Hoe laat en waar moet je morgen in Assen zijn? Ik moet er morgenochtend ook heen!quote:Op maandag 23 december 2013 09:12 schreef S-RS het volgende:
Alweer gebeld voor morgen. Assen - Almere - Harderwijk, prima dagje zo voor de kerst
Ik was dus in Winschoten, daar heb je ook zoiets. Maar dan ongeveer naast het treinstation, Maar ook zo'n overdekt, donker hol. Niet echt een plaats waar je graag even op je bus wacht in het donker. Liepen ook wat ongure, oostblok achtige types rond. Dus dan is zo'n stationsruimte wel een fijne aanvulling!quote:Op maandag 23 december 2013 12:37 schreef Panthera. het volgende:
Ik was tijdje terug in het noorden en ze hebben daar echt rare busstations ook. In Appingedam is er een heel overdekt busstation ergens op een random plaats, niet eens bij het station, ik snapte er niks van.
Lekker dan. Ook een afstand van niks ja, geef in Bedum die banden een zetje en ze komen tot stilstand naast die busquote:Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Ik vertrok vanuit Wildervank in een standaard Vivaro idd. Vanavond mag ik daar weer heen want ik heb mijn mapje in de auto laten liggen![]()
8 uur, bij brhs.quote:Op maandag 23 december 2013 14:52 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Hoe laat en waar moet je morgen in Assen zijn? Ik moet er morgenochtend ook heen!
Ik ook een octavia dacht ik. Pak een bussie eerder danquote:Op maandag 23 december 2013 17:26 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Ik moet daar tussen half 9 en 9 zijn, nieuwe Octavia ophalen.
Hoe laat (of vroeg) gaat die bus?quote:Op maandag 23 december 2013 18:43 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik ook een octavia dacht ik. Pak een bussie eerder dan
Te vroegquote:Op maandag 23 december 2013 21:02 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Hoe laat (of vroeg) gaat die bus?
Dan lig ik nog in m'n nestquote:Op maandag 23 december 2013 22:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dan ben ik net bij de eerste klant in Dedemsvaart
Opzich allebei nog te doen omdat ze geen middentunnel hebben en stoel ver naar achter kan. Eigenlijk tijdens EW tijd maar 1 auto gehad waar ik gewoon echt niet lekker normaal in kon zitten en dan was een Ford Tourneo...quote:Op maandag 23 december 2013 22:00 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Morgen Den Bosch - Amsterdam in een VW up! en daarna Almere - Oss in een 107. Morgen hokkendag met mijn 1.97m zullen we maar zeggen
Daarom ben ik ook blij dat ik als totaaaaal niet ochtend mens niet jou baan hebquote:Op maandag 23 december 2013 22:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dan ben ik net bij de eerste klant in Dedemsvaart
Dat is het voormalig Gado station, word nog steeds gebruikt als bushalte omdat daar ook een kantine zit voor de chauffeurs. Busstation zit trouwens redelijk dicht bij het centrum.quote:Op maandag 23 december 2013 12:37 schreef Panthera. het volgende:
Morgen ook werken. Moeten met korting reizen denk ik he, in kerstvakantie?
Hoe zit dat, is er in de spits ook korting? Ik moet even plannen hoeveel ik op de kaart zet zometeen.
[..]
Ik was tijdje terug in het noorden en ze hebben daar echt rare busstations ook. In Appingedam is er een heel overdekt busstation ergens op een random plaats, niet eens bij het station, ik snapte er niks van.
2013. Auto stond een dag op kenteken toen ik hem mee kreeg, was twee welen terug.quote:Op maandag 23 december 2013 18:37 schreef Solidberg het volgende:
Handrem heb ik enkel in het begin en einde gebruikt, toen was het ook mij opgevallenJe kan het kabel wel door de handvat van de handrem doen, maar echt mooi is het niet.
En welk bouwjaar van die 208?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |