Correct en tevens eens.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mwa, alsnog pervers. Je eigen geslachtsdelen op een forum posten is gewoon absurd.
Uh de K heb je al gehad dus? Ik heb niks gezienquote:Op donderdag 19 december 2013 18:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alleen op de zaterdagavond wil ik nog weleens massPM'etje de deur uit doen. Op het fotoboek kun je makkelijk per letter van het alfabet alle vrouwelijke FOK!kers vinden, ben nu bij de letter M. Dat proces dien je uiteraard telkens te herhalen want er registreren zich ook steeds nieuwe users.
Een beetje hard dit.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh de K heb je al gehad dus? Ik heb niks gezien
Heb je al reactie van Kore gehad? Wellicht staat ze open voor een triootje.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alleen op de zaterdagavond wil ik nog weleens massPM'etje de deur uit doen. Op het fotoboek kun je makkelijk per letter van het alfabet alle vrouwelijke FOK!kers vinden, ben nu bij de letter M. Dat proces dien je uiteraard telkens te herhalen want er registreren zich ook steeds nieuwe users.
De titel "Heren, we willen jullie naakt zien!" doet toch wel redelijk duidelijk omschrijven wat je in dat topic kunt aantreffenquote:Op donderdag 19 december 2013 13:17 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ik wist niet wat het was, en klikte.
Dan krijg ik ruzie met Mono geloof ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Heb je al reactie van Kore gehad? Wellicht staat ze open voor een triootje.
quote:
quote:
TS bedanktquote:Op donderdag 19 december 2013 20:11 schreef Pharkus het volgende:
Gezien de nieuwe aanmeldingen voor kpd door dit topic bestaat er kennelijk grote vraag naar het bekijken en posten van penors.
quote:
omg wat een dictatuur hierquote:Op donderdag 19 december 2013 20:23 schreef WitteMuur het volgende:
[..]Negatieve reclame over KPD mag niet
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:11 schreef Pharkus het volgende:
Gezien de nieuwe aanmeldingen voor kpd door dit topic bestaat er kennelijk grote vraag naar het bekijken en posten van penors.
Ja leuk hoor. Maar je mag dus op fok niets zeggen over foto's in een KPD forum, das bij deze wel duidelijkquote:Op donderdag 19 december 2013 20:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is al opgelost hoor. Je zal er geen last meer van hebben.
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je gaf me toch een complimentje?
Via DM is er geen verrassing meer aan.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
"oh dat zal wel een leuke kattenfot.. OH GODVER"
Alles beter dan de asperge van Roadtrip / Erno_BE in je DM.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:42 schreef trovey het volgende:
Ze via je PM krijgen....dat is pas een klacht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |