SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Verrassend leuk/goed!quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:40 schreef flanken het volgende:
Guido spek en Pip Pellens hebben een lied uitgebracht die ook te horen is bij de kerstaflevering.
Wiet mag dan ook gelijk mee!quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat! Uit de serie schrijven dat wijf
Ik heb hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:42 schreef moemoe het volgende:
Het is de zoveelste keer, maar toch.....
Ludo en Janine.
Cynthia wie..?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:16 schreef GSMboy het volgende:
WAUW! De RTL plaatst de Shorties weer op Youtube
Heb meer dan een week niet gekeken, maar de scčnes in deze shortie zijn echt reuze sterk! Mooi dat Elvira zich meteen bewijst als waardige opvolger. En die scčnes tussen Janine en Ludo heb ik de afgelopen tijd stiekem toch wel gemist.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:16 schreef GSMboy het volgende:
WAUW! De RTL plaatst de Shorties weer op Youtube
quote:Op zondag 22 december 2013 14:39 schreef luftersel het volgende:
En die scčnes tussen Janine en Ludo heb ik de afgelopen tijd stiekem toch wel gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Als Ferri eens wat af zou vallen en zijn haar wat mooier zou doen, zou hij dat nog steeds wel zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef RobbieBoy het volgende:
Net de introductie van Rik De Jong gezien.
Was toen een zeer knappe jongen.
Nou. Tis Andres Nog steeds een best knappe man, hoor. Niets mis meequote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als Ferri eens wat af zou vallen en zijn haar wat mooier zou doen, zou hij dat nog steeds wel zijn.
Hij is nu zo'n softie. Vroeger had hij wel wat meer pit.quote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als Ferri eens wat af zou vallen en zijn haar wat mooier zou doen, zou hij dat nog steeds wel zijn.
Dat vond ik ook nogal apart ja.quote:Op maandag 23 december 2013 20:14 schreef Fripsel het volgende:
Die klap slaat echt helemaal nergens op. Zeker omdat er niemand ingrijpt. Net als dat Rik blijkbaar niet wist dat zij daad zat.
Nee wij wisten dat niet,hij welquote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
huh ik kijk het niet zo vaak.. maar rik zei dat die op zijn motortje naar t vliegveld ging om het "ongedaan" te maken. maar hij wist tot voorkort toch niet dat hij het had gedaan? of was dat nep?
Die klap(pen) was juist het meest fantastische aan die hele scčne!quote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat vond ik ook nogal apart ja.
Het was de politie toch ook wel bekend hoe emotioneel Bianca kan zijn.
Wel vond ik het verder een sterke scene!
Ja, ik had daar ook zeker geen moeite mee.quote:Op maandag 23 december 2013 22:11 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Die klap(pen) was juist het meest fantastische aan die hele scčne!
Ja blegh dat vond ik ook echt... creap...quote:
Ludo schoot toch wel uit zijn slof vorige week: "zit nou es niet zo aan mijn kop te zeuren!"....quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:28 schreef Miss_paraplu het volgende:
Dat er ook niemand zich echt afvraagt waarom Maxime ineens zoveel bemoeit met Vincent...ze bemoeit met Nina en Lorena ineens veel te veel, gaat gewoon bij het gesprek zitten in de Rozenboom, kan ook allemaal gewoon, bij een zakelijk gesprek..
Dat ze tegen Ludo zo vaak begint over Vincent... dat die mensen zich dan niet afvragen waarom?
Ja klopt is ook zo, Ludo wordt er wel moe van ja... dacht ik ook al aan, maar dat bedacht ik pas nadat ik het had gepostquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ludo schoot toch wel uit zijn slof vorige week: "zit nou es niet zo aan mijn kop te zeuren!"....
En die heeft al dingen opgemerkt over Maximes bemoeizucht richting Vincent ....
En Nina en Lorena hebben het ook wel door ....
Ik moet wel zeggen dat ik sneller aan haar gewend ben dan elke andere acteur die ooit omgewisseld is in GTST.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef Sk00p het volgende:
Zucht.. had zo graag Cynthia Abma in de scene met Rik gezien eigenlijk.
Gaat nog wel even duren voordat ik de nieuwe actrice kan waarderen denk ik
Ik ook. Deze is wat stoerder vind ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:48 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik sneller aan haar gewend ben dan elke andere acteur die ooit omgewisseld is in GTST.
Vind d'r ook wel snel wennen. Ik stoor me alleen een beetje aan haar mond. Ze zegt alles zo, hoe zeg je dat, op een schattige manier. Zelfs als ze boos is. Komt vooral door die rollende 'rrrrr' (die ik bij alle acteurs/actrices verafschuw). Nuran heeft dat ook (en als ze boos is nog errrrrgerrrr).quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Deze is wat stoerder vind ik.
Dat had ik dus ook ja. Elvira doet het erg goed, beter dan ik gedacht had. Maar Cynthia vind ik gewoon een betere actrice, een van de beste van Nederland.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef Sk00p het volgende:
Zucht.. had zo graag Cynthia Abma in de scene met Rik gezien eigenlijk.
Gaat nog wel even duren voordat ik de nieuwe actrice kan waarderen denk ik
Dat weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:51 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, hoe is het eigenlijk afgelopen tussen Tim en Sjors? Heb nooit een vervolg of zo gezien.
Hah, ik vind haar ook raar praten! Er is iets vreemds aan, maar het zal inderdaad die rollende 'rrrrr' zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Vind d'r ook wel snel wennen. Ik stoor me alleen een beetje aan haar mond. Ze zegt alles zo, hoe zeg je dat, op een schattige manier. Zelfs als ze boos is. Komt vooral door die rollende 'rrrrr' (die ik bij alle acteurs/actrices verafschuw). Nuran heeft dat ook (en als ze boos is nog errrrrgerrrr).
Sja.... alles om zichzelf in te dekken en Nina NIET haar deadline te laten halen....quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:14 schreef Murmeli het volgende:
Wtf zit Maxime nou dingen van Nina's laptop te verwijderen?
Maximequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef luftersel het volgende:
Wtf denken de schrijvers te bereiken door Maxime zo'n verhaallijn te geven? Wie de f**k gooit nou expres ontwerpen weg van je nichtje omdat ze valt op je zoon???
Ja, maar die heeft ze ook geleegd.quote:
Toen knipperde ik net met mijn ogen ....quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft ze ook geleegd.
Je kunt instellen dat alles direct verwijderd wordt. Dus zonder prullenbak.quote:
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Je kunt instellen dat alles direct verwijderd wordt. Dus zonder prullenbak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |