Residential vallentina of zoietsquote:
24 euro per nacht, voor die prijs had je verder eigenlijk alleen maar hostels beschikbaarquote:Op donderdag 19 december 2013 20:31 schreef rubensanti het volgende:
HahahaKan je terwijl je in bed ligt pissen.
Wat heb je hier voor betaald?
ik zat al te denken, opzich als je hier in je eentje zit is er best overheen te komenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:34 schreef De_uitblinker het volgende:
Dat is een eenpersoonswoning klungel. Dat is niet bedoeld voor met z'n tweeen. en dan ook nog in een hotelkamer met een kamergenoot willen zitten.
Zijn die bedden echt zo kort dan, of kun je dat uitvouwen?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:37 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
ik zat al te denken, opzich als je hier in je eentje zit is er best overheen te komen
Maar er staan toch echt twee aparte bedden.
De bedden zijn verder niet om over te klagen, de rest van de kamer ook niet. het is klein maar netjes. Als er nu gewoon een muurtje tussen het bed en de plee had gestaan had ik geen enkele klacht...quote:Op donderdag 19 december 2013 20:39 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Zijn die bedden echt zo kort dan, of kun je dat uitvouwen?
En wat verwacht je dan voor 24 euro kun je ook op straat slapen
ik pas echt niet in dat bed of ik moet met opgevouwen knietjes gaan slapen.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:40 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
De bedden zijn verder niet om over te klagen, de rest van de kamer ook niet. het is klein maar netjes. Als er nu gewoon een muurtje tussen het bed en de plee had gestaan had ik geen enkele klacht...
hoe groot zijn de bedden volgens de site?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:46 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
ik pas echt niet in dat bed of ik moet met opgevouwen knietjes gaan slapen.
Dat is het raamquote:Op donderdag 19 december 2013 23:03 schreef YebCar het volgende:
zijn dat je gordijnen? van het raam of de douche?
tot je kamergenoot aan de diarree raaktquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:24 schreef Tim86 het volgende:
Het ziet er wel erg schoon en net uit moet ik zeggen. Dat dan weer wel..
Of een nachtelijk fapje.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tot je kamergenoot aan de diarree raakt
Alleen blijft dat lang niet zo doorgaans en vergt veel onderhoud.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:24 schreef Tim86 het volgende:
Het ziet er wel erg schoon en net uit moet ik zeggen. Dat dan weer wel..
Daar moet je schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:18 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Alleen blijft dat lang niet zo doorgaans en vergt veel onderhoud.
Ik dacht toen ik klein was altijd dat dat precies het doel was van die tweede wcquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Gezellig naast elkaar! Kleine boodschap in het bidet, grote boodschap op het toilet.
Je was eerst op zoek naar een goedkoop hotel, maar uiteindelijk voor een kamer in het Bellagio gegaan? Raar.quote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef Revolution-NL het volgende:
Dit ziet er nog netjes uit.
We waren in Vegas opzoek naar een Hotel, via booking.com een goedkoop hotelletje gezocht. Damn... het kon door voor een gemiddelde afwerkplek echt TE ranzig voor woorden. Een hond zou je er niet eens laten slapen.
De eigenaar vroeg wel netjes of we niet eerst een kijkje wilden nemen, dat was dan wel weer sympathiek
Uiteindelijk maar een kamer gehuurd in het bellagio
Of course not, uiteindelijk een mooi motelletje gevonden net buiten de stripquote:Op maandag 23 december 2013 16:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je was eerst op zoek naar een goedkoop hotel, maar uiteindelijk voor een kamer in het Bellagio gegaan? Raar.
niet op de reviews gelet, of hoe ?quote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef Revolution-NL het volgende:
via booking.com een goedkoop hotelletje gezocht.
Had TS dus maar beter op moeten letten bij het boeken.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:37 schreef Sandrvich het volgende:
http://www.booking.com/hotel/pt/residencial-valentina.nl.html
Ik zie toch echt twee bedden op die kamer.
quote:+ De bedden waren betrekkelijk goed, het was schoon, we kregen elke dag water. Nog belangrijker was de geweldige locatie! We konden heel Lissabon lopen vanaf het hotel.
- Receptionist spreekt geen Engels. W.C. Zit naast het hoofdende van het bed. Er is wel een (gedeelde) aparte badkamer buiten de eigen kamer.
Cijfer: 7,9
ik heb ook zowat, en ach, als dat het ergste is wat je tegen kan komen op de wereld.quote:Op maandag 23 december 2013 20:52 schreef Igen het volgende:
Had TS dus maar beter op moeten letten bij het boeken.
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:37 schreef Sandrvich het volgende:
http://www.booking.com/hotel/pt/residencial-valentina.nl.html
Ik zie toch echt twee bedden op die kamer.
Echt, ik dacht dat Hotel Alicja in Polen (realiteit: http://i.imgur.com/f0Npb.jpg ) al erg was, maar dit slaat wel alles.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:43 schreef Bayswater het volgende:
Fijne jaarwisseling, hoop dat je kamergenoot alles binnenhoudt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |