SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eindbeoordeling: Neemt initiatief
Maar wij zijn de slachtoffersquote:
LLquote:Op donderdag 19 december 2013 09:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ah, jij bent ook vaste prik hier elk jaar he
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
LL
Ja, al zal ik er dit jaar niet zoveel zijn als andere jaren.
Sjaak afhaak!!!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
LL
Ja, al zal ik er dit jaar niet zoveel zijn als andere jaren.
Zal ik de buren maar niet aandoen he?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En meezingen, vergeet meezingen niet
Fuck de buren. Het is SRquote:Op donderdag 19 december 2013 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik de buren maar niet aandoen he?
Dat kanquote:Op donderdag 19 december 2013 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Drukte... en ben er ook minder mee bezig dit jaar.
Arjen
janine 'auw, mn rug' abbringquote:Op donderdag 19 december 2013 09:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Arjen Lubach, dat vrouwke ken ik niet
Er zijn ook mensen die er 'FREEEDOOOM WOOOOHOOO' in verstaan, je zat iig nog in de buurtquote:Op donderdag 19 december 2013 09:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Echt??
Altijd gedacht dat ze heal the world zongen
Ja maar ik heb ook vakantie, hoef niet te werken en de kinderen zitten de hele dag aso op schoolquote:
FEEEEEEEEEEEDDDD THE WOOOOORLLDDquote:Op donderdag 19 december 2013 09:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Anti-diaree en ze draaien het op één ergtste Kerstschijtnummer.
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:38 schreef themole het volgende:
Wanneer komt Freek Vonk met een of ander eng beest.
Yikes..quote:Op donderdag 19 december 2013 09:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
een wervel gebroken tijdens wie is de mol vorig jaar
quote:
quote:
quote:
Kon dat maar.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
- boos de knop terugzetten
- collega in elkaar timmeren
- anders oordopjes en luisteren via stream of fm op telefoon.
Ja hier blijkbaar ook.quote:
Dat was hun excuus dus ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Begrijpelijk.. omdat het teveel lullen is.
Ik kijk SR ook alleen maar met tv/beeld erbij
Ga nou is strijkenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook vakantie, hoef niet te werken en de kinderen zitten de hele dag aso op school
dus ik heb mijn strijkplank voor de tv geparkeerd
en nu ga ik dus echt wat doen
Had ik net ook jaquote:Op donderdag 19 december 2013 09:41 schreef Geo4kant het volgende:
Heb nog 20minuten, dan moet ik op de fiets zitten.. ben nog niet aangekleed, heb mijn ontbijt pas voor de helft op..KUT SR
Het is beroerd Nederlands bedoel jequote:
Op mobiel kijken/luisterenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kon dat maar.
[..]
Ja hier blijkbaar ook.
[..]
Dat was hun excuus dus ook.Nu luisteren we alleen continu fm.
_
Dat scheelt inderdaad. Ik moet gewoon werken... daarnaast ook nog naar ziekenhuis met Twan, vanavond kerstfeest Lennon en daarna naar de aula, morgen crematie... en dan ook nog gewoon werken tot en met dinsdag. Ow ja en kerstspullen moeten ook nog gekocht worden.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook vakantie, hoef niet te werken en de kinderen zitten de hele dag aso op school
dus ik heb mijn strijkplank voor de tv geparkeerd
en nu ga ik dus echt wat doen
Kloptquote:Op donderdag 19 december 2013 09:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is beroerd Nederlands bedoel je
Nee dat is gewoon slecht Nederlands waarvan sommigen niet eens door hebben dat het fout isquote:
Mensen die is gebruiken en eens bedoelen zouden a la Jan Jaap van der Wal 'niet meer mee mogen doen'!quote:
Gecondoleerdquote:Op donderdag 19 december 2013 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad. Ik moet gewoon werken... daarnaast ook nog naar ziekenhuis met Twan, vanavond kerstfeest Lennon en daarna naar de aula, morgen crematie... en dan ook nog gewoon werken tot en met dinsdag. Ow ja en kerstspullen moeten ook nog gekocht worden.
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mensen die is gebruiken en eens bedoelen zouden a la Jan Jaap van der Wal 'niet meer mee mogen doen'!
Niks ernstigs met Twan?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad. Ik moet gewoon werken... daarnaast ook nog naar ziekenhuis met Twan, vanavond kerstfeest Lennon en daarna naar de aula, morgen crematie... en dan ook nog gewoon werken tot en met dinsdag. Ow ja en kerstspullen moeten ook nog gekocht worden.
Zure manquote:Op donderdag 19 december 2013 09:43 schreef alors het volgende:
Dat was zo grappig ja, Syb zonder humor die ze ging aanklagen
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Diaan
Gecondoleerd ook, sterkte
hier ookquote:
Hij heeft zijn sleutelbeen gebroken twee weken geleden... nu hopelijk laatste controle.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks ernstigs met Twan?
En gecondoleerd...drukke dagen
ik kom niet weg hier
Sterkte!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn sleutelbeen gebroken twee weken geleden... nu hopelijk laatste controle.
Dankje! De 3e crematie in 3 maanden.
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn sleutelbeen gebroken twee weken geleden... nu hopelijk laatste controle.
Jeetje Diaanquote:Op donderdag 19 december 2013 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ditquote:
het is niet alsof het uitmaaktquote:Op donderdag 19 december 2013 09:48 schreef JaneDoe het volgende:
maar waarom anna ook nu weer moest zingen?...
Lubach zit altijd bij DWDD met Paulien. Janine was ooit jakhals. Jaren daarvoor hebben ze samen deze parodie gemaakt.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:48 schreef Karina het volgende:
Ik ken deze twee helemaal nietBeetje na mijn tijd of zo zeker.
Werkenquote:
Mmmm zegt me nog steeds niet zoveelquote:Op donderdag 19 december 2013 09:49 schreef alors het volgende:
[..]
Lubach zit altijd bij DWDD met Paulien. Janine was ooit jakhals. Jaren daarvoor hebben ze samen deze parodie gemaakt.
Didoquote:Op donderdag 19 december 2013 09:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm zegt me nog steeds niet zoveelLiedje komt we wel vaak bekend voor (en dan niet van Eminem).
Nu valt er niks meer te zienquote:
Ik voel me oudquote:
Omdat ik het nog kenquote:
Om ons in te peperen dat we bijna bejaard zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:51 schreef Pandaplint het volgende:
Al die tieners dit dit nummer nu pas ontdekken op twitter
Niet alleen tieners heur, ken het ook niet. 3FM nummer zeker...quote:Op donderdag 19 december 2013 09:51 schreef Pandaplint het volgende:
Al die tieners dit dit nummer nu pas ontdekken op twitter
haha dat liedje van net? wees getroost, ik ken het ook nogquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alleen tieners heur, ken het ook niet. 3FM nummer zeker...
dit is dan ook baggerquote:Op donderdag 19 december 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht deze. Die andere net kende ik wel.
Ik ken hem wel een beetje hoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Niet al te serieus op pino ingaan
Nee joh, ik luisterde toen nog geen 3fm het was overal, op 538, op TMF, op het nieuws omdat Syb ze had aangeklaagd. Het was echt zoiets waar (in mijn beleving) iedereen het over had.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alleen tieners heur, ken het ook niet. 3FM nummer zeker...
Ja, zo herinner ik mij het ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:54 schreef alors het volgende:
[..]
Nee joh, ik luisterde toen nog geen 3fm het was overal, op 538, op TMF, op het nieuws omdat Syb ze had aangeklaagd. Het was echt zoiets waar (in mijn beleving) iedereen het over had.
+1quote:Op donderdag 19 december 2013 09:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja, zo herinner ik mij het ook.
moguhquote:Op donderdag 19 december 2013 09:54 schreef 3rdRock het volgende:
gaan Arjen en Janine net weg of komen ze net binnen?
goedemorgen
Net weg.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:54 schreef 3rdRock het volgende:
gaan Arjen en Janine net weg of komen ze net binnen?
goedemorgen
kakquote:
what else is newquote:Op donderdag 19 december 2013 09:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah ik loop weer eens hopeloos achter
Uh, oké.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Niet al te serieus op pino ingaan
Goed punt wel ja.quote:
Ello! Ik ben nog geen route gaan plannenquote:
Ik heb cliënten meegemaakt die mensen ermee wilde aanrijden en deuren wilden inbeuken met een scootmobielquote:
Je reageert altijd metquote:Op donderdag 19 december 2013 09:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uh, oké.
Zij reageert op een post over Slimme Schemer, dan ga ik er vanuit dat ze die bedoelt.
Je hebt nog zat tijd hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 09:57 schreef Lt.Surge het volgende:
Ello! Ik ben nog geen route gaan plannen
Het is lamabal maar, zijn mening vind ik niet zo rullevant.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:58 schreef DeLuna het volgende:
Pino niet serieus nemenDan ben je echt
Hij loopt met zijn eigen domheid te koop.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is lamabal maar, zijn mening vind ik niet zo rullevant.
Doe ik wel vakerquote:Op donderdag 19 december 2013 10:00 schreef alors het volgende:
[..]
Hij loopt met zijn eigen domheid te koop.
Ik vind die gast met die cheque houthandelhamers eigenlijk een groter kind.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:00 schreef 3rdRock het volgende:
kutkinderen achter michiel. shotgun pakken!
ik werd net uitgescholden voor homo met die popupjesquote:Op donderdag 19 december 2013 10:01 schreef Qunix het volgende:
Kan dat alert('/KAASBAAS/'); ophouden!!!!!!!!!
Waar heb je het over? Of mis ik iets?quote:Op donderdag 19 december 2013 10:01 schreef Qunix het volgende:
Spammersquote:Op donderdag 19 december 2013 10:01 schreef Qunix het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:02 schreef JaneDoe het volgende:
heeft iemand er water op gegooid? ze zijn ineens vermenigvuldigd
Dat klopt, maar ik ken mezelf, ik vergeet datquote:
dat micromanager gaat nog eens heel groot worden denk ikquote:
Op een speciaal kanaal op je tv. Ligt eraan welke provider.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ken mezelf, ik vergeet dat
Btw, zenden ze dit ergens uit? o.ó
Zag niks op NL3 en zo
nou, als een man en een vrouw elkaar heel erg lief vinden....quote:
Lief hoeft niet eens hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 10:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, als een man en een vrouw elkaar heel erg lief vinden....
Op het laatst vast wel ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:03 schreef Uiltje90 het volgende:
waren er vorig jaar niet 3 brievenbussen?
Ik ga straks maar weer eens zappen dusquote:Op donderdag 19 december 2013 10:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een speciaal kanaal op je tv. Ligt eraan welke provider.
UPC op 15.
ik wou het een beetje romantisch houdenquote:
Dan hopen ze dat de ooievaar snel ene bezoekje brengtquote:Op donderdag 19 december 2013 10:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, als een man en een vrouw elkaar heel erg lief vinden....
Als je ziggo digitaal hebt sws op kanaal 999quote:Op donderdag 19 december 2013 10:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga straks maar weer eens zappen dus
Maak dan wel even een bord oid met Hallo ik ben TS!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:06 schreef 3rdRock het volgende:
tis nu een stuk rustiger op dat plein dan gisterenavond. wil er eigenlijk wel even heen...maar ik hou niet zo van buiten in de kou staan
Wie debugt er dan denk je?quote:Op donderdag 19 december 2013 10:06 schreef Qunix het volgende:
Lekker debuggen op een live omgeving.
hoezo, gister nog eentje van DE pino!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:05 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Kunnen die SMS'jes niet afgeschaft worden?Voegt echt niks toe
Ah kijk!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je ziggo digitaal hebt sws op kanaal 999
Screenshot gemaakt?quote:Op donderdag 19 december 2013 10:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoezo, gister nog eentje van DE pino!
OMG OKE IK HEB NIKS GEZEGDquote:Op donderdag 19 december 2013 10:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Het is helemaal niet koudquote:Op donderdag 19 december 2013 10:06 schreef 3rdRock het volgende:
tis nu een stuk rustiger op dat plein dan gisterenavond. wil er eigenlijk wel even heen...maar ik hou niet zo van buiten in de kou staan
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:07 schreef Bronson het volgende:
Ik vind dit een kutnummer sinds ik ooit in het nieuws las dat Stichting Martijn dit op 1 heeft staan.
vergeleken met hier binnen wel!quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:07 schreef Bronson het volgende:
Ik vind dit een kutnummer sinds ik ooit in het nieuws las dat Stichting Martijn dit op 1 heeft staan.
Een tweet jaquote:Op donderdag 19 december 2013 10:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
De livepagina van 3fm. De tussenstand staat ook nu op 2000000000quote:Op donderdag 19 december 2013 10:08 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Waar komt dat kaasbaas naar voren?Denk idd XSS maar ik wil het ff bekijken
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah kijk!
Ik hzou het bij +- 200 opgegeven hebben, thx!
Welke site gaat het overquote:Op donderdag 19 december 2013 10:10 schreef Pino112 het volgende:
Lekker goed gebouwd die site Sirolf, toppertje.
Gefixed.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:11 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
excuusquote:
ik was het gisteren ook aan het zoeken. was normaal 11 of 12 ofzoquote:Op donderdag 19 december 2013 10:11 schreef Uccie het volgende:
[..]ja het eventkanaal ofzo heet het.
Ahhhhhhh! Ik dacht dat ik ergens tussen de 12 & 15 moest zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 10:11 schreef Uccie het volgende:
[..]ja het eventkanaal ofzo heet het.
Ja, maar daar zit bij mij ineens Fox, was 11 want ik kwam daar altijd terecht als ik ongeduldig was en 2x de 1 indrukte op de afstandsbediening op zoek naar ned 1.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was het gisteren ook aan het zoeken. was normaal 11 of 12 ofzo
ja, dat fox er zat wist ik. want: de hele dag simpsons kijkenquote:Op donderdag 19 december 2013 10:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit bij mij ineens Fox, was 11 want ik kwam daar altijd terecht als ik ongeduldig was en 2x de 1 indrukte op de afstandsbediening op zoek naar ned 1.
Live debuggen op een live omgeving is héél fout.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. 3FM heeft het gefixed.
Dat deden ze helemaal niet. Waren spammers. Je kon gewoon JavaScript plaatsen in een reactie en dat werd uitgevoerd.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Live debuggen op een live omgeving is héél fout.
Dat deden ze wss niet eensquote:Op donderdag 19 december 2013 10:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Live debuggen op een live omgeving is héél fout.
Dat dat kanquote:Op donderdag 19 december 2013 10:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat deden ze helemaal niet. Waren spammers. Je kon gewoon JavaScript plaatsen in een reactie en dat werd uitgevoerd.
VAN MIJN BELASTINGCENTEN!quote:
Dat ze dat niet afschermenquote:Op donderdag 19 december 2013 10:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je dat niet afschermt kan dat ja.
Ze mag een betonstrijker in haar kont steken.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:20 schreef Lamabal het volgende:
Vivian dieren komt oook steeds voorbij. 15% KORTING OP VUURWERK!1!!EINZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |