abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134462215
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, kan zo snel niets vinden. Ik had vroeger een klasgenote die uit school haar hoofddoek afdeed om in de buurt niet gepest te worden door de kutmarokkaantjes. Wellicht omdat ze Iraans was ofzo, maar het is zeker niet zo dat ze gevrijwaard blijven van dergelijke pesterijen.
Ok, dank ;)
Seculier-Fundamentalistisch
pi_134462229
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:09 schreef ems. het volgende:
Ha. Dat de islam een leugen is is al vrij duidelijk zonder stickers.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  donderdag 19 december 2013 @ 20:15:54 #213
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_134462235
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:14 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ik zou zover gaan om te zeggen dat beleidsmatig zijn invloed nihil is. Wat hij wel heeft beïnvloed is de discussie aan de borreltafel. Maar die doet er niet toe.
O zijn invloed is er wel. Kijk maar naar de VVD.
Zijn invloed is ook dat veel moslims zich in een hoekje gedrukt voelen en terecht de man komt met heel veel onterechte verwijten en onjuist heden.
pi_134462239
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:04 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Helaas. Niet hetzelfde.

Kom eens met een Yank die een heel dorp afblaast onder uitroepen van 'god is great'. Oid. Dan praten we verder.
Beide Bush presidenten hebben "gods werk gedaan" terwijl ze militairen op een vecht missie stuurden, goldman sachs topmannen hebben volgens eigen zeggen gods werk gedaan. Maar je hebt gelijk in de praktijk vechten ze meer voor de nog heiligere dollar en de macht.
pi_134462252
Bestellen kan hier:

islamsticker@gmail.com
pi_134462272
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Klopt, dat is gewoon een bewezen verschijnsel. Mensen gaan zich gedragen naar de heersen opvattingen die de ronde doen ten aanzien van hen.
Nee.

Volgens de noemer dat als ik jouw maar lang genoeg een racist noem, jij vanzelf een witte puntmuts gaat dragen, en een brandend kruis in je tuin zet?

Want daar heb je mij echt mee? :*
pi_134462290
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:15 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Een nogal boude uitspraak. Net zo boud als het geloven in een vliegend spaghettimonster. Maar een leugen kan het domweg niet genoemd worden.
  donderdag 19 december 2013 @ 20:18:02 #218
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_134462312
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:17 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Nee.

Volgens de noemer dat als ik jouw maar lang genoeg een racist noem, jij vanzelf een witte puntmuts gaat dragen, en een brandend kruis in je tuin zet?

Je ziet het met pesterijen. Als ik week in week uit zeg dat jij lelijk bent, ga jij je ook zo voelen.
pi_134462340
quote:
PvdA-voorzitter Hans Spekman vindt de sticker-actie van Wilders te ver gaan. "Ik geloof niet, maar een boek is nooit gif. Het echte gif is haatzaaien; en groepen op basis van geloof tegen elkaar opstoken", zegt hij in een tweet.
Dit vind ik dan ook weer onzin. Een boek kan wel degelijk 'gif' zijn.
pi_134462363
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:15 schreef Goldar het volgende:

[..]

O zijn invloed is er wel. Kijk maar naar de VVD.
Zijn invloed is ook dat veel moslims zich in een hoekje gedrukt voelen en terecht de man komt met heel veel onterechte verwijten en onjuist heden.
Niet genoeg. De VVD profileert zich van oudsher amper op sociaal vlak. Die kiezen bij coalitie onderhandelingen liever voor het ministerschap en EZ, of Financiën.

De voor deze materie invloedrijke ministeries bezetten ze vrijwel nooit.
  donderdag 19 december 2013 @ 20:19:35 #221
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_134462367
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:18 schreef Romanus het volgende:

[..]

Dit vind ik dan ook weer onzin. Een boek kan wel degelijk 'gif' zijn.
Nee. Hoe je omgaat met een boek is gif.
  donderdag 19 december 2013 @ 20:20:08 #222
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_134462385
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:19 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Niet genoeg. De VVD profileert zich van oudsher amper op sociaal vlak. Die kiezen bij coalitie onderhandelingen liever voor het ministerschap en EZ, of Financiën.

De voor deze materie invloedrijke ministeries bezetten ze vrijwel nooit.
Op intergratie gebied is de VVD wel opgeschoven naar recht. Je zag dat ook met Verdonk.
pi_134462391
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:19 schreef Goldar het volgende:

[..]

Nee. Hoe je omgaat met een boek is gif.
Dus als ik een boek schrijf waarin ik zeg dat alle gelovigen dood moeten dan is dat niet haatzaaien?
pi_134462460
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:18 schreef Goldar het volgende:

[..]

Je ziet het met pesterijen. Als ik week in week uit zeg dat jij lelijk bent, ga jij je ook zo voelen.
Maakt niet uit hoe vaak jij mij een racist noemt, ik ga geen witte puntmuts dragen en ik ga geen brandende kruizen in mijn tuin zetten.

Want ik 'snap' dat ik daar jou niet mee heb, maar alleen mezelf.

Het is omgekeerd racisme, dit. Want import is blijkbaar zo dom, die snappen dat niet.
pi_134462524
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:17 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Nee.

Ik denk ook niet dat iedereen daar evenveel vatbaar voor zijn. Intelligentie en sociale omgeving hebben natuurlijk ook een rol. Als je omgeving het zelfde beleeft, sta je als groep sterker dan wanneer helemaal alleen bent. Een Marokkaan in een klein dorpje in Friesland zal dan ook minder snel rellen dan een Marokkaan in Gouda.
ROBODEMONS..................|:(
pi_134462556
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:20 schreef Goldar het volgende:

[..]

Op intergratie gebied is de VVD wel opgeschoven naar recht. Je zag dat ook met Verdonk.
Kan wel, maar om echt wat nuttigs te kunnen betekenen, denk ik dat je ministeries zoals Sociale zaken, en OCW moet hebben.
pi_134462598
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:23 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat iedereen daar evenveel vatbaar voor zijn. Intelligentie en sociale omgeving hebben natuurlijk ook een rol. Als je omgeving het zelfde beleeft, sta je als groep sterker dan wanneer helemaal alleen bent. Een Marokkaan in een klein dorpje in Friesland zal dan ook minder snel rellen dan een Marokkaan in Gouda.
None of us are as dumb as all of us?

Mogelijk ;)
pi_134462615
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:07 schreef SeculasStatius het volgende:

In het verlengde daarvan: niet meetellen in de maatschappij vertaalt zich niet in crimineel worden en je misdragen.
Natuurlijk wel. De sociaal-maatschappelijke positie is bij uitstek één van de belangrijkste oorzaken dat mensen vervallen in crimineel of ongewenst gedrag. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 19 december 2013 @ 20:25:42 #229
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_134462632
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:23 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Precies. Als je de cijfers bekijkt zie je gewoon dat mensen in de lagere sociale klassen sneller in de criminaliteit vallen. Het daar aan koppelen van de Islam slaat ook nergens op. De Antillianen alleen al ontkrachten dat fabeltje.
pi_134462646
quote:

[..]

Nee.

:O
pi_134462665
Een beetje nutteloze actie want ieder weldenkend mens weet ook wel dat de islam een verwerpelijke ideologie is die niet thuishoort in het westen.
pi_134462668
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:O
Hoe moet ik het anders zien dan? :?
pi_134462749
quote:
5s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:26 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Hoe moet ik het anders zien dan? :?
Als je lang genoeg afgewezen wordt bij sollicitaties omdat je een neger bent ga je vanzelf geloven dat je minderwaardig bent omdat je een donkere huidskleur hebt.
pi_134462812
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Een beetje nutteloze actie want ieder weldenkend mens weet ook wel dat de islam een verwerpelijke ideologie is die niet thuishoort in het westen.
Heb je die onzinnige brainfart als copy-paste onder je muis zitten?
pi_134462830
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:25 schreef Goldar het volgende:

[..]

Precies. Als je de cijfers bekijkt zie je gewoon dat mensen in de lagere sociale klassen sneller in de criminaliteit vallen. Het daar aan koppelen van de Islam slaat ook nergens op. De Antillianen alleen al ontkrachten dat fabeltje.
Correct.

Introducing: het onveiligheidsgevoel.

De buurman in je appartementencomplex die z'n bedrijf tilt voor een paar miljoen contribueert totaal niet aan het onveiligheidsgevoel.

Een buzzend marocje dat je constant hoer noemt wel.

En vanzelfsprekend is die witte boorden crimineel buurman in dit geval veel erger.

Toch bepaald zijn gedrag de borreltafel discussie's niet, en het gedrag van de buzzer wel (en by proxy heeft de politiek het daar dus ook eerder over, enz).
  donderdag 19 december 2013 @ 20:31:51 #236
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_134462915
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:30 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Correct.

De buurman in je appartementencomplex die z'n bedrijf tilt voor een paar miljoen contribueert totaal niet aan het onveiligheidsgevoel.

En vanzelfsprekend is die witte boorden crimineel buurman in dit geval veel erger.

Toch bepaald zijn gedrag de borreltafel discussie's niet, en het gedrag van de buzzer wel (en by proxy heeft de politiek het daar dus ook eerder over, enz).
De witteboorden criminelen zijn met een kleinere groep, maar hun economische schade is inderdaad groter.
pi_134462921
Leuk zeg. Stickers plakken. Zegt wat over zijn niveau. En iedereen weer over tot de orde van de dag.
Allah Al Watan Al Malik
pi_134462937
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je lang genoeg afgewezen wordt bij sollicitaties omdat je een neger bent ga je vanzelf geloven dat je minderwaardig bent omdat je een donkere huidskleur hebt.
Dat klopt, al weet je nooit met zekerheid of je ook om die reden wordt afgewezen. Zeker nu er veel mensen opzoek zijn naar een baan.
pi_134462994
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heb je die onzinnige brainfart als copy-paste onder je muis zitten?
Nee de islam is natuurlijk het toonbeeld van liefde en vrede :')
pi_134463012
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:30 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Correct.

Die mensen worden daar niet mee geconfronteerd en dat soort lui denken:"Wat ik niet zie, bestaat niet." Of ze zien het gevaar er niet van in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')