SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Als dat is wat je kunt missen..quote:
quote:
Oke oke..quote:Op donderdag 19 december 2013 18:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als dat is wat je kunt missen..
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]En hoe komt Typisch daar aan
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij kan goed pijpen
Vraag maar aan Typisch
Hoezo?quote:
Die kant ja, maar las ergens dat richting Groningen allerlei klachten waren over te kleine treinen en dergelijkequote:Op donderdag 19 december 2013 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo?Sneek - Mantgum - Leeuwarden en Groningen - Buitenpost - Leeuwarden zijn prima verbindingen.
Groningers zijn lang..quote:Op donderdag 19 december 2013 18:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die kant ja, maar las ergens dat richting Groningen allerlei klachten waren over te kleine treinen en dergelijke
Die lange Groningers ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die kant ja, maar las ergens dat richting Groningen allerlei klachten waren over te kleine treinen en dergelijke
quote:
De humor is weer fantastisch.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lange Groningers ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:25 schreef borisz het volgende:
Wat is de mooiste plek in Leeuwarden?hihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, vraag het zequote:Op donderdag 19 december 2013 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is zondag wel opgelost toch
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:25 schreef borisz het volgende:
Wat is de mooiste plek in Leeuwarden?Ik ken m zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het mooiste uit Friesland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Meld zich.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
Wonen jullie ook in Leeuwarden?
Nee ik woon in 'DKV', zoals ze dat daar noemenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee ik woon in 'DKV', zoals ze dat daar noemen
Dikke KoeienVlaai?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee ik woon in 'DKV', zoals ze dat daar noemen
Nee, Rotterdam hierquote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
In de buurt van.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
Neequote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
Nee ik ben lang...quote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bedoel maarquote:
Dertig Kilometer Verder, beter bekend als Heerenveen.quote:
Dan ist goed.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik bedoel maar
En ik vorig jaar maar blij zijn voor Cambuur. Stelletje.
Wat een treurnis.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:27 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dertig Kilometer Verder, beter bekend als Heerenveen.
Ik ben wel nog steeds voor SCH. Ik ben niet zo'n hooligan dat ik dan haat koester voor andere clubs ofzo.quote:
Identiteitsloos valt wel wat mee. Maar lelijk wel ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een treurnis.
Hoewel Heerenveen wel een identiteitsloos lelijk dorp is.
0-3quote:Op donderdag 19 december 2013 18:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat was vorig jaar de eerste tussenstand?
Voor Twente?quote:
Winkelwagenmuntenquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En nog beter te maken, ook voor Feyenoord, maar das weer een andere topic inhoud
dat kan niet!quote:
Diarree staat nog met 0-3 voor.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:30 schreef Mascleta het volgende:
[..]
dat kan niet!
Eerst 0-1, dan 0-2, en dan pas 0-3!
Haar telefoon ligt op de deskquote:Op donderdag 19 december 2013 18:30 schreef Mascleta het volgende:
huh, Victroria Koblenko is nu ook aan het twitteren terwijl ze op beeld alleen een bekertje met koffie in haar hand heeft.
¤ 910.608,-quote:Op donderdag 19 december 2013 18:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat was vorig jaar de eerste tussenstand?
Thanksquote:
Nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:31 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Word jij niet heel moe van jezelf?
Ik denk dat Jan Smit best grappig kan wordenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:32 schreef tralalala het volgende:
Beter ruilen ze Jantje Smit voor Victoria
2012: ¤ 910.608,-quote:
Noemen ze dat bij Feyenoord SK? Bij ons hebben ze het altijd over SCC.quote:
oooow, nee dat weer niet. wel gehad, 4 jaar achter elkaar maar dit jaar niet van gekomen, financieel was het even niet haalbaarquote:
Wij noemen Cambuur SCCquote:Op donderdag 19 december 2013 18:34 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Noemen ze dat bij Feyenoord SK? Bij ons hebben ze het altijd over SCC.
Overal.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:34 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Geld opgegaan aan FUT-pakjes?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oooow, nee dat weer niet. wel gehad, 4 jaar achter elkaar maar dit jaar niet van gekomen, financieel was het even niet haalbaar
Kan ookquote:Op donderdag 19 december 2013 18:34 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een aantal jaar gehad. Sinds dit seizoen weer een seizoenskaartquote:Op donderdag 19 december 2013 18:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oooow, nee dat weer niet. wel gehad, 4 jaar achter elkaar maar dit jaar niet van gekomen, financieel was het even niet haalbaar
hahah lol, nee dat nietquote:Op donderdag 19 december 2013 18:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geld opgegaan aan FUT-pakjes?
quote:
quote:
Leiden was tot nu toe wel het leukst jaquote:Op donderdag 19 december 2013 18:40 schreef wolfrolf het volgende:
Editie Leiden was beter want charmed_angel
Wilbert is z'n zaagje al aan het oppoetsenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:44 schreef wolfrolf het volgende:
wanneer zal de 2e brievebus kome?????????///////
Haha, ja dat doe ik 's nachtsquote:Op donderdag 19 december 2013 18:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wilbert is z'n zaagje al aan het oppoetsen
Donald Duck ergert zich aan Cambuurman Bolderbastquote:
Allemaal even lachen.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tsunami is het minst gedraaide nummer na een goal in de eredivisie.:')
Wat een prachtige club he Cnor? Zoveel mooier dan Ajax.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zonder dat bedrag al meer dan PSV.
Dat was idd een blamage.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zonder dat bedrag al meer dan PSV.
Ja hoor schat. Veel mooier.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een prachtige club he Cnor? Zoveel mooier dan Ajax.
En volgens mij zit Cambuur ook bijna aan de grondquote:
Voor Cambuur begrippen is het een mooi bedrag ,quote:Op donderdag 19 december 2013 18:55 schreef Stickertje het volgende:
is dat veel of weinig voor die voetbal club?
Ohja, dat was genant.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In Eindhoven doneerde PSV wel 2500 hele euro's
Die worden gesubsidieerd door de gemeente, dus die mogen niet meer uitgeven zonder het op te geven aan de bijstand.quote:
Cambuur heeft jaren in diepe crisis gezeten.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:55 schreef Stickertje het volgende:
is dat veel of weinig voor die voetbal club?
Toen ookal?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die worden gesubsidieerd door de gemeente, dus die mogen niet meer uitgeven zonder het op te geven aan de bijstand.
Oh wow, mooie gift is het danquote:Op donderdag 19 december 2013 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur heeft jaren in diepe crisis gezeten.
Tel uit.
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die worden gesubsidieerd door de gemeente, dus die mogen niet meer uitgeven zonder het op te geven aan de bijstand.
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, wat een paupers
Fries kunnen verstaan..quote:
Omdat het kut friezen zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 18:56 schreef Stickertje het volgende:
waarom praten die kut friezen niet gewoon abn
Nee.quote:
Okquote:Op donderdag 19 december 2013 18:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Fries kunnen verstaan..Dat is net zoiets nutteloos weten als het meest nutteloze feitje over de saaiste postzegel.
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij vind hem stiekem leuk, maar mag niet lachen omdat voetbalfan...
Knappe Friezen hebben geen eigen taal nodig om van de boerderij af te komen, ze worden topschaatser of topmodel.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat mannen uit Friesland altijd wel knap waren, maar ik heb nog geen knappe fries gezien
Oh, ik dacht De Lopende Bandquote:Op donderdag 19 december 2013 19:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De BlueBand
De CassetteBand
De LachBand
Klapbandquote:Op donderdag 19 december 2013 19:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De BlueBand
De CassetteBand
De LachBand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Hoe laat? Zijn ze knapquote:Op donderdag 19 december 2013 19:06 schreef richolio het volgende:
Straks treden vrienden van mij op, ik voel me populair
Tussen 7 en 8 werd mij verteld. En een of twee zijn wel knap hoorquote:
En het zijn Friezen?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Tussen 7 en 8 werd mij verteld. En een of twee zijn wel knap hoor
Nee Leiden was beterquote:Op donderdag 19 december 2013 19:09 schreef Qunix het volgende:
Hoi!
De hele dag gevolgd, maar echt los is het nog niet...
Gr gr
Rotterdammers. Of heb je liever een lekkere Fries?quote:
Rotterdammersquote:Op donderdag 19 december 2013 19:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Rotterdammers. Of heb je liever een lekkere Fries?
Friesche meisjes
Een kerel in boeren overal en klompenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rotterdammers
Nee ze zeggen altijd dat Friese mannen knap en lekker zijn. Dus ik wil weten of deze theorie klopt
Lekker in de hooistapel.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een kerel in boeren overal en klompen
Nee tochquote:Op donderdag 19 december 2013 19:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een kerel in boeren overal en klompen
waar kan je de veilingbedragen zien?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:14 schreef Uccie het volgende:
Zit op de veilingsite te kijken....maar blijkbaar willen mensen 125x liever met Sharon Dijksma naar Texel dan een dagje slaafje van Show Vandaag zijn
https://www.marktplaatsveilt.nl/alle-veilingobjecten/5quote:Op donderdag 19 december 2013 19:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waar kan je de veilingbedragen zien?
Stilte voor de storm. Ik vind het wel lekker rustig. Zo lees je nog eens wat.quote:
Er gebeurt bar weinig in het GHquote:
Dat wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Stilte voor de storm. Ik vind het wel lekker rustig. Zo lees je nog eens wat.
Goeie track om helemaal uit je pan te gaan. Helemaal los!quote:
Ik heb meegekeken en geluisterd tijdens het werken en spannend was het niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er gebeurt bar weinig in het GH
Giel zit stil in een hoekje
Coen ligt 9 van de 10 keer te hangen in een stoel
En Rab is gewoon, tsja, Rab
Kane stemquote:
is daar een fragment van?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:20 schreef alors het volgende:
[..]
Kane stem
Ik moet altijd denken aan de keer dat iemand het bij Timur Open Radio aanvroeg omdat het het liedje van haar en haar vriendje was
Toen ging kwam ons eigen Cee in de show om uit te leggen dat het over vreemdgaan ging![]()
Rond half 9quote:Op donderdag 19 december 2013 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat kwamen de tussenstanden altijd voorgaande jaren?
half 9 pas? Godver, dan ben ik wegquote:
ik app je welquote:Op donderdag 19 december 2013 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
half 9 pas? Godver, dan ben ik weg
Dat is ie nu ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:23 schreef Pandaplint het volgende:
Oh, ik dacht dat die gevangenis nog gewoon in gebruik was
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:24 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb eindelijk de Show Vandaag veiling gevonden.. maar liefs 2 euro geboden
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:24 schreef Stickertje het volgende:
Wat is de show vandaag veiling?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:24 schreef Stickertje het volgende:
quote:
quote:Veilinginformatie:
3191
Een dag lang PA van o.a. Patty Brard, Kees Tol en Beau van Erven Dorens!
WAT?
Ja, je leest het goed. Jij kan een dag lang helpen op de set van SBS Show Vandaag en al jouw favoriete presentatoren bijstaan in werkelijk alles!
Dat wordt de beste dag uit je leven!
https://www.marktplaatsveilt.nl/personal-assistent-show-vandaagquote:
Nee.quote:
Ik bied 2,50 als het inclusief een retourtje Hilversum is.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:24 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Deze is ook wel leuk
https://www.marktplaatsve(...)t-de-spangas-sterren
Deez dan https://www.marktplaatsveilt.nl/pinkpop-met-min-timmermansquote:Op donderdag 19 december 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Deze is ook wel leuk
155 euro.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Deze is ook wel leuk
Het is Friet dus.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Deze is ook wel leuk
Serieus, bestaat dat nog/weer?? ICQ-revivalquote:Op donderdag 19 december 2013 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het is een smartphone app hoor
57911220
Oh wat leukquote:Op donderdag 19 december 2013 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het is een smartphone app hoor
57911220
Somebody that I used to know ofzo, volgens mijquote:Op donderdag 19 december 2013 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Dr. Pop help me
Bullshit, het is friet.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze noemen het ook nog ergens patatjes
Nog steeds.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Serieus, bestaat dat nog/weer?? ICQ-revival
Dat is Gotye toch dan? Ik heb NED3 nu op dus ik hoor het niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Somebody that I used to know ofzo, volgens mij
Met Renée frietjes eten zou ik nog niet doen als ik 155 euro toe zou krijgen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Deze is ook wel leuk
Nee Blurred Lines staat op hihiquote:Op donderdag 19 december 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is Gotye toch dan? Ik heb NED3 nu op dus ik hoor het niet.
Al kreeg ik 600 euro TOE.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef Stickertje het volgende:
En zanglessen van Glennis Grace voor 600 euro![]()
Heeft ze zeker zelf geboden
NEEEEEEEEE NEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef Stickertje het volgende:
Nee da';s een typefout, ze bedoelen aan.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee da';s een typefout, ze bedoelen aan.
Je kan ook bieden op een familiediner, met Bert van Leeuwen.quote:
Ja, of logopedie.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
zou wel een bazenactie zijn
Kunnen ze meteen kijken wat hun marktwaarde is.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Met Renée frietjes eten zou ik nog niet doen als ik 155 euro toe zou krijgen.
Luna en jij zitten klaarquote:Op donderdag 19 december 2013 19:32 schreef alors het volgende:
De selectie van Cambuur komt straks langs in de show op 3
Laat ik mijn familie maar opgeven, heb je meteen een rel over wie het etentje uiteindelijk betaald.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan ook bieden op een familiediner, met Bert van Leeuwen.
Eens kijken of Lucas B. zijn handjes thuis kan houden.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luna en jij zitten klaar
Giel, Domien en Roosquote:Op donderdag 19 december 2013 19:34 schreef Qunix het volgende:
Domien mag volgend jaar wel in het huis.
Jij lekker eten, hij een goed programma...win-win.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Laat ik mijn familie maar opgeven, heb je meteen een rel over wie het etentje uiteindelijk betaald.
Sander Lantinga was daar ook beter in geweest.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:36 schreef wolfrolf het volgende:
Deze editie mist vooralsnog Ekdom.
Die zweept de boel gewoon echt heel erg op.
Giel Paul en Coen zijn geen opzweperts
Dat viel me vanochtend op bij VeilingTV met Giel en Anna. Jezus, wat was dat een slappe hap.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:36 schreef wolfrolf het volgende:
Deze editie mist Ekdom.
Die zweept de boel gewoon echt heel erg op.
Giel Paul en Coen zijn geen opzweperts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |