou dat had ik dus ook...en nu word ik meegesleurd door een vriendinnetjequote:Op vrijdag 20 december 2013 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren
Dat is pas erg
Lol wat![]()
Denken dat Lola alleen maar lief is geweestquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou dat had ik dus ook...en nu word ik meegesleurd door een vriendinnetje
Jazo gaat dat wel eens in het leven toch.
[..]
Denken dat Lola alleen maar lief is geweest
Verplicht mee moeten, ik zou d'r schoppenquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou dat had ik dus ook...en nu word ik meegesleurd door een vriendinnetje
Jazo gaat dat wel eens in het leven toch.
[..]
Denken dat Lola alleen maar lief is geweest
ze weet waar mijn huis is en ze komt me halen, trust me ze is doortastendquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Verplicht mee moeten, ik zou d'r schoppen
Uhu zeker
--
Wat wil je zeggen dat dat niet zo is?
She needs asswhooping?quote:
Gewoon zeggen dat je verhuisd bentquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze weet waar mijn huis is en ze komt me halen, trust me ze is doortastend
Nee sorry, lola is a bad bad girl![]()
Ze was gisteren nog hierquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je verhuisd bent
Beetje jammer dit, mijn beeld, wat doe je
Ja wie nietquote:
Oow ik ken er wel 1....quote:
Hee! Het valt te proberen!quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze was gisteren nog hierdat gaat ze vast geloven
Ja sorry![]()
[..]
Ja wie niet
Huppel?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze was gisteren nog hierdat gaat ze vast geloven
Ja sorry![]()
[..]
Ja wie niet
Nee hoor heul niet jammerquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee! Het valt te proberen!
Echt jammer dit
Seks, vermoeiend enzo![]()
Ja dat is sneuquote:
Nee dank je !quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:43 schreef fietsie het volgende:
Ik ga thee halen. Iemand anders ook een bakkie?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat het dr maar niet horen
[..]
Wel,mijn beeld, wat doe je
Nou dat klinkt ook weer lekker enthousiast.quote:
Ik had net een pot thee op dus ik bedank gewoon vriendelijk?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou dat klinkt ook weer lekker enthousiast.
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:58 schreef fietsie het volgende:
http://www.lc.nl/frieslan(...)-treinen-van-Arriva-
Station Hoorn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed om te weten![]()
waar moet ik dan mijn auto kwijt
". Wie toch parkeerruimte nodig heeft, wordt verwezen naar WTC Expo."quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed om te weten![]()
waar moet ik dan mijn auto kwijt
Maar dan zit ik nog met hetzelfde kutprobleem dat ik dan niet weg kan wanneer ik dat wilquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
". Wie toch parkeerruimte nodig heeft, wordt verwezen naar WTC Expo."
Of in Heerenveen parkeren
Neequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tjah, dan ga je niet, probleem opgelost
Dan volg je 't op tv en kan je het afzetten wanneer je wilt..
Bedankt voor je bijdragequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon en gok je op parkeergeluk
ik zou er vandoor gaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
En toen zat ik weer alleen op kantoor
Als er niemand is kan je toch gewoon wegquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was er pas om half 9
Maar ik ga zo wel ja
Ja dat zeg ik ook zo vaakquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook zo vaak
Ik zit met een dilemmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben een besluiteloze doos
Ik zie anders niksquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook zo vaak
Ik zit met een dilemmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben een besluiteloze doos
Nee niet echt een vrouwen dilemmaquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie anders niks
Zeker een vrouwen dilemma
Niet eensquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee niet echt een vrouwen dilemma
Had mijn broertje kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn broertje is grappig, het enige waar ik blijkbaar goed voor ben is chauffeuren naar de fucking OVERKANT, nog geen 5 minuten lopen om boodschappen te halen.. Dacht 't niet
Ik gokte op kleding namelijkquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn broertje is grappig, het enige waar ik blijkbaar goed voor ben is chauffeuren naar de fucking OVERKANT, nog geen 5 minuten lopen om boodschappen te halen.. Dacht 't niet
Klinkt als mijquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee ik doe gewoon een rokje aan en iets eropquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik gokte op kleding namelijk
[..]
Picsquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik doe gewoon een rokje aan en iets eropgeen zin om moeite te doen ofzo
Luiquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik doe gewoon een rokje aan en iets eropgeen zin om moeite te doen ofzo
Kunnen we die 2 niet samen ergens opsluiten dan?quote:
Echt hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik gokte op kleding namelijk
[..]
Jij hebt je eigen auto, ik zie er verder niks van terug, en ik moet al rustig aan doen met m'n geld, dan ga ik niet onnodig brandstof opmakenquote:
Waarom, ik hoef toch geen indruk te maken op iemand?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lui![]()
Als je dan toch bezig bent doe het dan goed
Had ik met de lunch al gedaan doordat ik te laat was voor mijn afspraakquote:
Hmm goed puntquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kunnen we die 2 niet samen ergens opsluiten dan?
EN dan nog komen met "Ik wil GOED boodschappen doen"
Overleg dat dan even vantevoren, niet wanneer je je jas al aan hebt en ik nog nieteens m'n schoenen aan
Ander keertje weer hoor..
[..]
Echt hoor
[..]
Jij hebt je eigen auto, ik zie er verder niks van terug, en ik moet al rustig aan doen met m'n geld, dan ga ik niet onnodig brandstof opmaken
Als het zo dichtbij is, kan je heen en terug vast wel op de accus rijdenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Overleg dat dan even vantevoren, niet wanneer je je jas al aan hebt en ik nog nieteens m'n schoenen aan
[..]
Echt hoor
[..]
Jij hebt je eigen auto, ik zie er verder niks van terug, en ik moet al rustig aan doen met m'n geld, dan ga ik niet onnodig brandstof opmaken
Gewoon een factuurtje makenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Echt hoor
[..]
Daar gaat het toch niet om!quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom, ik hoef toch geen indruk te maken op iemand?
Ohquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon een factuurtje maken
[..]
Daar gaat het toch niet om!
Gewoon omdat het kan
Je kan 7 dagen zonder eten, dus moet kunnenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had ik met de lunch al gedaan doordat ik te laat was voor mijn afspraak
Echt hoorquote:
Nou oke... dan doe ik wel een beetje moeitequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan 7 dagen zonder eten, dus moet kunnen
[..]
Echt hoor
Euhm, nee, dat doet de Civic niet, de Prius welquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het zo dichtbij is, kan je heen en terug vast wel op de accus rijden
Kunnen of willen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan 7 dagen zonder eten, dus moet kunnen
[..]
Echt hoor
Alsof er dan wat van eten komtquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kunnen of willen.
Hoop eigenlijk op een lekker wijf, naakt met alleen een schort welke in mijn keuken lekker komt koken
Tsja ik hoop daar ook wel eens op... helaaaaaaaaasquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kunnen of willen.
Hoop eigenlijk op een lekker wijf, naakt met alleen een schort welke in mijn keuken lekker komt koken
Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm, nee, dat doet de Civic niet, de Prius wel
Je zou eens moeten gaan lezen over de verschillende Hybride installaties
Nee, maar dan heb ik iig sexquote:
Regelen we er eentje en gaan we samen kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tsja ik hoop daar ook wel eens op... helaaaaaaaaas
Dan had je niet zo'n domme uitspraak gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou ik?Tenzij het in een fatsoenlijke auto zit boeit het me niks
![]()
Weet alleen dat de Volvo een afstand van 50km kan rijden met een top van 120km/h op alleen de accu's. En dat lege accu's tot 60% opgeladen worden tijdens het rijden met rest energie.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb ik iig sex
[..]
Regelen we er eentje en gaan we samen kijken
Kijken?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb ik iig sex
[..]
Regelen we er eentje en gaan we samen kijken
Hoezo een domme uitspraak? Het is niet heel gek om te denken dat een hybride alleen op accu's kan rijden, omdat het bij het overgrote deel ook gewoon kan. Dat het toevallig bij Honda niet zo kan, betekent niet meteen dat ik dom ben.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan had je niet zo'n domme uitspraak gedaan
Jouw idee van fatsoenlijke auto's is ook redelijk vertekend, maar dat is niet meer te redden
Ja, met de handjesquote:
En dat is altijd nog beter dan etenquote:
Je leert het alquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou oke... dan doe ik wel een beetje moeite
Helaas,je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kunnen of willen.
Krijg je, die alfa staat teveel stil.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan had je niet zo'n domme uitspraak gedaan
Jouw idee van fatsoenlijke auto's is ook redelijk vertekend, maar dat is niet meer te redden
Picsquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:31 schreef Buurpoes het volgende:
Ik sta wel eten te koken, maar zonder schort, dus daar hebben jullie weer niets aan...
Rode linzen curry met spinazie. Ik heb nog nooit rode linzen op, misschien moet het zo zijn. Maar ik vind het niet lekker.quote:
Eten kan later ook nog wel jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, met de handjes![]()
[..]
En dat is altijd nog beter dan eten
Waar smaakt het naar dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rode linzen curry met spinazie. Ik heb nog nooit rode linzen op, misschien moet het zo zijn. Maar ik vind het niet lekker.
Seks is goed voor je gezondheidquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie zijn echt oversext, en dan denken dat ik erg was
Ik heb al zo vaak uitgelegd dat mijn Civic een ander systeem heeft dan de andere hybrides ook nog.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo een domme uitspraak? Het is niet heel gek om te denken dat een hybride alleen op accu's kan rijden, omdat het bij het overgrote deel ook gewoon kan. Dat het toevallig bij Honda niet zo kan, betekent niet meteen dat ik dom ben.
Je word een beetje beinvloed door bepaalde personen lijkt het.
Hoezo zou ik een vertekend beeld hebben? Wat fatsoenlijk is word bepaald door een mening, toevallig heb ik de luxe dat ik ervaring heb en kan hebben met auto's uit het hogere segment. Waarom zou mijn beeld dan niet meer te redden zijn?
Dat je niet genoeg seks kunt hebbenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dan weer wat minder
[..]
Zat andere dingen ook, wat is je punt
Toevallig heb ik dat nog nooit gelezen, of vond het niet boeiend genoeg om te onthouden. Je kan ook normaal zeggen dat het anders is en eventueel uitleggen wat er dan anders is, ipv iemand dom te noemen omdat hij zich niet verdiept heeft en elk hybride systeem dat er op deze aardbol is. Dat komt nogal sneu over.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak uitgelegd dat mijn Civic een ander systeem heeft dan de andere hybrides ook nog.
Ik word door niemand beïnvloed, die bepaalde personen hebben mijn ogen geopend en mij doen beseffen dat ik niet overal maar ja en amen op moet zeggen.
Goh, ik heb die ervaring niet? Daar ga je weer met je veronderstellingen, schei toch uit man, alsof jij de enige bent die met Alfa's, Audi's en Lancia's hebt gereden
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak uitgelegd dat mijn Civic een ander systeem heeft dan de andere hybrides ook nog.
Ik word door niemand beïnvloed, die bepaalde personen hebben mijn ogen geopend en mij doen beseffen dat ik niet overal maar ja en amen op moet zeggen.
Goh, ik heb die ervaring niet? Daar ga je weer met je veronderstellingen, schei toch uit man, alsof jij de enige bent die met Alfa's, Audi's en Lancia's hebt gereden
Dan zou ik nergens anders meer tijd voor hebbenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je niet genoeg seks kunt hebben
Alsof ik daar ook op doeldequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
Alsof Alfa en Lancia tot het hogere segment behoren
idd, ik klaag eigenlijk niet over de hoeveelheid sex die ik heb, best prima zo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso
[..]
Dan zou ik nergens anders meer tijd voor hebben
Neequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof ik daar ook op doelde![]()
Overigens behoort Lancia daar wel toe, dat zie je ook terug in de prijs, die ligt boven Volvo en dicht tegen Mercedes aan. Zo rijdt het ook wel.
Is toch ook nergens voor nodig? Gewoon de porno in gaan, verdien je er ook nog geld meequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso
[..]
Dan zou ik nergens anders meer tijd voor hebben
Ja dat zou een optie zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is toch ook nergens voor nodig? Gewoon de porno in gaan, verdien je er ook nog geld mee
quote:
gewoon zzpquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat zou een optie zijn.
Maar nee, voel niet de behoefte om iedereen te neuken
Grappig, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]anders zou ik het niet met zoveel zekerheid zeggen
![]()
Ik geloof dat de huidige range wel wat goedkoper is, maar dat komt ook omdat het rebadged Chryslers zijn. De afwerking van Lancias is vele malen beter dan van andere Italiaanse merken. Fiat's en Alfa's vertonen rammeltjes e.d. na jaren. Lancia's soms na 20jr nog niet eens. En dat is echt bizar.
Dan kun je lang zoekenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat ik er nog een moet tegenkomen die niet loopt te piepen
Ik stond te koken...als ik dan foto's ga maken brandt er van alles aan, is mijn ervaring.quote:
Ja zo jaquote:
Mag later ook hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik stond te koken...als ik dan foto's ga maken brandt er van alles aan, is mijn ervaring.
Omdat honden goor zijn?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom ziet dat water eruit als cum?
Daar heb ik toch niks aanquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zal straks een leeg fornuis op de kiek zetten.
Je moet ze wel laten ademen he, anders wordt het ook niksquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat ik er nog een moet tegenkomen die niet loopt te piepen
Dat ook nog zelfs...quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet ze wel laten ademen he, anders wordt het ook niks
Owja je ging de stad op stelten zetten toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga ff douchen
klaar maken voor vanavond
Ramen en deuren op slot dus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja je ging de stad op stelten zetten toch?
Jij welquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ze vindt mij toch te ver wonen, dus ik ben veilig
Ahja die had kerstdinges enzo toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ook wachten tot J. thuis is
Diner jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja die had kerstdinges enzo toch?
Leukquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:26 schreef PeuRac het volgende:
Anders val je op de bank in slaapik was al gaar en nu helemaal.
Ben net buiten geweest om eten te halen. Wil verder slapenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ga buiten staan
tis koud en het waait hard, ben je zo wakker
Ik ga straks stappenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben net buiten geweest om eten te halen. Wil verder slapen
Stappen moet ik nu ff niet aan denkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga straks stappen
ik kan ook wel slapen
Idd, ga iig de 1e aflevering van seizoen drie van "The Killing" kijken, daarna bedenk ik me of ik naar bed verhuis of niet.quote:
Nou ik ben snel weer thuis als het me niet bevaltquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stappen moet ik nu ff niet aan denken
[..]
Idd, ga iig de 1e aflevering van seizoen drie van "The Killing" kijken, daarna bedenk ik me of ik naar bed verhuis of niet.
Waar gaat het feestje heen? A'dam? Haarlem? Alkmaar?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik ben snel weer thuis als het me niet bevalt
altijd fijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, ik ging met de auti door de wasstraat, kreeg ik een fles drank
Hoornquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar gaat het feestje heen? A'dam? Haarlem? Alkmaar?
Kan je daar stappen?quote:
hmm, komt me wel bekend voor, is het niet voor in een cocktail oid?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja alleen geen idee wat het is
Moscato of zo
Het ziet eruit als wijn of champagne.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, komt me wel bekend voor, is het niet voor in een cocktail oid?
Dat is dessertwijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja alleen geen idee wat het is
Moscato of zo
Moet ik komen helpen met die fles?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juistem.
Ik kan die hele fles niet op google vinden
Sure, ik begin er niet aanquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Moet ik komen helpen met die fles?![]()
Waar woon je?
Julia wie?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:17 schreef fietsie het volgende:
Julia blijft een schatje... en -lekker- maar ja...
TVOH (ja ik ben klapvee soms)quote:
Ik zou even bellen/appenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
Wat de neuk?
Die advertentie van die auto waar ik morgen ga kijken is ineens weg?![]()
En ik had nog geen adres opgeschreven
Daar ga ik eerst maar eens over bellen als ik heb gevonden welk bedrijf het ook alweer wasquote:
Zie hierbovenquote:
Autobedrijf? En je had gebeld dat je langs ging? Sowieso nog een keertje bellen dan voordat je gaat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
Wat de neuk?
Mja, zou je zelf afwachten als je een koper hebt? Jij komt alleen kijken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ga ik eerst maar eens over bellen als ik heb gevonden welk bedrijf het ook alweer was
Zou wel fucking asociaal zijn gezien ik gebeld heb dat ik wil komen kijken.
[..]
Zie hierboven
Hij had vandaag gebeld, als er een koper komt kijken, dan zeg je dat tochquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, zou je zelf afwachten als je een koper hebt? Jij komt alleen kijken.
Jep en jep, maar ik moet eerst even bedenken welk bedrijf dat was, want ik belde vanaf mijn werk en er staat dus geen telefoonnummer in mijn belhistoriequote:Op vrijdag 20 december 2013 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Autobedrijf? En je had gebeld dat je langs ging? Sowieso nog een keertje bellen dan voordat je gaat.
Nee, maar dan zou ik wel degene terug bellen. Openingstijden tot 5 uur en ik was op m'n werk langer dan tot 5 uur...quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, zou je zelf afwachten als je een koper hebt? Jij komt alleen kijken.
Of er liep aan het eind van de middag iemand binnen met de contanten op zak, rekende af en reed weg?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij had vandaag gebeld, als er een koper komt kijken, dan zeg je dat toch
Dat sowieso, maargoedquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar dan zou ik wel degene terug bellen. Openingstijden tot 5 uur en ik was op m'n werk langer dan tot 5 uur...
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of er liep aan het eind van de middag iemand binnen met de contanten op zak, rekende af en reed weg?
Wie?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:49 schreef fietsie het volgende:
18 is wel jong... maar damn... maar ze was van de dames toch?
Julia in TVOHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
Voel je niks van hoor.Die krulletjes schudden vast heel schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Vast wel maar niet mijn typequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die krulletjes schudden vast heel schattig
Op zoek naar een ander auto?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
Wat de neuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |