abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134495183
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Eindhoven verdween van de borden, en ik had moeten uitvoegen bij Veldhoven. Ja weet ik veel. :{ Ik rijd altijd op navigatie, omdat ik de topografische kennis van een slak heb. Ik ben daar gewoon heel slecht in.

Maar alles is goed gekomen en de volgende keer weet ik beter. :) Ook eindelijk klaar met mijn laatste ritje, nu in de trein naar huis, en dan heb ik een mooie dag van 11 uur gemaakt uiteindelijk.
Je komt van de A50 neem ik aan? Sowieso route N2 kiezen en dan bij Eindhoven-Noord eraf (Evoluon daar..), zit je gelijk bij Beukenlaan in de buurt.
pi_134495441
Bij twijfel, altijd de N2 :+

Ik ga ten noorden van Den Bosch ook nog wel eens het schip in trouwens op de A2, dan kun je ook bij Utrecht pas keren :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134495762
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:55 schreef BlackLining het volgende:
Bij twijfel, altijd de N2 :+

Ik ga ten noorden van Den Bosch ook nog wel eens het schip in trouwens op de A2, dan kun je ook bij Utrecht pas keren :')
Ja op de terugweg van Eersel heb ik er echt wel voor gezorgd dat ik op de N2 bleef inderdaad. :')

Straks maar even wat bij de Julia's halen... I'm beat.
Your opinion of me is none of my business.
pi_134495949
1 rit gekregen voor maandag. Wel 2,5 uur rijden en mooi 3,5 uur terug met OV :)
pi_134495991
Gisteren trouwens de chauffeur gesproken die naar abu dhabi is geweest. Ik denk ook wel dat hij het 'lievelingetje' van easyway is, hij wist ook wat meer over bijvoorbeeld hoe lang de planners soms op kantoor zaten enzo, dus ik denk dat hij veel close contact heeft met Easyway. Wil niet zeggen dat ik nog steeds jaloers op hem ben... :'(

Over Bennekom gesproken nog, er wonen daar veel zakelijke (rijke) mensen. Ik heb er al twee verschillende klanten gereden en een andere chauffeur ook al twee andere klanten. En dat allemaal in zo'n klein dorpke. ^^
pi_134496404
Naar Abu Dhabi? :')

Goed voor de uren wel!
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134496568
Moet maandagochtend om 09:00 uur een auto ophalen in Oudega (gem. Smallingerland). Dat is echt zo'n tyfus uitgestorven gat waar geen normale bussen rijden. Nou heb ik e.e.a. al even uitgezocht, maar het blijkt dat ik dus een Opstapper moet hebben, om ook maar enigszins (lees: 2,5 km uit de richting) in de buurt te komen van het ophaaladres .. :(

Voor een Opstapper betaal je ook nog eens ¤2,50 en dien je minimaal één uur voor aanvang te reserveren.

Enig lichtpuntje, hopelijk, is dat wanneer ik die beste man vraag om iets verder door te rijden dan voor de deur van het ophaaladres kan uitstappen. Belooft een mooi begin van de maandagochtend te worden! 8)7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_134496629
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:35 schreef BlackLining het volgende:
Naar Abu Dhabi? :')

Goed voor de uren wel!
Abu Dhabi ja, voor een privechauffeur Formule 1 project _O_

pi_134496810
Vandaag een spoedje gedaan. Door een ongeval op de A27 heb ik bijna 1,5 uur gereden voor een ritje van 35 kilometer. Uiteindelijk binnendoor naar Meerkerk gegaan, al die irritante antisluipverkeer maatregelen daar.

Wel een lift gekregen naar de bus van een EW-er in een Citroen Jumpy (Of de peugeot versie).
.
pi_134497055
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef trolley het volgende:
Moet maandagochtend om 09:00 uur een auto ophalen in Oudega (gem. Smallingerland). Dat is echt zo'n tyfus uitgestorven gat waar geen normale bussen rijden. Nou heb ik e.e.a. al even uitgezocht, maar het blijkt dat ik dus een Opstapper moet hebben, om ook maar enigszins (lees: 2,5 km uit de richting) in de buurt te komen van het ophaaladres .. :(

Voor een Opstapper betaal je ook nog eens ¤2,50 en dien je minimaal één uur voor aanvang te reserveren.

Enig lichtpuntje, hopelijk, is dat wanneer ik die beste man vraag om iets verder door te rijden dan voor de deur van het ophaaladres kan uitstappen. Belooft een mooi begin van de maandagochtend te worden! 8)7
Gadverdamme :') sterkte
pi_134497086
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:44 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Abu Dhabi ja, voor een privechauffeur Formule 1 project _O_

[ afbeelding ]
Ze wilden eigenlijk 15 nieuwe mercedes e63 amg hebben maar ze konden er niet zoveel vinden in dezelfde kleur. :')
Maar als je dat hebt gedaan dan zit je wel aan de top van je studentenchauffeurscarriere. :D

Ik kreeg gisteren ook zo'n verhaal te horen dat er een keer een PC zijn paspoort mee moest nemen. Bleek dus dat ze naar de prive jet van de klant reden, om vervolgens naar geneve te vliegen en dat de PC daar moest chauffeuren. :')
Na dat helikopterverhaal wat hier ooit langs is gekomen geloof ik het ook nog.
pi_134500909
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef trolley het volgende:

Ah, ik moest voor EW ook een keertje met een opstapper. Verwachtte dus dat ik op werd gehaald in zo'n stom busje, maar er kwam gewoon een gloednieuwe 5-serie aanzetten van een taxibedrijf. Die chauffeur was net zo verbaasd als ik, hij had zelfs nog nooit gehoord van een opstapper. :+ Gelukkig was hij zo aardig om me naar het ophaaladres te brengen, anders moest ik ook nog een aardig stukje lopen. Was alleen wel even bang dat ik dan ook flink moest betalen voor die taxi, maar nee, slechts 4 euro. :) En dat terwijl die chauffeur nog bijna drie kwartier moest rijden om mij op te pikken. Niet echt lucratief voor dat taxibedrijf dus, maar ik zat er niet mee. :D
pi_134500951
Dubbelpost :+
pi_134503930
Zit nu op een vakantiepark op een steenworp afstand van de grote in Almere :D
Wel prima, even een weekje niks doen.
pi_134504205
Ik moet maandag voor de eerste keer rijden voor AR (Dordrecht-Almere en Almere-Assen). Nu staat er in de instructies dat ik een overdrachtsformulier van het bedrijf in moet vullen, mijn vraag is waar ik die vandaan moet halen. Krijg ik het nog gemaild oid?
FR1908
pi_134504364
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:44 schreef Teis91 het volgende:
Ik moet maandag voor de eerste keer rijden voor AR (Dordrecht-Almere en Almere-Assen). Nu staat er in de instructies dat ik een overdrachtsformulier van het bedrijf in moet vullen, mijn vraag is waar ik die vandaan moet halen. Krijg ik het nog gemaild oid?
In de map die je gekregen hebt zitten van de meeste bedrijven wel een paar exemplaren. Anders inloggen op de website van AR en dan bij downloads.

Als je er niet uit komt, DM ff wat je klant is ;)
pi_134504780
Thanks, ga ik morgen even naar kijken dan! Als het niet lukt zal ik je DM'en, bedankt ;)
FR1908
pi_134504948
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]

In de map die je gekregen hebt zitten van de meeste bedrijven wel een paar exemplaren. Anders inloggen op de website van AR en dan bij downloads.

Als je er niet uit komt, DM ff wat je klant is ;)
Crap ja, moet nog naar de universiteit om even wat Autoreset innameformulieren te printen. Echt helemaal geen meer in mijn stapeltje zitten, had vanochtend nog maar een transportformulier en dat zit nu bij mijn administratie. :')
pi_134505037
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:44 schreef Teis91 het volgende:
Downloaden van de website, staat ook in je handboek
pi_134505131
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:00 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Downloaden van de website, staat ook in je handboek
Dat leest toch niemand zeker, of wel? :+
pi_134505246
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Helaas niet.
pi_134506554
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb het ter plekke helemaal doorgelezen en als ik nu twijfel over iets (belminuten of andere LM's), kijk ik er ook nog in. Het is best nuttig op zich. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_134516869
Net terug van project in Bilthoven. Lui waren aardig dronken, moest de auto uiteindelijk in m'n eentje het laatste stukje naar huis rijden omdat ze bij iemand thuis verder wilden drinken. :P
pi_134524175
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 03:51 schreef RTS91 het volgende:
Net terug van project in Bilthoven. Lui waren aardig dronken, moest de auto uiteindelijk in m'n eentje het laatste stukje naar huis rijden omdat ze bij iemand thuis verder wilden drinken. :P
Heb je het op het laatst dan niet helemaal gehad? Jij nuchter en wellicht moe en dan van die dronken mensen achterin te praten/schreeuwen. Zou denk ik niet iets voor mij zijn :P

Kan het zijn dat ik maandag de auto bij de auto bij iemand thuis moet afleveren? Google streetview geeft gewoon een woonhuis aan en er staat ook een 06-nummer in de ritbeschrijving. Bij het 'sollicitatiegesprek' zeiden ze dat het altijd alleen maar LM <-> LM was. Geen probleem als het een persoon is hoor maar ben gewoon benieuwd.
  zaterdag 21 december 2013 @ 14:43:31 #75
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134524214
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 14:42 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Heb je het op het laatst dan niet helemaal gehad? Jij nuchter en wellicht moe en dan van die dronken mensen achterin te praten/schreeuwen. Zou denk ik niet iets voor mij zijn :P

Kan het zijn dat ik maandag de auto bij de auto bij iemand thuis moet afleveren? Google streetview geeft gewoon een woonhuis aan en er staat ook een 06-nummer in de ritbeschrijving. Bij het 'sollicitatiegesprek' zeiden ze dat het altijd alleen maar LM <-> LM was. Geen probleem als het een persoon is hoor maar ben gewoon benieuwd.
Dat kan zeer zeker, is nog chiller dan bij een LM o.i.d. vind ik :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')