Nice, ziet er strak uit. Alleen helemaak in fucking Leeuwardenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze dan, zo te zien 100% stock http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=239699536
Ga je zondag heen, kan je maandag even een afspraakje makenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, ziet er strak uit. Alleen helemaak in fucking Leeuwarden.
Kan je naar SRquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog 2 dames die op mijn kortingskaart meereizenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je zondag heen, kan je maandag even een afspraakje maken
Met je brakke hoofd
Kan je meteen andere aspecten van die auto testenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog 2 dames die op mijn kortingskaart meereizen
lekker he? Ik bijna..quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog 2 dames die op mijn kortingskaart meereizen
Probleem opgelostquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je meteen andere aspecten van die auto testen
onzin, want kerst is kerst.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:17 schreef rival het volgende:
Kerst kan best leuk zijn hoor GvsE!!
En neuken sowieso
Kerst zijn vrije dagen, dus lekker!quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onzin, want kerst is kerst.
En nogmaals onzin, alleen wanneer je sekspartner er wat van bakt
Foto's zijn genomen op het plein waar nu SR staatquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je de goede selectiecriteria toepassenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En nogmaals onzin, alleen wanneer je sekspartner er wat van bakt
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je meteen andere aspecten van die auto testen
Ok, en nu?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Foto's zijn genomen op het plein waar nu SR staat
Niet teveel eten hequote:Op vrijdag 20 december 2013 11:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar ik ga nu eerst nog even werken
Hossen er een lading mensen bovenop??quote:
Het is BMW, gaat niet kapotquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hossen er een lading mensen bovenop??
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Alleen vandaag nog en dan vakantie
Hij heeft het druk met foto's van auto's ....quote:
Erg belangrijk om daarin de juiste keuze te maken jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij heeft het druk met foto's van auto's ....
Rokjes?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:43 schreef fietsie het volgende:
Sommige kledingstukken meoten gewoon verboden zijn op de werkplek, of je moet ze straffeloos ....
Damn...
Iets met werk enzoquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij heeft het druk met foto's van auto's ....
316 en sedanquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://voorraad.autodataw(...)taat/occ856341-0c34e
Ze heeft maar even geduldquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nooit een vrouw laten wachten
[..]
Tja
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan is alle ellende voorbij he schat![]()
Uh ohquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
316 en sedantrager dan dikke stront door een trechter en meneer vind dat 2 deuren teveel (wat ik met hem eens ben).
Hoor ik je nu over goed uitzicht klagen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:43 schreef fietsie het volgende:
Sommige kledingstukken meoten gewoon verboden zijn op de werkplek, of je moet ze straffeloos ....
Damn...
Hij heeft nog maar net zijn rijbewijs, is erg prettig voor andere weggebruikers als er eerst nog wat routine getraind wordt voor er iets snellers....quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
316 en sedantrager dan dikke stront door een trechter en meneer vind dat 2 deuren teveel (wat ik met hem eens ben).
paar jaar dacht ik? En een 318 is nu ook niet bepaald een racewagen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij heeft nog maar net zijn rijbewijs, is erg prettig voor andere weggebruikers als er eerst nog wat routine getraind wordt voor er iets snellers....
Meer mopperen dat ik het niet mag verwijderen voor nadere inspectie en interactie..... maar je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoor ik je nu over goed uitzicht klagen?
Spijkerbroek van maatje of wat te klein, dunnig stofje, goed gevormde dame...quote:
En terechtquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoor ik je nu over goed uitzicht klagen?
Dat slaat nergens op, iemand die 20km per week rijdt 5 jaar lang heeft veel minder ervaring dan iemand die in dezelfde periode 400km per week rijdt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij heeft nog maar net zijn rijbewijs, is erg prettig voor andere weggebruikers als er eerst nog wat routine getraind wordt voor er iets snellers....
Hebben jullie daar geen bezemkasten?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meer mopperen dat ik het niet mag verwijderen voor nadere inspectie en interactie..... maar je hebt wel gelijk
Iets betere vermogen/gewichtsverhouding denk ik. Het is geen 330i ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
paar jaar dacht ik? En een 318 is nu ook niet bepaald een racewagen.
Al 2,5 Jaar?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, iemand die 20km per week rijdt 5 jaar lang heeft veel minder ervaring dan iemand die in dezelfde periode 400km per week rijdt.
Daarbij heb ik ook al 2, 5 jaar mijn motorrijbewijs.
Dus je bent 43?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
11 jaar personenwagen, 10 jaar vrachtwagen en 3 jaar bus
Ja maar hij rijdt wel elke dag, en is ook naar Italie geweest met dat dingquote:
Ja die hebben we, maar daar zit Vinnie nu al opquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hebben jullie daar geen bezemkasten?
Als ik erop zat, zou ik die dame bespringen zodra ze langs loopt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja die hebben we, maar daar zit Vinnie nu al op
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar hij rijdt wel elke dag, en is ook naar Italie geweest met dat ding
Dus hoe dan ook het is een verschil of je 1 keer per weer rijd of elke dag
Mwa gedeeltelijk, maar met 2,5jaar blijf je gewoon weinig ervaring hebben vindt ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Dat wil dus zeggen dat ik niet geen ervaring heb
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik erop zat, zou ik die dame bespringen zodra ze langs loopt.
vind ik nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Mwa gedeeltelijk, maar met 2,5jaar blijf je gewoon weinig ervaring hebben vindt ik.
[..]
[ afbeelding ]
Pechquote:
Ik heb hands-on ervaring met Vinnie z'n rijden, en daar is niks mis meequote:Op vrijdag 20 december 2013 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pech
Er zijn zat mensen die elke dag honderden kilometers maken en die niet kunnen rijden. Durf zelfs zo ver te gaan dat er zat zijn die gewoon een gevaar op de weg zijn.
Blauwtje?quote:
Zoals ik zei, tijd zegt niks.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Mwa gedeeltelijk, maar met 2,5jaar blijf je gewoon weinig ervaring hebben vindt ik.
[..]
[ afbeelding ]
Je moet dan ook niet 300 andere dingen gaan doen tijdens het rijdenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pech
Er zijn zat mensen die elke dag honderden kilometers maken en die niet kunnen rijden. Durf zelfs zo ver te gaan dat er zat zijn die gewoon een gevaar op de weg zijn.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb hands-on ervaring met Vinnie z'n rijden, en daar is niks mis mee
Ik kan heel veel zien aan iemands rijden en rijstijl door ze een tijdje te volgen van achter, niks mis met jouwe..quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan heel veel zien aan iemands rijden en rijstijl door ze een tijdje te volgen van achter, niks mis met jouwe..
Ruim op tijd opschuiven bij 't inhalen en invoegen etc. De juiste gaten laten vallen
Ik heb jou nog niet in actie gezien, dus ik kan daar niet over oordelenquote:
Vervelendquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet in actie gezien, dus ik kan daar niet over oordelen
ik kan niet vooruit in parkerenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die niet achteruit inparkeren.
Alleen bij boodschappen is dat niet handig
Ik heb er ook moeite mee, om 1 of andere reden heb ik dan veel meer ruimte nodig dan dat ik het achteruit doequote:Op vrijdag 20 december 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan niet vooruit in parkeren
Nahja ik kan het wel als ik de ruimte heb maar ik haat het
Ik sta dan ook 9/10 keer scheef in het vakquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan niet vooruit in parkeren
Nahja ik kan het wel als ik de ruimte heb maar ik haat het
Nogal logisch.......quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er ook moeite mee, om 1 of andere reden heb ik dan veel meer ruimte nodig dan dat ik het achteruit doe
Nee net even gestart, hii doet et gewoon nog.quote:
Ja dat en ik haat scheef staanquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sta dan ook 9/10 keer scheef in het vak
Perfect recht vind jij het lekkerst ja?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat en ik haat scheef staan![]()
Achteruit gaat het 9 van de 10 keer gewoon perfect recht een vakje in
Niks?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zal ik vanavond eens aantrekken
ik voel me net een wijf... oh wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |