Mits er ook thee en koekjes aanwezig zijn.quote:
Naast de whiskey?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits er ook thee en koekjes aanwezig zijn.
Jij bent geweldigquote:Op donderdag 19 december 2013 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ik verdrink m'n problemen gewoon in whisky
Zo praat je niet tegen een damequote:Op donderdag 19 december 2013 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent geweldigEn doe mij ook even wat, wil je?
![]()
Ow? Vertel...quote:
Ik zal haar voortaan aanspreken met mylady en zoquote:
Yup, als ze nou ook nog zegt dat ze onderdanig is enzo dan is het echt een schot in de roos.quote:
R&P / 'Wees onderdanig aan je man'quote:Op donderdag 19 december 2013 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, als ze nou ook nog zegt dat ze onderdanig is enzo dan is het echt een schot in de roos.
Ik doelde enkel seksueel natuurlijk. Rolpatroondiscussies zijn maar vermoeiend.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
R&P / 'Wees onderdanig aan je man'
Zo hoor ik het graag.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, seksueel wel ja. Uiteraard. Zoals 't een geil wijf betaamt.
Speciaal voor Barb met een kat.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:47 schreef AirwiN het volgende:
Dit topic heeft een zingende baardmans nodig...
WTFquote:Op donderdag 19 december 2013 18:47 schreef AirwiN het volgende:
Dit topic heeft een zingende baardmans nodig...
Dat soort dingen hadden wij ook kunnen doen als FOK niet in ons leven was geweest.quote:
Of zoiets, als je wat meer technisch onderlegd bent:quote:
kut FOK! ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
De mogelijkheden zouden eindeloos zijn. Zonder FOK! was ik nu waarschijnlijk al professor geweest
Anders moeten we van onze zolder afquote:Op donderdag 19 december 2013 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Snap niet dat iemand hier voor z'n plezier zit
Die filmquote:Op donderdag 19 december 2013 18:36 schreef Barbusse het volgende:
En weer die kutbelgen he? Gisteren ook al![]()
[ afbeelding ]
Pfft. Dat is wel lame in vergelijking met die 30 miljoen (+ jackpot) van mij ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Nou, verwachtingen voor ons kerstpakket klopten, en damn ik realiseer me hoe fucking verwend we zijn.
Ik heb maar moeten settelen voor een 39 inch LED TV want de andere keuzes waren lame.
Goh.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Nou, verwachtingen voor ons kerstpakket klopten, en damn ik realiseer me hoe fucking verwend we zijn.
Ach ja, so be itquote:
Dat zijn wel de betre kerstpakketjes jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb maar moeten settelen voor een 39 inch LED TV want de andere keuzes waren lame.
Ik heb de plaats wel, maar geen geld voor over. Dus tja, dan maar met een 32"el cheapo omdat mijn oude Daewoo beeldbuis doodging na 14 jaarquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb nieteens plaats om zo'n ding neer te zetten
Ach, nu is het weer hip om 4K te nemen, tegen de tijd dat dat voor mij betaalbaar is zijn we weer bij de opvolger (of twee) daarvan.quote:
verwendquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik heb het ding ook niet echt nodig, ik heb al een 50 inch.
Maar goed, ik heb niets aan een peperdure Juicer of een iPhone speakerdock. Dus dan dit maar.
Sinds 2 dagen nu ook Apple TV. Ik denk dat ik UPC er maar eens uit ga gooien qua tv. Ik kijk toch amper. Als het ding aanstaat is het voor 90% van de tijd voor gaming.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:36 schreef Q. het volgende:
Ach, ik heb er momenteel alleen een PS3 en Apple TV 2 aan hangen, die kunnen toch niet hoger dan 720p.
Kreeg ik maar een ragoutpakket.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
verwendIk krijg misschien een ragoutpakket of zo. Leuk voor mijn ouders
In de tijd dat we pluimen kregen gaf ik het aan een goed doel, een van de opties die je daarbij had. Al dat grut vind ik niet zo heel interessant, zeker niet bij die pluimen.
Als ik het krijg stuur ik het naar je op!quote:
ja, het is ook enorm verwend. Maar goed, ik klaag nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
verwendIk krijg misschien een ragoutpakket of zo. Leuk voor mijn ouders
In de tijd dat we pluimen kregen gaf ik het aan een goed doel, een van de opties die je daarbij had. Al dat grut vind ik niet zo heel interessant, zeker niet bij die pluimen.
Idd, ik heb Ziggo er nu ook twee maanden uit, nog geen seconde gemist. Internet heb ik toch via VDSL/XS4ALL.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds 2 dagen nu ook Apple TV. Ik denk dat ik UPC er maar eens uit ga gooien qua tv. Ik kijk toch amper. Als het ding aanstaat is het voor 90% van de tijd voor gaming.
Lief!quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik het krijg stuur ik het naar je op!
Kerstquote:
Ah, twee kerstpakketten, doe maarquote:
Nee, voor die 3 tickets heb ik gewoon even 204 euro zelf moeten aftikkenquote:
Ik voor een PS4 en een nieuwe videokaart, en misschien nog een nieuwe SSDquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra ik mn centjes krijg ga ik voor de iPhone 5S en de iPad Mini Retina.
Die is hier afgeschaft dus we gaan er lekker op achteruit met zn allen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bonus is ook weer op factor 1,5 gesteld $$$$$
Ik vind het ook gewoon een beetje schofterig van jouw bedrijf hoor. Het hoeft echt niet zo debiel als bij ons, maar een beetje teken van waardering is gewoon altijd leuk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is hier afgeschaft dus we gaan er lekker op achteruit met zn allen.
Maar goed, ik mag niet klagen, ik heb nog een baan, dat is al heel wat in deze tijd. Maar een flesje wijn, desnoods van de Aldi, als kerstpakket is toch niet teveel gevraagd?
Ik was zelf niet bij de kerstborrel (dat kon er nog wel vanaf) maar heb wel gehoord dat iedereen daar zich goed heeft volgegooid met wijn aldaar om toch nog maar een beetje waardering te krijgen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon een beetje schofterig van jouw bedrijf hoor. Het hoeft echt niet zo debiel als bij ons, maar een beetje teken van waardering is gewoon altijd leuk.
Wij hadden dus het kerstontbijt, in de middag was er nog wel een kerstborrel op kantoor, maar ik was vrijwilligerswerk aan het doen in het concertgebouw, beetje bejaarden begeleiden bij een concert.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was zelf niet bij de kerstborrel (dat kon er nog wel vanaf) maar heb wel gehoord dat iedereen daar zich goed heeft volgegooid met wijn aldaar om toch nog maar een beetje waardering te krijgen.
Dat doe ik beter, ik leen 5s van Apple, scheelt weer centjesquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra ik mn centjes krijg ga ik voor de iPhone 5S en de iPad Mini Retina.
Je kon wel meedoen aan een kerstlunch voor eigen rekening.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij hadden dus het kerstontbijt, in de middag was er nog wel een kerstborrel op kantoor, maar ik was vrijwilligerswerk aan het doen in het concertgebouw, beetje bejaarden begeleiden bij een concert.
Vorig jaar kon ik mijn kerstpakket kopen. Niet gedaan, natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kon wel meedoen aan een kerstlunch voor eigen rekening.
Ik heb mn zelf meegenomen bammetjes maar opgegeten.
Dat doe ik wel op http://store.apple.comquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik mijn kerstpakket kopen. Niet gedaan, natuurlijk.
Nee, het was zo'n wijn/ragout/whatever pakket. Ik kreeg een mailtje dat ik het kon kopen. Leuk die waarderingquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik wel op http://store.apple.com
Ik wil eerst mijn iPad3 en mini verkopen voor ik een nieuwe koop.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik wel op http://store.apple.com
Mijn iPad 2 geef ik aan mn moeder en voor mn Mini heb ik ook al een koper.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil eerst mijn iPad3 en mini verkopen voor ik een nieuwe koop.
Vader heeft net een Air en een 5s gekocht, dus die hoef ik niets te gevenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn iPad 2 geef ik aan mn moeder en voor mn Mini heb ik ook al een koper.
Mijn vader heeft nog een oude Nokia.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vader heeft net een Air en een 5s gekocht, dus die hoef ik niets te geven.
Ik dacht dat je een miniQ had en die ging verkopenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn iPad 2 geef ik aan mn moeder en voor mn Mini heb ik ook al een koper.
Mijn vader is hip, 72 met dus deze meuk, een touchscreen PC en een Apple Tv waar hij breaking bad op kijkt via Netflixquote:
Wat is dat nou?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kon wel meedoen aan een kerstlunch voor eigen rekening.
Ik heb mn zelf meegenomen bammetjes maar opgegeten.
Ben je aan het "samenwerken" met de Belg waar ik afgelopen week mee zat opgescheept?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef Cue_ het volgende:
Echt.. wat een incompetente mensen werken er ook zeg. Pff
Was ook zo erg?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:31 schreef Barbusse het volgende:
Ben je aan het "samenwerken" met de Belg waar ik afgelopen week mee zat opgescheept?
Rampzalig. Wou m'n keybord aan stukken slaan op z'n bakkes. En ik ben nog wel zo'n zen garden kumbajaaa kusjekroel figuur.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was ook zo erg?
Ik ben niet eens op mn werk.. heb vrij![]()
Helaas moesten er weer eens dingen opgelost worden
Onwijs.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rampzalig. Wou m'n keybord aan stukken slaan op z'n bakkes. En ik ben nog wel zo'n zen garden kumbajaaa kusjekroel figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |