Wat dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:13 schreef Leipo666 het volgende:
ik dacht bij MVV aan iets heel anders
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:15 schreef Leonos het volgende:
MVV kan verwijzen naar:
MVV Maastricht, de voetbalvereniging
MVV Alcides, een sportvereniging uit Meppel
MVV '27, Maaslandse Voetbalvereniging '27
MVV '29, Harbrinkhoek
MVV '58, Meteren
MVV '69, Hellendoorn
Machtiging tot voorlopig verblijf (visum)
MVV (München), de exploitant van het openbaar vervoer in München
Als man twee dames verwennen.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Leipo, jij zegt dat ik moet googlen.
Kom ik hieruit
Dit is geen voetbal.quote:
Nice.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:50 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Als man twee dames verwennen.
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:50 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Als man twee dames verwennen.
Heeft MVV wel 100 supporters dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:06 schreef Leonos het volgende:
Al zijn het honderd supporters die zich misdragen hebben, zo nodig krijgen ze allemaal een stadionverbod", aldus Elsen.
ok.quote:
Je begrijpt het wel bij grotere clubs? Wat is er psychologisch dan anders aan dat je fan bent van PSV of van MVV?quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:40 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik snap dat niet he, dat mensen zich zo laten opfokken bij wedstrijden van dit soort relatief kleine clubs
Ook niet helemaal eigenlijk, maar bij clubs als PSV zit er toch meer geld in en staat er meer op het spel, waardoor ik wel enigzins kan snappen dat er wat meer emotie en ontlading bij komt kijken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:51 schreef Ludd het volgende:
[..]
Je begrijpt het wel bij grotere clubs? Wat is er psychologisch dan anders aan dat je fan bent van PSV of van MVV?
Die supporters kijken natuurlijk niet naar hoeveel geld er op het spel staat, die gaat het puur om het resultaat. Ik zie hier echt geen verschil in.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:53 schreef Verbodsbord het volgende:
bij clubs als PSV zit er toch meer geld in en staat er meer op het spel, waardoor ik wel enigzins kan snappen dat er wat meer emotie en ontlading bij komt kijken.
Bron: http://nos.nl/artikel/630(...)weg-bij-cambuur.htmlquote:Lodeweges direct weg bij Cambuur
Trainer Dwight Lodeweges vertrekt per direct bij SC Cambuur. Dat heeft hij dinsdag aan de leiding van de club uit Leeuwarden laten weten. "Ik had op meer krediet gerekend", zegt Lodeweges in eerste reactie.
Lodeweges komt tot dit besluit na alle commotie die is ontstaan over zijn transfer naar aartsrivaal sc Heerenveen. Dinsdagmiddag bestormden fans het stadion. Ze kwamen uiteindelijk via de hoofdingang op het veld, waarna Lodeweges naar binnen moest vluchten.
Onwerkbare situatie
De Canadese oefenmeester vindt dat er een onwerkbare situatie is ontstaan, meldt Cambuur op de website. Assistent-trainer Henk de Jong neemt tot het einde van het seizoen de honneurs waar. Woensdag speelt Cambuur uit bij FC Utrecht. Daarna volgen nog vier wedstrijden.
Aanstaande donderdag geeft Cambuur tekst en uitleg tijdens de persconferentie daags na het duel met Utrecht.
Onzin. Een trainer is geen speler, maar geeft slechts leiding aan een team. Lodeweges gaf leiding aan de spelers van Cambuur en dat deed hij heel behoorlijk: de ploeg staat 11e, ruim boven de degradatiezone.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:16 schreef Leonos het volgende:
Reacties van de supporters bij de Eagles meer dan terecht.
Zoiets kan en doe je gewoon niet als trainer.
Koeman is ook een clubhoer, wat een vieze man is datquote:Op woensdag 2 april 2014 10:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onzin. Een trainer is geen speler, maar geeft slechts leiding aan een team. Lodeweges gaf leiding aan de spelers van Cambuur en dat deed hij heel behoorlijk: de ploeg staat 11e, ruim boven de degradatiezone.
Het is het volste recht van een trainer om na dit seizoen ergens anders aan de slag te gaan. Ronald Koeman is speler én trainer geweest van zowel Ajax, Feyenoord als PSV.
quote:Op woensdag 2 april 2014 10:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Koeman is ook een clubhoer, wat een vieze man is dat
quote:Op woensdag 2 april 2014 10:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Koeman is ook een clubhoer, wat een vieze man is dat
`quote:Op woensdag 2 april 2014 10:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] komt langs, en weg istie.
Toch moet je ergens wel een beetje rekening houden met sentimenten die spelen. Ook in een wereld die alleen maar draait om geld. Je kunt de lokale derby niet ingaan als 'iedere andere wedstrijd' en je kunt het ook niet maken om je reet af te vegen met rivaliteit.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
`
In de wereld van het betaald voetbal draait alles om geld. Als je daar niet tegen kunt, moet je een andere sport gaan volgen. Iedere voetbalsupporter weet hoe het werkt: spelers en trainers zoeken het hogerop en vullen hun zakken. Dat maakt het gehuil - en in dit geval de dreigementen - richting de trainer extra hypocriet.
Het spelen van een derby is niet meer aan de orde dit seizoen. Kijk, als zo'n duel nog op het programma stond, dan kon ik de sentimenten volgen en zou ik me kunnen indenken dat zo'n trainer dan misschien beter niet op de bank kan zitten.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toch moet je ergens wel een beetje rekening houden met sentimenten die spelen. Ook in een wereld die alleen maar draait om geld. Je kunt de lokale derby niet ingaan als 'iedere andere wedstrijd' en je kunt het ook niet maken om je reet af te vegen met rivaliteit.
Die 20.000 man die naar een gemiddelde Eredivisie wedstrijd komen in NL, verwachten toch iets anders dan alleen maar money trains.
Precies, kopje thee drinken met het tuig, aai over de bol en het slachtoffer als dader behandelen.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toch moet je ergens wel een beetje rekening houden met sentimenten die spelen. Ook in een wereld die alleen maar draait om geld. Je kunt de lokale derby niet ingaan als 'iedere andere wedstrijd' en je kunt het ook niet maken om je reet af te vegen met rivaliteit.
Die 20.000 man die naar een gemiddelde Eredivisie wedstrijd komen in NL, verwachten toch iets anders dan alleen maar money trains.
Je moet er rekening mee houden omdat je moet weten dat er onaangepasten zijn die zo reageren. Dat niet erkennen is niet verstandig en niet professioneel. Dat wil niet zeggen dat je het moet begrijpen, maar dat je er rekening mee moet houden omdat een aantal supporters nou eenmaal asociale idioten zijn met het iq van een amoebe.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toch moet je ergens wel een beetje rekening houden met sentimenten die spelen. (...)
Als je dit simpel had kunnen voorkomen had je dat moeten doen. Je weet dat deze reacties van fans gaan komen (zie mijn eerdere post) en daar niet op anticiperen is dom. Pragmatisme.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies, kopje thee drinken met het tuig, aai over de bol en het slachtoffer als dader behandelen.
Ik kan wel een analogie maken met een bepaalde politicus waar meestal het omgekeerde wordt gezegd.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:38 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Als je dit simpel had kunnen voorkomen had je dat moeten doen. Je weet dat deze reacties van fans gaan komen (zie mijn eerdere post) en daar niet op anticiperen is dom. Pragmatisme.
Amen.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik trap dit topic maar weer eens naar boven, want daar is helaas een goede reden voor:
[..]
Bron: http://nos.nl/artikel/630(...)weg-bij-cambuur.html
Dit is al de tweede trainer dit seizoen die vanwege bedreigingen van fans vertrekt. Kennelijk is dit inmiddels een normale gang van zaken in Nederland, want er is nauwelijks ophef over, in tegenstelling tot de overvalzaak in Deurne.
Ging het bij MVV nog om tegenvallende sportieve prestaties, bij Cambuur presteert de trainer prima met zijn team. Maar het feit dat hij na dit seizoen vertrekt naar rivaal Heerenveen is dan kennelijk een "gegronde" reden om als een stel imbecielen een stadion te bestormen.
De belachelijke reactie van de clubleiding spreekt ook boekdelen:
http://nos.nl/artikel/630756-cambuur-keurt-gedrag-fans-af.html
en http://nos.nl/artikel/630787-lodeweges-meer-krediet-verwacht.html
Ze keuren het gedrag van de fans af, maar ze begrijpen het ergens ook wel weer. Fouter dan dit kun je niet reageren. Ze hadden dit wangedrag categorisch en ondubbelzinnig moeten veroordelen; niks rechtvaardigt het belagen van een trainer of het bestormen van een station, zelfs niet een vertrek van de trainer naar de opgeklopte "aartsrivaal".
Het wordt hoog tijd dat de KNVB zich gaat buigen over sancties tegen clubs waarvan de supporters dit soort gedrag vertonen. Puntenmindering, thuiswedstrijden verplicht zonder publiek, verzin maar iets.
Ik snap niet wat je bedoelt. Iets met Wilders vermoed ik.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik kan wel een analogie maken met een bepaalde politicus waar meestal het omgekeerde wordt gezegd.
Ja.. Probeer dan maar eens uberhaupt te suggereren dat ie misschien z'n mening wat anders moet verpakken wil hij minder bedreigingen krijgen. Kennelijk hoeft hij geen rekening te houden met allerhande gekken.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:40 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt. Iets met Wilders vermoed ik.
Ik vind inderdaad dat een volksvertegenwoordiger dat minder zou moeten doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja.. Probeer dan maar eens uberhaupt te suggereren dat ie misschien z'n mening wat anders moet verpakken wil hij minder bedreigingen krijgen. Kennelijk hoeft hij geen rekening te houden met allerhande gekken.
Klopt. Voor die 30 mensen(zoveel ''bestormden'' de hoofdingang) die hun emoties niet in de hand kunnen houden moet de club degraderen. De andere 9570 supporters die er zitten verdienen ook degradatie.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:35 schreef Elfletterig het volgende:
en Haag. Niks gevoeligs, wat betreft streekderby's of iets dergelijks.
Echt, ik gunde Cambuur het beste, maar vanaf deze week mogen ze van mij alsnog in degradatienood komen. Een mooiere straf is er nauwelijks denkbaar voor supporters die zich op zo'n schandelijke manier misdragen.
Het lag een graadje gevoeliger toen Luis Figo van Barcelona naar Madrid overstapte.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onzin. Een trainer is geen speler, maar geeft slechts leiding aan een team. Lodeweges gaf leiding aan de spelers van Cambuur en dat deed hij heel behoorlijk: de ploeg staat 11e, ruim boven de degradatiezone.
Het is het volste recht van een trainer om na dit seizoen ergens anders aan de slag te gaan. Ronald Koeman is speler én trainer geweest van zowel Ajax, Feyenoord als PSV.
Blijkbaar is de Cambuur-gemeenschap niet in staat om dit soort hooligans in de hand te houden.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:51 schreef bascross het volgende:
[..]
Klopt. Voor die 30 mensen(zoveel ''bestormden'' de hoofdingang) die hun emoties niet in de hand kunnen houden moet de club degraderen. De andere 9570 supporters die er zitten verdienen ook degradatie.
Zou mij trouwens niks verbazen dat er genoeg lui bij zaten die allang een stadionverbod hebben.
tokkie gespotquote:Op woensdag 2 april 2014 09:16 schreef Leonos het volgende:
Reacties van de supporters bij de Eagles meer dan terecht.
Zoiets kan en doe je gewoon niet als trainer.
Bron: http://nos.nl/artikel/632065-14-stadionverboden-bij-cambuur.htmlquote:14 stadionverboden bij Cambuur
Veertien relschoppers die op 1 april het stadion van de Friese voetbalclub Cambuur binnendrongen, hebben een stadionverbod gekregen.
De supporters richtten vernielingen aan en bedreigden de vertrekkend trainer Dwight Lodeweges. Die had een dag eerder bekendgemaakt dat hij na dit seizoen overstapt naar rivaal sc Heerenveen.
In totaal verzamelden zich dinsdag ruim 100 Cambuurfans bij het stadion. Zij noemden het vertrek van Lodeweges hoogverraad en scholden hun coach uit voor verrader. Lodeweges nam dezelfde dag nog ontslag.
Gebiedsverbod
Elf van de veertien relschoppers hebben een brief gekregen van burgemeester Crone van Leeuwarden waarin hij schrijft dat hij ze voor drie jaar lang een gebiedsverbod wil opleggen. Bij thuiswedstrijden mogen ze dan niet in de buurt van het stadion komen.
De gemeente en de voetbalclub sluiten niet uit dat er de komende tijd nog meer stadion- en verbiedsverboden worden uitgedeeld. Daarnaast heeft de voetbalclub ook aangifte gedaan bij de politie.
Eens.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, een ware autoriteit aan het woord.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:23 schreef Elfletterig het volgende: Johan Derksen veroordeelt het gedrag van de Cambuur-fans krachtig.
De man heeft er jaren gevoetbald, dus ja... je zou kunnen zeggen dat hij wel wat zinnigs weet te zeggen over de rivaliteit met Heerenveen en over andere incidenten rondom trainers in het betaald voetbal.quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, een ware autoriteit aan het woord.
Johan Derksen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |