SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Klopt wel.quote:
Fax maar door.quote:
Mag hij dat dragen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:21 schreef Krambo het volgende:
Hij heeft een trui van Mart Smeets geleend volgens mij
Das een ander.. deze had geen muts...quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:20 schreef FritsFlits het volgende:
Net te laat, heb alleen haar muts gepakt:
[ afbeelding ]
Kutquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Das een ander.. deze had geen muts...
Wat heb je eraan zonder muts? Inkoppertje.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Das een ander.. deze had geen muts...
Zwart haar enzo..quote:
dat heb je ook wel eens geiler gezegd!quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:20 schreef FritsFlits het volgende:
Net te laat, heb alleen haar muts gepakt:
[ afbeelding ]
2uquote:
Is het victor reinier?quote:
En daarna de rest van de week het huis uit, topshowquote:
Dan ga ik slapen tot 10 uurquote:
Topshowidee!quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarna de rest van de week het huis uit, topshow
In het Duits?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd!
Ah, daar komt wat.quote:
Welke FOKker had nou gekleurde meuk?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:25 schreef -Datdus- het volgende:
WTF heeft die nou op dr smoel, is dat hip of zo?
[ afbeelding ]
Een gangbang met Bassie..?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:25 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, #herkenbaarquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:25 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Color splash party ofzo op het Oldehoofsterkerkhof.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:25 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word oud.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Color splash party ofzo op het Oldehoofsterkerkhof.
Nee..!quote:
Ah, dat was nog van vanmiddag. Sorry.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:25 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, en ze hebben op de Oldehove een megatent staan waar je met van die kleurdingen kan gooien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:25 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Volgeyoghurt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:25 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
joe!quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Welke FOKker had nou gekleurde meuk?
quote:
zal ik je eens ff lekker met mijn spermaspeer in je poppekontje pakken? dan zullen we eens zien wie hier de heaumeau is!quote:
NIET LIKKEN!quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zal ik je eens ff lekker met mijn spermaspeer in je poppekontje pakken? dan zullen we eens zien wie hier de heaumeau is!
Beter draaien ze Slint.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zal ik je eens ff lekker met mijn spermaspeer in je poppekontje pakken? dan zullen we eens zien wie hier de heaumeau is!
Ah, zo ken ik je weet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, nog een liefhebbert!quote:
en nog 1!quote:
live jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:33 schreef Zokunen. het volgende:
Ik wou net zeggen live zonder headset, dat is knap, maar toen zette hij hem toch nog op
GILF!quote:
hebben ze in afrika ook...quote:
Dan lijkt het nog wat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:34 schreef Trebo het volgende:
Waarom zit die de hele tijd aan knopjes?
van spermasperen??quote:
Ja, met een tsunami.quote:
Hij mixte naar de volgende plaat zonder koptelefoon opquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:34 schreef Trebo het volgende:
Waarom zit die de hele tijd aan knopjes?
Kan dat niet door de speakers?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hij mixte naar de volgende plaat zonder koptelefoon op
Kan je nagaan hoe goed hij is!quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hij mixte naar de volgende plaat zonder koptelefoon op
wel op wasrol!quote:
je moet de volgende plaat normaal toch wel synchroon krijgen voor je hem door de speakers blaastquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Kan dat niet door de speakers?
ff teruggespoeld (met die dj had ik daar wel ff tijd voor)quote:
Nix jaloers, ik kan dit vanuit mijn zolderkamer, hij moet daar staan enzo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:36 schreef Qunix het volgende:
Jaloers jullie... Gewoon niets doen en hoop geld verdienen. "bla die schuifjes enzo"
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. En paarse genotsknotsen.
Helemaal gemist!quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
ff teruggespoeld (met die dj had ik daar wel ff tijd voor)
[ afbeelding ]
Is dat zo'n poedel met lang haar?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig nieuwhaar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Leuk landquote:
ik zeg doen, dan hoef je nooit meer te werkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
pff, ik kan dit ook met Magix Music Maker!
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
pff, ik kan dit ook met Magix Music Maker!
ja, ik word gelijk door een paar mallotige fans de wao in geslagen!quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik zeg doen, dan hoef je nooit meer te werken
Jup.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:38 schreef Mansjester het volgende:
Ode aan de dooie van de bingo players dit
daar heb ik nog een opblaaspop van!quote:
ik geloof niet dat hij live aan het mixen isquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:39 schreef Zaktabak het volgende:
Het mixen is wel live, maar de platen zelf zijn gewoon mp3'tjes. Niks aan. Plaat zou gewoon volledig in sample's opnieuw moeten worden opgebouwd on stage.
MP3quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:39 schreef Zaktabak het volgende:
Het mixen is wel live, maar de platen zelf zijn gewoon mp3'tjes. Niks aan. Plaat zou gewoon volledig in sample's opnieuw moeten worden opgebouwd on stage.
Wat je dan vaak nog hebt bij feesten is dat er zo'n halve lamlul doorheen staat te schreeuwen 'handjes in de lucht!' en 'laat je horen!'quote:
Ik heb er ook een beetje mijn twijfels bij, maar goed.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik geloof niet dat hij live aan het mixen is
Danny Panaderoquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat je dan vaak nog hebt bij feesten is dat er zo'n halve lamlul doorheen staat te schreeuwen 'handjes in de lucht!' en 'laat je horen!'
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
hihi, ik kan ook mixen! ik gebruik deze:
[ afbeelding ]
dan is het nut van live mixen ook een beetje wegquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:40 schreef Qunix het volgende:
Hij doet het wel vrij vlot... BPM lock staat aan en uitgekozen platen zijn ge-edit tot de BPM van 129 wat hij gebruikt (oid)
Da's voor de show.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
dan is het nut van live mixen ook een beetje weg
Martin Garrix - Animalsquote:
Da's lang geleden, mag van mij ook wel!quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
Als ze nou One Step Closer (to the edge, I'm about to break) even draaien dan word ik weer helemaal vrolijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel lekker, maat van me mixte z'n handsup altijd zo, dat ging altijd wel goed door. Maar zit wel hogere BPM opquote:
Baasquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Martin Garrix (als je het zo schrijft). Goed
SHUT UP!quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
Als ze nou One Step Closer (to the edge, I'm about to break) even draaien dan word ik weer helemaal vrolijk!
Mintquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Martin Garrix (als je het zo schrijft). Goed
Nee, zijn gehoorbeschermers.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:42 schreef Maxbet het volgende:
Ah, hij heeft ondertussen tenminste wel een koptelefoon op zie ik
Ja, heerlijk! Ga door!quote:
Stugge Friezenquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:43 schreef Trebo het volgende:
Gaat niet echt los op de een of andere manier..
Vriesquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:43 schreef Trebo het volgende:
Gaat niet echt los op de een of andere manier..
whut? gorilla? waar? Bokito???quote:
Ja en Tiesto heet Thijs Verwest.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
Hij heet eigenlijk gewoon Martijn Garritsen.
Allebei staan er nogquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staan er nog mensen het huis? Alleen geluid hier.
aan, in, op, onder, tussen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het staan nog wel een paar flinke rijen dik hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Armin van Buuren heet Armin van Buuren. Hij wint.quote:
Nee, zo heet ie niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
In op onder boven naast tegenover..?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
Jan hangt af en toe zijn lul door de brievenbus...quote:
Jurgen Vries?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:46 schreef Zokunen. het volgende:
Wie was ook alweer die Britse DJ die juist een Nederlandse naam aannam.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jan hangt af en toe zijn lul door de brievenbus...
Hij draait wel ok hoor, maar echt bijzonder is het niet nee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:46 schreef Mansjester het volgende:
Wat een kutmuziek.Jammer dit iedereen hierdoor denkt dat dit de house is die wordt gemaakt.En dan verneukt ie ook nog is zo'n bazenplaat als numb/encore
Limewirequote:Op vrijdag 20 december 2013 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
"Wat was die laatste? Nieuwe track."
Stiekem was het LimeWire download zonder naam nummer 6.
Die man hoef ik even niet meer publiek te horen. Heeft niks te vertellen, iedereen weet nu wel dat hij 'ondanks alles zo normaal is gebleven' :w Oerhollandse jongen geblevenquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En Armin van Buuren heet Armin van Buuren. Hij wint.
FeestDJRuud?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:46 schreef Zokunen. het volgende:
Wie was ook alweer die Britse DJ die juist een Nederlandse naam aannam.
Is ook een heerlijk nummer!quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
SHUT UP!
wat een lekker nummer vond/vind ik dat
Audiogalaxy!quote:
Echt totaal niet mijn dingquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij draait wel ok hoor, maar echt bijzonder is het niet nee.
Wat vind je leuke electro dan?quote:
Het het gitaaarrrrquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:48 schreef Qunix het volgende:
Voor de solo straks... Het regent hier..........
Bearshare! eMule!quote:
Een dj die zegt nooit drugs te hebben gehad,gaaaaaastquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die man hoef ik even niet meer publiek te horen. Heeft niks te vertellen, iedereen weet nu wel dat hij 'ondanks alles zo normaal is gebleven' :w Oerhollandse jongen gebleven
En het luchtgitaar...!quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:48 schreef Qunix het volgende:
Voor de solo straks... Het regent hier..........
Ik hou niet van electroquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je leuke electro dan?
Iets met hak en tak...quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:49 schreef Vogeltje88 het volgende:
Is de muziek nog een beetje boeiend vanavond of kan ik net zo goed direct door naar bed gaan?
Waarom klaag je dan dat dit het demasque van house is?quote:
yup, is de vriendin van giel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:50 schreef InFrA-WiZ het volgende:
dragen ze nou een lijkzak naar binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |