Mits er ook thee en koekjes aanwezig zijn.quote:
Naast de whiskey?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits er ook thee en koekjes aanwezig zijn.
Jij bent geweldigquote:Op donderdag 19 december 2013 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ik verdrink m'n problemen gewoon in whisky
Zo praat je niet tegen een damequote:Op donderdag 19 december 2013 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent geweldigEn doe mij ook even wat, wil je?
![]()
Ow? Vertel...quote:
Ik zal haar voortaan aanspreken met mylady en zoquote:
Yup, als ze nou ook nog zegt dat ze onderdanig is enzo dan is het echt een schot in de roos.quote:
R&P / 'Wees onderdanig aan je man'quote:Op donderdag 19 december 2013 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, als ze nou ook nog zegt dat ze onderdanig is enzo dan is het echt een schot in de roos.
Ik doelde enkel seksueel natuurlijk. Rolpatroondiscussies zijn maar vermoeiend.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
R&P / 'Wees onderdanig aan je man'
Zo hoor ik het graag.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, seksueel wel ja. Uiteraard. Zoals 't een geil wijf betaamt.
Speciaal voor Barb met een kat.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:47 schreef AirwiN het volgende:
Dit topic heeft een zingende baardmans nodig...
WTFquote:Op donderdag 19 december 2013 18:47 schreef AirwiN het volgende:
Dit topic heeft een zingende baardmans nodig...
Dat soort dingen hadden wij ook kunnen doen als FOK niet in ons leven was geweest.quote:
Of zoiets, als je wat meer technisch onderlegd bent:quote:
kut FOK! ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
De mogelijkheden zouden eindeloos zijn. Zonder FOK! was ik nu waarschijnlijk al professor geweest
Anders moeten we van onze zolder afquote:Op donderdag 19 december 2013 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Snap niet dat iemand hier voor z'n plezier zit
Die filmquote:Op donderdag 19 december 2013 18:36 schreef Barbusse het volgende:
En weer die kutbelgen he? Gisteren ook al![]()
[ afbeelding ]
Pfft. Dat is wel lame in vergelijking met die 30 miljoen (+ jackpot) van mij ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Nou, verwachtingen voor ons kerstpakket klopten, en damn ik realiseer me hoe fucking verwend we zijn.
Ik heb maar moeten settelen voor een 39 inch LED TV want de andere keuzes waren lame.
Goh.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Nou, verwachtingen voor ons kerstpakket klopten, en damn ik realiseer me hoe fucking verwend we zijn.
Ach ja, so be itquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |