quote:Op donderdag 19 december 2013 22:54 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind het jammer voor johannes dat grunn heeft verloren
Ook done.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Uitslagen moeten nog gedaan worden in de OP.
En even bold maken wie er gaan loten zometeenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Uitslagen moeten nog gedaan worden in de OP.
Zondag revanche en als Hansie ze uit de beker knikkert hebben we dubbel revanche.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:54 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind het jammer voor johannes dat grunn heeft verloren
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu loopt de mobiel van GGMM niet vast.
Kwestie van veel doen en wennen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik typ steeds de verkeerde letters als ik het probeer, niet te doen.
ja, ik ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik typ steeds de verkeerde letters als ik het probeer, niet te doen.
Vanwege de reclames?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:58 schreef Grifte het volgende:
Begint de loting weer eerder op internet
Ja die heb ik meteen uitgezet dat is rete-irritant, krijg je de hele tijd woorden die je niet wil. Voor WA heb ik nu trouwens wifi keyboard, kun je gewoon op je laptop typen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwestie van veel doen en wennen.
O en autocorrectie uitzetten uiteraard.
wens je moeder sterktequote:Op donderdag 19 december 2013 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hebben mensen met worstenvingers wel vaker last van.
Ik doe het heel soms als ik een DM beantwoord bijv. , maar alleen korte zinnetjes.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind mobiel Fokken ook iets minder hoor, gaat gewoon trager en ik heb best een klein toestel dus dan maak je nog wel eens een foutje
Oh, dat ken ik niet . Maar ik ben niet zo vaak thuis dus daar heb ik niks aan. (Lijkt me trouwens ook onlogisch)quote:Op donderdag 19 december 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die heb ik meteen uitgezet dat is rete-irritant, krijg je de hele tijd woorden die je niet wil. Voor WA heb ik nu trouwens wifi keyboard, kun je gewoon op je laptop typen.
Voor thuis is het heel handig. Kun je normaal typen. Mijn laptop staat toch meestal wel aan.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik niet . Maar ik ben niet zo vaak thuis dus daar heb ik niks aan. (Lijkt me trouwens ook onlogisch)
Doe het in spoiler, dan is het minder hinderlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo leuk
Doe effe spoilertje dan. Om de mobiele mensen niet te kutten.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo leuk
sorryquote:Op donderdag 19 december 2013 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe het in spoiler, dan is het minder hinderlijk.
Op WA post ik vaak korte berichten, dus niet zo logisch voor mij.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor thuis is het heel handig. Kun je normaal typen. Mijn laptop staat toch meestal wel aan.
Pest hem maar in een spoilerquote:Op donderdag 19 december 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
Ik wil alleen maar GGMM pesten![]()
Tuurlijk. Rene is gewoon een slaapkop.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik en m'n lovehandles blijven wel, als je er wat aan hebt.
hij is een arbeiderquote:Op donderdag 19 december 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk. Rene is gewoon een slaapkop.
Wat kun je winnen?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik ga gokken op de loting:
PEC - Feyenoord
AZ - Roda JC
Ajax - Utrecht
Cuijk - NEC
Benieuwd hoeveel ik er goed heb.
ik heb iets fout gedaanquote:Op donderdag 19 december 2013 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
feyenoord - ajax
utrecht - psv
NEC - Cuijk
PEC - Roda
Nou verwachten er al drie mensen NEC - Cuijk. Als het uitkomt, is het verdacht.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
feyenoord - ajax
utrecht - psv
NEC - Cuijk
PEC - Roda
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
feyenoord - ajax
utrecht - psv
NEC - Cuijk
PEC - Roda
Vier maal NEC - Cuijk nu.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zet in op:
Roda JC - Ajax
AZ - Feyenoord
Utrecht - PEC
NEC - JVC
Eentjequote:Op donderdag 19 december 2013 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel moet ik er dan goed hebben?
Tja ik hoop toch echt op Ajax tegen Cuijk. Al heeft Cuijk tegen NEC heel mss nog wel een kansje.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Het word NEC - Cuijk, let maar op
feyenoord - cuijkquote:Op donderdag 19 december 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik hoop toch echt op Ajax tegen Cuijk. Al heeft Cuijk tegen NEC heel mss nog wel een kansje.
Krijg je een pluimquote:Op donderdag 19 december 2013 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En een speciale behandeling als iemand meerdere goed heeft?
Daarom, en dan de halve finale tegen Ajax.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik hoop toch echt op Ajax tegen Cuijk. Al heeft Cuijk tegen NEC heel mss nog wel een kansje.
beter dan in finale dat ze weer de finale gaan verkrachtenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh dat is zonde als die wedstrijd nu al komt.
Veronica heeft dat reclameblok van 23.15 uur tot 23.25 uur voor veel geld verkocht.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:12 schreef Paul het volgende:
Waarom is die loting zo laat en niet gewoon NU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |