Magie.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe krijg je voor elkaar dat je niet knoeit als je hem zo schuin houdt
-1/10quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Tyron het volgende:
mooie gol maar cavaliers zijn moeder is mooier
Wat was de vraag schat? Ik moet steeds heen en weer tabben dus ik zie niet alles.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand het antwoord op mijn vraag?
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Tyron het volgende:
mooie gol maar cavaliers zijn moeder is mooier
uh, ok.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:07 schreef xzaz het volgende:
De wedstrijd van Vermeer:
[ afbeelding ]
zou je even ontopic willen blijvenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:08 schreef DonRaja het volgende:
Jackie Chan heeft een soulpatch. Einde bericht.
En al een robbertje gevochten die Chan? Overquote:Op donderdag 19 december 2013 22:08 schreef DonRaja het volgende:
Jackie Chan heeft een soulpatch. Einde bericht.
overeenkomst tussen de kerstman en feyenoord met kampioensschaalquote:Op donderdag 19 december 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat was de vraag schat? Ik moet steeds heen en weer tabben dus ik zie niet alles.
Erg he die Donjaquote:Op donderdag 19 december 2013 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
zou je even ontopic willen blijven
Ben ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
zou je even ontopic willen blijven
Allebei bestaan ze niet?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verschil tussen de kerstman en feyenoord met kampioensschaal
Bestaat allebei niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
overeenkomst tussen de kerstman en feyenoord met kampioensschaal
Allebei rood met wit en ze bestaan allebei niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Allebei bestaan ze niet?
Oh nee dat is de overeenkomst
Ja in die ik quote stond het verschil...quote:Op donderdag 19 december 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allebei rood met wit en ze bestaan allebei niet.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zei er iemand Alba?
[ afbeelding ]
Ik ben lesbisch geworden.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zei er iemand Alba?
[ afbeelding ]
ja foutjequote:Op donderdag 19 december 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja in die ik quote stond het verschil...
Loopt er op de Toekomst niet nog een superwereldmegaubergoede rechtsback?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:10 schreef davyleiden het volgende:
Waarom zit ik nou weer om Van Rhijn te smeken
Tetequote:Op donderdag 19 december 2013 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Loopt er op de Toekomst niet nog een superwereldmegaubergoede rechtsback?
Bazoer.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Loopt er op de Toekomst niet nog een superwereldmegaubergoede rechtsback?
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi DP is er, dan kan ik weg. Let jij een beetje op, ze gaan vrij veel offtopic..quote:
Kom vechten danquote:Op donderdag 19 december 2013 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die speelt tegenwoordig vaker als centrale verdediger.
Leeroy Owusu is ook een topper op rechtsback. Een rechtsback zal Ajax de komende 10 jaar niet meer kopen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die speelt tegenwoordig vaker als centrale verdediger.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zei er iemand Alba?
[ afbeelding ]
Komt goed.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi DP is er, dan kan ik weg. Let jij een beetje op, ze gaan vrij veel offtopic..
*** ****quote:Op donderdag 19 december 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen bier, alleen wijn of Rivella
Die speelt niet bij Ajax.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen bier, alleen wijn of Rivella
Geblesseerd.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:13 schreef Cavaliers het volgende:
Gaan we Mighty Mike van der Hoorn nog zien?
Selena Gomezquote:Op donderdag 19 december 2013 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gras is groenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoesen is veel beter dan Sigthorsson.
In jongleren? Qua voetbal hebben ze namelijk beide geen niveau xDquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarheid.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
volgens mij denkt hij dat helemaal nietquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef sonnyspek het volgende:
Fischer denkt even, na een baggerpartij, even een hakje te doen.
Ha schoonheidquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej Strani![]()
Had je nog niet gezien.
Niet haten op Straniquote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Strani is vies dik
net als Sjek
ik lieg niet tyronquote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
volgens mij denkt hij dat helemaal niet
wat loop je nou te liegen
Gezelligquote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha schoonheid
Ik ben er ook pas net
Als ik Sjek's salaris had, graag.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Strani is vies dik
net als Sjek
Dit is niet aardig.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Strani is vies dik
net als Sjek
ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe weet je zo zeker dat hij dat denkt dan
kan je gedachten lezen
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jessica doet nu GGMM na.
[ afbeelding ]
Als je veel bukt in Hilversum krijg je vanzelf dat salarisquote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik Sjek's salaris had, graag.
Je kunt ook zeggen: Strani heeft wat om vast te houden en is geen sprietjequote:Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik geef feiten
Don't hate the player, hate the game jwt
Jessica leest deze commentquote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Strani is vies dik
net als Sjek
Lovehandlesquote:Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen: Strani heeft wat om vast te houden en is geen sprietje
hahahah goeiequote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wanneer gaat PSV scoren? oh wacht dat kan niet ze spelen geen knvb beker meer xddddddddddddd
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wanneer gaat PSV scoren? oh wacht dat kan niet ze spelen geen knvb beker meer xddddddddddddd
Ach veel kan je ook niet verwachten van zo'n wedstrijd, vrees ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Al is de wedstrijd niet echt je dat .
Nee is ook zo. Al was Cuijk gisteren wel spannendquote:Op donderdag 19 december 2013 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach veel kan je ook niet verwachten van zo'n wedstrijd, vrees ik.
radio is zooo 2007quote:Op donderdag 19 december 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee is ook zo. Al was Cuijk gisteren wel spannendVia de radio dan.
koekoekquote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wild Alba appears
[ afbeelding ]
Ik heb net de teleurstellende 1-0 bekeroverwinning van m'n andere ploeg via Twitter gevolgd. Da's ook best treurig.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah er waren geen beelden dus je moet wat.
U fietst op de juiste manier weg. Mag dit?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik fiets mij een weg door dit topic. Wat een hoop onzin
Wil je aub stoppen met je geweldige/leuke/topwijf/alba4life gifjes?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wild Alba appears
[ afbeelding ]
Dat was niet eens op de radio dus? Of stream. Ja dat is wel sneu iddquote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net de teleurstellende 1-0 bekeroverwinning van m'n andere ploeg via Twitter gevolgd. Da's ook best treurig.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil je aub stoppen met je geweldige/leuke/topwijf/alba4life gifjes?
Dank.
Ik neem nog een dure whiskey van Saind.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik fiets mij een weg door dit topic. Wat een hoop onzin
Johannes uses charmquote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wild Alba appears
[ afbeelding ]
Wij gaat gewoon verder, fuck die hatersquote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem nog een dure whiskey van Saind.
[ afbeelding ]
Ik vind het duidelijk erg lekker.
Zo'n gezicht trok ze gisteravond niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil je aub stoppen met je geweldige/leuke/topwijf/alba4life gifjes?
Dank.
Ik denk het wel maar ik was er te lui voor vandaagquote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was niet eens op de radio dus? Of stream. Ja dat is wel sneu idd
Tja je moet er bij zijn geweestquote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef sonnyspek het volgende:
Waar komt die Alba geilerij vandaan?
Oh dus wedden heeft niet zoveel nutquote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar ik was er te lui voor vandaagDit weekend spelen we tegen Real Madrid dus ik probeer energie op te doen voor die afslachting.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef Shreyas het volgende:
Ik deal wel met Jessica Alba
[ afbeelding ]
Ik vrees van niet, het wordt niks deze keerquote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus wedden heeft niet zoveel nut
Bedankt, topper.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het spijt me, ik zal er direct mee stoppen.
Valencia - PSVquote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef sonnyspek het volgende:
Waar komt die Alba geilerij vandaan?
In neem er ook nog éénquote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah geen verrassing dus zoals gisteren met Cuijk (waar ik op gewed hadquote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, het wordt niks deze keer
Oh! En was je toevallig van plan mij van dat geld mee uit eten te nemen?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah geen verrassing dus zoals gisteren met Cuijk (waar ik op gewed had).
Denk het wel, nu voor de tweede keer dat hij faalt.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Oh Hoesen heeft lopen gokken op 0-3 eindstand?
Wel in Valencia dan he? Volgend jaar zomer. Wie weet hoeveel ik dan al bij elkaar gewed heb.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh! En was je toevallig van plan mij van dat geld mee uit eten te nemen?
Deal. Zoek ik een leuk restaurantje uitquote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel in Valencia dan he? Volgend jaar zomer. Wie weet hoeveel ik dan al bij elkaar gewed heb.
Ach de wedstrijd is zo afgelopen dan mag je beren op Hansiehansie als hij loot.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef MrStock het volgende:
Hou eens op met Alba, ben wedstrijd aan het kijken, geen zin om te beren...
Amateurkampioenschappen? Of hebben ze die geërfd van een ander team?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarvoor staan die sterren bij de Vogels eigenlijk?
7 sterren dacht ik... 7x algemeen kampioen van de amateurs?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarvoor staan die sterren bij de Vogels eigenlijk?
Deze vriendin van Jessica stopt niet bij éénquote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In neem er ook nog één
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze vriendin van Jessica stopt niet bij één
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef MrStock het volgende:
Hou eens op met Alba, ben wedstrijd aan het kijken, geen zin om te beren...
Ook op het veld wordt genoeg geschitterd. Ajax is trots op zijn drie sterren op de borst, maar op het shirt van IJsselmeervogels prijken maar liefst zeven sterren. Deze slaan terug op de zeven keer dat de ploeg in zijn bestaan algeheel amateurkampioen van Nederland werd.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef MrStock het volgende:
[..]
7 sterren dacht ik... 7x algemeen kampioen van de amateurs?
Kzeg toch dat ik géén zin heb om te beren.....quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach de wedstrijd is zo afgelopen dan mag je beren op Hansiehansie als hij loot.
Dit gaat niet goed. Even een aai over de bol dan maar.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze vriendin van Jessica stopt niet bij één
[ afbeelding ]
Om vervolgens weer even een sigaretje te roken voor het slapen gaanquote:Op donderdag 19 december 2013 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
Zo even mijn tanden poetsen.
[ afbeelding ]
Filosofischquote:Op donderdag 19 december 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook op het veld wordt genoeg geschitterd. Ajax is trots op zijn drie sterren op de borst, maar op het shirt van IJsselmeervogels prijken maar liefst zeven sterren. Deze slaan terug op de zeven keer dat de ploeg in zijn bestaan algeheel amateurkampioen van Nederland werd.
Kap nou eens man, Doublepain wil dat je ophoudt.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gaat niet goed. Even een aai over de bol dan maar.
[ afbeelding ]
Hmmm, 30+ aan sterren op een shirt... Ajax wil verdomme geen Amerikaans team zijn...quote:
Wedstrijd is bijna afgelopen, dus de gifjes mogen nu ook ophouden Johannesquote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kap nou eens man, Doublepain wil dat je ophoudt.
Moet ik geweld gaan gebruiken?
[ afbeelding ]
Laat ze! Ter vergoeding dat we straks tegen HansieHansie aan moete loere.... Jij vindt Alba ook leuker...quote:
Feyenoord - Cuijkquote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Mij benieuwen hoe Hansie de loting doet.
Accepteren en doorlopen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef MrStock het volgende:
[..]
Laat ze! Ter vergoeding dat we straks tegen HansieHansie aan moete loere.... Jij vindt Alba ook leuker...
Moet te doen zijn voor Cuijk..quote:
Niet op FOX?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zap naar Veronica. Samenvattingen KNVB Beker + loting, verwacht dat laatste maar rond 23:00-23:15
Het wordt een beetje kut voor mensen die mobiel posten ook. Vandaarquote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef MrStock het volgende:
[..]
Laat ze! Ter vergoeding dat we straks tegen HansieHansie aan moete loere.... Jij vindt Alba ook leuker...
Kunnen ze alvast aan de spanning van de finale werken zei Hansiequote:
Het is wel leuk geweest Johannesquote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit mag niet van Cnorrie
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Kunnen ze alvast aan de spanning van de finale werken zei Hansie
Ik heb er nog een waarvan ik niet weet welke film het is.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel leuk geweest JohannesEn het topic wordt er een beetje erg traag van.
Doe hem effe in een spoiler dan joh. Ik merk het nu zelf ook op mijn laptop met de stream en al die gifjes.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er nog een waarvan ik niet weet welke film het is.
Mag ik dat nog vragen?
Jij ook xDquote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel leuk geweest JohannesEn het topic wordt er een beetje erg traag van.
Ja eventjes wel idd, omdat er toch niets aan was. Maar wat ik zei: het topic wordt er retetraag van.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Sorry Karina ik dacht dat het gedoogt werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dankjewel
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Ajax - Feyenoord hoop ik in de finale, met 50/50 fans ipv 100/0.
Als dat lukt, kunnen ze ook met achterlijke combi stoppen.
Gewoon laten spelen bij VV Capellequote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Ajax - Feyenoord hoop ik in de finale, met 50/50 fans ipv 100/0.
Als dat lukt, kunnen ze ook met achterlijke combi stoppen.
Allebei.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
waar wordt er geloot? Bij Veronica of Fox?
Wilco van Schaik, de man van Domino Day, Co Stompé en FC Utregquote:Op donderdag 19 december 2013 22:41 schreef Grifte het volgende:
Leo Oldeburger, de man van Domino Day
Oh mooi dan kan ik op tv kijken, mijn internet klapte er net al uit door die stream (denk ik).quote:
of in Eindhoven. Met als gevolg samen het stadion plunderen, creëert wel broederschap maar niet naar wat de KNVB zoekt.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gewoon laten spelen bij VV Capelle
xcachetquote:Op donderdag 19 december 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Haha dat zie ik nu pas, vrouwen in klederdracht op de tribune.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
okee mensen van welke film is deze gifThe EyeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dankjewelBFF met GGMM
Als ie Ajax of Feyenoord loot heeft ie heel wat uit te leggen.quote:
Ah je bent terug.quote:
Balletjes niet goed opgewarmd.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ie Ajax of Feyenoord loot heeft ie heel wat uit te leggen.
Ik ken alleen het origineel, de Japanse en die is wel goed ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt Goede film?
Moet haast wel met Jessica natuurlijk.
Uiteraard.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt Goede film?
Moet haast wel met Jessica natuurlijk.
Jessica zal het wel geperfectioneerd hebben.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken alleen het origineel, de Japanse en die is wel goed ja.
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Ah je bent terug.
Dat kun jij vast beterquote:
en dan gewoon naar de halve finale gaan...dan wordt Cuijk definitief hernoemd naar FC Hansie.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met een nieuwe logo van een jasje.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en dan gewoon naar de halve finale gaan...dan wordt Cuijk definitief hernoemd naar FC Hansie.
Hansie gaat vrijdag groot nieuws bekend maken heeft hij gezegd, dus die zal wel naar Roda gaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en dan gewoon naar de halve finale gaan...dan wordt Cuijk definitief hernoemd naar FC Hansie.
Ik hoorde Spursquote:Op donderdag 19 december 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hansie gaat vrijdag groot nieuws bekend maken heeft hij gezegd, dus die zal wel naar Roda gaan.
Of PSV natuurlijk.
Of naar Feyenoord als Koeman toch nog bondscoach wordt.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hansie gaat vrijdag groot nieuws bekend maken heeft hij gezegd, dus die zal wel naar Roda gaan.
Of PSV natuurlijk.
Of Hans wordt bondscoach.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of naar Feyenoord als Koeman toch nog bondscoach wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |