Mits er ook thee en koekjes aanwezig zijn.quote:
Naast de whiskey?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits er ook thee en koekjes aanwezig zijn.
Jij bent geweldigquote:Op donderdag 19 december 2013 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ik verdrink m'n problemen gewoon in whisky
Zo praat je niet tegen een damequote:Op donderdag 19 december 2013 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent geweldigEn doe mij ook even wat, wil je?
![]()
Ow? Vertel...quote:
Ik zal haar voortaan aanspreken met mylady en zoquote:
Yup, als ze nou ook nog zegt dat ze onderdanig is enzo dan is het echt een schot in de roos.quote:
R&P / 'Wees onderdanig aan je man'quote:Op donderdag 19 december 2013 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, als ze nou ook nog zegt dat ze onderdanig is enzo dan is het echt een schot in de roos.
Ik doelde enkel seksueel natuurlijk. Rolpatroondiscussies zijn maar vermoeiend.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
R&P / 'Wees onderdanig aan je man'
Zo hoor ik het graag.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, seksueel wel ja. Uiteraard. Zoals 't een geil wijf betaamt.
Speciaal voor Barb met een kat.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:47 schreef AirwiN het volgende:
Dit topic heeft een zingende baardmans nodig...
WTFquote:Op donderdag 19 december 2013 18:47 schreef AirwiN het volgende:
Dit topic heeft een zingende baardmans nodig...
Dat soort dingen hadden wij ook kunnen doen als FOK niet in ons leven was geweest.quote:
Of zoiets, als je wat meer technisch onderlegd bent:quote:
kut FOK! ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
De mogelijkheden zouden eindeloos zijn. Zonder FOK! was ik nu waarschijnlijk al professor geweest
Anders moeten we van onze zolder afquote:Op donderdag 19 december 2013 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Snap niet dat iemand hier voor z'n plezier zit
Die filmquote:Op donderdag 19 december 2013 18:36 schreef Barbusse het volgende:
En weer die kutbelgen he? Gisteren ook al![]()
[ afbeelding ]
Pfft. Dat is wel lame in vergelijking met die 30 miljoen (+ jackpot) van mij ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Nou, verwachtingen voor ons kerstpakket klopten, en damn ik realiseer me hoe fucking verwend we zijn.
Ik heb maar moeten settelen voor een 39 inch LED TV want de andere keuzes waren lame.
Goh.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Nou, verwachtingen voor ons kerstpakket klopten, en damn ik realiseer me hoe fucking verwend we zijn.
Ach ja, so be itquote:
Dat zijn wel de betre kerstpakketjes jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb maar moeten settelen voor een 39 inch LED TV want de andere keuzes waren lame.
Ik heb de plaats wel, maar geen geld voor over. Dus tja, dan maar met een 32"el cheapo omdat mijn oude Daewoo beeldbuis doodging na 14 jaarquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb nieteens plaats om zo'n ding neer te zetten
Ach, nu is het weer hip om 4K te nemen, tegen de tijd dat dat voor mij betaalbaar is zijn we weer bij de opvolger (of twee) daarvan.quote:
verwendquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik heb het ding ook niet echt nodig, ik heb al een 50 inch.
Maar goed, ik heb niets aan een peperdure Juicer of een iPhone speakerdock. Dus dan dit maar.
Sinds 2 dagen nu ook Apple TV. Ik denk dat ik UPC er maar eens uit ga gooien qua tv. Ik kijk toch amper. Als het ding aanstaat is het voor 90% van de tijd voor gaming.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:36 schreef Q. het volgende:
Ach, ik heb er momenteel alleen een PS3 en Apple TV 2 aan hangen, die kunnen toch niet hoger dan 720p.
Kreeg ik maar een ragoutpakket.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
verwendIk krijg misschien een ragoutpakket of zo. Leuk voor mijn ouders
In de tijd dat we pluimen kregen gaf ik het aan een goed doel, een van de opties die je daarbij had. Al dat grut vind ik niet zo heel interessant, zeker niet bij die pluimen.
Als ik het krijg stuur ik het naar je op!quote:
ja, het is ook enorm verwend. Maar goed, ik klaag nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
verwendIk krijg misschien een ragoutpakket of zo. Leuk voor mijn ouders
In de tijd dat we pluimen kregen gaf ik het aan een goed doel, een van de opties die je daarbij had. Al dat grut vind ik niet zo heel interessant, zeker niet bij die pluimen.
Idd, ik heb Ziggo er nu ook twee maanden uit, nog geen seconde gemist. Internet heb ik toch via VDSL/XS4ALL.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds 2 dagen nu ook Apple TV. Ik denk dat ik UPC er maar eens uit ga gooien qua tv. Ik kijk toch amper. Als het ding aanstaat is het voor 90% van de tijd voor gaming.
Lief!quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik het krijg stuur ik het naar je op!
Kerstquote:
Ah, twee kerstpakketten, doe maarquote:
Nee, voor die 3 tickets heb ik gewoon even 204 euro zelf moeten aftikkenquote:
Ik voor een PS4 en een nieuwe videokaart, en misschien nog een nieuwe SSDquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra ik mn centjes krijg ga ik voor de iPhone 5S en de iPad Mini Retina.
Die is hier afgeschaft dus we gaan er lekker op achteruit met zn allen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bonus is ook weer op factor 1,5 gesteld $$$$$
Ik vind het ook gewoon een beetje schofterig van jouw bedrijf hoor. Het hoeft echt niet zo debiel als bij ons, maar een beetje teken van waardering is gewoon altijd leuk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is hier afgeschaft dus we gaan er lekker op achteruit met zn allen.
Maar goed, ik mag niet klagen, ik heb nog een baan, dat is al heel wat in deze tijd. Maar een flesje wijn, desnoods van de Aldi, als kerstpakket is toch niet teveel gevraagd?
Ik was zelf niet bij de kerstborrel (dat kon er nog wel vanaf) maar heb wel gehoord dat iedereen daar zich goed heeft volgegooid met wijn aldaar om toch nog maar een beetje waardering te krijgen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon een beetje schofterig van jouw bedrijf hoor. Het hoeft echt niet zo debiel als bij ons, maar een beetje teken van waardering is gewoon altijd leuk.
Wij hadden dus het kerstontbijt, in de middag was er nog wel een kerstborrel op kantoor, maar ik was vrijwilligerswerk aan het doen in het concertgebouw, beetje bejaarden begeleiden bij een concert.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was zelf niet bij de kerstborrel (dat kon er nog wel vanaf) maar heb wel gehoord dat iedereen daar zich goed heeft volgegooid met wijn aldaar om toch nog maar een beetje waardering te krijgen.
Dat doe ik beter, ik leen 5s van Apple, scheelt weer centjesquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra ik mn centjes krijg ga ik voor de iPhone 5S en de iPad Mini Retina.
Je kon wel meedoen aan een kerstlunch voor eigen rekening.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij hadden dus het kerstontbijt, in de middag was er nog wel een kerstborrel op kantoor, maar ik was vrijwilligerswerk aan het doen in het concertgebouw, beetje bejaarden begeleiden bij een concert.
Vorig jaar kon ik mijn kerstpakket kopen. Niet gedaan, natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kon wel meedoen aan een kerstlunch voor eigen rekening.
Ik heb mn zelf meegenomen bammetjes maar opgegeten.
Dat doe ik wel op http://store.apple.comquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik mijn kerstpakket kopen. Niet gedaan, natuurlijk.
Nee, het was zo'n wijn/ragout/whatever pakket. Ik kreeg een mailtje dat ik het kon kopen. Leuk die waarderingquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik wel op http://store.apple.com
Ik wil eerst mijn iPad3 en mini verkopen voor ik een nieuwe koop.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik wel op http://store.apple.com
Mijn iPad 2 geef ik aan mn moeder en voor mn Mini heb ik ook al een koper.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil eerst mijn iPad3 en mini verkopen voor ik een nieuwe koop.
Vader heeft net een Air en een 5s gekocht, dus die hoef ik niets te gevenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn iPad 2 geef ik aan mn moeder en voor mn Mini heb ik ook al een koper.
Mijn vader heeft nog een oude Nokia.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vader heeft net een Air en een 5s gekocht, dus die hoef ik niets te geven.
Ik dacht dat je een miniQ had en die ging verkopenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn iPad 2 geef ik aan mn moeder en voor mn Mini heb ik ook al een koper.
Mijn vader is hip, 72 met dus deze meuk, een touchscreen PC en een Apple Tv waar hij breaking bad op kijkt via Netflixquote:
Wat is dat nou?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kon wel meedoen aan een kerstlunch voor eigen rekening.
Ik heb mn zelf meegenomen bammetjes maar opgegeten.
Ben je aan het "samenwerken" met de Belg waar ik afgelopen week mee zat opgescheept?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef Cue_ het volgende:
Echt.. wat een incompetente mensen werken er ook zeg. Pff
Was ook zo erg?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:31 schreef Barbusse het volgende:
Ben je aan het "samenwerken" met de Belg waar ik afgelopen week mee zat opgescheept?
Rampzalig. Wou m'n keybord aan stukken slaan op z'n bakkes. En ik ben nog wel zo'n zen garden kumbajaaa kusjekroel figuur.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was ook zo erg?
Ik ben niet eens op mn werk.. heb vrij![]()
Helaas moesten er weer eens dingen opgelost worden
Onwijs.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rampzalig. Wou m'n keybord aan stukken slaan op z'n bakkes. En ik ben nog wel zo'n zen garden kumbajaaa kusjekroel figuur.
moet jij geen drama in feedback gaan sussenquote:
Ik ben m'n eerste percolator koffie nog aan het wegwerken. Alles op z'n tijd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moet jij geen drama in feedback gaan sussen
Neuh, die gooi ik gewoon door een bushokje.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een miniQ had en die ging verkopen
Filmpje!quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rampzalig. Wou m'n keybord aan stukken slaan op z'n bakkes.
Drommels drommels.quote:
Mja, bizarre prijs, maar wel tof design.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Of ik even een nieuwe Mac Pro wil bestellen, 5700 euro voor 1 computer
Dejavu..quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, zoiets dus:
[ afbeelding ]
Echt een geweldig mooi ding idd. En power hoor....quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, bizarre prijs, maar wel tof design.
Oh, als ik het zo lees zeker. maar ietsje te duur voor thuis (heb sowieso geen desktop meer).quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt een geweldig mooi ding idd. En power hoor....
Ik heb wel een desktop thuis, voor gaming. Maar deze is dan ook niet voor mij hoor, maar ik ben hier de Mac-expert dus ik mag de toys kopenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, als ik het zo lees zeker. maar ietsje te duur voor thuis (heb sowieso geen desktop meer).
Facebook doet het prima op mn i5.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt een geweldig mooi ding idd. En power hoor....
Fanboyquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb wel een desktop thuis, voor gaming. Maar deze is dan ook niet voor mij hoor, maar ik ben hier de Mac-expert dus ik mag de toys kopen.
Ja.quote:
Oh ja, maar battlefield 4 heeft wat moeite op mijn i7 met 560tiquote:
Pff, daar heb ik er 3 vanquote:
ja maar ik ben op zoek naar geheugenquote:
Wat heb je nu dan? 4GB?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:18 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar ik ben op zoek naar geheugen
voor de laptop dan...
Ah, nee dat heb ik niet liggen. Maar zo duur is dat toch ook weer niet? het hoeft niet van Apple te zijn he?quote:
dat weet ik maar zoek maar weer eens de juiste...quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, nee dat heb ik niet liggen. Maar zo duur is dat toch ook weer niet? het hoeft niet van Apple te zijn he?
Goed he? En wat is dat gezeur in FB? Zeg er eens wat van, mod!quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed he? En wat is dat gezeur in FB? Zeg er eens wat van, mod!
http://tweakers.net/categ(...)14SsEu5mhu6RKa4wxBhvquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:29 schreef Re het volgende:
[..]
dat weet ik maar zoek maar weer eens de juiste...
Dat komt door EA. Net als alle honger en oorlog in de wereld.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, maar battlefield 4 heeft wat moeite op mijn i7 met 560ti.
http://interngeheugen.com/kingston_memory/mfrmod.odbquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:29 schreef Re het volgende:
[..]
dat weet ik maar zoek maar weer eens de juiste...
Het zou verboden moeten worden. Het enige spel wat nog gespeeld zou mogen worden is Candy Crush. Zeg er wat van, Geert!quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:50 schreef Seikcid het volgende:
EA, BF, CoD etc. Kwaadaardige kankergezwellen.
die had ik idd al gedaan, maar serienummer geeft geen resultaten, dat ik een DDR3 1600MHz nodig heb is wel duidelijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://interngeheugen.com/kingston_memory/mfrmod.odb.
en dan op de tweakerspricewatch kijken waar het het goedkoopste is.
Meen je dat nou echt? Daar snap ik werkelijk niets van. Ik zie de aantrekkingskracht niet en blablabla.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Bf en CoD is gewoon lekker wegspeelbaar knalwerk. het is geen hoogstaand werk, maar ik vind het wel vermakelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Moslim Crush!quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden. Het enige spel wat nog gespeeld zou mogen worden is Candy Crush. Zeg er wat van, Geert!
je moet een niet zo spannende discussie spannend vinden. of zo. geen idee waarom.quote:
Dan maakt het verder niet zo heel veel uit wat je koopt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Re het volgende:
[..]
die had ik idd al gedaan, maar serienummer geeft geen resultaten, dat ik een DDR3 1600MHz nodig heb is wel duidelijk
Dat het een domme discussie is daarquote:
Dat zou nog een succes worden ook denk ikquote:
ik zie dat geheugen in de fabriek wordt ingebouwd dus lijkt me niet te kunnen blijkbaar in deze versiequote:Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan maakt het verder niet zo heel veel uit wat je koopt.
http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html
Kanje ook nog proberen.
Stacey's first time an...quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
Oh hier zijn veel jongens
wat is een leuke film voor een puber?
Eh, bambi.quote:Hij is nog geen 16 dus het moet wel kuis en zo
Ik zie het nu ook idd, nieuwste modellen is het vastgesoldeerd.... bummer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:25 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie dat geheugen in de fabriek wordt ingebouwd dus lijkt me niet te kunnen blijkbaar in deze versie
GGW7.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
Oh hier zijn veel jongens
wat is een leuke film voor een puber?
Hij is nog geen 16 dus het moet wel kuis en zo
je hebt die van Onno al gezien?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:49 schreef Seikcid het volgende:
Prima als die 'belfies' de nieuwe rage worden btw.
Oh, I never had any to begin withquote:
Ik ook, en ik zit nu dus in de min.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, I never had any to begin with.
Ik ken mezelf en als de rest half zo evil is is het al behoorlijk slecht gesteld met de mensheidquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook, en ik zit nu dus in de min.
4 horsemen of the Apocalypse, kom er maar in!quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken mezelf en als de rest half zo evil is is het al behoorlijk slecht gesteld met de mensheid.
Paarden, ik heb ook al zo'n hekel aan paarden, en paardenmeisjesquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
4 horsemen of the Apocalypse, kom er maar in!
Kloon van Angel?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:33 schreef KomtTijd... het volgende:
De verborgen camera's zoeken.
Een meisje, in míjn bed. Srsly_
Arme KTquote:
Zijn er geen leuke zweefteven?quote:
Er zitten vaak nog wel wat stappen tussen. Met vriendin moest ik bijvoorbeeld eerst naar de bios. Moeilijk gedoe.quote:
We hebben er wel één met zo'n lichtblauw KLM-pakjequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zien ze er bij de vliegclub niet allemaal zo uit dan?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
We hebben er wel één met zo'n lichtblauw KLM-pakje.
Gewoon uit is voldoende.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:57 schreef Barbusse het volgende:
Goed, of ik even wat langer kan blijven want het is druk en je bent hierna toch drie dagen vrij. Ik heb dingen te doen, dus pech. Everyone aboard the nope train to Fuckthisshitville.
Katerquote:
Die heb ik al gedaan!quote:Op maandag 23 december 2013 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
Bij voorkeur alle mensen die zo ook kerstinkopen moeten gaan doen...
Ik heb ze gisteravond gehaald. Vandaag of morgen alleen even de kalkoen en zalm ophalen.quote:Op maandag 23 december 2013 08:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik ook zo goed als, maar heb nog wat verse dingen nodig. Avocado's bijvoorbeeld, die ga ik niet al 5 dagen vooraf halenen rucola, want dat zou inmiddels wel snot zijn
quote:Op maandag 23 december 2013 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Iemand moet het doen. Het scheelt dat de rest van Nederland vakantie heeft.
Ach, daarom verdien ik bakken met geld en vragen mensen altijd waar ik het toch van doequote:Op maandag 23 december 2013 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je verhuurd jezelf dus niet als gigolo?quote:Op maandag 23 december 2013 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, daarom verdien ik bakken met geld en vragen mensen altijd waar ik het toch van doe.
Nieuwe huisdieren?quote:Op maandag 23 december 2013 08:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteravond gehaald. Vandaag of morgen alleen even de kalkoen en zalm ophalen.
Het valt hier tegen, we zitten toch nog met tien man op de afdeling.quote:Op maandag 23 december 2013 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
nee, dat is gewoon een hobbyquote:Op maandag 23 december 2013 09:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je verhuurd jezelf dus niet als gigolo?
Had er iemand gebak bij zich?quote:Op maandag 23 december 2013 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Relatief uitgeslapen en net aangekomen op m'n werk. Wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er gewoon elke werkdag, en heb afgelopen vrijdag tot 22:00 en zaterdagochtend gewerktquote:Op maandag 23 december 2013 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vandaag en morgen nog. Morgen vanuit huis. En dan neem ik de rest van het jaar vrij. Zo.
Maar je krijgt er wel leuke kerstkado's voorquote:Op maandag 23 december 2013 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon elke werkdag, en heb afgelopen vrijdag tot 22:00 en zaterdagochtend gewerkt.
Fijn! Hier ook alleen vandaag op kantoor, morgen thuis en vrijdagmiddag ook nog even thuis.quote:Op maandag 23 december 2013 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vandaag en morgen nog. Morgen vanuit huis. En dan neem ik de rest van het jaar vrij. Zo.
quote:Op maandag 23 december 2013 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had er iemand gebak bij zich?Was t maar waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tsja, zal wel echt gemoeten hebben danquote:Op maandag 23 december 2013 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon elke werkdag, en heb afgelopen vrijdag tot 22:00 en zaterdagochtend gewerkt.
Ik klaag opzich dan ook niet, maar vond het niet echt leukquote:Op maandag 23 december 2013 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel leuke kerstkado's voor
Ja, opzich wel. Maar het werd 7 min gemeld voor ik vrij was en het naar de standby-dienst was gegaanquote:Op maandag 23 december 2013 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, zal wel echt gemoeten hebben dan
Die 39" flatscreens moeten ergens van betaald worden hé!quote:Op maandag 23 december 2013 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, zal wel echt gemoeten hebben dan
Vrijdag is de klantlocatie dicht, en hebben wij vanuit ons eigen bedrijf verplicht vrij. Tenzij je dat niet wil, dan kun je thuis of in Rotterdam werken.quote:Op maandag 23 december 2013 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Fijn! Hier ook alleen vandaag op kantoor, morgen thuis en vrijdagmiddag ook nog even thuis.
Ja, al die tokkies die loten kopen in de hoop Gaston langs te krijgen.quote:Op maandag 23 december 2013 09:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die 39" flatscreens moeten ergens van betaald worden hé!
ik heb alleen vrijdag vrij genomen. Heb toch geen reet te doen thuis dus screw that. Liever in de zomer wat extra dagen vrij.quote:Op maandag 23 december 2013 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Fijn! Hier ook alleen vandaag op kantoor, morgen thuis en vrijdagmiddag ook nog even thuis.
Vrijdag is hier ook vrij. Locatie dicht.quote:Op maandag 23 december 2013 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijdag is de klantlocatie dicht, en hebben wij vanuit ons eigen bedrijf verplicht vrij. Tenzij je dat niet wil, dan kun je thuis of in Rotterdam werken.
Ja, komt mij ook wel goed uit. Vriendin heeft voor zaterdag een uitgebreid menu bedacht, en werkt zelf op vrijdag en zaterdag tot 15:00quote:Op maandag 23 december 2013 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrijdag is hier ook vrij. Locatie dicht.
Wilde toch al vrij zijn
Ik ben vrij vermoedelijk tot 1 febquote:Op maandag 23 december 2013 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, komt mij ook wel goed uit. Vriendin heeft voor zaterdag een uitgebreid menu bedacht, en werkt zelf op vrijdag en zaterdag tot 15:00
Meestal is de regel dan ook: Als het werk het toelaat. Als dat voor ICTérs dan niet zo is dan hebben die pech.quote:Op maandag 23 december 2013 10:08 schreef Cue_ het volgende:
Hier kwamen ze aanzetten met verplicht vrij de 23e, 24e, 27e. Het stomme is dat het 24 uurs bedrijf is en er nog altijd zo'n 70 mensen blijken te werken, waardoor de ict ook gewoon voldoende aanwezig is.
Weinig verplichts aan dus
Ik had wel wat minder te doen hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 10:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik heb alleen vrijdag vrij genomen. Heb toch geen reet te doen thuis dus screw that. Liever in de zomer wat extra dagen vrij.
Ik zit hier eig redelijk vrijwillig, kost het me minder dagen.quote:Op maandag 23 december 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
Meestal is de regel dan ook: Als het werk het toelaat. Als dat voor ICTérs dan niet zo is dan hebben die pech.
Ik zit hier verre van vrijwillig. Maar tja dat heb je gewoon laatste week op opdracht. Bewaar mijn dagen ook wel. Ben volgende maand genoeg vrij.quote:Op maandag 23 december 2013 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zit hier eig redelijk vrijwillig, kost het me minder dagen.
Daarbij beetje uitslapen, vroeg naar huis, ideaal![]()
Maar idd, als de rest aanwezig is, moeten er vaak wel 2 icters aanwezig zijn.
Nog even doorbuffelen dus.quote:Op maandag 23 december 2013 10:11 schreef Godtje het volgende:
Ik zit hier verre van vrijwillig. Maar tja dat heb je gewoon laatste week op opdracht. Bewaar mijn dagen ook wel. Ben volgende maand genoeg vrij.
Totdat dat kutwijf van een conductrice goedemorgen schreeuwend mij uit mijn slaap haalde. WAT een TYFUShoer!quote:Op maandag 23 december 2013 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het zal me verder ook worst zijn dat ik nog moet werken deze week. het is wel overal lekker rustig, onderweg en op het werk.
Ach, ik zat de hele tijd te kijken naar een of ander meisje in de tram, beetje half slaapdronken flirten, tot ze dezelfde halte eruit moest en ik haar net op de gang weer tegenkwam, solliciterenquote:Op maandag 23 december 2013 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totdat dat kutwijf van een conductrice goedemorgen schreeuwend mij uit mijn slaap haalde. WAT een TYFUShoer!
Whahahahaha. En zoals iedereen weet, doe jij nooit wat met collega's.quote:Op maandag 23 december 2013 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik zat de hele tijd te kijken naar een of ander meisje in de tram, beetje half slaapdronken flirten, tot ze dezelfde halte eruit moest en ik haar net op de gang weer tegenkwam, solliciteren.
zelfs op de kerstdagen zelf moet je werken?quote:Op maandag 23 december 2013 10:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb enkel echt de 27e vrij. Mooi tweede kerstdag in de kroeg zitten.
Bedenk me net dat m'n ma vroeg of ik nog kon langskomen, maar dat ze/we helemaal niets hebben vastgezet qua datum.
Een topic voor jequote:Op maandag 23 december 2013 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik zat de hele tijd te kijken naar een of ander meisje in de tram, beetje half slaapdronken flirten, tot ze dezelfde halte eruit moest en ik haar net op de gang weer tegenkwam, solliciteren.
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 23 december 2013 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Whahahahaha. En zoals iedereen weet, doe jij nooit wat met collega's.
Ow nee, die ben ik wel vrij.quote:Op maandag 23 december 2013 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
zelfs op de kerstdagen zelf moet je werken?
Voornamelijk als ze elkaar kennenquote:Op maandag 23 december 2013 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
Dat is onetisch en kan leiden tot ongemakkelijke situaties.
Eigenlijk alleen danquote:Op maandag 23 december 2013 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voornamelijk als ze elkaar kennen
Er was een tijd dat ik veel ging stappen met twee maten, dat het nog wel eens voorkwam:quote:
Hier is alles dicht op zondag na 4 uur (winkels zijn open van 10 tot 4 dan..). De Tesco Extra 24uur (die dus NIET 24/7 open is op zondagen..quote:Op maandag 23 december 2013 08:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteravond gehaald. Vandaag of morgen alleen even de kalkoen en zalm ophalen.
Lastig, maar je weet dat je het goed doet in dat soort situatiesquote:Op maandag 23 december 2013 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik veel ging stappen met twee maten, dat het nog wel eens voorkwam:
- Zullen we vrijdag naar de Joffer?
+ Neh, dan zijn x, y en z er allemaal, dat wordt te lastig.
- Zaterdag dan maar?
* Kan niet, dan zijn k en m er.
- Goed, dan ga ik vrijdag met jou, en zaterdag met jou
Het was vooral klote dat ik niet een x, y, z, k of m hadquote:Op maandag 23 december 2013 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lastig, maar je weet dat je het goed doet in dat soort situaties.
Ik was in de veeeeel te drukke AH XL. Voordeel is dat echt elk vak een realtime bijvuller heeft en dus echt alles er wel was. Alle kassa's open. Maar wel druk!quote:Op maandag 23 december 2013 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier is alles dicht op zondag na 4 uur (winkels zijn open van 10 tot 4 dan..). De Tesco Extra 24uur (die dus NIET 24/7 open is op zondagen..) ging om middernacht weer open, maar dat was me iets teveel van 't goede
![]()
Máár, het was ruim te overzien, en ik heb alles
koken en vegeteren de komende anderhalve dag.. (want morgen om 2 uur is 't gedaan met de rust aangezien dan m'n ouders en zusje op de stoep staan.. )
Nog nooit kalkoen gemaakt dus dat is de eerste keer. Vandaar wel leuk om te doen. En er komt van alles bij maar ik ben niet echt de chefquote:Op maandag 23 december 2013 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar kalkoen komt toch niet alleen?
Ik heb kalkoen een beetje gemedenalthans, heb wel kalkoen gehaald, maar dan stukjes en ga als tussengerecht kalkoenravioli maken.. iets van 'maar bij kerst hoort toch kalkoen', maar dan anders..
Houd niet zo van een grote kalkoen
Lekker wijn drinken.quote:Op maandag 23 december 2013 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Goed de handleiding lezen dan maar
Ga ergens anders een leven lopen hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had wel wat minder te doen hebben.
Dinsdagavond en woensdagochtend: schoonfamilie
Woensdagavond en donderdagochtend: familie
Donderdagavond: schoonfamilie
Vrijdag: redelijk rustig, boodschappen en trainen in Winschoten
Zaterdag: voorbereiden, 's avonds uitgebreid diner
Zondag, maandag en dinsdag: VRIJ
Woensdag: dood
Donderdag en vrijdag: vrij
Zaterdag: schoonfamilie
Toch nog 5 dagen vrij, valt eigenlijk wel mee.
Je weet dat er in heel Nederland maar 100 supermarkten open zijn op 1e Kerstdag? In Utrecht is er eentje altijd open, met Kerst en Pasen moet je buiten in de rij staan, kan soms makkelijk uur duren voor je naar binnen mag.quote:Op maandag 23 december 2013 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moet op eerste kerstdag naar de supermarkt om een picknick te halenDat word mijn 1e kerstdag maaltijd
Ik wil sowieso zo min mogelijk winkelen.quote:Op maandag 23 december 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Hier is echt álles dicht. Pas op tweede kerstdag is het meeste weer open. Maar dan wil je volgens mij ook niet winkelen..
Winkelen niet, ik moet wel nog wat te vreten in huis halen, en drankquote:Op maandag 23 december 2013 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil sowieso zo min mogelijk winkelen.
Ja ok.quote:Op maandag 23 december 2013 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Winkelen niet, ik moet wel nog wat te vreten in huis halen, en drank.
Ja ik heb al opgezocht, er zijn er 2 in de buurt openquote:Op maandag 23 december 2013 10:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat er in heel Nederland maar 100 supermarkten open zijn op 1e Kerstdag? In Utrecht is er eentje altijd open, met Kerst en Pasen moet je buiten in de rij staan, kan soms makkelijk uur duren voor je naar binnen mag.
Nee, maar het kan welquote:Op maandag 23 december 2013 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok.
Maar dat hoeft ook niet 1ste of 2de kerstdag.
Amsterdam is eng, dat is een grote stad met veel mensen!quote:Op maandag 23 december 2013 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik heb al opgezocht, er zijn er 2 in de buurt open
Ik kom vanuit amsterdam, dus dat scheelt
Sinds ik fulltime werk is het wat minder maar ik kom nog steeds dagelijks bij de supermarkt en als ik vrij ben vaak 2x per dag ja.quote:Op maandag 23 december 2013 10:47 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het nooit zo erg. Kom soms zelfs wel tot 4 keer per dag in een supermarket. Dat is gelukkig wel uitzondering en mijn max
Toen ik er nog recht tegenover woonde kwam ik er wel een paar keer per dag soms, dan is het ook zo makkelijk, ik kon uit het raam ook zien hoe lang de rijen bij de kassa waren.quote:Op maandag 23 december 2013 10:47 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het nooit zo erg. Kom soms zelfs wel tot 4 keer per dag in een supermarket. Dat is gelukkig wel uitzondering en mijn max
Als het even kan 1 keer per week hier. Op maandagochend een shitload aan boodschappen voor de hele weekquote:Op maandag 23 december 2013 10:47 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het tegenwoordig geweldig. Vermaak me met dat soort dagen super.quote:Op maandag 23 december 2013 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
24-25-26-27 - mijn ouders hier
30-31-1-2 - schoonvader + vriendin hier
Gelukkig hebben we nog een weekendje samen![]()
Nah, leuk hoor, vinden we wel gezellig, anders hadden we ze niet uitgenodigd, maar ik ben mensen (onafhankelijk van of ze familie zijn of niet) na 1 hele dag en eventueel 1 nacht meestal wel weer zat omdat de autist in mij gewoon rust wil.... ach ja..Wordt vast gezellig, er is genoeg drank.
Ik woon zo een beetje naast de AH. Dus het is dan ook verdomde weinig moeite voor mij.quote:Op maandag 23 december 2013 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sinds ik fulltime werk is het wat minder maar ik kom nog steeds dagelijks bij de supermarkt en als ik vrij ben vaak 2x per dag ja.
Dat helpt een boel.quote:Op maandag 23 december 2013 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik woon zo een beetje naast de AH. Dus het is dan ook verdomde weinig moeite voor mij.
Ik vries bijna niks in. Wil alles versquote:Op maandag 23 december 2013 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als het even kan 1 keer per week hier. Op maandagochend een shitload aan boodschappen voor de hele week
Behalve Q, die heeft Korsakoffquote:Op maandag 23 december 2013 10:50 schreef stbabylon het volgende:
Ehr... waarom meerdere malen per dag? Ja, als je iets bent vergeten, maar mag toch hopen dat dat niet heel vaak gebeurt.
Als ik er meer dan 100 meter voor zou moeten lopen zou het ook een heel ander verhaal zijn ja.quote:Op maandag 23 december 2013 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik woon zo een beetje naast de AH. Dus het is dan ook verdomde weinig moeite voor mij.
Omdat je 's ochtends als je je ontbijt gaat halen toch nog heul geen idee hebt waar je 's avonds zin in hebt om te eten?quote:Op maandag 23 december 2013 10:50 schreef stbabylon het volgende:
Ehr... waarom meerdere malen per dag? Ja, als je iets bent vergeten, maar mag toch hopen dat dat niet heel vaak gebeurt.
In de ochtend op zaterdag rondje bakker, slager eventueel AH. Niet weten wat je in de avond wilt dus dan in elk geval nog tweede keer voor avcondeten. Soms nog apart voor de lunch.quote:Op maandag 23 december 2013 10:50 schreef stbabylon het volgende:
Heeft ie toch nog iets voor de kerstquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 10:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat je 's ochtends als je je ontbijt gaat halen toch nog heul geen idee hebt waar je 's avonds zin in hebt om te eten?
Oh, ik ook wel hoorquote:Op maandag 23 december 2013 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het tegenwoordig geweldig. Vermaak me met dat soort dagen super.
Wij plannen 2x per week het eten voor de rest van de week. Scheelt een heleboel weggooien doordat je ingrediënten combineert.quote:Op maandag 23 december 2013 10:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat je 's ochtends als je je ontbijt gaat halen toch nog heul geen idee hebt waar je 's avonds zin in hebt om te eten?
Er zijn stellen die denken dat hun relatie wereldpolitiek isquote:Op maandag 23 december 2013 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Meevaller: m'n man is de enige die ik wel gewoon om me heen kan verdragen, maar hij is dan ook gewoon op z'n rust gesteld en we hoeven niet 24/7 de wereldpolitiek en onze relatie te bespreken
En bier.quote:Op maandag 23 december 2013 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heeft ie toch nog iets voor de kerst.
Als ik dat doe heb ik de volgende dag toch ergens anders zin in dan ik geplanned had, gaat het alsnog weg.quote:Op maandag 23 december 2013 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij plannen 2x per week het eten voor de rest van de week. Scheelt een heleboel weggooien doordat je ingrediënten combineert.
Omdat ik elke dag haal weet ik ook precies wanneer iets over datum is, wat er is en wat er gemaakt kan worden. Praktisch niks gaat er weg.quote:Op maandag 23 december 2013 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij plannen 2x per week het eten voor de rest van de week. Scheelt een heleboel weggooien doordat je ingrediënten combineert.
Je moet ook niet te rigide plannen...quote:Op maandag 23 december 2013 11:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik dat doe heb ik de volgende dag toch ergens anders zin in dan ik geplanned had, gaat het alsnog weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |