Selena Gomezquote:Op donderdag 19 december 2013 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

gras is groenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoesen is veel beter dan Sigthorsson.

In jongleren? Qua voetbal hebben ze namelijk beide geen niveau xDquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:

Waarheid.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:

volgens mij denkt hij dat helemaal nietquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef sonnyspek het volgende:
Fischer denkt even, na een baggerpartij, even een hakje te doen.

Ha schoonheidquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej Strani
Had je nog niet gezien.

Niet haten op Straniquote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Strani is vies dik
net als Sjek

ik lieg niet tyronquote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
volgens mij denkt hij dat helemaal niet
wat loop je nou te liegen

Gezelligquote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha schoonheid
Ik ben er ook pas net

Als ik Sjek's salaris had, graag.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Strani is vies dik
net als Sjek

Dit is niet aardig.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Strani is vies dik
net als Sjek

ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe weet je zo zeker dat hij dat denkt dan
kan je gedachten lezen

quote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jessica doet nu GGMM na.
[ afbeelding ]

Als je veel bukt in Hilversum krijg je vanzelf dat salarisquote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik Sjek's salaris had, graag.

Je kunt ook zeggen: Strani heeft wat om vast te houden en is geen sprietjequote:Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik geef feiten
Don't hate the player, hate the game jwt

Jessica leest deze commentquote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Strani is vies dik
net als Sjek

Lovehandlesquote:Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen: Strani heeft wat om vast te houden en is geen sprietje

hahahah goeiequote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wanneer gaat PSV scoren? oh wacht dat kan niet ze spelen geen knvb beker meer xddddddddddddd

quote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wanneer gaat PSV scoren? oh wacht dat kan niet ze spelen geen knvb beker meer xddddddddddddd

Ach veel kan je ook niet verwachten van zo'n wedstrijd, vrees ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Gezellig
Al is de wedstrijd niet echt je dat .

Nee is ook zo. Al was Cuijk gisteren wel spannendquote:Op donderdag 19 december 2013 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach veel kan je ook niet verwachten van zo'n wedstrijd, vrees ik.
 Via de radio dan.
 Via de radio dan.

radio is zooo 2007quote:Op donderdag 19 december 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee is ook zo. Al was Cuijk gisteren wel spannendVia de radio dan.

koekoekquote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wild Alba appears
[ afbeelding ]

Ik heb net de teleurstellende 1-0 bekeroverwinning van m'n andere ploeg via Twitter gevolgd. Da's ook best treurig.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah er waren geen beelden dus je moet wat.

U fietst op de juiste manier weg. Mag dit?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik fiets mij een weg door dit topic. Wat een hoop onzin

Wil je aub stoppen met je geweldige/leuke/topwijf/alba4life gifjes?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wild Alba appears
[ afbeelding ]

Dat was niet eens op de radio dus? Of stream. Ja dat is wel sneu iddquote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net de teleurstellende 1-0 bekeroverwinning van m'n andere ploeg via Twitter gevolgd. Da's ook best treurig.

quote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil je aub stoppen met je geweldige/leuke/topwijf/alba4life gifjes?
Dank.

Ik neem nog een dure whiskey van Saind.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik fiets mij een weg door dit topic. Wat een hoop onzin

Johannes uses charmquote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wild Alba appears
[ afbeelding ]

Wij gaat gewoon verder, fuck die hatersquote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem nog een dure whiskey van Saind.
[ afbeelding ]
Ik vind het duidelijk erg lekker.

Zo'n gezicht trok ze gisteravond niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil je aub stoppen met je geweldige/leuke/topwijf/alba4life gifjes?
Dank.

Ik denk het wel maar ik was er te lui voor vandaagquote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was niet eens op de radio dus? Of stream. Ja dat is wel sneu idd
 Dit weekend spelen we tegen Real Madrid dus ik probeer energie op te doen voor die afslachting.
 Dit weekend spelen we tegen Real Madrid dus ik probeer energie op te doen voor die afslachting.

Tja je moet er bij zijn geweestquote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef sonnyspek het volgende:
Waar komt die Alba geilerij vandaan?

Oh dus wedden heeft niet zoveel nutquote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar ik was er te lui voor vandaagDit weekend spelen we tegen Real Madrid dus ik probeer energie op te doen voor die afslachting.

quote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef Shreyas het volgende:
Ik deal wel met Jessica Alba
[ afbeelding ]

Ik vrees van niet, het wordt niks deze keerquote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus wedden heeft niet zoveel nut

Bedankt, topper.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het spijt me, ik zal er direct mee stoppen.

Valencia - PSVquote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef sonnyspek het volgende:
Waar komt die Alba geilerij vandaan?

In neem er ook nog éénquote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Ah geen verrassing dus zoals gisteren met Cuijk (waar ik op gewed hadquote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, het wordt niks deze keer
 ).
 ).

Oh! En was je toevallig van plan mij van dat geld mee uit eten te nemen?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah geen verrassing dus zoals gisteren met Cuijk (waar ik op gewed had).

Denk het wel, nu voor de tweede keer dat hij faalt.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Oh Hoesen heeft lopen gokken op 0-3 eindstand?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |