SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Opstelling Ajax: Vermeer; Ligeon, Veltman, Moisander, Blind; Klaassen, Poulsen, Serero; Bojan, Hoesen, Fischer.![]()
Wel apart dat Denswil niet in de basis staat. Had hem wel verwacht. Ben benieuwd of Ligeon wel voor voorwaartse dreiging kan zorgen ipv Van Rhijn.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
als iedereen heel blijft en we na 90 minuten klaar zijn, ben ik blijquote:Op donderdag 19 december 2013 20:43 schreef Mansjester het volgende:
Mensen die denken dat het zomaar dubbele cijfers worden
Fischer kan dus nog wel scoren
[ Bericht 3% gewijzigd door Catch22- op 19-12-2013 20:51:52 (10 10 10) ]Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Riedewald er gewoon in voor Blind of Poulsen. Enige leuke aan dit soort wedstrijden is jonkies zien debuteren.![]()
gooi die slowaak er ook maar in...Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
Lobotka zit niet bij de selectie.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
gooi die slowaak er ook maar in...Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Voorkeuren voor loting trouwens? Doe nu nog maar Cuijk-thuis wat mij betreft. Halve finale Feyenoord-thuis en in de finale AZ (finale tegen Feyenoord zou mooiste zijn, maar dat gaat weer niet werken natuurlijk).![]()
Als het maar thuis isquote:Op donderdag 19 december 2013 21:48 schreef Artillerieschaap het volgende:
Voorkeuren voor loting trouwens? Doe nu nog maar Cuijk-thuis wat mij betreft. Halve finale Feyenoord-thuis en in de finale AZ (finale tegen Feyenoord zou mooiste zijn, maar dat gaat weer niet werken natuurlijk).![]()
Lachen man, Cuijk uit...Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
kijk die 0-3 even zou ik zeggen. Precies de reden waarom Hoesen een basisplaats verdient.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:05 schreef Class het volgende:
Hoesen nog niet kunnen betrappen op 1 gewonnen duel (tegen fckin amateurs_)
![]()
Leuke spits erbij in de winter...Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Maar maakte net een prima kaats. Sigthorsson kan zoiets zelfs niet tegen amateurs.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:05 schreef Class het volgende:
Hoesen nog niet kunnen betrappen op 1 gewonnen duel (tegen fckin amateurs_)
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Als dat al genoeg is... Het is een spits he... en geen kaatseballen..quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
kijk die 0-3 even zou ik zeggen. Precies de reden waarom Hoesen een basisplaats verdient.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Niet nodig. Siem de Jong keert terug, Bojan kan er spelen en Hoesen is een goede spits voor de Eredivisie. Siggie is wel afgeschreven wat mij betreft.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Leuke spits erbij in de winter...![]()
Een spits van Ajax moet juist beter kunnen kaatsen. Als je alleen maar hoeft te scoren dan kan je beter bij Heerenveen spelen. Een Ajax spits moet zoveel meer kunnen, en juist daarom faalt Sigthorsson zo hard.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Als dat al genoeg is... Het is een spits he... en geen kaatseballen..Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
deze gedachte ..... jij ziet sightorsson graag in de spits zeker?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Als dat al genoeg is... Het is een spits he... en geen kaatseballen..![]()
Een spits staat er om te scoren, zo simpel. Bij Ajax moet hij als tweede eigenschap kunnen kaatsen... Hoessen kan alleen het tweede... Dus een goede spits erbij. Bojan lekker op rechts laten, Siem op het middenveld.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een spits van Ajax moet juist beter kunnen kaatsen. Als je alleen maar hoeft te scoren dan kan je beter bij Heerenveen spelen. Een Ajax spits moet zoveel meer kunnen, en juist daarom faalt Sigthorsson zo hard.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Nee, ook niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
deze gedachte ..... jij ziet sightorsson graag in de spits zeker?Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Ik ben blij dat jij het niet voor het zeggen hebt bij Ajax.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Een spits staat er om te scoren, zo simpel. Bij Ajax moet hij als tweede eigenschap kunnen kaatsen... Hoessen kan alleen het tweede... Dus een goede spits. Bojan lekker op rechts laten, Siem op het middenveld.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik ook, veelste veel verantwoordingquote:Op donderdag 19 december 2013 22:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het niet voor het zeggen hebt bij Ajax.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Hoe verklaar je trouwens dat we zonder topschutter al 3 keer kampioen zijn geworden maar met een goalgetter in de spits weer niet?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Omdat we als team dat opgevangen hebben. Kan je nagaan hoe goed het was gegaan met een echte spitsquote:Op donderdag 19 december 2013 22:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Hoe verklaar je trouwens dat we zonder topschutter al 3 keer kampioen zijn geworden maar met een goalgetter in de spits weer niet?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
maar wie zou jij dan in de spits willen?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Omdat we als team dat opgevangen hebben. Kan je nagaan hoe goed het was gegaan met een echte spits![]()
Dan was het een stuk minder gegaan want je bent een stuk makkelijker te verdedigen. Als je met een goalgetter speelt is het spel op hem afgesteld, anders heb je niets aan hem. Speel je als tegenstander hem uit de wedstrijd of haal je de aanvoer er uit en er blijft niets meer over.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Omdat we als team dat opgevangen hebben. Kan je nagaan hoe goed het was gegaan met een echte spits
Maar goed, feel free to disagree.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Goede vraag... Heb ik geen antwoord op...quote:Op donderdag 19 december 2013 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
maar wie zou jij dan in de spits willen?
Siggie werkt gewoon niet bij Ajax. Hoessen kan wat worden, maar is er nog niet. Heeft misschien gewoon tijd nodig...Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
wat mij betreft dus Hoesen ... eventueel afgewisseld met De Jong als die weer fit is.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Goede vraag... Heb ik geen antwoord op...![]()
De Jong gewoon op het middenveld houden, rouleren met Serero, Blind, Klaassen, Poulsen, Schone...quote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
wat mij betreft dus Hoesen ... eventueel afgewisseld met De Jong als die weer fit is.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
De Jong op het middenveld weer lekker verstoppertje laten spelen. Vind je het erg als ik daar voor pas? De Jong in de spits, yes please. Sowieso vind ik het middenveld Blind-Serero-Klaassen goed lopen, laat ze maar het vertrouwen krijgen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
De Jong gewoon op het middenveld houden, rouleren met Serero, Blind, Klaassen, Poulsen, Schone...Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
wat een wedstrijd zegHeerlijk genieten van het tikki taka voetbal
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Precies. Eventueel Duarte wat door laten draaien en Lobotka laten debuteren.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De Jong op het middenveld weer lekker verstoppertje laten spelen. Vind je het erg als ik daar voor pas? De Jong in de spits, yes please. Sowieso vind ik het middenveld Blind-Serero-Klaassen goed lopen, laat ze maar het vertrouwen krijgen.![]()
lol.. Debutantje is een LB?Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Zoals Huntelaar bijvoorbeeld? Daar zijn we toch echt nooit kampioen mee gewordenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Omdat we als team dat opgevangen hebben. Kan je nagaan hoe goed het was gegaan met een echte spitsThe biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.![]()
Oorspronkelijk centrale verdediger en speelt ook soms op het middenveld.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik had overigens liever buitenspelers als debutanten gezien... en vd Hoorn...quote:Op donderdag 19 december 2013 22:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Oorspronkelijk centrale verdediger en speelt ook soms op het middenveld.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Duurt nog eventjes. Wellicht Kishna dit jaar nog, al speelt die de laatste tijd ook veel in de spits. De grote talenten voor de vleugels zitten in de b-jeugd.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik had overigens liever buitenspelers als debutanten gezien...![]()
En vergeet de C jeugd ook niet met Nunnely. Maar goed, die heeft nog een hele lange weg te gaan. Talent alleen is niet genoeg.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Duurt nog eventjes. Wellicht Kishna dit jaar nog, al speelt die de laatste tijd ook veel in de spits. De grote talenten voor de vleugels zitten in de b-jeugd.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Heb hem daarna alweer 3 keer zien falenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
heerlijke actie weer van Hoesen![]()
![]()
Ach ja, het kan altijd erger.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef Class het volgende:
[..]
Heb hem daarna alweer 3 keer zien falen![]()
![]()
Worden wel na de winterstop volle weken. Ajax-PSV en Ajax-Feyenoord om mee te beginnen en daarna al snel 2x tegen Salzburg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als we winnen van Feyenoord is de bekerwinst al zeker met de clubs die overblijven.
Winnaar KNVB beker 2014
Winnaar EL 2014
Kampioen 2014
JC schaal 2013
JC schaal 2014
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
doe Europese supercup er ook maar bij dan, ja togquote:Op donderdag 19 december 2013 23:37 schreef Smoofie het volgende:
Als we winnen van Feyenoord is de bekerwinst al zeker met de clubs die overblijven.
Winnaar KNVB beker 2014
Winnaar EL 2014
Kampioen 2014
JC schaal 2013
JC schaal 2014hhhhh![]()
Geniet er maar vast van knul.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:37 schreef Smoofie het volgende:
Winnaar KNVB beker 2014
Winnaar EL 2014
Kampioen 2014
JC schaal 2013
JC schaal 2014![]()
![]()
Beker is binnen. Van Feyenoord winnen we thuis wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:37 schreef Smoofie het volgende:
Winnaar KNVB beker 2014
Winnaar EL 2014
Kampioen 2014
JC schaal 2013
JC schaal 2014★★★![]()
Uit ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beker is binnen. Van Feyenoord winnen we thuis wel.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Alles winnen, altijd en overal. Nooit verliezen of gelijkspelen. Want daar is helemaal niks aan. Superieur zijn. Bekers stapelen. Domineren. Genieten. * geluid van blikje bier dat open gaat *quote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beker is binnen. Van Feyenoord winnen we thuis wel.![]()
![]()
Wat ben jij toch een irritant persoon. Ik wens je geen fijne feestdagen toequote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Alles winnen, altijd en overal. Nooit verliezen of gelijkspelen. Want daar is helemaal niks aan. Superieur zijn. Bekers stapelen. Domineren. Genieten. * geluid van blikje bier dat open gaat *.
AFCA
Hahaha. Dat Feyenoord van Ajax wint komt eens in de tien jaar voor joh. Over twee wedstrijden zijn jullie zwaar kansloosquote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Beter doen ze wel eerst Ajax- Feyenoord en dan de return in de Kuip, dan gaan we gewoon winnen.
Oh.![]()
Neehoor, onder Koeman was Feyenoord in de 5 klassiekers driemaal de betere.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha. Dat Feyenoord van Ajax wint komt eens in de tien jaar voor joh. Over twee wedstrijden zijn jullie zwaar kansloos.
![]()
Mijn feestdagen zijn sowieso kut, maar gelukkig heb jij daar geen invloed op.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een irritant persoon. Ik wens je geen fijne feestdagen toe.
![]()
![]()
Wanneer wonnen ze danquote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neehoor, onder Koeman was Feyenoord in de 5 klassiekers driemaal de betere.
AFCA
Acht wedstrijden houden die jonkies van Ajax nooit vol.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha. Dat Feyenoord van Ajax wint komt eens in de tien jaar voor joh. Over twee wedstrijden zijn jullie zwaar kansloos.
![]()
![]()
En wanneer hadden ze geen rode kaart meequote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze de betere waren, nl bij Feyenoord - Ajax 2-2, 4-2 en die Ajax - Feyenoord 1-1
AFCA
Doet dat iets af aan het feit dat ze de betere waren? Bovendien, Feyenoord speelde bij die 1-1 alleen maar minder nadat Ajax de eerste kans kreeg (meteen doelpunt natuurlijk) en die rode kaart.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En wanneer hadden ze geen rode kaart mee![]()
19-1-2014 16:30 u Ajax - PSV
20-22/01 Ajax - Feyenoord
26/01/14 14:30 u Go Ahead Eagles - Ajax
02/02/14 12:30 u FC Utrecht - Ajax
06/02/14 20:45 u Ajax - FC Groningen
09/02/14 14:30 u PEC Zwolle - Ajax
16/02/14 16:30 u Ajax - sc Heerenveen
20/02/14 21:05 u Ajax - FC Salzburg
23/02/14 14:30 u Ajax - AZ
27/02/14 19:00 u FC Salzburg - Ajax
02/03/14 14:30 u Feyenoord - Ajax
Valt best mee na de winterstop. Vanaf de eerste europese wedstrijd, dan AZ thuis en Feyenoord uit, wordt het ietsjes lastiger.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ja, beter zijn met een rode kaart is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Doet dat iets af aan het feit dat ze de betere waren? Bovendien, Feyenoord speelde bij die 1-1 alleen maar minder nadat Ajax de eerste kans kreeg (meteen doelpunt natuurlijk) en die rode kaart.AFCA
Nouja, die rode kaarten vielen pas laat in de wedstrijd, daarvoor was Feyenoord ook al veruit de betere.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, beter zijn met een rode kaart is niet zo moeilijk.![]()
Ja erg laat vielen ze hoor....not.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, die rode kaarten vielen pas laat in de wedstrijd, daarvoor was Feyenoord ook al veruit de betere.AFCA
Die 1-1 thuis was echt zo'n vage wedstrijd. Ajax liep ontzettend te kutten met 11 tegen 11 ... vervolgens 0-1 achter en een rode kaart. En vanaf dat moment gingen ze opeens voetballen, werd het 1-1 en hadden ze zelfs nog kunnen winnen.![]()
is dat nog een prestatie danquote:Op donderdag 19 december 2013 23:38 schreef Devv het volgende:
En nog veel belangrijker, alweer niets in Rotterdam.![]()
Iedereen die denkt dat we zomaar ff van Feijenoord gaan winnen
Gaat echt niet makkelijk worden
Ik ben inmiddels overleden![]()
Vergeten hoe we tegen AZ hebben gespeeld eerder dit seizoen?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:37 schreef Smoofie het volgende:
Winnaar KNVB beker 2014
Winnaar EL 2014
Kampioen 2014
JC schaal 2013
JC schaal 2014![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:51 schreef Enchanter het volgende:
Gaat echt niet makkelijk worden![]()
![]()
oh jaquote:Op donderdag 19 december 2013 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatse Nederlandse club met een Europese prijs!!!!!!!!!!![]()
Alleen daarom al moeten we die EL winnenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatse Nederlandse club met een Europese prijs!!!!!!!!!!
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Nouja, Feyenoord kreeg kans op kans, maar bleef alles missen. Als het toen 0-3 of 0-4 was geweest met rust had dat niet eens zo gek geweestquote:Op donderdag 19 december 2013 23:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die 1-1 thuis was echt zo'n vage wedstrijd. Ajax liep ontzettend te kutten met 11 tegen 11 ... vervolgens 0-1 achter en een rode kaart. En vanaf dat moment gingen ze opeens voetballen, werd het 1-1 en hadden ze zelfs nog kunnen winnen.![]()
Feyenoord kan er geen reet van.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:51 schreef Enchanter het volgende:
Gaat echt niet makkelijk wordenOh.![]()
Zou een bijzonder knappe prestatie zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:54 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Alleen daarom al moeten we die EL winnenNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Welquote:Op donderdag 19 december 2013 23:51 schreef Enchanter het volgende:
Gaat echt niet makkelijk worden
4-0 Ajax, let maar op.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Als Feyenoord buiten de muren van de Kuip wordt getrokken is het een hopeloos matig ploegje. Feit is; ook al zou je de selectie van Willem 2 ruilen met die van Feyenoord worden ze nog 10e, die Kuip blijft een opvallend fenomeen altijd.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Thuis, 2e helft van het seizoen, Feyenoord die uit moet....quote:Op donderdag 19 december 2013 23:51 schreef Enchanter het volgende:
Gaat echt niet makkelijk worden![]()
Mensen die de klassieker nog serieus nemen. Het is meestal de vraag met hoeveel Ajax wint.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
In het verleden behaalde resultaten ...quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Thuis, 2e helft van het seizoen, Feyenoord die uit moet....Ik ben inmiddels overleden![]()
+ Feyenoord in het algemeen + Veltman tegenover die spaghettivreterquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Thuis, 2e helft van het seizoen, Feyenoord die uit moet....
Ik kan niet wachten op die pot![]()
Uit is meestal wel slecht ja, hoewel ze het Ajax de laatste jaren meestal moeilijk hebben gemaakt in de Arena. Toch weet Ajax thuis vrijwel altijd te winnen van Feijenoord.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Als Feyenoord buiten de muren van de Kuip wordt getrokken is het een hopeloos matig ploegje. Feit is; ook al zou je de selectie van Willem 2 ruilen met die van Feyenoord worden ze nog 10e, die Kuip blijft een opvallend fenomeen altijd.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Zeker nu het later in het seizoen is. Dan zijn we altijd beter in vormquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:18 schreef eight het volgende:
[..]
Uit is meestal wel slecht ja, hoewel ze het Ajax de laatste jaren meestal moeilijk hebben gemaakt in de Arena. Toch weet Ajax thuis vrijwel altijd te winnen van Feijenoord.![]()
De laatste jaren begonnen we altijd juist slecht aan de 2e seizoenshelft om dan vanaf eind februari / begin Maart pas op stoom te komen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeker nu het later in het seizoen is. Dan zijn we altijd beter in vorm
Bovendien zijn dit soort bekerduels bijna nooit een eitje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jawel, maar we zijn nu al een tijdje op stoom, op Cambuur-uit na dan. Als we die lijn kunnen doortrekken verwacht ik alleen een lastige wedstrijd tegen Vitesse.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De laatste jaren begonnen we altijd juist slecht aan de 2e seizoenshelft om dan vanaf eind februari / begin Maart pas op stoom te komen.
Bovendien zijn dit soort bekerduels bijna nooit een eitje.![]()
quote:De Boer: ‘Spurs afgezegd’
Frank de Boer zei na de bekerzege op IJsselmeervogels (0-3) vereerd te zijn door de belangstelling van Tottenham Hotspur. ,,Het betekent dat ik er goed op sta”, zei de coach, die Spurs evenwel teleurstelde en zeker niet de opvolger van André Villas-Boas wordt. ,,Voor de rest kan ik er weinig mee, want ik ben zeer tevreden hier. Ik ga gewoon bij Ajax aan de slag.”
De Boer zei geen seconde te hebben overwogen Ajax te verlaten. ,,Spurs is op dit moment geen club die me aan het twijfelen kan brengen. Ik vind het wel een leuke club. Dat zeker. Zoals Liverpool dat ook was, toen in die tijd. Maar ik ben zeer tevreden bij Ajax en ben nog niet klaar”, toonde hij zijn honger naar de vierde landstitel op rij, waarmee hij geschiedenis zou schrijven.
Wel polste de leiding van de club de zaakwaarnemer van De Boer. „Die weet hoe ik erover denk maar heeft me toch even gebeld”, zei de oud-verdediger.
De Boer stond vorig jaar in de belangstelling van FC Liverpool. Hij bedankte vriendelijk voor een gesprek met de Engelse club en zette in mei zijn handtekening onder een contract in Amsterdam dat pas in 2017 afloopt.![]()
Wat lijkt me dat heerlijk. Je spelers waar je nagenoeg elke dag mee traint, zien scoren en dan die hele arena juichen.quote:Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
niet de meest welbespraakte jongen hequote:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Voor de rest kan ik er weinig mee, want ik ben zeer tevreden hier. Ik ga gewoon bij Ajax aan de slag.”![]()
![]()
Alweer een amateurclub geloot, gaaaaaaap
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Voorspelbaar, maar toch leukquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:29 schreef StarGazer het volgende:
Alweer een amateurclub geloot, gaaaaaaap![]()
![]()
Welnee joh. Pelle en Boetius komen naar de Arena. Daar moet je gewoon van genieten joh, zulke grootheden..de uitslag is niet relevant.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:29 schreef StarGazer het volgende:
Alweer een amateurclub geloot, gaaaaaaapCharlie: How's it going in there?
Groothedenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Welnee joh. Pelle en Boetius komen naar de Arena. Daar moet je gewoon van genieten joh, zulke grootheden..de uitslag is niet relevant.![]()
![]()
Yep. Allemaal doorgestoken kaart, KNJB etc. Beginnen steeds meer op PSV'ers te lijken met hun 'zij zijn groot en wij zijn klein' complex.quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:48 schreef FiliusDeorum het volgende:
Wat een droeftoeters in het feyenoord topic, ze schijten nu al 7 kleuren strond.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het valt me nog mee dat ze er geen CIA complottheorieën erbij betrekken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep. Allemaal doorgestoken kaart, KNJB etc. Beginnen steeds meer op PSV'ers te lijken met hun 'zij zijn groot en wij zijn klein' complex.![]()
Dat gaat te ver man, dat kun je niet maken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep. Allemaal doorgestoken kaart, KNJB etc. Beginnen steeds meer op PSV'ers te lijken met hun 'zij zijn groot en wij zijn klein' complex.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
De CIA zorgt er samen met de NSA ervoor dat Ajax alle info krijgt over hun tegenstanders en daardoor zo goed zijn.![]()
Zal me niets verbazen als Ajax ook professor Barabas ingeschakeld heeft om in de toekomst te kijken en de loting te beïnvloeden met die wetenschap.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:26 schreef wickedmen het volgende:
De CIA zorgt er samen met de NSA ervoor dat Ajax alle info krijgt over hun tegenstanders en daardoor zo goed zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is natuurlijk ook nooit goed. De enige zogenaamd eerlijke loting zou waarschijnlijk Feyenoord - Cuijk en AZ - Ajax zijn geweest.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Veltman geblesseerd...twitter:433NL twitterde op vrijdag 20-12-2013 om 13:08:49De Boer: 'Veltman is twijfelgeval voor Roda-uit. Kampt met voetblessure. MRI-scan moet uitsluiting geven.' http://t.co/8BK6Xky51d reageer retweet
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Waar halen ze dat vandaan..? Zie het niet voorbijkomen in de tweets over de persco van de Twitter van Ajax.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:11 schreef Catch22- het volgende:
Veltman geblesseerd...twitter:433NL twitterde op vrijdag 20-12-2013 om 13:08:49De Boer: 'Veltman is twijfelgeval voor Roda-uit. Kampt met voetblessure. MRI-scan moet uitsluiting geven.' http://t.co/8BK6Xky51d reageer retweet
![]()
Kan iemand mij vertellen of De Vrij door zijn rode kaart geschorst is voor de eerstvolgende competitiewedstrijd, of de eerstvolgende bekerwedstrijd? Als Feyenoord hem mist tegen ons zou dat mooi zijn![]()
![]()
die jongen kan er geen kut van manquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:30 schreef Heeinz het volgende:
Kan iemand mij vertellen of De Vrij door zijn rode kaart geschorst is voor de eerstvolgende competitiewedstrijd, of de eerstvolgende bekerwedstrijd? Als Feyenoord hem mist tegen ons zou dat mooi zijnHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Het feit dat hij in de basis staat bewijst dat zijn vervanger nog slechter is. BMI denk ik zo. Nou dan wordt het pas lachenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die jongen kan er geen kut van man![]()
bekerquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:30 schreef Heeinz het volgende:
Kan iemand mij vertellen of De Vrij door zijn rode kaart geschorst is voor de eerstvolgende competitiewedstrijd, of de eerstvolgende bekerwedstrijd? Als Feyenoord hem mist tegen ons zou dat mooi zijn![]()
Ajax heeft oogje op Hupperts: 'Wij denken serieus over hem na, ja'
Nee toch he, weer een gevalletje Delorge![]()
Gewoon dikke mindfuck. Komende wedstrijd is tegen Roda en dan staat onze Guus stijf van de zenuwen alles het stadion uit te jagenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:58 schreef MolFan het volgende:
Nee toch he, weer een gevalletje Delorge
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waar halen ze dat vandaan..? Zie het niet voorbijkomen in de tweets over de persco van de Twitter van Ajax.twitter:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Huppertsquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:58 schreef MolFan het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:58 schreef MolFan het volgende:
![]()
![]()
![]()
'Klaas-Jan Huntelaar'quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:18 schreef Saysem het volgende:
Een topvoetballer die "Guus Hupperts" heet... ik zie het gewoon niet voor me![]()
Op 1 goed jaar na bij Schalke is het niet bepaald een memorabele voetballer geweest in het buitenland. Zou hem echter graag terugzien bij onsquote:![]()
![]()
Jody Lukoki klinkt inderdaad stukken beter.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:18 schreef Saysem het volgende:
Een topvoetballer die "Guus Hupperts" heet... ik zie het gewoon niet voor meLand of the free. Home of the brave.![]()
Al zou hij Jan Janssen heten, het gaat om voetballende kwaliteiten en niet om lekker bekkende namen.... [Ik laat hier in het midden of Hupperts dan wel of geen versterking is]Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 20-12-2013 om 14:41:31OFFICIEEL - Luis Suarez heeft een nieuw contract getekend bij Liverpool (tot medio 2018). Wordt bestbetaalde speler in clubhistorie reageer retweet
![]()
![]()
Wordt een mooi bedragje zo voor Liverpoolquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:55 schreef Heeinz het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 20-12-2013 om 14:41:31OFFICIEEL - Luis Suarez heeft een nieuw contract getekend bij Liverpool (tot medio 2018). Wordt bestbetaalde speler in clubhistorie reageer retweet
![]()
Hij is het wel waard ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:55 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Typisch wel, dat dit nieuws dan naar buiten komt vlak voor de wedstrijd Roda JC - Ajax.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Is geen mindfuck, hupperts is een goede voetballer. Meer een PSV-er (maar dat vind ik Hoesen ook btw) maar gewoon een degelijke rechtsbuiten.Charlie: How's it going in there?
Trouwens, als Hupperts er komend weekend 3 maakt 'moeten' we hem halen, anders is het zielig voor hem
Charlie: How's it going in there?
Logisch toch, waarschijnlijk heeft een journalist hiernaar gevraagd omdat het nogal relevant is aangezien het gaat om de aankomende tegenstander.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Typisch wel, dat dit nieuws dan naar buiten komt vlak voor de wedstrijd Roda JC - Ajax.![]()
meer geld krijgen dan held Gerrardquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:55 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:55 schreef Heeinz het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 @ 16:35 schreef Class het volgende:
Geweldenaar, nu kijk ik wekelijks naar Hoesen en Sigthorsson![]()
![]()
dit jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:29 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Logisch toch, waarschijnlijk heeft een journalist hiernaar gevraagd omdat het nogal relevant is aangezien het gaat om de aankomende tegenstander.![]()
Chipt wel vaak tegen Norwich![]()
Charlie: How's it going in there?
Laten we hopen dat alleen hij dat wil en Frank de Boer niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Jong die weer op het middenveld wil
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik zie Frank er nog voor aan ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Laten we hopen dat alleen hij dat wil en Frank de Boer niet.![]()
Net zoals dat hij vorige week opeens met Sigthorsson op de proppen kwam.Oh.![]()
Opgestaan, plaats vergaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Jong die weer op het middenveld wil
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Echt niet beter dan Davy klaasiequote:Op vrijdag 20 december 2013 17:27 schreef truedestiny het volgende:
Beste speler vd wereld op het moment.
![]()
Suarez is echt wel beter dan Klaassen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Echt niet beter dan Davy klaasie
Snap nu wel waarom je voor PSV bent, verstand van voetbal heb je niet.![]()
![]()
LOLquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Suarez is echt wel beter dan Klaassen.
Snap nu wel waarom je voor PSV bent, verstand van voetbal heb je niet.![]()
Volgens De Telegraaf staan Kostic, Hupperts, John en Ambrabat op het lijstje. Zeg het maar:
Amrabat hoeft van mij sowieso niet te komen. Hupperts is een twijfelgeval wat mij betreft, ken hem niet zo heel goed. Van Kostic ben ik wel gecharmeerd, maar die is net als John volgens mij vooral linksbuiten.![]()
quote:Riedewald: 'Typisch Ajax'
Het wordt dringen in het verdedigingscentrum van Ajax, waar het ene na het andere talent zich aandient. Nadat eerder dit seizoen Joël Veltman en Stefano Denswil hun grote doorbraak beleefden, was het in het bekerduel met IJsselmeervogels de beurt aan de pas 17-jarige Jaïro Riedewald om zijn debuut in Ajax 1 te maken.
En dan zit het bij PSV weggekaapte 17-jarige toptalent Riechedly Bazoer er nog aan te komen. "Ik kan op meerdere posities spelen. Als linker centrale verdediger, maar ook als linksback of als controlerende middenvelder. Het is alleen maar goed als je op meerdere posities kunt spelen. Dat kan zijn vruchten afwerpen”, aldus Riedewald, die tegen IJsselmeervogels als linksback debuteerde.
De Boer tevreden
Ajax-trainer Frank de Boer was tevreden over het eerste optreden van het zoveelste jonkie dat hij laat ruiken aan het grote werk. "Deze invalbeurt was een beloning voor Jaïro. We hebben momenteel niet heel veel linksbacks. Daarnaast kampte Daley (Blind, red.) met wat pijntjes aan het einde van de wedstrijd", vertelt de trainer van Ajax.
"Het was daarom een ideaal moment voor Jaïro om zijn debuut te maken. Hij heeft het goed gedaan”, aldus De Boer, die Riedewald ook heeft opgenomen in de wedstrijdselectie voor de uitwedstrijd tegen Roda JC.Plankenkoorts kende de verdediger uit Hoofddorp niet tegen IJsselmeervogels.
"Ik ken mijn kwaliteiten en weet dat ik kan voetballen. Of het nou in de eerste selectie is, de A1 of de B1, ik probeer altijd mijn ding te doen. Dat is het belangrijkste, denk ik. Het is typisch Ajax, dat je zo jong een kans krijgt. Daarom is het ook zo’n goede club. Er wordt bij Ajax veel in de jeugd geïnvesteerd.”![]()
Leuke counter speler die functioneert met veel ruimte. Vraag me af of het wat is voor Ajax, waar je meestal op helft van tegenstander speelt met weinig ruimte. Wellicht technisch te beperkt, maar zullen zien.quote:![]()
Liever met eigen jeugd ten onder dan met aankopen kampioen! Ajax!quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Fuck aankopen joh, zet er maar een 16 jarige in.Life is what you make it.![]()
Nou lever die drie schalen maar weer in dan als jullie ze kennelijk niet willen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Liever met eigen jeugd ten onder dan met aankopen kampioen! Ajax!![]()
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?!quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nou lever die drie schalen maar weer in dan als jullie ze kennelijk niet willen.Life is what you make it.![]()
Nieuwe Cruijff dit. Over twee jaar bij Bayern München. Al is Ajax over twee jaar natuurlijk beter dan Bayern.quote:![]()
Amrabat is een baasje doe die maarquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens De Telegraaf staan Kostic, Hupperts, John en Ambrabat op het lijstje. Zeg het maar:
Amrabat hoeft van mij sowieso niet te komen. Hupperts is een twijfelgeval wat mij betreft, ken hem niet zo heel goed. Van Kostic ben ik wel gecharmeerd, maar die is net als John volgens mij vooral linksbuiten.![]()
Amrabat is een vieze ratquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Amrabat is een baasje doe die maar![]()
Meer gecharmeerd van John.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Amrabat is een baasje doe die maarOh.![]()
Daarom juist.quote:
Maar aan de andere kant kan zo'n rel-mocro alleen maar voor problemen zorgen, dus doe toch maar niet.![]()
Weer zo domme opmerking van jou.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nieuwe Cruijff dit. Over twee jaar bij Bayern München. Al is Ajax over twee jaar natuurlijk beter dan Bayern.
Het is niet eens een aanvaller, hoe kan het dan de nieuwe Cruijf zijn!Hou dat lage niveau alsjeblieft voor het PSV topic. En ik denk dat Bayern over twee jaar nog steeds beter dan Ajax is, maar fijn dat sommige Nederlanders zoveel vertrouwen hebben in de topclub van Nederland!
![]()
![]()
Je leest voor het gemak over het deel van het onder de pet houden?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:18 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Prima gehandeld van Ajax als ze die man per direct op non-actief hebben gesteld![]()
Vindt je het erg als de volkskrant dit bericht brengt ik dat gedeelte niet echt serieus kan nemen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je leest voor het gemak over het deel van het onder de pet houden?![]()
Je leest dus gewoon wat je wilt lezen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:33 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Vindt je het erg als de volkskrant dit bericht brengt ik dat gedeelte niet echt serieus kan nemen?![]()
Of misschien schrijft de volkskrant wel wat ze willen schrijven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je leest dus gewoon wat je wilt lezen.![]()
Misschien zet Ajax diegene wel op non-actief omdat het nu naar buiten komtquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Misschien schrijft de volkskrant wel wat ze willen schrijven.![]()
Toch gaat het er bij niet in dat een club als Ajax deze pedofiel bewust de hand boven het hoofd heeft gehoudenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien zet Ajax diegene wel op non-actief omdat het nu naar buiten komt![]()
![]()
Ik las het vannacht ook, totdat ik zag waar het verhaal vandaan kwam. Volkskrant nooit serieus nemen.![]()
Als dat zo is, die conclusie kan je toch niet trekken uit zo'n stukje op een forum, wel een kwalijke zaak.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:58 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Toch gaat het er bij niet in dat een club als Ajax deze pedofiel bewust de hand boven het hoofd heeft gehouden![]()
'Grensoverschrijdend gedrag' prominent clublid leidt tot onrust bij Ajax
Door: Maud Effting, Willem Feenstra − 21/12/13, 02:00
© ANP.http://www.volkskrant.nl/(...)nrust-bij-Ajax.dhtmlquote:Een vader arriveert met zijn zoon bij trainingscomplex De Toekomst van Ajax.
Binnen voetbalclub Ajax heerst groeiende onrust over een prominent clublid dat zich zou opdringen aan jonge spelers. De man, die er al tientallen jaren werkt, heeft na een officieel onderzoek van Ajax een kleedkamerverbod gekregen. Bij hem is 'grensoverschrijdend gedrag' vastgesteld. Hij mag geen enkel direct contact meer hebben met spelers of jeugdspelers.
Wij trekken nu aan de noodrem en besluiten dat, per direct, de heer (...) niet meer welkom is op De Toekomst
Dennis Bergkamp en Wim Jonk
Ook mag hij geen sms-, mail- of telefoonverkeer meer hebben met voetballers. De man wordt door een gerenommeerd onderzoeksbureau een 'risicobron' genoemd.
Volgens bronnen binnen Ajax die anoniem willen blijven, houdt hij zich echter niet aan de gedragsregels, die al vanaf het voorjaar voor hem gelden. Ze maken zich grote zorgen om de veiligheid van de jeugdspelers en vinden dat hij niet meer op jeugdcomplex De Toekomst zou moeten komen. Toch is hij tot nu toe niet verwijderd. Hij zou nog altijd direct contact hebben met voetballers.
Uit documenten in bezit van de Volkskrant blijkt dat Dennis Bergkamp en Wim Jonk, leden van het technisch hart, al in september in een brandbrief aan de clubleiding het vertrek van de man hebben geëist. Hij is volgens hen 'bijna iedere dag aanwezig en tevens op plekken waar hij in overtreding is (kleedkamergebied)'.
'Wij trekken nu aan de noodrem en besluiten dat, per direct, de heer (...) niet meer welkom is op De Toekomst', alsdus Bergkamp en Jonk in de brief. 'In welke hoedanigheid dan ook.'
'Seksueel misbruik door onderzoek niet aangetoond'
De zaak kwam aan het licht toen een oud-speler van Ajax ruim een jaar geleden onder ede een belastende verklaring over de man aflegde bij een advocaat en een notaris. In de verklaring beschuldigt hij de man van seksuele handelingen. Volgens de directie van Ajax 'is seksueel misbruik van minderjarigen door het onderzoek niet aangetoond'. Wel bleek dat er sprake was van 'ongepast gedrag'.
Advocaat Diederik Oolbekkink van het clublid in kwestie laat in een reactie weten dat de beschuldiging van seksueel misbruik 'niet is komen vast te staan en bovenal dat mijn cliënt zich op het standpunt stelt zich nimmer in welke vorm dan ook schuldig te hebben gemaakt aan (seksueel) ontoelaatbaar gedrag'.![]()
Dat is dus het gevaar, die zal wel gevonden worden, of de verkeerde krijgt klappen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:04 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zou wel willen weten wie die engnek is dan.![]()
Ik gok Sjakie zwartquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:04 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zou wel willen weten wie die engnek is dan.
hardcoholic![]()
Het is toch gewoon een lulletje die 'prominent' is omdat hij er al tig jaren werkt ipv dat het een bekende oud speler is?![]()
Ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:36 schreef kurk_droog het volgende:
Het is toch gewoon een lulletje die 'prominent' is omdat hij er al tig jaren werkt ipv dat het een bekende oud speler is?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Foutje, dacht dat het een vrijwilliger was maar er staat "werkt" dus zal wel in dienst zijn dan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, Sjaak is niet in dienst van Ajax.![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Foutje, dacht dat het een vrijwilliger was maar er staat "werkt" dus zal wel in dienst zijn dan.
Wel een vrijwilliger.![]()
Ok, had ik dat toch ergens gelezen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een vrijwilliger.![]()
Er is al iemand bezig geweest...quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus het gevaar, die zal wel gevonden worden, of de verkeerde krijgt klappen.quote:Het clublid, dat niet bij naam wordt genoemd, zou al jaren bij Ajax werken. Uit een onderzoek binnen de club, naar aanleiding van de beschuldigingen van misbruik, zou zijn gebleken dat hij over de grens zou zijn gegaan. Vervolgens heeft Ajax besloten om hem zijn functies als wedstrijdsecretaris en begeleider van de ballenjongens af te nemen. Hij mag daarnaast geen sms-, mail- of telefoonverkeer hebben met de spelers en niet meer in de kleedkamers verschijnen. Daar zou hij zich echter niet aan houden.quote:Ajax Clubnieuws nr. 7 van november 2013;
Aan het begin van het seizoen gaf Floris Thoolen zijn
taken als secretaris pupillen over aan Nico Schlette.
‘Waarom niet de 25 jaar volgemaakt?’
Floris: ‘Vooral het laatste jaar viel mij erg zwaar. Elke zaterdag vroeg opstaan, en dat 24 jaar lang, het ging mij opbreken. Ik wilde het ook wat kalmer aan gaan doen. Daarom ben ik ook gestopt met mijn werkzaamheden rond de Schalenavond, het begeleiden van de ballenjongens, het ontvangen van de scheidsrechter en het St. Nicolaasfeest voor de allerkleinste pupillen. Vorig jaar heb ik een gesprek gehad met Ed Lefeber en Hennie Henrichs en hen over mijn besluit geïnformeerd.’
Hoe kijk je als vrijwilliger terug op je werkzaamheden bij Ajax?
‘Dat ik als kroon op mijn werk in 2010 werd benoemd tot lid van
verdienste, wat ik absoluut als een blijk van waardering heb ervaren. Ik bleef overigens mijn werkzaamheden doen tot er een opvolger was gevonden.’![]()
Ja absoluut, je moet wel beseffen dat je ook onterecht iemands leven kan verwoesten op zo'n manier.quote:![]()
Floris is toch stadionspeaker? Gaat dit over hem?
Eigenlijk moeten we hier niet over speculeren. Vooral met zo'n onderwerp. Voor je het weet wordt ie op straat uitgemaakt voor pedofiel omdat het internet vol zit met amateurjournalisten.-nee-![]()
Opstelling Jong Ajax: Van der Hart; Martina, Tete, Gravenberch, Kuipers; Bazoer, Enoh, Andersen; Da Sa, Meleg, Sana
Straks op Fox 3![]()
Weet een van jullie of kaarten voor bekerduels goed verkrijgbaar zijn? En ik doel op aja-fey met een clubcard.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Clubcard thuis voor een niet cl wedstrijd lukt wss wel.. het is maar de beker ookal is het tegen feyenoord maar is nog geen officieel bericht over geweest dus weet het niet zekerquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weet een van jullie of kaarten voor bekerduels goed verkrijgbaar zijn? En ik doel op aja-fey met een clubcard.hhhhh![]()
Nou ja maakt niet zoveel uit waar ik zit, als ok maar 2 plekken naast elkaar hebquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:02 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Clubcard thuis voor een niet cl wedstrijd lukt wss wel.. het is maar de beker ookal is het tegen feyenoord maar is nog geen officieel bericht over geweest dus weet het niet zeker
Bij eredivisiewedstrijden is het tot nu toe redelijk gelukt, maar was niet tegen Feyenoord.
Hoop dat het lukt, want het zou mijn eerste klassieker worden
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Klassieker zonder uitpubliek is geen klassiekerHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Mee eens maar dan is thuis toch prettiger dan uit al vind ik de kuip stil krijgen ook altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:23 schreef Catch22- het volgende:
Klassieker zonder uitpubliek is geen klassieker![]()
Eens. Postte ik ook in het Feyenoord topic, is toch geen bal aan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:23 schreef Catch22- het volgende:
Klassieker zonder uitpubliek is geen klassieker![]()
Als ajaxsupporter wel eens in de kuip gezeten bij de klassieker. Incognito is ook best leuk. Helemaal als t niks voor ze wordt.-nee-![]()
Het is niet de echte, maar vind het leuker dan ajax-psv of ajax-twente de andere 'toppers'quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens. Postte ik ook in het Feyenoord topic, is toch geen bal aan?hhhhh![]()
Dan moeten die doorgesnoven tokkies zich maar gedragenquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens. Postte ik ook in het Feyenoord topic, is toch geen bal aan?![]()
Het blijft toch altijd iets 'speciaals' houden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:29 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Het is niet de echte, maar vind het leuker dan ajax-psv of ajax-twente de andere 'toppers'![]()
Tuurlijk is ook zo. Maar het blijft jammer dat het zo moet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moeten die doorgesnoven tokkies zich maar gedragen![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moeten die doorgesnoven tokkies zich maar gedragenDit dus , het is weliswaar een kleine groep , maar tochquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moeten die doorgesnoven tokkies zich maar gedragenIk ben inmiddels overleden![]()
Het wordt bij Ajax wel steeds erger valt me opquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[..]
Dit dus , het is weliswaar een kleine groep , maar toch![]()
Toen ik nog een seizoenskaart had (1996-2000) liepen er ook al genoeg doorgesnoven tjappies.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het wordt bij Ajax wel steeds erger valt me op
Meestal waren het van die provinciaaltjes
Geen idee hoe het nu isIk ben inmiddels overleden![]()
Ik ben ook een provinciaalquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Toen ik nog een seizoenskaart had (1996-2000) liepen er ook al genoeg doorgesnoven tjappies.
Meestal waren het van die provinciaaltjes
Geen idee hoe het nu is
Maar kan iemand me een beetje vertellen hoe de kaartverkoop is bij dit soort wedstrijden, voor clubcardhouders?Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik ga uit van het volgende:quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ben ook een provinciaal
Maar kan iemand me een beetje vertellen hoe de kaartverkoop is bij dit soort wedstrijden, voor clubcardhouders?
1 kaart per (S)CC
Eerst kunnen seizoenskaarthouders hun eigen plek kopen. Daarna kunnen seizoenskaarthouders in een ander vak kopen als ze hun eigen plek niet gekocht hebben. Dan verkoop voor Ajaxlife en Ajax Jonge schare kaarthouders. Daarna de de overige clubkaarthouders![]()
Ach, je algemene impressie ervover wordt waarschijnlijk ook flink bepaald door alle nieuwsberichten erover. Echter, wanneer je de andere kant van het verhaal hoort (a la gebeurtenissen in Milan) dan is het al veel minder erg. En de media brengen deze nuancering nauwelijks nog aan, want ja dat levert geen kijkcijfers/leescijfers op.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het wordt bij Ajax wel steeds erger valt me opWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ergens in het midden ligt de waarheid maar elke vorm van agressie van de supporters is gewoon belachelijk en moet heel hard veroordeeld worden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ach, je algemene impressie ervover wordt waarschijnlijk ook flink bepaald door alle nieuwsberichten erover. Echter, wanneer je de andere kant van het verhaal hoort (a la gebeurtenissen in Milan) dan is het al veel minder erg. En de media brengen deze nuancering nauwelijks nog aan, want ja dat levert geen kijkcijfers/leescijfers op.![]()
Duarte <-> Andersen. Speelde dan vandaag mee bij Jong Ajax dat uiteindelijk met 3-1 won van MVV.quote:Selectie Ajax voor duel met Roda JC:
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Viktor Fischer
Lerin Duarte
Kolbeinn Sigthórsson
Bojan Krkic
Joël Veltman
Daley Blind
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Jasper Cillessen
Danny Hoesen
Stefano Denswil
Thulani Serero
Ruben Ligeon
Jaïro Riedewald![]()
Natuurlijk, maar om even dat Milaan voorbeeld te pakken, het wordt tegenwoordig wel écht allemaal uit het verband getrokken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ergens in het midden ligt de waarheid maar elke vorm van agressie van de supporters is gewoon belachelijk en moet heel hard veroordeeld worden.
Er wordt een vaag filmpje gepost van Ajax fans die half in gevecht zijn met Italianen die paniekerig schreeuwen. Vervolgens blijkt de waarheid te zijn dat de demonstranten daar al 45 minuten al het verkeer tegenhielden, de ajax fans verhaal gingen halen en toen enkele klappen zijn gevallen.
De rest van de dag zijn 1. een of twee nederlanders(niet eens van bekend of ze ajax kleding droegen) in elkaar geslagen totdat ze een kebabzaak in konden rennen en die eigenaar ze kon helpen. 2. 4-6? ajax supporters willekeurig neergestoken bij het uitstappen van een metro.
Het hele verhaal met de Celtic fans is wel wat erger(van de dag voor de wedstrijd), dat een bepaalde groep ajax fans gewoon een kroeg in is gerend en enkele celtic fans in elkaar heeft geslagen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
"wij steunen hen"
GELUKKIG MAAR
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
3-1 JAJ - MVV
Zullen ze blij mee zijn daar in maastricht.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
johan cruyffschaal gewonnen, winterkampioen,quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:38 schreef bjanaan het volgende:
Morgen de koppositie pakken en dan voor het eerst weer winterkampioen sinds 2003.
dit jaar moet fout gaan![]()
![]()
Hmm, Roda wint van PSV, speel gelijk tegen AZ en heeft gelijk gespeeld tegen Vitesse.
Ajax moet dit niet onderschatten en van mij part een zakelijk overwinning voor Ajax. Ik hoop zo ie zo nr1 positie.
![]()
Ja want az en psv gaan zo lekker.
Ik heb geen angst voor morgenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
De voortekenen zijn niet best inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:39 schreef Adames het volgende:
[..]
johan cruyffschaal gewonnen, winterkampioen,
dit jaar moet fout gaan
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
In april met 15 punten verschil kampioen, PSV geen europees. Lijkt me een prachtig seizoen. Of psv de laatste europese plek zodat ze in de eerste voorronde al aan de bak moet
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
kun je morgen eerste worden, ga je het over PSV hebben. Frustrated much nog? Kneus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef fathank het volgende:
In april met 15 punten verschil kampioen, PSV geen europees. Lijkt me een prachtig seizoen. Of psv de laatste europese plek zodat ze in de eerste voorronde al aan de bak moet![]()
Schitterend héquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
kun je morgen eerste worden, ga je het over PSV hebben. Frustrated much nog? Kneus.PSV geen europa (alsof dat gebeurt) is belangrijker
![]()
![]()
Aldus de persoon die speciaal het Ajaxtopic in de gaten houdt en de noodzaak voelt om hierop te moeten reageren!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
kun je morgen eerste worden, ga je het over PSV hebben. Frustrated much nog? Kneus.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, alleen een bonus momentjequote:Op zaterdag 21 december 2013 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schitterend héPSV geen europa (alsof dat gebeurt) is belangrijker
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Normaal zou ik zeggen dat ik nog liever psv in europa heb dan weer een utrecht of zo'n andere flutclub ivm de punten voor NL, mja, psv kan er ook geen reet van. Morgen even Roda oprollen en dan tot het einde die plek niet meer afstaan, we zijn officieus kampioen dus al.![]()
Torres wordt de nieuwe spits van Vitesse.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:24 schreef kurk_droog het volgende:
Normaal zou ik zeggen dat ik nog liever psv in europa heb dan weer een utrecht of zo'n andere flutclub ivm de punten voor NL, mja, psv kan er ook geen reet van. Morgen even Roda oprollen en dan tot het einde die plek niet meer afstaan, we zijn officieus kampioen dus al.AFCA
torres wie?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Torres wordt de nieuwe spits van Vitesse.![]()
We gaan het morgen zwaar krijgen. Uitwedstrijd om 12:30 uur, Roda JC is in topvorm, de druk ligt bij Ajax erg hoog vanwege de resultaten van vandaag. Ik heb er een hard hoofd in, ik zie Ajax nog wel punten verspelen morgen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ah, je dekt jezelf weer eens in. Verrassend zeg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:48 schreef Shreyas het volgende:
We gaan het morgen zwaar krijgen. Uitwedstrijd om 12:30 uur, Roda JC is in topvorm, de druk ligt bij Ajax erg hoog vanwege de resultaten van vandaag. Ik heb er een hard hoofd in, ik zie Ajax nog wel punten verspelen morgen.![]()
Nee, dat roep ik al een paar dagen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, je dekt jezelf weer eens in. Verrassend zeg.
Wel grappig, als je roept dat Ajax wint ben je arrogant, als je zegt dat je niets durft te voorspellen ben je een lafaard, als je denkt dat Ajax punten gaat verspelen dek je jezelf in. Nou ja, het zal wel
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hennie heinrichs dus als beschermheer van de verdachte?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Je argumenten slaan alleen nergens op. Roda JC in topvorm? Van de laatste 6 wedstrijden in de Eredivisie hebben ze er 4 verloren en 2 gelijkgespeeld. De trainer is niet voor niks weg daar. En dat ze om 12.30 uur spelen is verder ook niet relevant.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dat roep ik al een paar dagen.
Wel grappig, als je roept dat Ajax wint ben je arrogant, als je zegt dat je niets durft te voorspellen ben je een lafaard, als je denkt dat Ajax punten gaat verspelen dek je jezelf in. Nou ja, het zal wel![]()
Shreyas gelooft in het Plumeffect.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je argumenten slaan alleen nergens op. Roda JC in topvorm? Van de laatste 6 wedstrijden in de Eredivisie hebben ze er 4 verloren en 2 gelijkgespeeld. De trainer is niet voor niks weg daar. En dat ze om 12.30 uur spelen is verder ook niet relevant.
En in wel meer.![]()
Gewonnen van Vitesse, de nummer 1 van de competitie, al weken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je argumenten slaan alleen nergens op. Roda JC in topvorm? Van de laatste 6 wedstrijden in de Eredivisie hebben ze er 4 verloren en 2 gelijkgespeeld. De trainer is niet voor niks weg daar. En dat ze om 12.30 uur spelen is verder ook niet relevant.
En Ajax heeft vorig seizoen statistisch gezien de meeste punten verspeeld in de uitwedstrijden die om 12:30 uur begonnen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus omdat ze van Vitesse winnen in de beker, een heel ander soort competitie, zijn ze in topvorm? Beetje vreemde redenering. En volgens mij doet Ajax het dit seizoen best goed om 12.30 uur.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gewonnen van Vitesse, de nummer 1 van de competitie voor weken.
En Ajax heeft vorig seizoen statistisch gezien de meeste punten verspeeld in de uitwedstrijden die om 12:30 uur beginnen.![]()
Hij vergeet dat Vitesse zijn belangrijke kapstok Havenaar miste en het spel flink onrustiger werd. Was vandaag ook te zien tegen Heracles.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus omdat ze van Vitesse winnen in de beker, een heel ander soort competitie, zijn ze in topvorm? Beetje vreemde redenering. En volgens mij doet Ajax het dit seizoen best goed om 12.30 uur.
Ajax heeft volgens mij 5 uit 6 van de 12:30 wedstrijden dit seizoen, even kijken![]()
Even ter herinnering, Roda JC won twee maal dit seizoen van PSV bijvoorbeeld, zowel in de competitie als beker.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus omdat ze van Vitesse winnen in de beker, een heel ander soort competitie, zijn ze in topvorm? Beetje vreemde redenering. En volgens mij doet Ajax het dit seizoen best goed om 12.30 uur.
Het seizoen is net op de helft, we hebben weinig uitwedstrijden gehad om 12:30 uur.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel alleen de uitwedstrijden tellenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vergeet dat Vitesse zijn belangrijke kapstok Havenaar miste en het spel flink onrustiger werd. Was vandaag ook te zien tegen Heracles.
Ajax heeft volgens mij 5 uit 6 van de 12:30 wedstrijden dit seizoen, even kijkenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
SC Cambuur 1-2 Ajax
ADO Den Haag 0-4 Ajax
Ajax 3-0 FC Utrecht
FC Groningen 1-1 Ajax
Ajax 2-1 Feyenoord
13 uit 15 dan.![]()
Van PSV winnen dit seizoen zegt helemaal niks. Daarna heeft Roda niks meer laten zien. Daarnaast missen ze met Fledderus en Demouge ook nog twee van de betere spelers daar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even ter herinnering, Roda JC won twee maal dit seizoen van PSV bijvoorbeeld, zowel in de competitie als beker.
Het seizoen is net op de helft, we hebben weinig uitwedstrijden gehad om 12:30 uur.![]()
Kijk, prima resultatenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
SC Cambuur 1-2 Ajax
ADO Den Haag 0-4 Ajax
Ajax 3-0 FC Utrecht
FC Groningen 1-1 Ajax
Ajax 2-1 Feyenoord
13 uit 15 dan.![]()
Ah, je verhaaltje draait alleen om de uitwedstrijden om 12:30.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel alleen de uitwedstrijden tellen
ADO 0-4 Ajax
SC Cambuur 1-2 Ajax
FC Groningen 1-1 Ajax
7 van de 9
Niets mis mee.![]()
Zoals ik al zei, het zijn er maar drie, maar we zullen zien morgen. Ik hoop echt dat we winnen, het zou een ongelofelijk belangrijke overwinning zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, je verhaaltje draait alleen om de uitwedstrijden om 12:30.
ADO 0-4 Ajax
SC Cambuur 1-2 Ajax
FC Groningen 1-1 Ajax
7 van de 9
Niets mis mee.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja en Heerenveen kon niet winnen van AZ in de beker en vernederen 3 dagen later hetzelfde AZ met 1-5.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even ter herinnering, Roda JC won twee maal dit seizoen van PSV bijvoorbeeld, zowel in de competitie als beker.
Het seizoen is net op de helft, we hebben weinig uitwedstrijden gehad om 12:30 uur.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Scoreboardjournalistiekquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja en Heerenveen kon niet winnen van AZ in de beker en vernederen 3 dagen later hetzelfde AZ met 1-5.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zijn jouw redeneringen over Ajax en 12:30-wedstrijden ook. Dit jaar doet Ajax het gewoon erg goed in 12:30-wedstrijden maar die van dit seizoen mogen we van jou niet gebruiken!quote:![]()
Morgen zullen we zien of ik gelijk heb, ik hoop het niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je iedere week roept dat je verwacht dat Ajax niet gaat winnen, zal je best een keer gelijk hebben jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:07 schreef Shreyas het volgende:
Morgen zullen we zien of ik gelijk heb, ik hoop het niet.![]()
![]()
Roda JC in 12:30wedstrijden vorig seizoen
NAC 5-3 Roda JC
Roda JC 2-2 PSV
Roda JC 0-1 Feyenoord
SC Heerenveen 4-4 Roda JC
Roda JC 1-2 Ajax
Zo, maar 2 puntjes van de 15 haalbare.
En Ajax deed het dan vorig seizoen zo slecht![]()
![]()
Deze kennerquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:11 schreef kurk_droog het volgende:
Morgen gewoon 0-5, Roda bakt er geen kk van en Ajax is gewoon Ajax.![]()
![]()
Nijhuisquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:11 schreef kurk_droog het volgende:
Morgen gewoon 0-5, Roda bakt er geen kk van en Ajax is gewoon Ajax., zal er alles aan doen om te zorgen dat dat niet gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |