SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! "The greatest distance in the universe is that between two minds"
Heel ver hier vandaan..quote:Op donderdag 19 december 2013 12:48 schreef Keano het volgende:
@FritsFlits bedankt voor het herinneren aan mijn jeugdtrauma..
de dj kat show natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 12:45 schreef Keano het volgende:
[..]
Zoals? Dit is nog van voor mijn tijd vrees ik
Met Linda. Een paar behandelingen geleden...quote:Op donderdag 19 december 2013 12:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de dj kat show natuurlijk
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_DJ_Kat_Show
Haha! Ik herkende haar niet eens.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met Linda. Een paar behandelingen geleden...
Goede plaat! Tot iemand 'm voor me verpestte. Hij liet me letten op de ademhaling van de zangertquote:Op donderdag 19 december 2013 12:49 schreef Keano het volgende:
Manau - La Tribu de Danamoet ik ineens aan denken.
OK hopelijk komt deze plaat niet voorbij want ik weet al wat er dan gebeurt, ga ik daar op lettenquote:Op donderdag 19 december 2013 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goede plaat! Tot iemand 'm voor me verpestte. Hij liet me letten op de ademhaling van de zangert.
preciesquote:Op donderdag 19 december 2013 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met Linda. Een paar behandelingen geleden...
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga Set You Free van N'Trance aanvragen. Is weer es wat anders dan ik de afgelopen jaren heb aangevraagd.
En je kan alleen maar hele euro's donerenquote:Op donderdag 19 december 2013 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom moet het minimum-bedrag 10 euro zijn als je een plaat via de site aanvraagt?
Inflatiequote:Op donderdag 19 december 2013 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom moet het minimum-bedrag 10 euro zijn als je een plaat via de site aanvraagt?
Nou jongetje, de kerel is 19.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:56 schreef Lamabal het volgende:
Je ervaart het nummer nu wel anders tho. Met dat verhaal van net in je hoofd. Zie je al een glimlachend jongetje in de auto?
Picsquote:Op donderdag 19 december 2013 12:57 schreef Roburtt het volgende:
Mooi hoe post nl op elke tweet die over postnl gaat van me reageert
Ik mag graag verklein woordjes gebruiken. My badquote:Op donderdag 19 december 2013 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou jongetje, de kerel is 19.
De zin 'those were the best days of my life' is met in dit verhaal wel wrang.
Dat noemen ze nou webcare.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:57 schreef Roburtt het volgende:
Mooi hoe post nl op elke tweet die over postnl gaat van me reageert
Ik heb daar ooit gewerkt tijdens de decemberdrukte. Een grote pleurischaos is dat.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:58 schreef Roburtt het volgende:
"Kreeg vanochtend een smsje van PostNL, dat mijn pakje onderweg is, de NSA heeft nu dus ook mijn nummer, als ze die nog niet hadden."
vond ik vanochtend super grappig, krijg ik zojuist dit.
"Dit is een service van de afzender. Deze stuurt een sms uit naam van PostNL. ^Lotte"
Ik zou Lotte doen
Je kent Lotte niet eens, Robbert uit Delft.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:58 schreef Roburtt het volgende:
"Kreeg vanochtend een smsje van PostNL, dat mijn pakje onderweg is, de NSA heeft nu dus ook mijn nummer, als ze die nog niet hadden."
"Dit is een service van de afzender. Deze stuurt een sms uit naam van PostNL. ^Lotte"
Ik zou Lotte doen
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kent Lotte niet eens, Robbert uit Delft.
Ook jarenlang gedaan. Met vierdubbel tarief nachtenlang post sorteren. En veel lachen. Goede tijden waren dat.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:59 schreef Keano het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit gewerkt tijdens de decemberdrukte. Een grote pleurischaos is dat.
Overdag met 8 tassen door de sneeuw ipv 2/3quote:Op donderdag 19 december 2013 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook jarenlang gedaan. Met vierdubbel tarief nachtenlang post sorteren. En veel lachen. Goede tijden waren dat.
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:02 schreef Keano het volgende:
[..]
Overdag met 8 tassen door de sneeuw ipv 2/3en dan bij de grote huizen vooral gewoon 12 kerstkaarten per dag.
Is dit Lotte?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:58 schreef Roburtt het volgende:
Ik zou Lotte doen
Stoere boi ben je.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:58 schreef Roburtt het volgende:
Ik zou Lotte doen
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 19 december 2013 13:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is dit Lotte?
[ http://img693.imageshack.us/img693/4725/1001017g.jpg (copy/paste deze link) ]
babysitterservice 2.0quote:Op donderdag 19 december 2013 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom ging Ekdom niet met Westbroek onderweg?
de burgemeester van limburg?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:06 schreef Lamabal het volgende:
Wat zou die burgemeester van Limburg geven als ze alle antwoorden goed hebben?
Ging al met Martin Gausquote:Op donderdag 19 december 2013 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom ging Ekdom niet met Westbroek onderweg?
quote:
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 19 december 2013 13:07 schreef Snowballed het volgende:
Zoo.. koffie op.. verder wakker worden enzo..
ge moest beschaamt zijn!quote:Op donderdag 19 december 2013 13:07 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Brabant, ik ninja edit mezelf al.
IK FAAL
Ja heb youth van daughter al opgezet.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
Volgens mij was Pino opzoek naar je paar uur terug
Ola..quote:
De meesten zeggen LoLa , maar vooruit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De meesten zeggen LoLa , maar vooruit.Zo heet m'n katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
[..]
De meesten zeggen LoLa , maar vooruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
De meesten zeggen LoLa , maar vooruit.Van the kinks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]
De meesten zeggen LoLa , maar vooruit.Ja maar die L komt straks nog wel....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Godver te laatquote:
Niet L...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja maar die L komt straks nog wel....
Neequote:Op donderdag 19 december 2013 13:14 schreef Snowballed het volgende:
Zijn er nog gedenkwaardige momenten geweest tussen 5u en nu..?
Nee, ze zitten het een beetje uit tot dinsdag.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:14 schreef Snowballed het volgende:
Zijn er nog gedenkwaardige momenten geweest tussen 5u en nu..?
Ah mooi.. dan had ik t goed geplanned..quote:
Doen ze veel bij SRquote:
Net wakker enzoquote:Op donderdag 19 december 2013 13:17 schreef Mansjester het volgende:
Wat zijn jullie langzaam vandaag
Dit ja..quote:
Genoeg om na een 10 minuten al met een zeurende schouder te lopenquote:Op donderdag 19 december 2013 13:18 schreef Keano het volgende:
Die kerel die al die hele morgen met die camera in de weer is..
Hoeveel weegt zo'n ding eigenlijk?
Paar kilo.. valt wel mee tegenwoordig..quote:Op donderdag 19 december 2013 13:18 schreef Keano het volgende:
Die kerel die al die hele morgen met die camera in de weer is..
Hoeveel weegt zo'n ding eigenlijk?
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoek voor je bakkes
[..]
Oh wat heb ik hard gelachen in de auto...
Oke, dan heb ik geen medelijden meerquote:Op donderdag 19 december 2013 13:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Paar kilo.. valt wel mee tegenwoordig..
Belastingvrijquote:Op donderdag 19 december 2013 13:22 schreef Keano het volgende:
Ben ik de enige die dat hele zwarte vrijstelling gedoe niet snapt? Waarom is dat zoveel geld waard?
Omdat Wie is de Mol?.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:22 schreef Keano het volgende:
Ben ik de enige die dat hele zwarte vrijstelling gedoe niet snapt? Waarom is dat zoveel geld waard?
Doorgaans wil je bij het spel WIDM zo lang mogelijk in het spel blijven, met een vrijstelling kan je er dus niet uitquote:Op donderdag 19 december 2013 13:22 schreef Keano het volgende:
Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:23 schreef Roburtt het volgende:
Waarom zou ik het kopen als ik niet mee doe
Heb ooit wel eens met een betacam (vhs) rondgesjouwd.. dan ben je blij als je hem ff kan neerleggen...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:20 schreef Keano het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik geen medelijden meer
Waarom geven mensen veel geld uit aan een gedragen voetbalshirt terwijl ze niet mee hebben gedaan?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:23 schreef Roburtt het volgende:
Waarom zou ik het kopen als ik niet mee doe
Dat is gedragen, is iets mee gedaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom geven mensen veel geld uit aan een gedragen voetbalshirt terwijl ze niet mee hebben gedaan?
Jim Vorwald vind ik ook wel een goede voor in het huis geloof ik..quote:Op donderdag 19 december 2013 13:21 schreef miieejj het volgende:
vind 't tot nu saai gerard ekdom weer volgend jaar d'r in
Die vrijstelling is dus ook gebruikt in komend seizoen, is ook iets mee gedaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat is gedragen, is iets mee gedaan.
Gebruikt in hoe, laten zien?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die vrijstelling is dus ook gebruikt in komend seizoen, is ook iets mee gedaan.
Kan ie wel constant 'blijf je buiten of kom je binnen spelen' doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:25 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jim Vorwald vind ik ook wel een goede voor in het huis geloof ik..
Dat ding maakt gewoon net als een gewone vrijstelling deel uit van het komende seizoen. Zo moeilijk is het toch nietquote:
Ik kijk het niet ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 19 december 2013 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat ding maakt gewoon net als een gewone vrijstelling deel uit van het komende seizoen. Zo moeilijk is het toch niet?
Lekker nummertje en past prima in de traditiequote:
Dat blijkt wel ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik kijk het niet ik heb werkelijk geen idee
De vraag is alleen wat het doet.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat ding maakt gewoon net als een gewone vrijstelling deel uit van het komende seizoen. Zo moeilijk is het toch niet?
Leg uit pl0x misschien snap ik dan waaromquote:
Haha, ben ik laatst ook geweest op een doordeweekse dag. Was nog net te doen ennn bij de mannen geen rij bij de pashokjesquote:Op donderdag 19 december 2013 13:27 schreef waxmask het volgende:
Zo dat was me het rondje Paupermark wel zeg. Allejezus wat een bende en hoop wijven daar... Rest van de stad uitgestorven, maar daar echt niet normaal meer.
Ben daar wel benieuwd naarquote:Op donderdag 19 december 2013 13:28 schreef themole het volgende:
[..]
De vraag is alleen wat het doet.
Heb je wel eens meegespeeld bij Bastille dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:31 schreef Roburtt het volgende:
Gesigneerde gitaar Bastille
Verdomme wat wil ik die graag
Nee maar ik wil sowieso een Les Paulquote:Op donderdag 19 december 2013 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je wel eens meegespeeld bij Bastille dan?
Ik heb er eentje van Snowy White... die stond hier vlakbij in een klein kroegje te spelen...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:31 schreef Roburtt het volgende:
Gesigneerde gitaar Bastille
Verdomme wat wil ik die graag
Nicenicequote:
Ik weet nog wel een mooi adresje.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee maar ik wil sowieso een Les Paul
Tevens___________
Donderdagochtend hier, maar die uitgekiende wijzen stonden dus ook rijen dik voor de paskamers bij de mannen. Leek wel een houseparty in de Arena...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:29 schreef Keano het volgende:
[..]
Haha, ben ik laatst ook geweest op een doordeweekse dag. Was nog net te doen ennn bij de mannen geen rij bij de pashokjes
Ik ben vannacht wel tien keer gekomen door de verhalen van Anna...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:34 schreef Dagoduck het volgende:
Het kan drukker hier hoor! Komt allen!
Deze kop ik niet inquote:Op donderdag 19 december 2013 13:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik ben vannacht wel tien keer gekomen door de verhalen van Anna...![]()
Die bellers..![]()
Ga waarschijnlijk voor één uit de gibson 2014 lijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een mooi adresje.
Sea Sick Steve flanst er in een uurtje ook wel 1 in elkaar voor em...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een mooi adresje.
Pa heeft gewacht tot er een nieuwe lading binnenkwam bij de muziekzaak, en heeft ze alle 25 geprobeerd....quote:Op donderdag 19 december 2013 13:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ga waarschijnlijk voor één uit de gibson 2014 lijn.
Ik wil ook zo'n paquote:Op donderdag 19 december 2013 13:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Pa heeft gewacht tot er een nieuwe lading binnenkwam bij de muziekzaak, en heeft ze alle 25 geprobeerd....![]()
Zat best verschil in sustain trouwens..)
Ach muzikanten...quote:
Goed volkquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Pa heeft gewacht tot er een nieuwe lading binnenkwam bij de muziekzaak, en heeft ze alle 25 geprobeerd....![]()
Zat best verschil in sustain trouwens..)
Zelfde verhaal bij mijn pa maar dan een sexshop en fleshlights...quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Zelfde verhaal bij mijn pa maar dan een sexshop en fleshlights...
Neequote:
Crash Bandicoot, Final Fantasy, Civilizationquote:
Pietje Pfaff... als die in het nieuws is kun je altijd lachenquote:Op donderdag 19 december 2013 13:39 schreef Keano het volgende:
Even tussendoor. Ik ga stuk hier![]()
http://www.omroepbrabant.(...)9s+op+drugsbaas.aspx
EINDHOVEN - De 55-jarige Piet Pfaff uit Eindhoven heeft donderdagochtend een lagere straf gekregen voor zijn aanslag op een beruchte drugsbaas bij de parkeerplaats van McDonald's in Best.
Dit is op zich best een ok nummer zonder Chris Martin z'n stem. Die past niet bij de shoegazing effectenquote:Op donderdag 19 december 2013 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
10 euro bieden voor Coldplay
Als ze mij hadden gebeld had ik 20 gegeven om deze plaat niet te draaien. Wat een draak van een plaat blijft dit toch
Je bent zelf een draak van een plaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
10 euro bieden voor Coldplay
Als ze mij hadden gebeld had ik 20 gegeven om deze plaat niet te draaien. Wat een draak van een plaat blijft dit toch
Ik vind de muziek zo'n volgeplamuurd zooitje met die synthesizer op de achtergrond....quote:Op donderdag 19 december 2013 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is op zich best een ok nummer zonder Chris Martin z'n stem. Die past niet bij de shoegazing effecten
Dan vind je echte shoegaze als Slowdive vast nog vele malen erger.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind de muziek zo'n volgeplamuurd zooitje met die synthesizer op de achtergrond....
Hahaha beter bekend als Pietje Paf. Grappig opgepompt ventje waar de ouderdom ook al een beetje begint in te slijten. Oude Eindhovense Penoze....quote:Op donderdag 19 december 2013 13:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Pietje Pfaff... als die in het nieuws is kun je altijd lachen
Een plaat die blijft hangen...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bent zelf een draak van een plaat.
Beetje het plork idee..?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:45 schreef Rockiejj het volgende:
Gewoon een uur bij die fysio gezeten.
Oude mensen![]()
![]()
Die bij de juliana kerk?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:45 schreef Rockiejj het volgende:
Gewoon een uur bij die fysio gezeten.
Oude mensen![]()
![]()
Jaa. Maar ik moet gewoon alleen trainen omdat ik alles al weetquote:
Das geen plork. Maar oke.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Beetje het plork idee..?
KwekKwekKwekKwekKwekKwekKwekKwekKwekKwekKwekKwekKwekKwekKwek........
? van wie is dat dan volgens jou..?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Das geen plork. Maar oke.
Nee, al die omaatjes die zo fucking lang op die apparaten zitten..
Oh, ik hoopte altijd dat ik dat lekkere wijf kreeg, maar kreeg altijd een vent.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaa. Maar ik moet gewoon alleen trainen omdat ik alles al weet
Ingequote:Op donderdag 19 december 2013 13:49 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte altijd dat ik dat lekkere wijf kreeg, maar kreeg altijd een vent.
een plork is iemand met een prachtig lichaam en een ontzettende rotkop.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
? van wie is dat dan volgens jou..?
Heb je d'r facebook?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Inge
Heb een dagje bij haar stage mogen lopen
Lijkt wel wind op de buitenmic ofzo..quote:
En kindjes ook...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lijkt wel wind op de buitenmic ofzo..
Nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
EAT SLEEP RAVE REPEAT
1e keer gedraaid of?
2e keer dus.quote:
Gistermiddag voor het laatst ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
EAT SLEEP RAVE REPEAT
1e keer gedraaid of?
DM achternaam pl0xquote:
Die Friezen zijn inderdaadquote:Op donderdag 19 december 2013 13:53 schreef waxmask het volgende:
Laat deze maar anthem zijn al gaan die saaie Frieskutjes nergens op los behalve dat eigen kut nummer...
Friese kutjes zijn anders niet slechtquote:Op donderdag 19 december 2013 13:53 schreef waxmask het volgende:
Laat deze maar anthem zijn al gaan die saaie Frieskutjes nergens op los behalve dat eigen kut nummer...
quote:
geeft niet moet kijken of we het over de zelfd ehebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 13:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hm.. Dr facebook is niet heel geil.
Of bedoel je Iris, want die is ECHT geil.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:54 schreef Roburtt het volgende:
[..]
geeft niet moet kijken of we het over de zelfd ehebben
Nooit hoger dan Drente gekomen wat kutjes betreft...niet lager dan Australie...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Friese kutjes zijn anders niet slecht
Nou nou nou.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:53 schreef waxmask het volgende:
Weet ik niet ik weet die namen niet meer, weet alleen nog dat er éen geil wasquote:Op donderdag 19 december 2013 13:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Of bedoel je Iris, want die is ECHT geil.
Fixquote:Op donderdag 19 december 2013 13:54 schreef Zaktabak het volgende:
Paul kan niet met zijntoeter omgaan
Nou dan...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
een plork is iemand met een prachtig lichaam en een ontzettende rotkop.
Nee van toen jij er was, was alleen Inge er.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Weet ik niet ik weet die namen niet meer, weet alleen nog dat er éen geil was
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik lurk ook weer een beetje mee dit jaar!Nog weinig gekeken van SR
In m'n hoofd was ze veel lekkerderquote:Op donderdag 19 december 2013 13:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee van toen jij er was, was alleen Inge er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |