quote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wanneer gaat PSV scoren? oh wacht dat kan niet ze spelen geen knvb beker meer xddddddddddddd
Ach veel kan je ook niet verwachten van zo'n wedstrijd, vrees ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Al is de wedstrijd niet echt je dat .
Nee is ook zo. Al was Cuijk gisteren wel spannendquote:Op donderdag 19 december 2013 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach veel kan je ook niet verwachten van zo'n wedstrijd, vrees ik.
radio is zooo 2007quote:Op donderdag 19 december 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee is ook zo. Al was Cuijk gisteren wel spannendVia de radio dan.
koekoekquote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wild Alba appears
[ afbeelding ]
Ik heb net de teleurstellende 1-0 bekeroverwinning van m'n andere ploeg via Twitter gevolgd. Da's ook best treurig.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah er waren geen beelden dus je moet wat.
U fietst op de juiste manier weg. Mag dit?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik fiets mij een weg door dit topic. Wat een hoop onzin
Wil je aub stoppen met je geweldige/leuke/topwijf/alba4life gifjes?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wild Alba appears
[ afbeelding ]
Dat was niet eens op de radio dus? Of stream. Ja dat is wel sneu iddquote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net de teleurstellende 1-0 bekeroverwinning van m'n andere ploeg via Twitter gevolgd. Da's ook best treurig.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil je aub stoppen met je geweldige/leuke/topwijf/alba4life gifjes?
Dank.
Ik neem nog een dure whiskey van Saind.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik fiets mij een weg door dit topic. Wat een hoop onzin
Johannes uses charmquote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wild Alba appears
[ afbeelding ]
Wij gaat gewoon verder, fuck die hatersquote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem nog een dure whiskey van Saind.
[ afbeelding ]
Ik vind het duidelijk erg lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |