Wat dacht je van de avond? uurtje of 19/20 uurtje of 2/3 karten en weer zum hausequote:
Dat lijkt mij ook het handigst, er zijn vast ook nog mensen die moeten/willen werken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:48 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wat dacht je van de avond? uurtje of 19/20 uurtje of 2/3 karten en weer zum hause
Ja prima. Ik vind alles goed.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:56 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het handigst, er zijn vast ook nog mensen die moeten/willen werken.
Dan ben ik niet aanwezig, ik moet nog terug naar Groningen en heb de dag erna 's ochtends een afspraak. Maar ik denk dat het voor mij nu sowieso te duur word, dus houd maar geen rekening met mij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:48 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wat dacht je van de avond? uurtje of 19/20 uurtje of 2/3 karten en weer zum hause
Kom gewoon wat drinken, prima hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:40 schreef Sarasi het volgende:
Misschien dat ik vooraf dan wat kom drinken ofzo, en anders kom je maar naar Grunn.
Graag!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:52 schreef Irritatie100 het volgende:
3 januari 's avonds lijkt me prima. De kans is vrij groot dat ik vanuit regio Rotterdam met de auto ga, dus mochten er mensen uit de buurt een lift willen dan houd ik me aanbevolen.
@gewicht: ik ben jaloers, ben een kilo of 10 te zwaar. Sport 5 a 6 keer per week, maar veel meer dan 3 onsjes per week verlies ik niet
Vlaardingen, ten westen van Rotterdam dus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:57 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Graag!
Woon je toevallig onder R'dam?
Ah, ik ten oosten, in een durpje boven Dordrechtquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vlaardingen, ten westen van Rotterdam dus.
Weet niet of bijvoorbeeld Rotterdam Centraal handig is om af te spreken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:01 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ah, ik ten oosten, in een durpje boven Dordrecht
Kan, vanaf hier naar daar ben ik er in tussen 45 min en iets minder dan een uurtje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Weet niet of bijvoorbeeld Rotterdam Centraal handig is om af te spreken?
Utrecht gingen we karten toch? Is dat dan nog wel voordelig voor je?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:05 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Kan, vanaf hier naar daar ben ik er in tussen 45 min en iets minder dan een uurtje.
Je noemt nou net mijn drupje niet, Papendrecht woon ik. Er zijn 2 rechtstreekse verbindingen, Kralingse Zoom zoals je al zei, en Zuidplein. Allebei binnen een half uurtje, dan lijkt me KZ wel het beste?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Utrecht gingen we karten toch? Is dat dan nog wel voordelig voor je?
Geen idee waar je precies woont, maar die dorpen rond Dordrecht zoals Alblasserdam, Zwijndrecht enzo hebben toch bijna allemaal een bus naar Kralingse Zoom? Daar kan ik ook wel heen, maakt voor mij vrij weinig uit allemaal.
Ja, Kralingse Zoom lijkt me dan het best. Dan zit je ook zo weer op de snelweg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:13 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Je noemt nou net mijn drupje niet, Papendrecht woon ik. Er zijn 2 rechtstreekse verbindingen, Kralingse Zoom zoals je al zei, en Zuidplein. Allebei binnen een half uurtje, dan lijkt me KZ wel het beste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 || Luciano da Silva
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:24 schreef joppie_saus het volgende:
En in het bijzonder wens ik Amoeba ook een fijne kerst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne kerst iedereen!
En in het bijzonder wens ik Amoeba ook een fijne kerst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
En in het bijzonder wens ik Amoeba ook een fijne kerst!Flauw zeg, jaag die jongen toch niet zo tegen de kast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je voor dat ie zich zeer zou doen...quote:Op woensdag 25 december 2013 15:30 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Flauw zeg, jaag die jongen toch niet zo tegen de kast.
Genoeg vaseline gebruiken, dan zal dat wel meevallen.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:52 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie zich zeer zou doen...
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Genoeg vaseline gebruiken, dan zal dat wel meevallen.
quote:
Heb je ook de V70 gereden?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef meneer_valk het volgende:
Ik moest laatst een C5 rijden. Prima auto maar de unit in het midden van het stuur (met o.a. de knoppen van de radio en cc) draait niet mee met het stuur, dat vond ik gruwelijk irritant. Alleen al om die reden zou ik 'm niet willen. Verder:
[..]
Dat stuur is inderdaad kutquote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef meneer_valk het volgende:
Ik moest laatst een C5 rijden. Prima auto maar de unit in het midden van het stuur (met o.a. de knoppen van de radio en cc) draait niet mee met het stuur, dat vond ik gruwelijk irritant. Alleen al om die reden zou ik 'm niet willen. Verder:
[..]
147 GTAquote:Op woensdag 25 december 2013 22:34 schreef joppie_saus het volgende:
Doe mij maar de Alfa Romeo Giulietta Quadrafoglio Verde by Maserati![]()
Staat er nu eentje te koop in Den Haag
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:53 schreef Viezze het volgende:
Ng nooit een C5 gereden, maar dan zelfs nog altijd de V70Volvo
V70, zonder twijfel. Saai en burgelijk misschien, maar wel lekker degelijk en tijdloosquote:Op woensdag 25 december 2013 17:57 schreef Solidberg het volgende:
Even vraagje tussendoor, welke auto zouden jullie het liefst nemen? Renault Laguna, Citroen C5 of een Volvo V70? Gaat overigens over de station met diesel motor in alle 3 gevallen
Op Google zie ik dat de C5 wel beter schijnt te zijn dan de Laguna en V70 (of iig, op een paar forums)
V70quote:Op woensdag 25 december 2013 17:57 schreef Solidberg het volgende:
Even vraagje tussendoor, welke auto zouden jullie het liefst nemen? Renault Laguna, Citroen C5 of een Volvo V70? Gaat overigens over de station met diesel motor in alle 3 gevallen
Op Google zie ik dat de C5 wel beter schijnt te zijn dan de Laguna en V70 (of iig, op een paar forums)
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:28 schreef Panthera. het volgende:
C6één van de mooiste auto's ooit.
Mwa niet mee eens. Wij hebben ook een Laguna gehad van 2004 tot 2007 een 2.2 dci, echt een heeerlijke bak. Ritten van 17 uur waren geen probleem, heerlijke reisauto. Maar ziet er inmiddels redelijke gedateerd uit, zelfs get huidige model. De C5 vind ik echt een grafbak, die heb ik in veschillende uitvoeringe gereden, maar ik vond het stuk voor stuk niets. De V70 blijft een relatief fris model, en het is gewoon een geweldige cruiser.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |