SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Opstelling Ajax: Vermeer; Ligeon, Veltman, Moisander, Blind; Klaassen, Poulsen, Serero; Bojan, Hoesen, Fischer.![]()
Wel apart dat Denswil niet in de basis staat. Had hem wel verwacht. Ben benieuwd of Ligeon wel voor voorwaartse dreiging kan zorgen ipv Van Rhijn.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
als iedereen heel blijft en we na 90 minuten klaar zijn, ben ik blijquote:Op donderdag 19 december 2013 20:43 schreef Mansjester het volgende:
Mensen die denken dat het zomaar dubbele cijfers worden
Fischer kan dus nog wel scoren
[ Bericht 3% gewijzigd door Catch22- op 19-12-2013 20:51:52 (10 10 10) ]Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Riedewald er gewoon in voor Blind of Poulsen. Enige leuke aan dit soort wedstrijden is jonkies zien debuteren.![]()
gooi die slowaak er ook maar in...Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
Lobotka zit niet bij de selectie.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
gooi die slowaak er ook maar in...Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Voorkeuren voor loting trouwens? Doe nu nog maar Cuijk-thuis wat mij betreft. Halve finale Feyenoord-thuis en in de finale AZ (finale tegen Feyenoord zou mooiste zijn, maar dat gaat weer niet werken natuurlijk).![]()
Als het maar thuis isquote:Op donderdag 19 december 2013 21:48 schreef Artillerieschaap het volgende:
Voorkeuren voor loting trouwens? Doe nu nog maar Cuijk-thuis wat mij betreft. Halve finale Feyenoord-thuis en in de finale AZ (finale tegen Feyenoord zou mooiste zijn, maar dat gaat weer niet werken natuurlijk).![]()
Lachen man, Cuijk uit...Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
kijk die 0-3 even zou ik zeggen. Precies de reden waarom Hoesen een basisplaats verdient.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:05 schreef Class het volgende:
Hoesen nog niet kunnen betrappen op 1 gewonnen duel (tegen fckin amateurs_)
![]()
Leuke spits erbij in de winter...Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Maar maakte net een prima kaats. Sigthorsson kan zoiets zelfs niet tegen amateurs.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:05 schreef Class het volgende:
Hoesen nog niet kunnen betrappen op 1 gewonnen duel (tegen fckin amateurs_)
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Als dat al genoeg is... Het is een spits he... en geen kaatseballen..quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
kijk die 0-3 even zou ik zeggen. Precies de reden waarom Hoesen een basisplaats verdient.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Niet nodig. Siem de Jong keert terug, Bojan kan er spelen en Hoesen is een goede spits voor de Eredivisie. Siggie is wel afgeschreven wat mij betreft.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Leuke spits erbij in de winter...![]()
Een spits van Ajax moet juist beter kunnen kaatsen. Als je alleen maar hoeft te scoren dan kan je beter bij Heerenveen spelen. Een Ajax spits moet zoveel meer kunnen, en juist daarom faalt Sigthorsson zo hard.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Als dat al genoeg is... Het is een spits he... en geen kaatseballen..Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |