Zo'n gezicht trok ze gisteravond niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem nog een dure whiskey van Saind.
[ afbeelding ]
Ik vind het duidelijk erg lekker.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil je aub stoppen met je geweldige/leuke/topwijf/alba4life gifjes?
Dank.
Ik denk het wel maar ik was er te lui voor vandaagquote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was niet eens op de radio dus? Of stream. Ja dat is wel sneu idd
Tja je moet er bij zijn geweestquote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef sonnyspek het volgende:
Waar komt die Alba geilerij vandaan?
Oh dus wedden heeft niet zoveel nutquote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar ik was er te lui voor vandaagDit weekend spelen we tegen Real Madrid dus ik probeer energie op te doen voor die afslachting.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef Shreyas het volgende:
Ik deal wel met Jessica Alba
[ afbeelding ]
Ik vrees van niet, het wordt niks deze keerquote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus wedden heeft niet zoveel nut
Bedankt, topper.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het spijt me, ik zal er direct mee stoppen.
Valencia - PSVquote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef sonnyspek het volgende:
Waar komt die Alba geilerij vandaan?
In neem er ook nog éénquote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem nog een dure whiskey van Saind.
[ afbeelding ]
Ik vind het duidelijk erg lekker.
Ah geen verrassing dus zoals gisteren met Cuijk (waar ik op gewed hadquote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, het wordt niks deze keer
Oh! En was je toevallig van plan mij van dat geld mee uit eten te nemen?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah geen verrassing dus zoals gisteren met Cuijk (waar ik op gewed had).
Denk het wel, nu voor de tweede keer dat hij faalt.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Oh Hoesen heeft lopen gokken op 0-3 eindstand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |