abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134481589
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen

joppie_saus, ex-hiker regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, Kamikaze regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_134481651
Bagger tt, ik weet het. Ik kon echter zo snel even niets anders bedenken..
Zit nu trouwens op een pc met ubertraag internet(nog geen 5 kb/s) dus kan iemand anders even het einde van het vorige topic posten?
pi_134481693
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sinterklaas ja?

[..]

Haha, ik heb een reis van 2 uur terug zo te zien. Dus in totaal toch een uurtje of 4 zoet met dit karwei. Mjah, ritje binnen Brabant is gewoon geen urenknaller.

30 euro voor 3 heats p.p. is het toch? Wie organiseert dit eigenlijk, want ik neem aan dat we die baan nog moeten afhuren toch?
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:24 schreef Viezze het volgende:
Ben benieuwd of ze maandag nog werk hebben. Zal wel van niet, maar ik kan het geld goed gebruiken volgende maand voor de wintersport :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:39 schreef Marco001 het volgende:
Ben nu trouwens druk bezig om een leuk klusje binnen te hengelen: begin Januari moeten er 4 of 5 huurauto's van de Eemshaven naar Bremen airport gebracht worden. Ze op laten halen door de verhuurder kost 1000,- per auto. |:( Ik heb dus gemeld dat ik ze wel voor 500,- per stuk daarheen wil brengen. :P
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Heb je 'n eigen bedrijf of is dit een geintje? _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:45 schreef Marco001 het volgende:
Geen eigen bedrijf. Speel sinds kort wel eens privechauffeur voor de duitse collega's van mijn vader. Dat verdient al absurd goed. (50 euro voor 45minuten werk..)
Ze zullen wel niet akkoord gaan met die 500,- maar voor 100,- plus onkostenvergoeding wil ik het ook best wel doen.Waarschijnlijk gaat men echter met een groepje die kant op, waaronder wellicht ik, en dan met de auto van de directeur terug.

(ter illustratie, dat zijn mensen die een Ford Fiesta S klote vinden rijden omdat ze zo langzaam zijn. (1 van de huurauto's is een Fiesta S...)
pi_134481702
Gvd Amoeba, sneller dan het licht
pi_134482637
Kutzooi, bus gemist. 25 minuten wachten op de Europalaan. Volgende keer 5 minuten eerder aanlopen. :')
pi_134483073
Aanlopen :')
pi_134483104
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:34 schreef Viezze het volgende:
Aanlopen :')
Brabants op FOK! :')
pi_134483152
Sowieso, Brabant :')
pi_134483364
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:37 schreef Viezze het volgende:
Sowieso, Brabant :')
Jij zit toch in Eindhoven battie.
pi_134483405
Ja dat heb je goed gezien, maar was liever in Groningen gebleven. Ben hier alleen heen gegaan voor de studie, niet omdat ik Brabant zo geweldig vind :+
pi_134483456
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:45 schreef Viezze het volgende:
Ja dat heb je goed gezien, maar was liever in Groningen gebleven. Ben hier alleen heen gegaan voor de studie, niet omdat ik Brabant zo geweldig vind :+
Rot op dan jonguh!
pi_134483469
Wees gerust, waarschijnlijk zit ik er nog maar tot september
pi_134483528
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:47 schreef Viezze het volgende:
Wees gerust, waarschijnlijk zit ik er nog maar tot september
Waar in Eindje zit je?
pi_134483571
Alles buiten Vlaardingen :')
pi_134483605
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waar in Eindje zit je?
Godvergeten tyfuseind weg ;( Vlakbij winkelcentrum Vaartbroek.

quote:
6s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Alles buiten Vlaardingen :')
Alles rondom Rotterdam :')
Behalve de haven :9~
pi_134483656
Gelukkig zit Schiedam nog tussen ons en Rotterdam, dus letterlijk gezien zitten wij niet rondom Rotterdam :7
pi_134484313
Brabant _O_ O+
Eindhoven :{
Den Bosch O+ O+

Met een beetje pech tref ik Amoeba straks nog op het busstation in Waalwijk :') ik heb em net gemist, uur wachten dus
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:27:52 #18
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134484861
Eindhoven CS heeft toch van die rare onderzeeër bussen ofzo? Snap niet dat wanneer er iets milieubewust moet in het verkeer, het er gelijk zo belabberd uit moet zien :')
pi_134484971
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:27 schreef Kiprollade het volgende:
Eindhoven CS heeft toch van die rare onderzeeër bussen ofzo? Snap niet dat wanneer er iets milieubewust moet in het verkeer, het er gelijk zo belabberd uit moet zien :')
Ja :D dat zijn shuttle bussen, rijden tussen CS en Eindhoven Airport :+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:33:06 #20
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134485015
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja :D dat zijn shuttle bussen, rijden tussen CS en Eindhoven Airport :+
Achja, zo blijft het 'Eindhoven de gekste' wel weer een beetje in stand _O-
pi_134487141
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:10 schreef BlackLining het volgende:
Brabant _O_ O+
Eindhoven :{
Den Bosch O+ O+

Met een beetje pech tref ik Amoeba straks nog op het busstation in Waalwijk :') ik heb em net gemist, uur wachten dus
Zag net wel iemand lopen, maar ik denk dat we elkaar net mislopen. Sluisweg?
pi_134487231
En hoezo met een beetje pech. :')

Kijk als ik het pispaaltje van het topic moet zijn vind ik er ook geen fluit aan.
pi_134487266
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:27 schreef Kiprollade het volgende:
Die zien er niet zo uit omdat ze milieubewust zijn. Zie dit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Phileas_(OV)
Wel een faalproject dus.
pi_134487308
Morgen voor het eerst beschikbaar op zaterdag, is er dan wat te doen of is die kans erg klein?
pi_134487548
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Raw85 het volgende:
Morgen voor het eerst beschikbaar op zaterdag, is er dan wat te doen of is die kans erg klein?
Als hiker is de klans HEEL klein, als PC'er heb je iets meer kans. ;)
pi_134487796
Stomme ring Eindhoven. Eindigde op de A2 en die nav maar zeggen dat ik moest uitvoegen, gvd. :( Toen bij Eersel gekeerd. :')

Wel kerststol en thee gekregen bij mijn afleveradresje, en een wcbezoekje mogen doen. O+

Nu op weg naar Helmond!
Your opinion of me is none of my business.
pi_134487801
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:45 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Als hiker is de klans HEEL klein, als PC'er heb je iets meer kans. ;)
Dankje! Dan maak ik maar gewoon plannen voor morgen overdag :)
pi_134488120
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:37 schreef Amoeba het volgende:
En hoezo met een beetje pech. :')

Kijk als ik het pispaaltje van het topic moet zijn vind ik er ook geen fluit aan.
:+ Zit je ook maar te kutten hoor :')

Ik ben gewoon gaan lopen trouwens, scheelde bijna een uur.
pi_134488363
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef Sarasi het volgende:
Stomme ring Eindhoven. Eindigde op de A2 en die nav maar zeggen dat ik moest uitvoegen, gvd. :( Toen bij Eersel gekeerd. :')

Wel kerststol en thee gekregen bij mijn afleveradresje, en een wcbezoekje mogen doen. O+

Nu op weg naar Helmond!
De ring is een drama. Je moet daar echt op de borden kijk ipv op je navi.
pi_134488451
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:05 schreef Viezze het volgende:

[..]

De ring is een drama. Je moet daar echt op de borden kijk ipv op je navi.
Dat moet je sowieso.

Als je dit werk doet hoor je toch wel op de borden te kunnen rijden?

Ik knal hem hooguit aan om op plaats van bestemming het goede adres dan nog eens te vinden. Op de snelweg echt niet. Daarvan ga je op knooppunten als bij Eindhoven vrijwel zeker verkeerd, en daarnaast moet ik dat gekwaak niet door mijn muziek heen.
pi_134488740
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef Sarasi het volgende:

Nu op weg naar Helmond!
Eersel staat hier ook niet voor niets bekend als Keersel.

Wel een flinke rit, als je vanaf Groningen bijna de Belgische grens bent over gegaan.
pi_134489060
Lol, plof net op de bank, belt die gast weer of ik nog een ritje kan doen :D van hier naar Breukelen. Weer 2,5 uur ofzo.
pi_134489635
Morgennacht ook weer een rit: Bennekom - Amsterdam :). Goede tijden voor werk rond de feestdagen!
pi_134489748
Wat moeten jullie allemaal in Bennekom? :o Vanaf het sterrestaurant?
pi_134490009
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:+ Zit je ook maar te kutten hoor :')

Ik ben gewoon gaan lopen trouwens, scheelde bijna een uur.
Vanaf DE/van M naar het busstation bedoel je? Ook een keer gedaan toen ik de bus net gemist had, uiteindelijk had ik op het busstation zelfs een bus die ik niet eens had gehad als ik wél de bus bij de Sluisweg had gehaald _O-
pi_134490021
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat moet je sowieso.

Ik knal hem hooguit aan om op plaats van bestemming het goede adres dan nog eens te vinden. Op de snelweg echt niet. Daarvan ga je op knooppunten als bij Eindhoven vrijwel zeker verkeerd, en daarnaast moet ik dat gekwaak niet door mijn muziek heen.
Ik zet uit gemak de navi vrijwel altijd aan, of ik moet precies weten hoe ik moet rijden. Instructies zet ik altijd uit, daar erger ik me ook aan :P
pi_134490079
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:44 schreef Panthera. het volgende:
Wat moeten jullie allemaal in Bennekom? :o Vanaf het sterrestaurant?
Nee, wel bij een kasteeltje.
  vrijdag 20 december 2013 @ 15:25:59 #38
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134490965
De nieuwe kerstgroet!! ^O^
pi_134491020
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:25 schreef QuiCk01 het volgende:
Haha, post eens?

Tevens heb ik een oude TomTom, met zo'n rotte accu. Mooi kut als de 12V lader van een auto stuk is zoals vandaag in die Ford. Traag geval trouwens.
pi_134491095
3 ritjes voor maandag gekregen net,
Stadskanaal - Amsterdam in Peugeot Expert, Amsterdam - Amersfoort in een Seat Altea(1.2l :'( ) en Nijkerk - Leeuwarden in een Mercedes Citan.
Nee, toch niet
  vrijdag 20 december 2013 @ 15:46:36 #41
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134491483
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Raw85 het volgende:
Reken er maar niet op.
  vrijdag 20 december 2013 @ 15:48:23 #42
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134491536
quote:
Wat een tijdverspilling… :+
pi_134491911
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:48 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Waarom zijn al die ballen zwart? Erg racistisch!!11!
Nee, toch niet
pi_134491929
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:48 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een of andere stagiair die zich de pleuris verveelt op kantoor..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_134492002
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vanaf DE/van M naar het busstation bedoel je? Ook een keer gedaan toen ik de bus net gemist had, uiteindelijk had ik op het busstation zelfs een bus die ik niet eens had gehad als ik wél de bus bij de Sluisweg had gehaald _O-
Jup, die :+

Ik heb iets met het missen van OV vandaag. Zie net de trein in Breukelen voor mijn neus wegrijden :r en lopen van hier naar Brabant is in dit geval niet sneller :+

Wil snel naar huis. Als het kan nog even motorrijden. Alleen maar trage hokken gehad vandaag. De ene woog 3,5 ton, de andere een 1.2 Bluemotion :') ik moet even goed hard optrekken, anders is de dag niet compleet.
pi_134492573
quote:
Dit.

Je zou bijna denken dat ze naar onze kritiek hebben geluisterd. :D

quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Haha, post eens?
www.easyway.nl/kerstwens
pi_134492894
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:02 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een of andere stagiair die zich de pleuris verveelt op kantoor..
_O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:31 schreef Solidberg het volgende:
3 ritjes voor maandag gekregen net,
Stadskanaal - Amsterdam in Peugeot Expert, Amsterdam - Amersfoort in een Seat Altea(1.2l :'( ) en Nijkerk - Leeuwarden in een Mercedes Citan.
Godver dat wil ik ook.
pi_134493221
En het 1e afleveradres is 300m van de 2de ophaaldres af _O_

Hmm, moet 8.30 in Stadskanaal zijn en voor 10.30 de auto in Amsterdam afleveren, volgens Google Maps heb ik wel 2 uur en 15 minuten nodig, lekker krap weer :P

[ Bericht 23% gewijzigd door Solidberg op 20-12-2013 17:11:17 ]
Nee, toch niet
pi_134493666
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat moet je sowieso.

Eindhoven verdween van de borden, en ik had moeten uitvoegen bij Veldhoven. Ja weet ik veel. :{ Ik rijd altijd op navigatie, omdat ik de topografische kennis van een slak heb. Ik ben daar gewoon heel slecht in.

Maar alles is goed gekomen en de volgende keer weet ik beter. :) Ook eindelijk klaar met mijn laatste ritje, nu in de trein naar huis, en dan heb ik een mooie dag van 11 uur gemaakt uiteindelijk.
pi_134494072
Vandaag een ritje naar Utrecht gehad en maandag een weer eens een bandenwissel :)
pi_134495183
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Eindhoven verdween van de borden, en ik had moeten uitvoegen bij Veldhoven. Ja weet ik veel. :{ Ik rijd altijd op navigatie, omdat ik de topografische kennis van een slak heb. Ik ben daar gewoon heel slecht in.

Maar alles is goed gekomen en de volgende keer weet ik beter. :) Ook eindelijk klaar met mijn laatste ritje, nu in de trein naar huis, en dan heb ik een mooie dag van 11 uur gemaakt uiteindelijk.
Je komt van de A50 neem ik aan? Sowieso route N2 kiezen en dan bij Eindhoven-Noord eraf (Evoluon daar..), zit je gelijk bij Beukenlaan in de buurt.
pi_134495441
Bij twijfel, altijd de N2 :+

Ik ga ten noorden van Den Bosch ook nog wel eens het schip in trouwens op de A2, dan kun je ook bij Utrecht pas keren :')
pi_134495762
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:55 schreef BlackLining het volgende:
Bij twijfel, altijd de N2 :+

Ik ga ten noorden van Den Bosch ook nog wel eens het schip in trouwens op de A2, dan kun je ook bij Utrecht pas keren :')
Ja op de terugweg van Eersel heb ik er echt wel voor gezorgd dat ik op de N2 bleef inderdaad. :')

Straks maar even wat bij de Julia's halen... I'm beat.
pi_134495949
1 rit gekregen voor maandag. Wel 2,5 uur rijden en mooi 3,5 uur terug met OV :)
pi_134495991
Gisteren trouwens de chauffeur gesproken die naar abu dhabi is geweest. Ik denk ook wel dat hij het 'lievelingetje' van easyway is, hij wist ook wat meer over bijvoorbeeld hoe lang de planners soms op kantoor zaten enzo, dus ik denk dat hij veel close contact heeft met Easyway. Wil niet zeggen dat ik nog steeds jaloers op hem ben... :'(

Over Bennekom gesproken nog, er wonen daar veel zakelijke (rijke) mensen. Ik heb er al twee verschillende klanten gereden en een andere chauffeur ook al twee andere klanten. En dat allemaal in zo'n klein dorpke. ^^
pi_134496404
Naar Abu Dhabi? :')

Goed voor de uren wel!
pi_134496568
Moet maandagochtend om 09:00 uur een auto ophalen in Oudega (gem. Smallingerland). Dat is echt zo'n tyfus uitgestorven gat waar geen normale bussen rijden. Nou heb ik e.e.a. al even uitgezocht, maar het blijkt dat ik dus een Opstapper moet hebben, om ook maar enigszins (lees: 2,5 km uit de richting) in de buurt te komen van het ophaaladres .. :(

Voor een Opstapper betaal je ook nog eens ¤2,50 en dien je minimaal één uur voor aanvang te reserveren.

Enig lichtpuntje, hopelijk, is dat wanneer ik die beste man vraag om iets verder door te rijden dan voor de deur van het ophaaladres kan uitstappen. Belooft een mooi begin van de maandagochtend te worden! 8)7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_134496629
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:35 schreef BlackLining het volgende:
Naar Abu Dhabi? :')

Goed voor de uren wel!
Abu Dhabi ja, voor een privechauffeur Formule 1 project _O_

pi_134496810
Vandaag een spoedje gedaan. Door een ongeval op de A27 heb ik bijna 1,5 uur gereden voor een ritje van 35 kilometer. Uiteindelijk binnendoor naar Meerkerk gegaan, al die irritante antisluipverkeer maatregelen daar.

Wel een lift gekregen naar de bus van een EW-er in een Citroen Jumpy (Of de peugeot versie).
.
pi_134497055
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef trolley het volgende:
Moet maandagochtend om 09:00 uur een auto ophalen in Oudega (gem. Smallingerland). Dat is echt zo'n tyfus uitgestorven gat waar geen normale bussen rijden. Nou heb ik e.e.a. al even uitgezocht, maar het blijkt dat ik dus een Opstapper moet hebben, om ook maar enigszins (lees: 2,5 km uit de richting) in de buurt te komen van het ophaaladres .. :(

Voor een Opstapper betaal je ook nog eens ¤2,50 en dien je minimaal één uur voor aanvang te reserveren.

Enig lichtpuntje, hopelijk, is dat wanneer ik die beste man vraag om iets verder door te rijden dan voor de deur van het ophaaladres kan uitstappen. Belooft een mooi begin van de maandagochtend te worden! 8)7
Gadverdamme :') sterkte
pi_134497086
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:44 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Abu Dhabi ja, voor een privechauffeur Formule 1 project _O_

[ afbeelding ]
Ze wilden eigenlijk 15 nieuwe mercedes e63 amg hebben maar ze konden er niet zoveel vinden in dezelfde kleur. :')
Maar als je dat hebt gedaan dan zit je wel aan de top van je studentenchauffeurscarriere. :D

Ik kreeg gisteren ook zo'n verhaal te horen dat er een keer een PC zijn paspoort mee moest nemen. Bleek dus dat ze naar de prive jet van de klant reden, om vervolgens naar geneve te vliegen en dat de PC daar moest chauffeuren. :')
Na dat helikopterverhaal wat hier ooit langs is gekomen geloof ik het ook nog.
pi_134500909
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef trolley het volgende:

Ah, ik moest voor EW ook een keertje met een opstapper. Verwachtte dus dat ik op werd gehaald in zo'n stom busje, maar er kwam gewoon een gloednieuwe 5-serie aanzetten van een taxibedrijf. Die chauffeur was net zo verbaasd als ik, hij had zelfs nog nooit gehoord van een opstapper. :+ Gelukkig was hij zo aardig om me naar het ophaaladres te brengen, anders moest ik ook nog een aardig stukje lopen. Was alleen wel even bang dat ik dan ook flink moest betalen voor die taxi, maar nee, slechts 4 euro. :) En dat terwijl die chauffeur nog bijna drie kwartier moest rijden om mij op te pikken. Niet echt lucratief voor dat taxibedrijf dus, maar ik zat er niet mee. :D
pi_134500951
Dubbelpost :+
pi_134503930
Zit nu op een vakantiepark op een steenworp afstand van de grote in Almere :D
Wel prima, even een weekje niks doen.
pi_134504205
Ik moet maandag voor de eerste keer rijden voor AR (Dordrecht-Almere en Almere-Assen). Nu staat er in de instructies dat ik een overdrachtsformulier van het bedrijf in moet vullen, mijn vraag is waar ik die vandaan moet halen. Krijg ik het nog gemaild oid?
FR1908
pi_134504364
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:44 schreef Teis91 het volgende:
Ik moet maandag voor de eerste keer rijden voor AR (Dordrecht-Almere en Almere-Assen). Nu staat er in de instructies dat ik een overdrachtsformulier van het bedrijf in moet vullen, mijn vraag is waar ik die vandaan moet halen. Krijg ik het nog gemaild oid?
In de map die je gekregen hebt zitten van de meeste bedrijven wel een paar exemplaren. Anders inloggen op de website van AR en dan bij downloads.

Als je er niet uit komt, DM ff wat je klant is ;)
pi_134504780
Thanks, ga ik morgen even naar kijken dan! Als het niet lukt zal ik je DM'en, bedankt ;)
FR1908
pi_134504948
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]

In de map die je gekregen hebt zitten van de meeste bedrijven wel een paar exemplaren. Anders inloggen op de website van AR en dan bij downloads.

Als je er niet uit komt, DM ff wat je klant is ;)
Crap ja, moet nog naar de universiteit om even wat Autoreset innameformulieren te printen. Echt helemaal geen meer in mijn stapeltje zitten, had vanochtend nog maar een transportformulier en dat zit nu bij mijn administratie. :')
pi_134505037
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:44 schreef Teis91 het volgende:
Downloaden van de website, staat ook in je handboek
pi_134505131
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:00 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Downloaden van de website, staat ook in je handboek
Dat leest toch niemand zeker, of wel? :+
pi_134505246
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Helaas niet.
pi_134506554
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb het ter plekke helemaal doorgelezen en als ik nu twijfel over iets (belminuten of andere LM's), kijk ik er ook nog in. Het is best nuttig op zich. :P
pi_134516869
Net terug van project in Bilthoven. Lui waren aardig dronken, moest de auto uiteindelijk in m'n eentje het laatste stukje naar huis rijden omdat ze bij iemand thuis verder wilden drinken. :P
pi_134524175
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 03:51 schreef RTS91 het volgende:
Net terug van project in Bilthoven. Lui waren aardig dronken, moest de auto uiteindelijk in m'n eentje het laatste stukje naar huis rijden omdat ze bij iemand thuis verder wilden drinken. :P
Heb je het op het laatst dan niet helemaal gehad? Jij nuchter en wellicht moe en dan van die dronken mensen achterin te praten/schreeuwen. Zou denk ik niet iets voor mij zijn :P

Kan het zijn dat ik maandag de auto bij de auto bij iemand thuis moet afleveren? Google streetview geeft gewoon een woonhuis aan en er staat ook een 06-nummer in de ritbeschrijving. Bij het 'sollicitatiegesprek' zeiden ze dat het altijd alleen maar LM <-> LM was. Geen probleem als het een persoon is hoor maar ben gewoon benieuwd.
  zaterdag 21 december 2013 @ 14:43:31 #75
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134524214
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 14:42 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Heb je het op het laatst dan niet helemaal gehad? Jij nuchter en wellicht moe en dan van die dronken mensen achterin te praten/schreeuwen. Zou denk ik niet iets voor mij zijn :P

Kan het zijn dat ik maandag de auto bij de auto bij iemand thuis moet afleveren? Google streetview geeft gewoon een woonhuis aan en er staat ook een 06-nummer in de ritbeschrijving. Bij het 'sollicitatiegesprek' zeiden ze dat het altijd alleen maar LM <-> LM was. Geen probleem als het een persoon is hoor maar ben gewoon benieuwd.
Dat kan zeer zeker, is nog chiller dan bij een LM o.i.d. vind ik :)
pi_134524729
quote:

[..]

Ach, het was maar een kort ritje gelukkig. Ze waren niet luidruchtig, eentje was nog nauwelijks aanspreekbaar. :7
pi_134524942
quote:

[..]

Ja, da's gewoon de klant van een leasemaatschappij. Ik moet vaak bij een klant een auto ophalen en dan terugbrengen naar de LM.

Inderdaad veel relaxter zo. De kans dat je een kop koffie en een ritje naar het station aangeboden krijgt, is best groot :)
  zaterdag 21 december 2013 @ 16:53:58 #78
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134527337
quote:
Inderdaad veel relaxter zo. De kans dat je een kop koffie en een ritje naar het station aangeboden krijgt, is best groot :)
Ik kreeg door een iemand thuis een rit naar het station aangeboden, we waren 20 minuten onderweg. Scheelde me al gauw een uur in het OV kwam ik later achter, minder voor de uurtjes, maar wel chiller ^O^
pi_134529279
Juist chill dat ze je brengen. Ben ooit door het hele gezin afgezet bij het station :)
pi_134529784
Heeft iemand al in een Mercedes Citan gereden?
Nee, toch niet
pi_134529967
Nope. Ik zit eigenlijk vooral te wachten op een elektrisch wagentje, en dan niet hybride. Lijkt me wel lachen.

Tevens houd ik mijn hart vast. Ik heb in weinig beroerders gereden dan in een Mercedes Vito. Wat een drama.
pi_134530112
Zou toch verwachten dat die Mercedes bakken wel in orde zijn, maarja , ben benieuwd. Denk dat de Seat Altea XL of Peugeot Expert wel ietsje erger zijn :P
Nee, toch niet
pi_134530162
Altea is een prima wagentje hoor :) niet zo snel, oké, maar het wil wel vooruit en het is gewoon een comfortabele auto. Echte gezinswagen wel maar daar hoeft niks mis mee te zijn.

Leukste wat ik meegekregen heb was ook een Seat, een Ibiza Cupra 1.4 met 180pk en 7-traps DSG :9

Vito is een lomp, traag en log kuthok. Voelde me een ware machinist in dat ding. Hoefde nog net geen kolen bij te scheppen :r
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:02:00 #84
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134530596
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 18:09 schreef dery1990 het volgende:
Juist chill dat ze je brengen. Ben ooit door het hele gezin afgezet bij het station :)
Gezellig, ook nog een potje mens erger je niet gespeeld? :+
pi_134531172
Ik vind de Mercedes-Benz Vito wel een prima ding.
#26 || Luciano da Silva
pi_134531382
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 15:13 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, da's gewoon de klant van een leasemaatschappij. Ik moet vaak bij een klant een auto ophalen en dan terugbrengen naar de LM.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 14:43 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat kan zeer zeker, is nog chiller dan bij een LM o.i.d. vind ik :)
Thanks beiden! :)
pi_134532336
Ik vind juist de vito één van de betere bestelwagens. Vind m fijner dan bijvoorbeeld de transit, welke volgens mij tot dezelfde klasse bestelwagen behoort.

Overigens ook nog geen Citan gereden
pi_134532996
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 18:28 schreef Solidberg het volgende:
Heeft iemand al in een Mercedes Citan gereden?
Ik heb een paar duizend km afgelegd in zo'n ding. Rijdt prima hoor.

Het is alleen geen Mercedes, maar een Renault kangoo met Mercedes logo's
pi_134533058
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:10 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb een paar duizend km afgelegd in zo'n ding. Rijdt prima hoor.

Het is alleen geen Mercedes, maar een Renault kangoo met Mercedes logo's
Ah ok, bedankt :)
Lange tijd in een Kangoo 1.5d bj 2002 gereden, zijn opzich prima bakken.
Nee, toch niet
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:24:47 #90
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134533627
Renault heeft sowieso wel fijne wagens, die oude Laguna's en Megane's waren drama. Maar de nieuwe incluis de clio zijn fijne auto's
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_134533692
Megané 2 van bj2002 vond ik anders wel erg fijn. Wel veel elektronische problemen, maar die motor doet makkelijk 1 op 20 na 300.000 km _O_
Nee, toch niet
pi_134533940
De laatste tijd moet ik bij de LM in Breda nieuwe Leon's wegbrengen! Maandag met zo Leon richting Hengelo.
pi_134533986
Ik blijf zweren bij de Renault Trafic.
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:47:41 #94
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134534550
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:34 schreef joppie_saus het volgende:
Ik blijf zweren bij de Renault Trafic.
Renault Master, 500.000 km gereden. Met originele bak en blok.

[ Bericht 20% gewijzigd door bokkepoot op 21-12-2013 21:00:34 ]
pi_134537714
Ik wil die XF wel een keer naar Breukelen rijden die ze in hun vloot hebben.
pi_134557660
Morgen een heerlijk simpel dagje.
Groningen - Den Haag in een Mini Cooper en Rotterdam - Amersfoort in een Audi A3.

Voor beide ritten niet op schade controleren en de eerste rit pas om 10 uur 's ochtends ophalen. En de OV verbinding tussen de eerste en de tweede rit is gewoon 1 uur in dezelfde metro, heeerlijk ipv 10x overstappen in die randstad altijd.
pi_134560965
Zojuist maar vast de Opstapper voor morgenochtend gereserveerd, anders vergeet ik dat morgenochtend gegarandeerd :X

Ik hoop dat m'n chauffeur morgenochtend goed gemutst is, en me voor de deur wil uitzetten. Anders kan ik nog fijn 2,5 km lopen :N
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_134561085
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2013 14:00 schreef S-RS het volgende:
Morgen een heerlijk simpel dagje.
Groningen - Den Haag in een Mini Cooper en Rotterdam - Amersfoort in een Audi A3.

Voor beide ritten niet op schade controleren en de eerste rit pas om 10 uur 's ochtends ophalen. En de OV verbinding tussen de eerste en de tweede rit is gewoon 1 uur in dezelfde metro, heeerlijk ipv 10x overstappen in die randstad altijd.
Het is nog fijner als het 2de afhaaladres naast het afleveradres van de 1e rit is :)
Nee, toch niet
pi_134563049
Morgen 1 rit. Onstwedde - Nijkerk. Dat ik vrijdag in Scheemda al aan het eind van de wereld te zijn, morgen om 7:20u in de trein als ik om 9:00u bij het afhaaladres wil zijn. Drama...

Vrijdag ook weer wat. Moest de 2e auto vóór 14:00u ophalen. Kon er ivm de 1e rit om 14:05 zijn. Niemand thuis. Maar gelukkig telefoonnummer van CP. Bleek dat er ook afgesproken was dat er niemand thuis zou zijn en ik dus via de telefoon naar de sleutel toegeleid zou worden. Maar die 14:00u was dus ook weer nergens op gebaseerd. :') ..

Vrijdag was opzich wel prima dagje. Bijna hele dag met S-RS onderweg geweest. Beide eerst Scheemda - Zwolle en moesten ook beide weer naar Leeuwarden. Stuk gezelliger dan altijd alleen op pad ^O^
pi_134564389
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:04 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Het is nog fijner als het 2de afhaaladres naast het afleveradres van de 1e rit is :)
Als je in tijdnood zit wel, anders liever een uurtje pakken in het OV ;)

quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:46 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Vrijdag was opzich wel prima dagje. Bijna hele dag met S-RS onderweg geweest. Beide eerst Scheemda - Zwolle en moesten ook beide weer naar Leeuwarden. Stuk gezelliger dan altijd alleen op pad ^O^
Yeah, en gelukkig hadden we twee dikke bakken mee! :')

Gehakt in de 114i en ik in de 1.2TSI...
  zondag 22 december 2013 @ 17:21:30 #101
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134567181
Haha beter dan een busje. En toch wel gezellig als je met iemand anders werkt!
pi_134567602
Die 114i is toch wel in orde, 1.6 benzine
Nee, toch niet
  zondag 22 december 2013 @ 17:47:47 #103
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134568232
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef Solidberg het volgende:
Die 114i is toch wel in orde, 1.6 benzine
Ja opzich prima auto, behalve de motor, wieldoppen en halogeenlampen :P

Ben wel fan van die 1-serie alleen aan deze versie is niks premiums aan in mijn ogen.
pi_134568789
De vorige 1-serie vond ik nog wel redelijk. Dit model is niet om aan te zien..
Maar die 114i, waardeloos. Zo ver geknepen dat hij totaal niet prettig oppakt en veel te lange bakoverbrengingen. Ik kon die Golf 1.2TSI in ieder geval ook lang niet bijhouden.
pi_134571820
Morgen de eerste auto tussen 9 en 12 ophalen, veel ruimer gaat een planning ook niet worden. Rit 2 wordt wel weer heel krap, exact 2 uren de tijd om van Maarssen terug naar Groningen te rijden.
  zondag 22 december 2013 @ 19:27:28 #106
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134572133
'Voordeel' is dat de 114i elektronisch geknepen is. Dat is er via software af te halen, en dan heb je opeens 156pk. Fabrieksgarantie is dan wel foetsie.
#26 || Luciano da Silva
pi_134579032
Niet gebeld voor morgen, dan maar morgen om 08:00 uit m´n nest en wachten op het spoedje :P
pi_134581114
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Niet gebeld voor morgen, dan maar morgen om 08:00 uit m´n nest en wachten op het spoedje :P
Gewoon je telefoon op z'n hardst is genoeg toch? Ik zou lekker door blijven tukken :+
pi_134581850
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:51 schreef S-RS het volgende:

[..]

Gewoon je telefoon op z'n hardst is genoeg toch? Ik zou lekker door blijven tukken :+
Even aan m'n speakers hangen dan maar :P
pi_134587551
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:02 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Even aan m'n speakers hangen dan maar :P
Haha, dan wordt je zeker wakker :D
pi_134596225
Als ik vrijdag niet gebeld was had ik m'n beschik baarheid mooi dicht gegooid. Heb er zo'n hekel aan om wakker gebeld te worden.

btw, alweer bijna in Winschoten. Daar ruim 20 minuten wachten op de bus, top aansluiting. Zal ook wel niks zijn waar ik even koffie kan halen.. Want het is veel te vroeg voor de maandagochtend.
pi_134596231
Goedemorgen!

Op naar het mooie Bedum voor een bandenwissel :')
  maandag 23 december 2013 @ 08:06:07 #113
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134596329
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 07:46 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

btw, alweer bijna in Winschoten. Daar ruim 20 minuten wachten op de bus, top aansluiting. Zal ook wel niks zijn waar ik even koffie kan halen.. Want het is veel te vroeg voor de maandagochtend.
In Winschoten is überhaupt niks :+
#26 || Luciano da Silva
pi_134596359
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 07:48 schreef dery1990 het volgende:
Goedemorgen!

Op naar het mooie Bedum voor een bandenwissel :')
vanaf waar moet je? Zeker weer een standaard verwarmingsbus?

quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 08:06 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

In Winschoten is überhaupt niks :+
Absoluut waar, maar moet naar Onstwedde of all places. Dus nog 40 minuten in de bus. Zag in de stationsruimte een koffieautomaat staan, dus voor ¤1 bakkie gehaald. Heb ze nog niet slechter meegemaakt ;(
pi_134596608
Dat Winschoten een stationshal heeft verbaasd mij al..
pi_134596804
Alweer gebeld voor morgen. Assen - Almere - Harderwijk, prima dagje zo voor de kerst ^O^
pi_134597755
En dat is kerstgroet nummer drie. Easyway wordt er wel steeds beter in. ^^
pi_134598423
Dit is ook wel prima!

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)d&utm_medium=twitter

Ninja-edit: Zie net dat het ook op de facebook van EW geplaatst is :)
pi_134601568
zo, op naar de derde rit.
Die Peugeot expert busjes zijn luid zeg. Seat Altea XL was toch wel fijnere bak dan dat ik dacht. Ook 6 versnellingen ondanks maar een 1.2l motortje
Nee, toch niet
pi_134601762
Morgen ook werken. Moeten met korting reizen denk ik he, in kerstvakantie?

Hoe zit dat, is er in de spits ook korting? Ik moet even plannen hoeveel ik op de kaart zet zometeen.

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 08:49 schreef Marco001 het volgende:
Dat Winschoten een stationshal heeft verbaasd mij al..
Ik was tijdje terug in het noorden en ze hebben daar echt rare busstations ook. In Appingedam is er een heel overdekt busstation ergens op een random plaats, niet eens bij het station, ik snapte er niks van.
pi_134601911
Beide kerstdagen kan je vrij met weekendabbonoment en 40 % korting met je weekabbonoment
Nee, toch niet
pi_134602019
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:41 schreef Solidberg het volgende:
Beide kerstdagen kan je vrij met weekendabbonoment en 40 % korting met je weekabbonoment
En de rest van vakantie? Dan is het 40% korting met weekabbo neem ik aan? Of gewoon vrij reizen?
pi_134602126
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:44 schreef Panthera. het volgende:

[..]

En de rest van vakantie? Dan is het 40% korting met weekabbo neem ik aan? Of gewoon vrij reizen?
www.ismijnovgeldig.nl
pi_134602150
quote:
Ah toppie ^O^
pi_134605936
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 08:10 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

vanaf waar moet je? Zeker weer een standaard verwarmingsbus?

[..]

Absoluut waar, maar moet naar Onstwedde of all places. Dus nog 40 minuten in de bus. Zag in de stationsruimte een koffieautomaat staan, dus voor ¤1 bakkie gehaald. Heb ze nog niet slechter meegemaakt ;(
Ik vertrok vanuit Wildervank in een standaard Vivaro idd. Vanavond mag ik daar weer heen want ik heb mijn mapje in de auto laten liggen :'( :'(
pi_134606582
Yes, nog een spoedje gekregen. Maastricht - Eindhoven in een Focus. Bijna 2 uur in het OV.
pi_134607098
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 09:12 schreef S-RS het volgende:
Alweer gebeld voor morgen. Assen - Almere - Harderwijk, prima dagje zo voor de kerst ^O^
Hoe laat en waar moet je morgen in Assen zijn? Ik moet er morgenochtend ook heen!
pi_134607414
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:37 schreef Panthera. het volgende:
Ik was tijdje terug in het noorden en ze hebben daar echt rare busstations ook. In Appingedam is er een heel overdekt busstation ergens op een random plaats, niet eens bij het station, ik snapte er niks van.
Ik was dus in Winschoten, daar heb je ook zoiets. Maar dan ongeveer naast het treinstation, Maar ook zo'n overdekt, donker hol. Niet echt een plaats waar je graag even op je bus wacht in het donker. Liepen ook wat ongure, oostblok achtige types rond. Dus dan is zo'n stationsruimte wel een fijne aanvulling!

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Ik vertrok vanuit Wildervank in een standaard Vivaro idd. Vanavond mag ik daar weer heen want ik heb mijn mapje in de auto laten liggen :'( :'(
Lekker dan. Ook een afstand van niks ja, geef in Bedum die banden een zetje en ze komen tot stilstand naast die bus :') . Maarja, een geluk voor jou nu dat het mapje toch dichtbij ligt ;)
pi_134611079
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 14:52 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Hoe laat en waar moet je morgen in Assen zijn? Ik moet er morgenochtend ook heen!
8 uur, bij brhs.
pi_134613551
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef S-RS het volgende:

[..]

8 uur, bij brhs.
Ik moet daar tussen half 9 en 9 zijn, nieuwe Octavia ophalen.
pi_134615597
Bij het ontwerp van die Mercedes Citan hebben ze niet echt nagedacht. Als je opladerkabeltje van de 12V naar je mobiel/navigatie hebt aangesloten, kan je de handrem niet aantrekken zonder het kabel bijna eruit te trekken, en het kabel loopt dan ook precies langs de versnellingspook
Nee, toch niet
pi_134615771
Niet heel praktisch, maar volgens mij kan je de kabel onder de handrem door leggen? En anders maar wat minder de handrem gebruiken :P

Het is iig niet zo erg als het dashboard ontwerp van de Peugeot 208 -O-
pi_134616053
Handrem heb ik enkel in het begin en einde gebruikt, toen was het ook mij opgevallen ;) Je kan het kabel wel door de handvat van de handrem doen, maar echt mooi is het niet.

En welk bouwjaar van die 208?
Nee, toch niet
pi_134616257
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 17:26 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Ik moet daar tussen half 9 en 9 zijn, nieuwe Octavia ophalen.
Ik ook een octavia dacht ik. Pak een bussie eerder dan :D
pi_134617566
Guys ik heb elke keer bij AR dat de computer zegt dat ik te lang heb gereden over de rit en of ik dit wil uitleggen. Ik heb vandaag de snelste route gereden op de navigatie, geen file oid, overal aan de snelheid gehouden, eerder te hard gereden dan te zacht en nog heb ik dit

Waarom? :?
pi_134618065
Soms faalt het gewoon, ik denk omdat zij stad-stad rekenen en jij eerst die steden nog door moet. Maar toen ik een halfuur vertraging had naar Eindhoven klaagde het nergens over, dus is dikke onzin. Ik zet er altijd neer dat er een paar opstoppingen waren ofzo. :)
pi_134618677
Het zit bij mij niet mee de laatste tijd. Vorige week 2 dagen beschikbaar, 1 dag helemaal niet gebeld, andere wel maar gemist. Vijf minuten later al weer vergeven. Vandaag ook niks en voor morgen ook nog niet gebeld :(.
  maandag 23 december 2013 @ 20:22:12 #138
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134621231
Had gehoopt morgen nog ff dagje te kunnen werken, maar niet gebeld :(
Hopen op spoedje dan maar...
pi_134623345
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 18:43 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ik ook een octavia dacht ik. Pak een bussie eerder dan :D
Hoe laat (of vroeg) gaat die bus?
pi_134625921
Vandaag zelfs 2 keer gebeld voor een spoedje. Eerst rond 11 uur voor Eindhoven-Meerkerk, vervolgens om 16:45(!) nog voor Eindhoven-Cuijck. Gelukkig in Cuijck door een vriendelijke Duitse meneer naar het station gebracht, na 17 uur rijdt de plaatselijke buurtbus daar natuurlijk niet meer.

En morgen ook nog Eindhoven-Arnhem en Nijmegen-Meerkerk, zo dus voor kerst nog mooi wat uren maken!
pi_134626860
Morgen Den Bosch - Amsterdam in een VW up! en daarna Almere - Oss in een 107. Morgen hokkendag met mijn 1.97m zullen we maar zeggen :P
pi_134627232
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 21:02 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Hoe laat (of vroeg) gaat die bus?
Te vroeg :'(

309, 07:33 :{
  maandag 23 december 2013 @ 22:16:31 #143
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134627771
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:06 schreef S-RS het volgende:

[..]

07:33 :{
Dan ben ik net bij de eerste klant in Dedemsvaart :9
#26 || Luciano da Silva
pi_134627885
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 22:16 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dan lig ik nog in m'n nest :9
  maandag 23 december 2013 @ 22:27:05 #145
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134628491
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:00 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Morgen Den Bosch - Amsterdam in een VW up! en daarna Almere - Oss in een 107. Morgen hokkendag met mijn 1.97m zullen we maar zeggen :P
Opzich allebei nog te doen omdat ze geen middentunnel hebben en stoel ver naar achter kan. Eigenlijk tijdens EW tijd maar 1 auto gehad waar ik gewoon echt niet lekker normaal in kon zitten en dan was een Ford Tourneo... :X
pi_134629364
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 22:16 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook blij dat ik als totaaaaal niet ochtend mens niet jou baan heb :9
pi_134630733
Morgen een ritje Oirschot - Waalwijk :') in een VW Golf. Naar van M uiteraard, dus even timen i.v.m. die buurtbus.
pi_134640360
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:37 schreef Panthera. het volgende:
Morgen ook werken. Moeten met korting reizen denk ik he, in kerstvakantie?

Hoe zit dat, is er in de spits ook korting? Ik moet even plannen hoeveel ik op de kaart zet zometeen.

[..]

Dat is het voormalig Gado station, word nog steeds gebruikt als bushalte omdat daar ook een kantine zit voor de chauffeurs. Busstation zit trouwens redelijk dicht bij het centrum.
pi_134640412
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:37 schreef Solidberg het volgende:
Handrem heb ik enkel in het begin en einde gebruikt, toen was het ook mij opgevallen ;) Je kan het kabel wel door de handvat van de handrem doen, maar echt mooi is het niet.

En welk bouwjaar van die 208?
2013. Auto stond een dag op kenteken toen ik hem mee kreeg, was twee welen terug.
pi_134640419
Nice. Even een lift gefixed naar Oirschot. 11 uur uiterlijk ophalen, en dan heb ik 6 uurtjes om in Waalwijk te komen.

Maar wil eigenlijk wel 's middags terug zijn. Moet nog even wat boodschappen doen (snaar van mijn draaitafel is aan vervanging toe. :r )
pi_134642970
Ik waai haast weg met m'n 50kg.
pi_134643188
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:12 schreef Viezze het volgende:

[..]

2013. Auto stond een dag op kenteken toen ik hem mee kreeg, was twee welen terug.
Laat me raden, door het stuur zie je niks op de dashboard :P?
Nee, toch niet
pi_134643202
Ik ook al toen ik bij de bushalte stond te wachten. En ik stond naast een potige kerel die iedere keer dat een windstoot mij een stap achteruit liet doen, een vrij grootte grijns tevoorschijn toverde. Maar ik kon er zelf ook wel om lachen eigenlijk. :')

50kg is wel echt kak licht trouwens. Tenzij je echt een dwerg bent. Ik weeg nog meer, en ik ben 1.62m. :{
pi_134643297
Ah, het is Amoeba, kan je zulke dingen wel verwachten :)
Nee, toch niet
  dinsdag 24 december 2013 @ 10:48:08 #155
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134643312
Had ik nog maar zo'n gewicht. 1.78 en 82kg hier. Zal na de kerst wel iets meer worden. Ach in 2014 maar weer eens wat actiever gaan sporten...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_134643505
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 10:44 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Laat me raden, door het stuur zie je niks op de dashboard :P?
Haha ja, dat er ooit iemand is geweest die dat dashboard zag en dacht, "het is goed zo" :')
pi_134643773
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 10:48 schreef Fiorano het volgende:
Had ik nog maar zo'n gewicht. 1.78 en 82kg hier. Zal na de kerst wel iets meer worden. Ach in 2014 maar weer eens wat actiever gaan sporten...
Vijftig met 1.78m is helemaal niet mooi, moet je niet willen.
Bij mij moet er na de kerst overigens ook wel weer wat veranderen. Ik sport niet consequent meer en ik leert totaal niet meer op wat ik eet. Vanochtend even de schade opgemaakt, en er moet sowieso wel weer 2kg af, liefst 4-6kg, dan zout ik weer op mijn ideale gewicht. Zondag maar weer begonnen met goed eten, met kerst de 50/50 regeling (geen gebak, wel toetje). :P
  dinsdag 24 december 2013 @ 11:07:13 #158
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134643803
Jeeuj, net een spoedje gekregen voor vanmiddag. Roosendaal - Bergschenhoek in een 520d touring :D
En dan ook nog eens naar een privé adres, dat is helemaal mooi ^O^

[ Bericht 16% gewijzigd door Kiprollade op 24-12-2013 11:15:45 ]
pi_134644551
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vijftig met 1.78m is helemaal niet mooi, moet je niet willen.
Bij mij moet er na de kerst overigens ook wel weer wat veranderen. Ik sport niet consequent meer en ik leert totaal niet meer op wat ik eet. Vanochtend even de schade opgemaakt, en er moet sowieso wel weer 2kg af, liefst 4-6kg, dan zout ik weer op mijn ideale gewicht. Zondag maar weer begonnen met goed eten, met kerst de 50/50 regeling (geen gebak, wel toetje). :P
Ik heb het andersom, ik ben eigenlijk te licht en moet er op letten dat ik genoeg eet anders zit ik zo onder mijn minimale gewicht. Ook niet chill, maar de laatste tijd gaat het wel prima.
  dinsdag 24 december 2013 @ 11:36:45 #160
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134644660
t/m oude & nieuw hou ik nergens rekening mee qua eten en drinken. Daarna weer keurig netjes 1x per week trainen en op Zaterdag mijn wedstrijden fluiten.
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_134644780
Wow, wijvenpraat hier (Sorry dames :P ).

Ben zelf al jaren 65-67kg bij 1.85m. Sporten doe ik voornamelijk in de lente&zomer, hardlopen/fietsen. En lekker eten is een hobby van me :7
.
pi_134644939
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:40 schreef Pizzabodem het volgende:
En lekker eten is een hobby van me :7
Zijn er mensen die vies eten fijn vinden dan? ;)
pi_134645056
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:46 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Zijn er mensen die vies eten fijn vinden dan? ;)
Gelet op het aantal bloemkolen dat elke dag verkocht werd toen ik in de AH werkte wel ja.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:40 schreef Pizzabodem het volgende:
Wow, wijvenpraat hier (Sorry dames :P ).

Ben zelf al jaren 65-67kg bij 1.85m. Sporten doe ik voornamelijk in de lente&zomer, hardlopen/fietsen. En lekker eten is een hobby van me :7
Ik schat jou in als iemand die alles lust, behalve pizza.
  dinsdag 24 december 2013 @ 11:50:40 #164
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134645096
Vies eten bestaat niet, minder lekker wel :P.
pi_134645101
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:49 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Gelet op het aantal bloemkolen dat elke dag verkocht werd toen ik in de AH werkte wel ja.
Touche :P
pi_134645133
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:49 schreef Panthera. het volgende:

[..]

_O-

Waarom zou je eigenlijk dingen eten die niet lekker zijn? Je leeft maar een keer
.
pi_134645412
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 10:44 schreef Sarasi het volgende:
Ik ook al toen ik bij de bushalte stond te wachten. En ik stond naast een potige kerel die iedere keer dat een windstoot mij een stap achteruit liet doen, een vrij grootte grijns tevoorschijn toverde. Maar ik kon er zelf ook wel om lachen eigenlijk. :')

50kg is wel echt kak licht trouwens. Tenzij je echt een dwerg bent. Ik weeg nog meer, en ik ben 1.62m. :{
55kg met 1.78

Wat aan de lichte kant ja.
pi_134645572
Hier ook wat teveel kilo's voor mn gemoedsrust. 82 op 1.85 meter.

Maar wel werk voor vrijdag! Uffelte - Meerkerk in een V70 D5 en Barendrecht - Amersfoort in een Octavia. Meer dan 300 pk op twee auto's is nooit mis :)
pi_134646034
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

55kg met 1.78

Ecto gespot :+

Zeg maar gerust ongezond licht hoor ;)
pi_134646178
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:17 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ecto gespot :+

Zeg maar gerust ongezond licht hoor ;)
Geloof je nu werkelijk dat ik hier blij mee ben? :')
pi_134646464
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Geloof je nu werkelijk dat ik hier blij mee ben? :')
Stoppen met sporten, beginnen met heeeel veel pizza's eten, chips, gebak en bier drinken. Koop een chille bank en tv en ik spreek u over een half jaar weer.
pi_134646541
Ik eet en drink me ook al jaren een ongeluk, maar er komt geen kilo bij waardoor er maar een paar winkels zijn waar ik broeken in mijn taillemaat kan kopen.
  dinsdag 24 december 2013 @ 12:34:26 #173
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134646674
quote:

[..]

55kg met 1.78

Als we gaan karten rijd jij iedereen zoek met je 30 kilo gewichtsvoordeel man :D
pi_134646868
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik eet en drink me ook al jaren een ongeluk, maar er komt geen kilo bij waardoor er maar een paar winkels zijn waar ik broeken in mijn taillemaat kan kopen.
Blijft vreemd dat sommige mensen dat hebben. Maar je hoort ook wel eens dat het ineens om kan slaan en je san behoorlijk gevoelig bent voor wat en hoeveel je eet.
  dinsdag 24 december 2013 @ 12:40:38 #175
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134646901
quote:

[..]

55kg met 1.78

Vanmorgen 59,1kg met 1.82m, don't worry. Het leuke hiervan is dat ik alles kan eten wat los en vast zit en gewoon niks aankom. De ene keer weeg ik 59, de andere keer 61, dan weer 60. Het schommelt een beetje tussen de 59 en 61 :')
  dinsdag 24 december 2013 @ 12:41:52 #176
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134646944
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:28 schreef S-RS het volgende:

[..]

Stoppen met sporten, beginnen met heeeel veel pizza's eten, chips, gebak en bier drinken. Koop een chille bank en tv en ik spreek u over een half jaar weer.
Geloof het of niet, om aan te komen zul je ook gezond moeten gaan eten
pi_134647415
Nou, dan zal ik het gemiddelde maar wat oprekken hier :P

Ben zelf 100kg op 1.85m , 2 maand geleden was dat nog 110 dus gaat de goede kant al op :)
Nee, toch niet
  dinsdag 24 december 2013 @ 12:54:41 #178
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134647479
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:53 schreef Solidberg het volgende:
Nou, dan zal ik het gemiddelde maar wat oprekken hier :P

Ben zelf 100kg op 1.85m , 2 maand geleden was dat nog 110 dus gaat de goede kant al op :)
Netjes hoor, 10kg is nogal wat *O*
  dinsdag 24 december 2013 @ 12:56:13 #179
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134647531
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:34 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Als we gaan karten rijd jij iedereen zoek met je 30 kilo gewichtsvoordeel man :D
Mehh alleen bij accleratie. Wij liggen natuurlijk veel stabieler in de bochten.
pi_134649073
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:34 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Verrek, zal de lijst er straks nog even in gooien!
pi_134649121
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:41 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Geloof het of niet, om aan te komen zul je ook gezond moeten gaan eten
Wel vaker gehoord, maar heb me nooit echt verdiepd in eten. Ben geen konijn, dus al die sla troep enzo sla ik al over.
pi_134650063
Sonja Bakker forum opeens? Aankomen? Naar de sportschool gaan (spiermassa kweken), en inderdaad veel eten (kleinere porties, maar dan 6 a 7 keer per dag)...maar wel gezond (vezels, koolhydraten, eiwitten).
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:16:38 #183
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134650174
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:14 schreef RTS91 het volgende:
Sonja Bakker forum opeens? Aankomen? Naar de sportschool gaan (spiermassa kweken), en inderdaad veel eten (kleinere porties, maar dan 6 a 7 keer per dag)...maar wel gezond (vezels, koolhydraten, eiwitten).
Swa, jij bent echt een kast of niet? B-)
pi_134650914
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:14 schreef RTS91 het volgende:
Zeuren of Sonja Bakker maar toch alles weten? Wanneer ga jij met die spiermassa beginnen dan? :D
pi_134651414
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:32 schreef S-RS het volgende:

[..]

Zeuren of Sonja Bakker maar toch alles weten? Wanneer ga jij met die spiermassa beginnen dan? :D
Ik zeur niet hoor. :) Heb 5 maanden lang, 4-5x per week krachttraining gedaan (in Amerika). Puur omdat ik tijd over had. Tegenwoordig niet meer, dus houd het momenteel alleen bij hardlopen. Spiermassa interesseert me niet (meer), maar kan er best wel een beetje over meepraten ;). Overigens ook niet handig als je veel hardloopt.
pi_134651417
Vandaag een paar uur met Ruben(Nr3) gewerkt. De auto's die we moesten halen bleken wel heel nieuw te zijn. De auto's stonden nog in de Showroom en de kentekens werden er ter plekke nog opgedrukt, en op de kentekenpapieren zat een verse stempel met 24-12-2013 :)

Wel geinig twee auto's bij elkaar met het zelfde kenteken op het laatste cijfer na.
pi_134651460
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Ik zeur niet hoor. :) Heb 5 maanden lang, 4-5x per week krachttraining gedaan (in Amerika). Puur omdat ik tijd over had. Tegenwoordig niet meer, dus houd het momenteel alleen bij hardlopen. Spiermassa interesseert me niet (meer), maar kan er best wel een beetje over meepraten ;).
Hap hap, ik dacht dat jij inmiddels wel een beetje door mijn gezeur heen kon prikken :D ;)
Hardlopen doe je trouwens goed, die tijden die ik jou soms zie doen op FB haal ik nog niet bij die afstanden. :o
pi_134651530
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:44 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hap hap, ik dacht dat jij inmiddels wel een beetje door mijn gezeur heen kon prikken :D ;)
Hardlopen doe je trouwens goed, die tijden die ik jou soms zie doen op FB haal ik nog niet bij die afstanden. :o
Ik onderbouw het graag. ;) En bedankt :*
pi_134651825
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:46 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Ik onderbouw het graag. ;) En bedankt :*
Nu nog je kart kwaliteiten bewijzen!:

Is die weer

Hier is het lijstje weer, was het even vergeten de afgelopen week |:(
Maar klopt het van iedereen nog? Want dan lijkt de datum me duidelijk, en moeten we alleen nog even een tijd afspreken :)

Waar: Kartfabrique, Utrecht
Waarom: Omdat we onze zolderkamertjes eens moeten verlaten.

Zaterdag 28 december:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Kiprollade
- Fiorano
- Gehaktstaaf123
- Solidberg
- Panthera.

Vrijdag 3 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Sarasi
- Bokkepoot
- Kiprollade
- Rubenr3
- Amoeba
- Fiorano
- Babananana
- Gehaktstaaf123
- Solidberg
- Panthera.

Zaterdag 4 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Marco001
- Kiprollade
- Fiorano
- Gehaktstaaf123
- Panthera.

Zaterdag 11 januari:
- S-RS
- QuiCk01
- Marco001
- Babananana
pi_134651926
Waarschijnlijk wordt dat 3 januari als ik dat zo zie, maar dan zit ik in Leuven.
pi_134651967
Ik haat karten, dus ik doe sowieso niet mee :+
pi_134652281
Nog even gebeld voor een spoedje in een A4 met 700km op de teller. Eindhoven - Breda, weer niks aan afstand. 3 min later de volgende beller voor lokatiewerk op vrijdag.

Wij zijn voorzien. :)
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:06:31 #193
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134652313
Ik ben er wel gewoon bij met het karten!
Cool trouwens dat ophalen van die nieuwe Octavia's

PS: worden "wij" van EW vandaag al gebeld voor vrijdag?
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:06:52 #194
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134652324
3e lijkt me prima, moet wel gewoon naar stage dus ergens in het begin van de avond ?
pi_134652406
Vanmorgen spoedje laten schieten. Dacht eigenlijk dat ik hem dicht gezet had.

Moest van St. Michielsgestel naar Leiden. Anderhalf uurtje rijden, maar ik had al zo'n vermoeden welk adres en van daar naar het station is al een uur, terug met de trein ook twee.

Was leuk geweest voor de uren maar hoop zo de vriendin nog even te zien als die op tijd klaar is met werken. Gaat vanavond voor drie weken weg, dus dan maar geen spoedje :W
pi_134652939
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:06 schreef QuiCk01 het volgende:
PS: worden "wij" van EW vandaag al gebeld voor vrijdag?
Ja, ben rond half 12 gebeld voor vrijdag, een Crafter van Den Bosch naar Amsterdam en een MiTo van Heemskerk naar Oss.
pi_134653126
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef S-RS het volgende:
Vandaag een paar uur met Ruben(Nr3) gewerkt. De auto's die we moesten halen bleken wel heel nieuw te zijn. De auto's stonden nog in de Showroom en de kentekens werden er ter plekke nog opgedrukt, en op de kentekenpapieren zat een verse stempel met 24-12-2013 :)

[ afbeelding ]

Wel geinig twee auto's bij elkaar met het zelfde kenteken op het laatste cijfer na.
[ afbeelding ]
Heeft die eerste nou een grotere grill of lijkt dat alleen maar zo?

Btw, weet niet of ik mee kan karten, moet kijken of ik voor de 3de weer terug naar NL kan komen
Nee, toch niet
pi_134653178
Uurtje of 2-3 bij Kartfabrique?
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:46:13 #199
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134653632
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:30 schreef Amoeba het volgende:
Uurtje of 2-3 bij Kartfabrique?
's middags? Dan haak ik af.
pi_134653661
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:46 schreef Fiorano het volgende:

[..]

's middags? Dan haak ik af.
Wanneer dan?
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:48:45 #201
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134653703
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wanneer dan?
Wat dacht je van de avond? uurtje of 19/20 uurtje of 2/3 karten en weer zum hause
pi_134653773
Qua tijd zou ik alles fijn vinden zolang het OV nog maar gratis is :P
Nee, toch niet
pi_134653906
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:48 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wat dacht je van de avond? uurtje of 19/20 uurtje of 2/3 karten en weer zum hause
Dat lijkt mij ook het handigst, er zijn vast ook nog mensen die moeten/willen werken.
pi_134654680
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:56 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook het handigst, er zijn vast ook nog mensen die moeten/willen werken.
Ja prima. Ik vind alles goed.
pi_134655328
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:48 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dan ben ik niet aanwezig, ik moet nog terug naar Groningen en heb de dag erna 's ochtends een afspraak. Maar ik denk dat het voor mij nu sowieso te duur word, dus houd maar geen rekening met mij. ;)
pi_134655354
Gvd nu komt onze chick niet.
pi_134655397
:') Misschien dat ik vooraf dan wat kom drinken ofzo, en anders kom je maar naar Grunn. :6
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:42:15 #208
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134655453
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:38 schreef Amoeba het volgende:
Gvd nu komt onze chick niet.
Hoezo, jij bent er toch?
#26 || Luciano da Silva
pi_134655458
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:40 schreef Sarasi het volgende:
:') Misschien dat ik vooraf dan wat kom drinken ofzo, en anders kom je maar naar Grunn. :6
Kom gewoon wat drinken, prima hoor.
pi_134655465
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:42 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Hoezo, jij bent er toch?
Haaaahaaaaahahaha
pi_134655704
3 januari 's avonds lijkt me prima. De kans is vrij groot dat ik vanuit regio Rotterdam met de auto ga, dus mochten er mensen uit de buurt een lift willen dan houd ik me aanbevolen.

@gewicht: ik ben jaloers, ben een kilo of 10 te zwaar. Sport 5 a 6 keer per week, maar veel meer dan 3 onsjes per week verlies ik niet ;(
pi_134662509
Ach boeie over het gewicht, onze vriend de NOS heeft een wijze gezegde:
Nee, toch niet
  dinsdag 24 december 2013 @ 21:57:10 #213
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134668965
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:52 schreef Irritatie100 het volgende:
3 januari 's avonds lijkt me prima. De kans is vrij groot dat ik vanuit regio Rotterdam met de auto ga, dus mochten er mensen uit de buurt een lift willen dan houd ik me aanbevolen.

@gewicht: ik ben jaloers, ben een kilo of 10 te zwaar. Sport 5 a 6 keer per week, maar veel meer dan 3 onsjes per week verlies ik niet ;(
Graag! :Y
Woon je toevallig onder R'dam?
pi_134669090
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:57 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Graag! :Y
Woon je toevallig onder R'dam?
Vlaardingen, ten westen van Rotterdam dus.
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:01:15 #215
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134669128
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vlaardingen, ten westen van Rotterdam dus.
Ah, ik ten oosten, in een durpje boven Dordrecht
pi_134669188
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:01 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ah, ik ten oosten, in een durpje boven Dordrecht
Weet niet of bijvoorbeeld Rotterdam Centraal handig is om af te spreken?
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:05:38 #217
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134669290
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Weet niet of bijvoorbeeld Rotterdam Centraal handig is om af te spreken?
Kan, vanaf hier naar daar ben ik er in tussen 45 min en iets minder dan een uurtje.
pi_134669431
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:05 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Kan, vanaf hier naar daar ben ik er in tussen 45 min en iets minder dan een uurtje.
Utrecht gingen we karten toch? Is dat dan nog wel voordelig voor je? :P

Geen idee waar je precies woont, maar die dorpen rond Dordrecht zoals Alblasserdam, Zwijndrecht enzo hebben toch bijna allemaal een bus naar Kralingse Zoom? Daar kan ik ook wel heen, maakt voor mij vrij weinig uit allemaal.
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:13:33 #219
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134669581
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Utrecht gingen we karten toch? Is dat dan nog wel voordelig voor je? :P

Geen idee waar je precies woont, maar die dorpen rond Dordrecht zoals Alblasserdam, Zwijndrecht enzo hebben toch bijna allemaal een bus naar Kralingse Zoom? Daar kan ik ook wel heen, maakt voor mij vrij weinig uit allemaal.
Je noemt nou net mijn drupje niet, Papendrecht woon ik. Er zijn 2 rechtstreekse verbindingen, Kralingse Zoom zoals je al zei, en Zuidplein. Allebei binnen een half uurtje, dan lijkt me KZ wel het beste?
pi_134669649
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:13 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Je noemt nou net mijn drupje niet, Papendrecht woon ik. Er zijn 2 rechtstreekse verbindingen, Kralingse Zoom zoals je al zei, en Zuidplein. Allebei binnen een half uurtje, dan lijkt me KZ wel het beste?
Ja, Kralingse Zoom lijkt me dan het best. Dan zit je ook zo weer op de snelweg.
  woensdag 25 december 2013 @ 13:57:24 #221
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134684386
Fijne kerst, stel wegpiraten!

#26 || Luciano da Silva
  woensdag 25 december 2013 @ 14:12:02 #222
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134684916
Jij ook Jop, goeie foto ook. :D
  woensdag 25 december 2013 @ 14:24:42 #223
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134685331
En in het bijzonder wens ik Amoeba ook een fijne kerst!

SPOILER
#26 || Luciano da Silva
pi_134686443
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:24 schreef joppie_saus het volgende:

SPOILER
_O-

Fijne kerst iedereen!
pi_134686569
quote:

SPOILER
:+
pi_134687227
quote:

SPOILER
Flauw zeg, jaag die jongen toch niet zo tegen de kast.
pi_134687304
Fijne kerst! :*
  woensdag 25 december 2013 @ 15:52:43 #228
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134687656
quote:
12s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:30 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Flauw zeg, jaag die jongen toch niet zo tegen de kast.
Stel je voor dat ie zich zeer zou doen...
pi_134687714
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:52 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Stel je voor dat ie zich zeer zou doen...
Genoeg vaseline gebruiken, dan zal dat wel meevallen.
  woensdag 25 december 2013 @ 17:31:24 #230
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134689747
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Genoeg vaseline gebruiken, dan zal dat wel meevallen.
_O-
pi_134690221
Even vraagje tussendoor, welke auto zouden jullie het liefst nemen? Renault Laguna, Citroen C5 of een Volvo V70? Gaat overigens over de station met diesel motor in alle 3 gevallen

Op Google zie ik dat de C5 wel beter schijnt te zijn dan de Laguna en V70 (of iig, op een paar forums)

[ Bericht 23% gewijzigd door Solidberg op 25-12-2013 18:05:40 ]
Nee, toch niet
pi_134690284
V70
  woensdag 25 december 2013 @ 18:11:59 #233
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134690505
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 18:00 schreef Irritatie100 het volgende:
V70
Precies, heerlijke stoelen hebben die krengen
pi_134691238
Ng nooit een C5 gereden, maar dan zelfs nog altijd de V70 _O_ Volvo _O_
pi_134696869
Ik moest laatst een C5 rijden. Prima auto maar de unit in het midden van het stuur (met o.a. de knoppen van de radio en cc) draait niet mee met het stuur, dat vond ik gruwelijk irritant. Alleen al om die reden zou ik 'm niet willen. Verder:

quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 18:53 schreef Viezze het volgende:
altijd de V70 _O_ Volvo _O_
pi_134697062
C6 _O_ één van de mooiste auto's ooit.
pi_134697165
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef meneer_valk het volgende:
Ik moest laatst een C5 rijden. Prima auto maar de unit in het midden van het stuur (met o.a. de knoppen van de radio en cc) draait niet mee met het stuur, dat vond ik gruwelijk irritant. Alleen al om die reden zou ik 'm niet willen. Verder:

[..]

Heb je ook de V70 gereden?
Nee, toch niet
pi_134697293
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Dat stuur is inderdaad kut :') Wordt ook in de C4 gebruikt
  woensdag 25 december 2013 @ 22:34:18 #239
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134697294
Doe mij maar de Alfa Romeo Giulietta Quadrafoglio Verde by Maserati O+

Staat er nu eentje te koop in Den Haag

#26 || Luciano da Silva
pi_134697350
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:34 schreef joppie_saus het volgende:
Doe mij maar de Alfa Romeo Giulietta Quadrafoglio Verde by Maserati O+

Staat er nu eentje te koop in Den Haag

[ afbeelding ]
147 GTA _O_ Oldschool V6je in het C-segment. 5 jaar geleden, nu zitten we met 1.4tjes met een turbo en mogen we blij zijn met vier cilinders...
  woensdag 25 december 2013 @ 22:37:26 #241
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134697420
Downsizing to the max :') Die QV zit op 235pk, chipje naar 271 is mogelijk. Alleen nog die Akrapovic uitlaat er onder O+
#26 || Luciano da Silva
pi_134699511
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:30 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Heb je ook de V70 gereden?
Jep! Uit je rijtje alleen de Laguna niet.
pi_134699804
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 18:53 schreef Viezze het volgende:
Ng nooit een C5 gereden, maar dan zelfs nog altijd de V70 _O_ Volvo _O_
pi_134700224
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:57 schreef Solidberg het volgende:
Even vraagje tussendoor, welke auto zouden jullie het liefst nemen? Renault Laguna, Citroen C5 of een Volvo V70? Gaat overigens over de station met diesel motor in alle 3 gevallen

Op Google zie ik dat de C5 wel beter schijnt te zijn dan de Laguna en V70 (of iig, op een paar forums)
V70, zonder twijfel. Saai en burgelijk misschien, maar wel lekker degelijk en tijdloos ^O^
  woensdag 25 december 2013 @ 23:58:33 #245
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134700713
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:57 schreef Solidberg het volgende:

V70 ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:28 schreef Panthera. het volgende:
C6 _O_ één van de mooiste auto's ooit.
:r :r :r :r
Ik hou sowieso niet zo van Citroën (afgezien van mijn Saxo), maar de C6 is samen met de Fiat Multivla, Renault Avantime en de Ssangyong Rodius 1 van de lelijkst ogende auto's imo.
pi_134703282
Laguna is een opgeblazen Megane, C5 heeft een raar stuur en de carrosserie zweeft boven het onderstel. Blijft de V70 over: geweldige stoelen, strak onderstel en met de juiste motor heerlijk rustig of snel afhankelijk van je rechtervoet. Is echt zo'n auto waar je binnen 5 minuten dikke vrienden mee bent.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_134703845
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef Babananana het volgende:
Laguna is een opgeblazen Megane
Mwa niet mee eens. Wij hebben ook een Laguna gehad van 2004 tot 2007 een 2.2 dci, echt een heeerlijke bak. Ritten van 17 uur waren geen probleem, heerlijke reisauto. Maar ziet er inmiddels redelijke gedateerd uit, zelfs get huidige model. De C5 vind ik echt een grafbak, die heb ik in veschillende uitvoeringe gereden, maar ik vond het stuk voor stuk niets. De V70 blijft een relatief fris model, en het is gewoon een geweldige cruiser.
pi_134708640
C5 en V70 zijn beide perfecte auto's in mijn ogen. Ze zijn beide niet sportief, maar echte comfortabele cruisers. Sturen beide een beetje kunstmatig, zonder al te veel gevoel maar bij dat soort auto's is dat niet echt erg vind ik. C5 voelt vanbinnen een stuk stiller aan. Het ging hier wel om de C5 1.6THP en de V70 met 2.0 benzine met 145pk ;( . Het zijn wel beide inmiddels redelijk verouderde auto's, die sinds 2007/2008 mee gaan.

Die C5 herinner ik me nog steeds als een van de lekkerste auto's die ik voor AR heb gereden. Alles was gewoon goed aan dat ding. Stuk beter dan de 508 die ik eerder die dag moest rijden bijvoorbeeld.
.
pi_134708788
Ik vind dat kunstmatige sturen wel meevallen bij een V70. Maar het prettigste aan deze auto's vind ik nog wel hoe stil ze van binnen zijn :)
pi_134711510
@kiprollade. Ik vind nou juist de C6 en avantime wel gaaf, lekker anders.

lijkt me ook zelf leuk om iets anders te hebben zoals een Hyundai veloster
  donderdag 26 december 2013 @ 12:49:23 #251
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134711585
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef Babananana het volgende:
Laguna is een opgeblazen Megane, C5 heeft een raar stuur en de carrosserie zweeft boven het onderstel. Blijft de V70 over: geweldige stoelen, strak onderstel en met de juiste motor heerlijk rustig of snel afhankelijk van je rechtervoet. Is echt zo'n auto waar je binnen 5 minuten dikke vrienden mee bent.
Hydractive vering niet kunnen waarderen :')

Wij rijden al een jaar of 3 C5 thuis, prima bak. Zou wel voor een Diesel gaan of een wat groter Benzine blok 1.6 thp vind ik gewoon een beetje tegenvallen.

Voor het cruisen is ie uitermate geschikt en verder zit alle luxe er gewoon op.
pi_134711650
Hyundai Genesis lijkt me ook wel mooi :P

Maar wij gaan hier sowieso voor een diesel, 2.0 of hoger :) Zitten te kijken of we een Laguna station, C5 station of een V70 halen
Nee, toch niet
pi_134711823
Ik ben zelf echt een grote fan van de Volvo V70. Heerlijke stoelen, veel ruimte, en het is een Volvo. :D
Ik heb ook zo'n nieuwe Renault Megane gereden, en ik vond die ook verrassend goed, dus dan zal de Laguna niet slechter zijn. Maar dan rijdt je wel een Renault, waar ikzelf niet echt een fan van ben.
pi_134711975
V70 sowieso. Is toch niet echt dezelfde klasse/prijs als een C5 lijkt me?

Dat niet meedraaiende stuur, verschrikkelijk.
pi_134712404
Gaan ook voor een gebruikte kijken, maar is idd niet helemaal zelfde prijsklasse.

Renault vind ik zelf wel fijne auto, maar dat komt ook door de Megane die ik een tijdje gereden heb. 400k op de teller en gewoon nog werken :P
Nee, toch niet
pi_134713472
Zo'n Laguna is qua ruimte achterin trouwens ook een stuk kleiner dan je zou denken. Mijn pa heeft nu een Jetta, daar zit je achterin ruimer dan in een Laguna (die we ook gepast hebben destijds).

Wat betreft Citroen zou ik dan eerder voor een DS5 gaan, die rijden wat strakker. Alleen als je voor tweedehands gaat zal dat nog niet gaan, dus dan kom je wat mij betreft toch weer bij de V70 uit.
pi_134713880
Qua prijs zitten ze inderdaad wel een stukje uit elkaar. Als je vanaf 2010 zoekt bijvoorbeeld:
C5 - ¤14.950: http://www.autotrader.nl/(...)-panoramadak/detail/
V70: ¤19.950: http://www.autotrack.nl/tweedehands/volvo/v70/10705039

Beide bijna hetzelfde PSA dieselblok volgens mij. Volvo met 136pk, Citroen met 163pk.

En eigenlijk moeten deze auto's gewoon een automaat..

En dit is ook leuk ;) 200pk diesel, stukje nieuwer en wordt ook nog steeds nieuw verkocht..

[ Bericht 10% gewijzigd door Pizzabodem op 26-12-2013 14:11:12 ]
.
  donderdag 26 december 2013 @ 14:07:47 #258
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134713927
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 12:46 schreef bitowner het volgende:
@kiprollade. Ik vind nou juist de C6 en avantime wel gaaf, lekker anders.

lijkt me ook zelf leuk om iets anders te hebben zoals een Hyundai veloster
Hipster :6

Doe mij maar gewoon een BMW 335i, veel beter dan die Zweedse en Franse meuk :')
pi_134713993
Een Volvo mag anders in zo'n beetje elke uitvoering bij mij op de stoep gezet worden hoor :9
  donderdag 26 december 2013 @ 14:12:25 #260
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134714065
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Een Volvo mag anders in zo'n beetje elke uitvoering bij mij op de stoep gezet worden hoor :9

8)7
pi_134714094
:')
Zitten te kijken tot 11.000¤ ongeveer, vind de Volvo V70 (bj2009) wel erg mooi, met de 2.4D dacht ik. Chiptunen en dan heb je toch een D5?
Nee, toch niet
pi_134714161
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:12 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

8)7
:D _O- :')

Ik gok dat ze niet zo vanaf de dealer komen :P
pi_134714332
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef Solidberg het volgende:
:')
Zitten te kijken tot 11.000¤ ongeveer, vind de Volvo V70 (bj2009) wel erg mooi, met de 2.4D dacht ik. Chiptunen en dan heb je toch een D5?
Het is in de basis inderdaad dezelfde motor volgens mij. Maar met een 2.4D kom je al niets te kort lijkt mij. Maar met een budget van ¤11k zit je bij een V70 al snel bij de hoge kilometerstanden (voor een Volvo in principe geen probleem) of de wat meer basic uitvoeringen als je het nieuwe model wil hebben. Maar het oudere model is ook mooi.
.
pi_134714718
Ik heb wel eens een benzine V70 uit 2007 oid gereden. 2.4 5-cilinder was dat, maar daar haalden ze maar 145pk uit en dat was écht maar net aan. Persoonlijk vond ik die te zwak.
Wat betreft de diesel zit je wss wel goed, zal ook wel bakken koppel hebben vergeleken met die benzine.
  donderdag 26 december 2013 @ 14:41:34 #265
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_134715058
Ein-de-lijk een week vrij van stage, m'n beschikbaarheid voor morgen maar eens open gezet. Hopelijk morgen nog een spoedje. Mag wel weer eens na 4 maanden :7
Iemand hier plannen om na z'n studie te gaan werken in de automotive branche?
pi_134715115
Altijd als ik Discovery kijk, met Chasing Classic cars, of als ik op de website kijk van Autoleitner.nl heb ik zin om later zelf zo'n bedrijf te starten. Maar denk niet dat je dat echt plannen kan noemen :P
.
  donderdag 26 december 2013 @ 14:45:12 #267
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_134715171
Oude bakken moet je niet willen hoor :'( Mijn auto heb ik nu moeten schorsen wegens die belachelijke MRB regeling. Ga toch geen 1500 euro MRB betalen... Gekken.
Dus nu m'n gastank er maar uit halen.. Maar nu kan je achteraan in de rij aansluiten voor het herkeuren:(
pi_134715196
Als ik voor 11k een station moest kiezen werd het waarschijnlijk deze. Houd je nog ruim 3k over voor onderhoud, wat je waarschijnlijk ook wel nodig zult hebben :P

Een iets verstandigere keuze zou deze zijn. :)
pi_134715234
V70 O+ Heerlijke auto's.

Heb morgen een rit waarbij het ophaaladres erg dichtbij is waar ik nu ben (Utrecht). Ik werk vanuit Groningen waar ik kamers woon, hoe vullen jullie dit soort dagen dan in qua uren? Kan ik m'n reis gewoon zogenaamd vanuit Groningen starten, zodat ik de terugreis naar Utrecht dus eigenlijk vergoed krijg, aangezien de reis vanuit naar Groningen naar het opgegeven thuisadres maar een klein stukje is.
  donderdag 26 december 2013 @ 14:48:21 #270
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_134715297
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:45 schreef Schaafkaas het volgende:
Als ik voor 11k een station moest kiezen werd het waarschijnlijk deze. Houd je nog ruim 3k over voor onderhoud, wat je waarschijnlijk ook wel nodig zult hebben :P

Een iets verstandigere keuze zou deze zijn. :)
Alfa's zijn echt sexy auto's, beetje jammer dat de kwaliteit echt ruk is. Op m'n stage bedrijf hebben ze 2 Giulietta's maar er is echt altijd wat met die dingen. Multimedia houdt ook niet echt over.
  donderdag 26 december 2013 @ 14:51:38 #271
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_134715443
Betreft 3 januari, misschien haak ik ook nog wel even aan. Ligt eraan hoe laat het nou wordt, en of ik een auto kan regelen thuis.
pi_134715479
Ik zou voor een Bmw 5 E39 gaan, eentje uit Duitsland importeren. Zijn ze vaak mooier met minder kilometers en goedkoper dan hier in Nederland.

Deze, of deze bijvoorbeeld. Of deze.
.
pi_134715942
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:48 schreef zazzel het volgende:

[..]

Alfa's zijn echt sexy auto's, beetje jammer dat de kwaliteit echt ruk is. Op m'n stage bedrijf hebben ze 2 Giulietta's maar er is echt altijd wat met die dingen. Multimedia houdt ook niet echt over.
Inderdaad jammer die kwaliteit, vandaar ook dat ze tweedehands zo goedkoop zijn. Ik had eigenlijk verwacht dat de Giulietta wat beter in elkaar stak, maar kennelijk valt dat ook tegen.

quote:
17s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:52 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik zou voor een Bmw 5 E39 gaan, eentje uit Duitsland importeren. Zijn ze vaak mooier met minder kilometers en goedkoper dan hier in Nederland.

Deze, of deze bijvoorbeeld. Of deze.
Of wat dacht je van deze. :) Als je van oudere BMW's houdt is die site trouwens een aanrader, staat vaak mooi speelgoed.
pi_134715957
Dubbelpost
pi_134716156
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:53 schreef S-RS het volgende:

[..]

Is die weer

Hier is het lijstje weer, was het even vergeten de afgelopen week |:(
Maar klopt het van iedereen nog? Want dan lijkt de datum me duidelijk, en moeten we alleen nog even een tijd afspreken :)

Waar: Kartfabrique, Utrecht

Vrijdag 3 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Sarasi
- Bokkepoot
- Kiprollade
- Rubenr3
- Amoeba
- Fiorano
- Babananana
- Gehaktstaaf123
- Solidberg
- Panthera.
Goed, de dag lijkt me inmiddels wel duidelijk. Welk tijdstip zullen we afspreken? Half 8? Dan hebben de mensen die werken die dag nog de tijd om naar Utrecht toe te komen.
Ik kom zelf misschien ook met de trein, hangt er even vanaf of ik werk heb en zo ja waar ik dan eindig met de laatst rit.
  donderdag 26 december 2013 @ 15:14:48 #276
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134716481
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:07 schreef S-RS het volgende:

[..]

Goed, de dag lijkt me inmiddels wel duidelijk. Welk tijdstip zullen we afspreken? Half 8? Dan hebben de mensen die werken die dag nog de tijd om naar Utrecht toe te komen.
Ik kom zelf misschien ook met de trein, hangt er even vanaf of ik werk heb en zo ja waar ik dan eindig met de laatst rit.
Lijkt me een goede tijd, moet alleen nog even overleggen met mijn privé chauffeur _O-

Nog even iets waar ik eigenlijk al een poosje benieuwd naar ben:
Hoe oud (of jong :{w) is iedereen hier eigenlijk? (heb niet zo'n zin alle profielen te gaan bekijken)
Ikzelf ben 18 (februari, 1995)
pi_134716581
19 (februari 1994)

Die BMW verbruiken wel redelijk wat, daar zijn die Laguna/C5 toch al een stuk beter ofniet? De Volvo zal ook wel heel wat verbruiken
Nee, toch niet
  donderdag 26 december 2013 @ 15:19:28 #278
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_134716665
19, februari 1994
pi_134716739
SPOILER
Misschien moet ik eens opschieten met afstuderen :P
pi_134716851
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
SPOILER
Misschien moet ik eens opschieten met afstuderen :P
20, 5 maart 1993. En in Februari mag ik beginnen met afstuderen, moet ik alleen nog wel een plek zien te vinden :+
pi_134716887
19, november 1994
pi_134716912
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:24 schreef S-RS het volgende:

[..]

20, 5 maart 1993. En in Februari mag ik beginnen met afstuderen, moet ik alleen nog wel een plek zien te vinden :+
Met wat geluk ben ik binnen nu en een maand klaar.
  donderdag 26 december 2013 @ 15:27:49 #283
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134716971
Beste is er nog iemand 18, ik voel me nu echt jong… :{
pi_134717037
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:27 schreef Kiprollade het volgende:
Ik ben 18 jaar en 13 maanden. :)
pi_134717051
quote:
14s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Met wat geluk ben ik binnen nu en een maand klaar.
Ooooh chill! Wat voor afstudeeropdracht heb je gedaan?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:27 schreef Kiprollade het volgende:
Haha, ik hing hier ook al op m'n 18e rond, was toen ook zo'n beetje de enige ;)
  donderdag 26 december 2013 @ 15:32:11 #286
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_134717119
Ben ook op m'n 18e begonnen bij EW..
Vraag me wel af hoe ik dat ga doen als ik klaar ben met studeren, op je 21e solliciteren, ze zien je aankomen :')
pi_134717232
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:32 schreef zazzel het volgende:
Vraag me wel af hoe ik dat ga doen als ik klaar ben met studeren, op je 21e solliciteren, ze zien je aankomen :')
Haha, zit een beetje met hetzelfde. Aan de andere kant lijkt het me wel super chill. Gewoon goed geld verdienen ipv elke maand een geld tekort.
  donderdag 26 december 2013 @ 15:36:25 #288
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134717247
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:29 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik ben 18 jaar en 13 maanden. :)
Mijn vader is toevallig ook 18, met 31 jaar ervaring :')

quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:32 schreef zazzel het volgende:
Ligt aan de richting waar je gaat solliciteren, 21 is ideaal voor het hotelleven. Mijn zus (21) en zwager (26) hadden gesolliciteerd voor hetzelfde werk bij 2 verschillende vestigingen als assistent manager. Mijn zus werd aangenomen, maar mijn zwager was al te oud.
pi_134717280
Trouwens, wellicht slim voor degene die het volgende topic opend. Even het karten op de 3e in de titel zetten? :s)
  donderdag 26 december 2013 @ 15:38:45 #290
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_134717318
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:36 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Mijn vader is toevallig ook 18, met 31 jaar ervaring :')

[..]

Ligt aan de richting waar je gaat solliciteren, 21 is ideaal voor het hotelleven. Mijn zus (21) en zwager (26) hadden gesolliciteerd voor hetzelfde werk bij 2 verschillende vestigingen als assistent manager. Mijn zus werd aangenomen, maar mijn zwager was al te oud.
Hmm.. Ja daar zit wel wat in.. Ik studeer een combi van Commerciële economie & Toerisme. Maar ben echt helemaal klaar met Horeca/Toerisme. Dus zou liever de Automotive in willen...
  donderdag 26 december 2013 @ 15:39:14 #291
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134717334
Nog even een vraagje trouwens, maart 2014 heb ik mijn rijbewijs 2 jaar. Is het dan verstandig/leuker om voor PC te solliciteren of zal ik nog blijven hikeren?
  donderdag 26 december 2013 @ 15:44:50 #292
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_134717461
Is PC'en ook een beetje te doen zonder eigen vervoer? Wil misschien ook overstappen, maar heb voorlopig een geschorste auto.
pi_134717712
Volgens mij ben ik een van de ouderen tegenwoordig (03-1991). :D
Ik heb in september de overstap naar PC gemaakt na 3 jaar hiken. Ben blij dat ik die stap gemaakt heb, vooral het contact met klanten maakt het leuk. Heb veel mensen in de auto uit de top van het bedrijfsleven, dus je hebt vaak wel interessante gesprekken. Het hiken was ik op ten duur wel een beetje klaar mee. Als PC is het toch allemaal wat serieuzer. Het is overigens prima zonder eigen vervoer te doen, ik heb zelf ook geen auto.
  donderdag 26 december 2013 @ 16:01:00 #294
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_134717908
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:54 schreef RTS91 het volgende:
Volgens mij ben ik een van de ouderen tegenwoordig (03-1991). :D
Ik heb in september de overstap naar PC gemaakt na 3 jaar hiken. Ben blij dat ik die stap gemaakt heb, vooral het contact met klanten maakt het leuk. Heb veel mensen in de auto uit de top van het bedrijfsleven, dus je hebt vaak wel interessante gesprekken. Het hiken was ik op ten duur wel een beetje klaar mee. Als PC is het toch allemaal wat serieuzer. Het is overigens prima zonder eigen vervoer te doen, ik heb zelf ook geen auto.
Ah beter! Wat voor werkdagen maak je meestal qua uren?
pi_134717964
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 16:01 schreef zazzel het volgende:

[..]

Ah beter! Wat voor werkdagen maak je meestal qua uren?
Heel verschillend, af en toe een avondritje van 4 uurtjes. Soms dagen van minimaal 8 uur. Ligt er maar net aan of de klant de chauffeur voor de hele dag heeft, dan tikt het wel lekker aan.
pi_134718012
Ik ben 21, augustus. :) Moet nog even kijken, als ik met iemand kan meerijden, kom ik wellicht toch ook echt karten.
pi_134718088
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 16:03 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben 21, augustus. :) Moet nog even kijken, als ik met iemand kan meerijden, kom ik wellicht toch ook echt karten.
Marco ging sowieso met de auto via Groningen toch?
pi_134718152
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 16:06 schreef S-RS het volgende:

[..]

Marco ging sowieso met de auto via Groningen toch?
Ja dat dacht ik wel, dus daar hoop ik op dan. ;)
pi_134718365
Ik ben van '90.. Oud zeg!
Nee.
pi_134718814
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:30 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ooooh chill! Wat voor afstudeeropdracht heb je gedaan?

[..]

Haha, ik hing hier ook al op m'n 18e rond, was toen ook zo'n beetje de enige ;)
Ik heb onderzoek gedaan naar de implementatie van een CRM-systeem binnen het bedrijf waar ik vorig jaar ook stage heb gelopen.
  donderdag 26 december 2013 @ 16:47:41 #301
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134719247
Slotje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')