SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Verrassend leuk/goed!quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:40 schreef flanken het volgende:
Guido spek en Pip Pellens hebben een lied uitgebracht die ook te horen is bij de kerstaflevering.
Wiet mag dan ook gelijk mee!quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat! Uit de serie schrijven dat wijf
Ik heb hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:42 schreef moemoe het volgende:
Het is de zoveelste keer, maar toch.....
Ludo en Janine.
Cynthia wie..?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:16 schreef GSMboy het volgende:
WAUW! De RTL plaatst de Shorties weer op Youtube
Heb meer dan een week niet gekeken, maar de scènes in deze shortie zijn echt reuze sterk! Mooi dat Elvira zich meteen bewijst als waardige opvolger. En die scènes tussen Janine en Ludo heb ik de afgelopen tijd stiekem toch wel gemist.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:16 schreef GSMboy het volgende:
WAUW! De RTL plaatst de Shorties weer op Youtube
quote:Op zondag 22 december 2013 14:39 schreef luftersel het volgende:
En die scènes tussen Janine en Ludo heb ik de afgelopen tijd stiekem toch wel gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Als Ferri eens wat af zou vallen en zijn haar wat mooier zou doen, zou hij dat nog steeds wel zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef RobbieBoy het volgende:
Net de introductie van Rik De Jong gezien.
Was toen een zeer knappe jongen.
Nou. Tis Andres Nog steeds een best knappe man, hoor. Niets mis meequote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als Ferri eens wat af zou vallen en zijn haar wat mooier zou doen, zou hij dat nog steeds wel zijn.
Hij is nu zo'n softie. Vroeger had hij wel wat meer pit.quote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als Ferri eens wat af zou vallen en zijn haar wat mooier zou doen, zou hij dat nog steeds wel zijn.
Dat vond ik ook nogal apart ja.quote:Op maandag 23 december 2013 20:14 schreef Fripsel het volgende:
Die klap slaat echt helemaal nergens op. Zeker omdat er niemand ingrijpt. Net als dat Rik blijkbaar niet wist dat zij daad zat.
Nee wij wisten dat niet,hij welquote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
huh ik kijk het niet zo vaak.. maar rik zei dat die op zijn motortje naar t vliegveld ging om het "ongedaan" te maken. maar hij wist tot voorkort toch niet dat hij het had gedaan? of was dat nep?
Die klap(pen) was juist het meest fantastische aan die hele scène!quote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat vond ik ook nogal apart ja.
Het was de politie toch ook wel bekend hoe emotioneel Bianca kan zijn.
Wel vond ik het verder een sterke scene!
Ja, ik had daar ook zeker geen moeite mee.quote:Op maandag 23 december 2013 22:11 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Die klap(pen) was juist het meest fantastische aan die hele scène!
Ja blegh dat vond ik ook echt... creap...quote:
Ludo schoot toch wel uit zijn slof vorige week: "zit nou es niet zo aan mijn kop te zeuren!"....quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:28 schreef Miss_paraplu het volgende:
Dat er ook niemand zich echt afvraagt waarom Maxime ineens zoveel bemoeit met Vincent...ze bemoeit met Nina en Lorena ineens veel te veel, gaat gewoon bij het gesprek zitten in de Rozenboom, kan ook allemaal gewoon, bij een zakelijk gesprek..
Dat ze tegen Ludo zo vaak begint over Vincent... dat die mensen zich dan niet afvragen waarom?
Ja klopt is ook zo, Ludo wordt er wel moe van ja... dacht ik ook al aan, maar dat bedacht ik pas nadat ik het had gepostquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ludo schoot toch wel uit zijn slof vorige week: "zit nou es niet zo aan mijn kop te zeuren!"....
En die heeft al dingen opgemerkt over Maximes bemoeizucht richting Vincent ....
En Nina en Lorena hebben het ook wel door ....
Ik moet wel zeggen dat ik sneller aan haar gewend ben dan elke andere acteur die ooit omgewisseld is in GTST.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef Sk00p het volgende:
Zucht.. had zo graag Cynthia Abma in de scene met Rik gezien eigenlijk.
Gaat nog wel even duren voordat ik de nieuwe actrice kan waarderen denk ik
Ik ook. Deze is wat stoerder vind ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:48 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik sneller aan haar gewend ben dan elke andere acteur die ooit omgewisseld is in GTST.
Vind d'r ook wel snel wennen. Ik stoor me alleen een beetje aan haar mond. Ze zegt alles zo, hoe zeg je dat, op een schattige manier. Zelfs als ze boos is. Komt vooral door die rollende 'rrrrr' (die ik bij alle acteurs/actrices verafschuw). Nuran heeft dat ook (en als ze boos is nog errrrrgerrrr).quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Deze is wat stoerder vind ik.
Dat had ik dus ook ja. Elvira doet het erg goed, beter dan ik gedacht had. Maar Cynthia vind ik gewoon een betere actrice, een van de beste van Nederland.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef Sk00p het volgende:
Zucht.. had zo graag Cynthia Abma in de scene met Rik gezien eigenlijk.
Gaat nog wel even duren voordat ik de nieuwe actrice kan waarderen denk ik
Dat weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:51 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, hoe is het eigenlijk afgelopen tussen Tim en Sjors? Heb nooit een vervolg of zo gezien.
Hah, ik vind haar ook raar praten! Er is iets vreemds aan, maar het zal inderdaad die rollende 'rrrrr' zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Vind d'r ook wel snel wennen. Ik stoor me alleen een beetje aan haar mond. Ze zegt alles zo, hoe zeg je dat, op een schattige manier. Zelfs als ze boos is. Komt vooral door die rollende 'rrrrr' (die ik bij alle acteurs/actrices verafschuw). Nuran heeft dat ook (en als ze boos is nog errrrrgerrrr).
Sja.... alles om zichzelf in te dekken en Nina NIET haar deadline te laten halen....quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:14 schreef Murmeli het volgende:
Wtf zit Maxime nou dingen van Nina's laptop te verwijderen?
Maximequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef luftersel het volgende:
Wtf denken de schrijvers te bereiken door Maxime zo'n verhaallijn te geven? Wie de f**k gooit nou expres ontwerpen weg van je nichtje omdat ze valt op je zoon???
Ja, maar die heeft ze ook geleegd.quote:
Toen knipperde ik net met mijn ogen ....quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft ze ook geleegd.
Je kunt instellen dat alles direct verwijderd wordt. Dus zonder prullenbak.quote:
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Je kunt instellen dat alles direct verwijderd wordt. Dus zonder prullenbak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef kissaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef kissaa het volgende:
Niemand.. Wat een anti climaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aflevering van vanavond.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:32 schreef LetsGame het volgende:
waarom is Menno een gastrol voor bijna 9 maanden?
En wat dacht je van Julia?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:32 schreef LetsGame het volgende:
[ Bericht 42% gewijzigd door Frey op 25-12-2013 18:53:48 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Maar waarom voor 9 maanden een gastrol, waarom?quote:Op woensdag 25 december 2013 10:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
En wat dacht je van Julia?Aan Menno erger ik me helemaal niet, nu hij Lucas tenminste minder irritant maakt. Julia daarentegen zit er ook al in sinds begin juni, en werkt al maanden op mijn zenuwen met haar enge gegrijns.
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:13 schreef Frey het volgende:
Zo, nu lekker De Reünie kijken.Herman en Suzanne kenden elkaar volgens mij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:13 schreef Frey het volgende:
Zo, nu lekker De Reünie kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik zit te denken of ze misschien niet via Martine of Frits, in het 2e seizoen ofzo.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Herman en Suzanne kenden elkaar volgens mij niet
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:15 schreef Koosnaam het volgende:
Overigens hoop ik dat Herman in seizoen 5 weer eens opduikt snel.![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:35 schreef Frey het volgende:
[..]Ik ben al ruimschoots over de helft. Dus ik zou niet weten of hij dit seizoen nog komt. Maar het zou leuk zijn natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:36 schreef Frey het volgende:
Reünie:Ik ga die dvd dit jaar ook nog maar even halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zal er nu heel anders tegen aan kijken, dan destijds het geval was. Toen ik een heleboel gasten nog niet kende.![]()
Het lied vond ik dan ook nog wel oké.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:26 schreef Murmeli het volgende:
In zijn geheel is t beter te pruimen
Oeh!! Menno en Lucas!
Wil, Rosa, Suzanne Jacobs, Robin en ik mis er nog wel een paar.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:32 schreef LetsGame het volgende:
dat waren geen gastrollen, dat zijn recurring castleden. Menno is wel een gastrol.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wil, Rosa, Suzanne Jacobs, Robin en ik mis er nog wel een paar.
Volgens mij heeft dit ook te maken gehad met het feit dat tussen juni en november veel meer castleden dan normaal tijdelijk uit de serie waren ivm de flexwet.
Dit is gewoon een grote bijrol ipv gastrol. In Amerikaanse soaps komt dit ook veel voor en gaat het hier vaak om jaren.
1 oktober 2015quote:Op donderdag 26 december 2013 08:43 schreef RobbieBoy het volgende:
Wanneer viert Goede tijden, slechte tijden het 25 jarig jubileum?
Ik hoop dat ze dat jubileum niet eens halen kijkend naar de richting die de soap nu heeft. Een beetje alle nadelen die Goudkust ook kreeg toen het zo extreem ging verjongen, waaronder die overdreven dikke homolijnen die steeds waziger werden. Dat vond ik wel echt een sleeppunt aan Goudkust en nog steeds.quote:Op donderdag 26 december 2013 08:43 schreef RobbieBoy het volgende:
Wanneer viert Goede tijden, slechte tijden het 25 jarig jubileum?
I rest my case.quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef RobbieBoy het volgende:
Alhoewel GTST niet zo sterk meer is, is 't ontzettend populair en scoort 't erg goed qua kijkcijfers. Ik weet wel zeker dat ze nog tientallen jaren zullen bestaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat jubileum niet eens halen kijkend naar de richting die de soap nu heeft. Een beetje alle nadelen die Goudkust ook kreeg toen het zo extreem ging verjongen, waaronder die overdreven dikke homolijnen die steeds waziger werden. Dat vond ik wel echt een sleeppunt aan Goudkust en nog steeds.
[..]
I rest my case.
en het personage was nog erg mysterieus toenquote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef RobbieBoy het volgende:
ze hebben geen concurrentie van andere soaps meer, dus ze zullen het nog wel een tijdje uithouden.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:40 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Alhoewel GTST niet zo sterk meer is, is 't ontzettend populair en scoort 't erg goed qua kijkcijfers. Ik weet wel zeker dat ze nog tientallen jaren zullen bestaan.
Dat Rik nu zwaar aangepakt wordt vind ik niet storend. Eigen schuld natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met de feestdagen met mams meegekeken.
Zo belachelijk hoe zwaar iedereen Rik nu aanpakt terwijl Aysen nog vrij rondloopt hypocriet kut tyfus gedoe is het. Kan dat niet meer serieus nemen.
Aflevering 1059!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:10 schreef RobbieBoy het volgende:
Vanaf welke aflevering in seizoen 6 doet Ludo Sanders zijn intrede? Ik zit nu bij dvd 8
Al sinds de release van de schoenendoos box. Maar omdat er tussen seizoen 1,seizoen 2, en 3 steeds anderhalf jaar zat, ben ik een hele tijd gestopt. Afgelopen april begonnen met seizoen 3, en op dit moment kijk ik zo'n 6 Tot 8 uur per dag GTST dvds. Jij?quote:
Oké!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Al sinds de release van de schoenendoos box. Maar omdat er tussen seizoen 1,seizoen 2, en 3 steeds anderhalf jaar zat, ben ik een hele tijd gestopt. Afgelopen april begonnen met seizoen 3, en op dit moment kijk ik zo'n 6 Tot 8 uur per dag GTST dvds. Jij?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:27 schreef Koosnaam het volgende: Aflevering 1059!
Ben jij eigenlijk al lang bezig met het terugkijken van de seizoenen?
Ik zit in seizoen 5 nu.
[..]
Al sinds de release van de schoenendoos box. Maar omdat er tussen seizoen 1,seizoen 2, en 3 steeds anderhalf jaar zat, ben ik een hele tijd gestopt. Afgelopen april begonnen met seizoen 3, en op dit moment kijk ik zo'n 6 Tot 8 uur per dag GTST dvds. Jij?
Zolang Aysen vrij rond loopt moet iedereen een vrij brief krijgen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:54 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat Rik nu zwaar aangepakt wordt vind ik niet storend. Eigen schuld natuurlijk.
Maar inderdaad. Het irriteert mij ook dat die Aysen daar nog altijd bij de politie een beetje de stoere rechercheur loopt te spelen.![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zolang Aysen vrij rond loopt moet iedereen een vrij brief krijgen.
Sowieso die Nuran is nu erg hypocriet en irritant. Door Rik nu zo aan te pakken maar intussen wel Aysen weer gewoon aan te kijken.
Al geloof ik van degenen, die al verder zijn met de seizoenen. Dat hij in het begin, nog niet zo'n leuk personage was.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:39 schreef RobbieBoy het volgende:
Nee. Ben blijven steken op dvd 8. Zal pas denk Ik, pas dinsdag worden eer dat de bank ene mijnheer Sanders stuurt
Ik vond Ludo in het begin al geweldig, maar hij was daar wel heel erg slecht nog. Beetje als Frits in het begin. Voor mij bereikt het personage in seizoen 9 zijn hoogtepunt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:52 schreef RobbieBoy het volgende:
Klopt. De eerste weken leek Dian de macht over
hem te hebben, en leek hij een nogal zoutloos karakter, TOT Martin Helmink, de doodgewaande broer van Hellen Helmink weer op zijn pad kwam
Ik ook. Elke keer als ze uit elkaar gaan is het niet de vraag of ze weer bij elkaar komen, maar wanneerquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:09 schreef Frey het volgende:
De zoveelste keer Ludo en Janine en toch vind ik dat weer het boeiendste.
Dan weet je al wel meer dan ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:52 schreef RobbieBoy het volgende:
Klopt. De eerste weken leek Dian de macht over
hem te hebben, en leek hij een nogal zoutloos karakter, TOT Martin Helmink, de doodgewaande broer van Hellen Helmink weer op zijn pad kwam
En ook wel naast mijquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Moofasah het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die op Ludo geilt? Ik weet dat ie niet knap is maar toch vind ik 'm echt aantrekkelijk. Die blik in z'n ogen ook altijd, en hij heeft van nature ook wel een goede bouw.
[ afbeelding ]
Hij mag wel naast me komen liggen hoor
Ik heb het idee dat ik 'm de afgelopen jaren alleen maar heter ben gaan vinden. En technisch gezien is het ook een opa hèquote:
Ik zei niet "een opa".quote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik 'm de afgelopen jaren alleen maar heter ben gaan vinden. En technisch gezien is het ook een opa hè
Ik kijk alleen met de cliff.quote:Op maandag 30 december 2013 22:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wie heeft jouw voorkeur in de serie dan?
Ow, op die manier. Ik snap 'tquote:Op maandag 30 december 2013 22:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik kijk alleen met de cliff.![]()
Maar Ludo en mijn opa... Jup. Dus nee, Ludo niet in mijn bed
Ludo is aantrekkelijk, maar voor mij te oudquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Moofasah het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die op Ludo geilt? Ik weet dat ie niet knap is maar toch vind ik 'm echt aantrekkelijk. Die blik in z'n ogen ook altijd, en hij heeft van nature ook wel een goede bouw.
[ afbeelding ]
Hij mag wel naast me komen liggen hoor
Dat quoten is niet helemaal goed verlopen zie ik. Nu lijkt het alsof ik heb gezegd dat hij voor mij te oud isquote:
Ow, haha. Wist ik nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:07 schreef RobbieBoy het volgende:
Dat quoten is verdomd irritant op een telefoon![]()
als rikkie begint te zingen, zap ik altijd even tot het voorbij isquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind dat Rikkie dus echt niet kan zingen
Vooral haar uitspraak
Je hebt sterke concurrentie voor Ludo.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:51 schreef Frey het volgende:
Eens kijken wie zich vandaag weer gaan ergeren aan Maxime.
* meldquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:51 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stefano
Plus 1quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:51 schreef Frey het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:56 schreef LetsGame het volgende:
nu al zin in die afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stefano
quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:56 schreef LetsGame het volgende:
Menno's ouders. Niet Stefano dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stefano
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:33 schreef hplaserjet het volgende:
Van mij mag Stefano een vaste rol krijgen. De enige leuke Sanders,
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:33 schreef hplaserjet het volgende:
En Lucas dan????quote:
miley cyrus-wannabee...quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
[..]
En Lucas dan????
[ afbeelding ]
Ik wacht nog steeds op de terugkeer van Amy.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:33 schreef hplaserjet het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:52 schreef GSMboy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:35 schreef MagicTheo het volgende:
[..]De enige met zulk warrig grijs haar is Jef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch niet wéer he....quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
De enige met zulk warrig grijs haar is Jef.
Zou wel mooi zijn trouwens als Menno degene is die aanspoelt (neem aan dat diegene dood is?). Als dat huwelijk echt doorgaat en hij een gastrol blijft, zullen ze hem er toch eens uit moeten schrijven. Krijgen we weer een jankende Lucas.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
De enige met zulk warrig grijs haar is Jef.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:56 schreef Frey het volgende:
[..]Ik las een paar weken geleden een interview met Bartho. Hij wilde toch weer een verhaallijn? Zal dit wel het begin zijn dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Hij wou er graag weer een hebben, en had daarvoor zelfs al eigen ideeën ingeleverd bij de schrijvers. Dat had hij toen met de zwerververhaallijn ook gedaan, en die was echt geweldig. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik las een paar weken geleden een interview met Bartho. Hij wilde toch weer een verhaallijn? Zal dit wel het begin zijn dan.
Toch mis ik een vrouw en (klein)kinderen aan zijn zijde.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Klopt. Hij wou er graag weer een hebben, en had daarvoor zelfs al eigen ideeën ingeleverd bij de schrijvers. Dat had hij toen met de zwerververhaallijn ook gedaan, en die was echt geweldig. Ben benieuwd.
Nou, ik was ff benieuwd of misschien Lorena de schuld zou krijgen... die was toen ook thuis...quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef roos85 het volgende:
Maxime hangt ook weer de onschuldige takketrol uit
In ieder geval niet Lucas, want die ziet het 'lijk' aanspoelen. Het boeit mij verder dus helemaal niets. Lucas moet dood.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:54 schreef rdwilbrink het volgende:
wat drijft er op laatst in het water? naja wie zou het zijn?
Hopelijk Rikki.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:54 schreef rdwilbrink het volgende:
wat drijft er op laatst in het water? naja wie zou het zijn?
Volgens de promo ''2014'' maar ik denk op korte termijn zo'n 3 a 4 weken dat alles wel ongeveer moet zijn gebeurd. Ze zenden niet voor niks zulke promo's uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wanneer gaat dat allemaal gebeuren in dat filmpje? Deze maand? Dit seizoen?
Hoe snel die kinderen oud worden in gtst, dan zal over een week of 4 die 15 jaar van Rik ook wel voorbij zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe gaan ze die verhaallijn van Rik nou oplossen dan?Hij blijft vast niet 15 jaar in de cel.
En ze was nog zo leuk de eerste 2 jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:39 schreef LetsGame het volgende:
Ik hoop dat Rikki zelfmoord pleegt. Ben dat personage helemaal zat.
Marjolein speelde ook mee in het dikke kontensprookje van Assepoester http://www.rtlnieuws.nl/b(...)hitteren-assepoesterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:04 schreef LetsGame het volgende:
Vandaag is 't 20 jaar geleden dat Marjolein Keuning een soapie werd. 3 januari 1994 werden de eerste twee afleveringen van Onderweg Naar Morgen uitgezonden en speelde de rol van Joyce Couwenberg tot midden 1996. De rol werd overgenomen door Annemieke Verdoorn en deze speelde het tot 2008. In 2008 verscheen Marjolein in GTST als Maxime Sanders. Ze speelt de rol anno 2014 nog steeds. Alhoewel Maxime Sanders een faal is, was Joyce Couwenberg dat zeker niet.![]()
Had ze geld geleend voor de Rozenboom?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
Waar sloeg dat met die schuld van Lorena ineens op, kan me niet herinneren dat ze nog een schuld had?
Ow ik dacht dat ze dat nog had vanwege de erfenis van haar tantequote:Op maandag 6 januari 2014 12:57 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Had ze geld geleend voor de Rozenboom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd.
Ik heb geen idee, maar dat leek me het meest logisch omdat hij over de Rozenboom begon en dat ze had moeten melden dat ze daar niet meer de eigenaar van was.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze dat nog had vanwege de erfenis van haar tante
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef LetsGame het volgende:
Per vanavond te horen? Ben ook benieuwd danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
De leader is ongewijzigd gebleven..... DE TUNE IS HARTSTIKKE LELIJKquote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Per vanavond te horen? Ben ook benieuwd dan
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
De leader is ongewijzigd gebleven..... DE TUNE IS HARTSTIKKE LELIJK
IK SNAP GEWOON NIET WAAROM DE TUNE ZO VERPEST IS
link: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-RCTFDQZRCD3P.mp3
Deze reactiequote:Op maandag 6 januari 2014 20:03 schreef maily het volgende:
Afschuwelijke leader.... wie zingt dat? Rikki??
En allebei tijdens het sprinten met Vincent.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:24 schreef DeLuna het volgende:
Wat is dat met die enkels in MeerdijkEerst Nuran, nu Nina
Uitslover.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En allebei tijdens het sprinten met Vincent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie weet dit?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Hilzillah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie weet dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ja! Duidelijk. Merci!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De verbouwing heeft ze moeten lenen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze dat nog had vanwege de erfenis van haar tante
Geen idee wie dat is, maar als ze een speenvarken op de melodie hadden laten krijsen, had het vast beter geklonken.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:50 schreef flanken het volgende:
de nieuwe intro is gezongen dor April Darby.
Ik ook laatst... In de groeten van Mike of zoietsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag die Menno gister in een kinderfilm acteren.. Voor zover je het acteren kan noemen wat hij doet.
Dit was Spijt van Carry slee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:21 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ik ook laatst... In de groeten van Mike of zoiets
Gekregen voor de kerst. Vond ik een mooie film.quote:
Mijn vriendin moest er zelfs een traantje van laten,quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Gekregen voor de kerst. Vond ik een mooie film.
Ik vond Ludo echt een freak toenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef RobbieBoy het volgende:
Vandaag 15 afleveringen Goede tijden, slechte tijden seizoen 6 gekeken. 20 als je vannacht meerekent. Wow wat was Ludo vroeger gewelddadig die dode vogel die aan Hellen Helmink's deur was opgehangen, de gewelddadige manier waarop Ludo Susanne Balk inelkaar sloeg (was Ik compleet vergeten) de opbloeiende romance tussen Ludo en Janine, nadat ze hem eerst probeerde te vergeten nadat ze in zijn verleden had zitten wroeten. De verhaallijn met Luigie parvese.
Weet iemand in welk seizoen Martine Hafkamp terug kwam?
Dit jaquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:06 schreef DjinN het volgende:
Rikki, wat een verschrikkelijk wijf zeg![]()
Stuk chagrijn baaaaaah
Mijn vriend zei al: Speelt ie zichzelf ofzo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:08 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
oh lucas.. wat een irritant ventje
Ik vind Tim in deze nog veel irritanter personage.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:06 schreef DjinN het volgende:
Rikki, wat een verschrikkelijk wijf zeg![]()
Stuk chagrijn baaaaaah
Hoezo? Ik vind het een irritant figuur maar hier heeft hij 100% gelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind Tim in deze nog veel irritanter personage.
Juh same herequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het een irritant figuur maar hier heeft hij 100% gelijk
Hihiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:31 schreef Murmeli het volgende:
T zit wel in de familie he, dat verwende kutgedrag...
Liever had ze Rikki meegenomenquote:
[ Bericht 41% gewijzigd door static op 07-01-2014 21:48:47 (Spoiler tags gebruiken!) ]
Zou je zulke postings -die dingen verraden die ik nog niet wil weten- in een spoiler kunnen zetten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:00 schreef flanken het volgende:
*****************************************************************************************************************.
Hij heeft zeker een punt, maar dat had Rikki ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het een irritant figuur maar hier heeft hij 100% gelijk
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:00 schreef flanken het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:49 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat was ook vervelend om te zienquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Dat gaat nogal...
Arme Nuran ... hoop dat ze een week wegblijft bij die klojo....
Nee, dat heeft ze echt niet. Hij probeert te zeggen dat hij meeleeft en noemt ter illustratie zijn vader en bam het kutwijf gaat weer los.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een punt, maar dat had Rikki ook.
Ik vind van wel, ze wilde op een normale manier over haar situatie praten en hij begint gelijk over zijn eigen vader. Daar mag best wel wat van gezegd worden. Het zijn beide egocentrische personages.quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze echt niet. Hij probeert te zeggen dat hij meeleeft en noemt ter illustratie zijn vader en bam het kutwijf gaat weer los.
Hiervoor deed hij inderdaad veel te huilie en egocentrisch maar hij deed hier een laatste poging tot een gesprek.
Rikki is echt onrealistisch egocentrisch. Nina is er niks bij
Zelfde geldt voor Tim, alleen ging dat nog sneller.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:17 schreef roos85 het volgende:
Rikki begon leuk, maar jeetje wat hebben ze haar rol weten te verpesten.
Zou wel zonde zijnquote:Ferry Somogyi ´gedwongen de soap Goede Tijden verlaten´
Gepubliceerd: 8 jan 2014 18:42 Laatste update: 8 jan 2014 18:50 Entertainment
Wellicht binnenkort GTST zonder Ferry Somogyi als ´Rik De Jong´. Diverse media melden dat RTL wilt dat hij de populaire soap gaat verlaten.
De acteur zou geld van RTL ontvangen om te vertrekken. Volgens het blad zijn er meerdere ingewijden die zeggen dat Ferry gedwongen zijn koffers moet pakken en voorlopig niet terugkeert.
En als Nuran met iemand anders gaat trouwens ineens op de bruiloft verschijnen over 3 maandenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:53 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Kan ie weer naar de VS, voor poging 2
O, die valszingende kinderen-voor-kinderen-puber heeft een naam?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:01 schreef LetsGame het volgende:
WTF, eerst de lelijke kutleadermuziek die niemand mooi vindt, behalve Aprils vrienden en nu een oudgediende die eruit moet terwijl een van zijn beste vrienden terugkeert. WTF!
April Derby, ik heb medelijden met haar, de leadermuziek zal haar zeker schaden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, die valszingende kinderen-voor-kinderen-puber heeft een naam?.
Nooit van gehoord. Helaas nu wel met die nieuwe leaderquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:24 schreef LetsGame het volgende:
[..]
April Derby, ik heb medelijden met haar, de leadermuziek zal haar zeker schaden.
Darby ....quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:24 schreef LetsGame het volgende:
[..]
April Derby, ik heb medelijden met haar, de leadermuziek zal haar zeker schaden.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Helaas nu wel met die nieuwe leader.
sorryquote:
En??quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef maily het volgende:
[..]
Zometeen bij RTL-Boulevard, alsook een interview met Erik de Vogel en Caroline de Bruin.
Van Ferry kunnen ze nog niks zeggen; want verhaallijn....quote:
Als je vriendin zo vreselijk onhandelbaar is kan je moeilijk anders. Normale mensen doen niet zo raar als ze t moeilijk hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:28 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan die egoïstische Tim. Wat een zeer slecht moment om het met rikki uit te maken
Mijn vader heeft nooit iemand vermoord om daarna in de gevangenis te belanden, dus ik heb geen idee of ik raar zou gaan doen. Ik zou het in ieder geval niet vreemd vinden. Hoe kan je nou een moordende vader die in de gevangenis zit vergelijken met een vreemdgaande vader,quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als je vriendin zo vreselijk onhandelbaar is kan je moeilijk anders. Normale mensen doen niet zo raar als ze t moeilijk hebben
Volgens mij was dat ook niet wat er gebeurde. Maar daar komen we niet achter want hij werd na 3 woorden onderbrokenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nooit iemand vermoord om daarna in de gevangenis te belanden, dus ik heb geen idee of ik raar zou gaan doen. Ik zou het in ieder geval niet vreemd vinden. Hoe kan je nou een moordende vader die in de gevangenis zit vergelijken met een vreemdgaande vader,.
Sowieso...de info van Ferry hadden ze van de Weekendquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:51 schreef maily het volgende:
[..]
Van Ferry kunnen ze nog niks zeggen; want verhaallijn....
En Erik en Caroline gaan ook nog in een film spelen, en hebben het reuze naar hun zin in GTST.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |