Ik vraag me af welk signaal je richting hem hebt afgegeven dat hij denkt jou een plezier daarmee te doenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alles beter dan de asperge van Roadtrip / Erno_BE in je DM.
Gewoon mijn normale game he, hard to get.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vraag me af welk signaal je richting hem hebt afgegeven dat hij denkt jou een plezier daarmee te doen
Je wilt niet weten wat ik, met betrekking tot dit onderwerp in DM's heb gekregenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alles beter dan de asperge van Roadtrip / Erno_BE in je DM.
truequote:Op donderdag 19 december 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
Als of vrouwen piemels aantrekkelijk vindenze willen die shit alleen up in hun vajayjay meer niet hahahaha
Nee en zo speciaals is een e-penis toch niet voor vrouwen of wel ?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik, met betrekking tot dit onderwerp in DM's heb gekregenen nee, geen pics ook niet via DM want ik heb ze nooit opgeslagen, dat wilde ik de afzender niet aandoen.
Dat laten we jullie geloven.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee en zo speciaals is een e-penis toch niet voor vrouwen of wel ?
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:41 schreef Chai het volgende:
Onterechte klacht. Mooie piemels in dm graag.
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:41 schreef Chai het volgende:
Onterechte klacht. Mooie piemels in dm graag.
It's so funny, cause it's truequote:Op donderdag 19 december 2013 19:04 schreef very het volgende:
[..]
De titel "Heren, we willen jullie naakt zien!" doet toch wel redelijk duidelijk omschrijven wat je in dat topic kunt aantreffen
Dus je bent gewoon doelbewust piemels gaan kijken en nog reacties gaan lezen ook
Nou, waar blijft die DM?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wacht even. Ik stuur je zo een DM.
Het is even zoeken natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nou, waar blijft die DM?
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nou, waar blijft die DM?
Net zo groot ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
net zo mooi als mijn duim; het is wat het is
Gebruik je nog een inbelverbinding?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]foto is nog aant uploaden, groot bestand jwz
Het trieste is nog wel dat je dit ook nog echt meent.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:09 schreef Q.C.Passed het volgende:
Ik wil hem ook steeds posten, maar ik krijg steeds berichten over "fair use policy" e.d. Nou mochten er damens zijn die hem willen zien, die kunnen ook gewoon langskomen hoor!Als ik de deur open krijg weliswaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |