Jaloers?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh jee, douw maar een kurk in je reet dan want Etsu komt eraan.
En dan vind je het raar dat je continu sneren toegeworpen krijgt?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh jee, douw maar een kurk in je reet dan want Etsu komt eraan.
Nou, ja, eigenlijk welquote:Op donderdag 19 december 2013 09:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan vind je het raar dat je continu sneren toegeworpen krijgt?
Hoe zit het dan met anderen denk je?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou, ja, eigenlijk wel
Er zijn genoeg mensen die 'grapjes' maken over dat je homo bent of whatever ander onderwerp het over gaat en die worden nooit uitgekafferdOf in ieder geval niet op deze manier
Even een willekeurig voorbeeld: Als ik die TT van Ezell en Fok-it had gemaakt dan had ik reacties gekregen van ''Oh, ben je jaloers? Ga je hem nu ook afpakken? Jhaliquote:Op donderdag 19 december 2013 09:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met anderen denk je?
mogguh sofjequote:Op donderdag 19 december 2013 09:30 schreef supersof het volgende:
Ik dacht vanochtend: fuk wiskunde, ik ga fietsend naar school. Dus binnen een uur naar school gefietstIk ben trots op mezelf.
Goedemorgen
Misschien komt dat door hoe je was/bent? Denk je dat we nu opeens poeslief tegen je gaan doen omdat jij zo braaf even een ban had? Ik zal je wat denkwerk besparen, het antwoord is nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Even een willekeurig voorbeeld: Als ik die TT van Ezell en Fok-it had gemaakt dan had ik reacties gekregen van ''Oh, ben je jaloers? Ga je hem nu ook afpakken? Jhali![]()
![]()
x100000 '' etc.
hoiquote:
Oké, maar begrijp dan wel dat er dan nooit iets verandert en jullie dan zelf deze SC naar de tering helpenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien komt dat door hoe je was/bent? Denk je dat we nu opeens poeslief tegen je gaan doen omdat jij zo braaf even een ban had? Ik zal je wat denkwerk besparen, het antwoord is nee.
Hoezo naar de tering helpen? Als jij er niet bent is het gewoon normaal hoor. En ook als jij er wel bent gaat het vaak genoeg goed. Dramaqueen.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oké, maar begrijp dan wel dat er dan nooit iets verandert en jullie dan zelf deze SC naar de tering helpenDag.
Wat zijn je plannen met kerst enzo?quote:
kerst zelf is het saaiste van de hele vakantiequote:Op donderdag 19 december 2013 09:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen met kerst enzo?
Oke, wat doe je de rest van de vakantie danquote:Op donderdag 19 december 2013 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kerst zelf is het saaiste van de hele vakantie
dat is gewoon bij mn ouders hangen, vreten en cadeau's
nou, normaal ..quote:Op donderdag 19 december 2013 09:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo naar de tering helpen? Als jij er niet bent is het gewoon normaal hoor. En ook als jij er wel bent gaat het vaak genoeg goed. Dramaqueen.
feest op het werk, kerstmarkt (zuipen) met vrienden, limburgse handbal dagen, oud op nieuw, open dag, beetje chillen enz.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, wat doe je de rest van de vakantie dan
Nouja, zolang niemand erover begint of erop in gaat als iemand begintquote:
Ik heb nog helemaal niks gepland. Beetje saai, maarja. Ik weet alleen dat met kerst familie bij ons komt.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
feest op het werk, kerstmarkt (zuipen) met vrienden, limburgse handbal dagen, oud op nieuw, open dag, beetje chillen enz.
en jij?
Mutoquote:
Wauw! Ik heb daarnet 800 meter naar de fietsenmaker gefietst.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Muto
Ik heb vandaag 15 km gefietst naar school
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Wauw! Ik heb daarnet 800 meter naar de fietsenmaker gefietst.
Je weet dat je vanmiddag ook terug moet met de fiets?
Zeg je dat je heel hard je best hebt gedaan op school. Of is dat ook ongeloofwaardig?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:49 schreef supersof het volgende:
[..]ja dat is wel kut
Ben op school tot kwart over vier ofzo
En dan kom ik half dood thuis maar kan ik niet vertellen dat ik heb gefietst omdat ze er dan achter komen dat ik niet naar wiskunde ben geweest
Ja, dat is ongeloofwaardigquote:Op donderdag 19 december 2013 10:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Zeg je dat je heel hard je best hebt gedaan op school. Of is dat ook ongeloofwaardig?
bijna vakantie. en daar?quote:
prima, van 31 december t/m 4 januari vrij en dan verhuizen dus lekker druk, verveelde me nu dus denk kijk hier weer eensquote:
nope, maar genoeg te doen deze vakantie.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
prima, van 31 december t/m 4 januari vrij en dan verhuizen dus lekker druk, verveelde me nu dus denk kijk hier weer eens
Ga je weg op vakantie?
Dacht ik al, jaquote:
Morgenquote:
Ach als het maar leuk isquote:Op donderdag 19 december 2013 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope, maar genoeg te doen deze vakantie.
ga je weg bij je ouders?
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ach als het maar leuk is
Jup, ga samenwonen dus is wel tof
nee, veel te warmquote:
Nopequote:Op donderdag 19 december 2013 11:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mogge, wat las ik? Heb je niet meer met hypo?
Paste niet bij elkaar.quote:
Ja daarom, in de tussentijd wel gezellig gehad maar had geen toekomst. Goed hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 11:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh kan gebeuren, hoe is het verder?
daar gaat het omquote:Op donderdag 19 december 2013 11:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja daarom, in de tussentijd wel gezellig gehad maar had geen toekomst. Goed hoorveel meer aan het sporten enzulks
daar?
Samen met Taksi?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar gaat het om
Ja gaat prima, 1 januari verhuizen, is wel spannend maar wel relaxed dat je geen last meer van ouders hebt
Wat is je doel met sporten dan?
Jaquote:Op donderdag 19 december 2013 11:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Samen met Taksi?Yep, wil datzelf ook maar al te graag
Conditie opbouwen, spieren kweken. Moet er goed uitzien voor meets en zo![]()
![]()
maar meer voor mijn werk
Moeten sporten om er goed uit te zien.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Samen met Taksi?Yep, wil datzelf ook maar al te graag
Conditie opbouwen, spieren kweken. Moet er goed uitzien voor meets en zo![]()
![]()
maar meer voor mijn werk
Wel snel na een jaar alweer samenwonenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja
Ow tof, wat voor werk doe je dan?
stripperquote:Op donderdag 19 december 2013 11:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Moeten sporten om er goed uit te zien.wat doe je voor werk dan dat je zo fit moet zijn?
ja vanaf mei wonen we eigenlijk al bij elkaar maar een eigen huisje is wel fijnquote:Op donderdag 19 december 2013 11:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel snel na een jaar alweer samenwonenalhoewel hij al bij je ouders woont heb ik begrepen
Zelfde als Tax
Woah dat is al langquote:Op donderdag 19 december 2013 11:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja vanaf mei wonen we eigenlijk al bij elkaar maar een eigen huisje is wel fijn
Ow awesome, bij welk bedrijf dan?
Niet geheel waar. Dat ligt puur aan de act, van paaldansen raak je daarentegen gegarandeerd afgetraindquote:
35 per uur, ben beginneling. Voor Appel speel ik wel als Jan Sneeuwquote:Op donderdag 19 december 2013 11:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wat is je uurtarief? Ik moet nog een cadeautje voor appel verzinnen. Doe je ook GoT thema?
ja is snel gegaan maar alles voelt gewoon goed en fijn dus helemaal topquote:Op donderdag 19 december 2013 11:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Woah dat is al langen ja veel fijner idd
Nog werkzoekendemaar kan wel in de tussentijd aan mijn conditie en alles werken
Niet genoeg ruimte hier voor een paal.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Dat ligt puur aan de act, van paaldansen raak je daarentegen gegarandeerd afgetraind
not with that attitudequote:Op donderdag 19 december 2013 11:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet genoeg ruimte hier voor een paal.
Oh. Ik doe het dan ook jaren hobbymatigquote:Op donderdag 19 december 2013 11:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet genoeg ruimte hier voor een paal.
Dan gewoon doenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja is snel gegaan maar alles voelt gewoon goed en fijn dus helemaal top
Wat zou je het leukst vinden om te beveiligen dan?
Delft lijkt mij een prachtstad. Wil je keertje voor mij dansen?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik doe het dan ook jaren hobbymatig
http://www.delftopzondag.(...)riant-van-paaldansen
Delft heeft alles
waar liep je stage dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan gewoon doen
Stagebedrijf vond ik erg leuk maar misschien waardetrabsoort. Of misschien naar de ME om betaald te worden om pubers te meppen.
Ik kop de paalgrap niet in. Voor 12en gedraag ik mij.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Delft lijkt mij een prachtstad. Wil je keertje voor mij dansen?
behalve dat ze een godsgloeiende hekel heeft aan vertalingenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
35 per uur, ben beginneling. Voor Appel speel ik wel als Jan Sneeuw
Parlement.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar liep je stage dan?
Zoiets als Brinks bedoel je of niet?
Wat een fatsoenlijke jongen ben je toch.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kop de paalgrap niet in. Voor 12en gedraag ik mij.
datisdegrapquote:Op donderdag 19 december 2013 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
behalve dat ze een godsgloeiende hekel heeft aan vertalingen
Lijkt me ook wel chill in zo'n wagen rondrijden en muntjess bij bedrijven ophalen en brengenquote:
Altijd, perfecte schoonzoon dit dat.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat een fatsoenlijke jongen ben je toch.
En succes met je gesprek.quote:
Nee je moet deze doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
35 per uur, ben beginneling. Voor Appel speel ik wel als Jan Sneeuw
Yep, autorijden vind ik ook vrij leuk dus daar is datquote:Op donderdag 19 december 2013 11:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel chill in zo'n wagen rondrijden en muntjess bij bedrijven ophalen en brengen
Ik heb nog een zusje die ik voor jou wil bewarenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd, perfecte schoonzoon dit dat.
Tijd voor mijn volgende spannende college.
[..]
En succes met je gesprek.
Moet ik dan al strippend het wolvenhoofd afdoen?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee je moet deze doen.
[ afbeelding ]
Toch wel 10+ he. Ook ik heb zo mijn grenzen.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb nog een zusje die ik voor jou wil bewaren
je had wel al rijbewijs en bende?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yep, autorijden vind ik ook vrij leuk dus daar is dat
Ze is 5quote:Op donderdag 19 december 2013 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel 10+ he. Ook ik heb zo mijn grenzen.
maar hier zit er niks onder het wolvenhoofd toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet ik dan al strippend het wolvenhoofd afdoen?
jaar of 2 nuquote:Op donderdag 19 december 2013 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je had wel al rijbewijs en bende?
Een eigen auto is zo chill, heb er sinds september/oktober eentje, heerlijk om zo onafhankelijk te zijn
Heb je het ze gevraagd?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar hier zit er niks onder het wolvenhoofd toch?
ow dat is ook lekkerquote:Op donderdag 19 december 2013 12:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jaar of 2 nu
Dat helaas nog niet maar ouders hebben 2 auto's dus kan er altijd wel een lenen
Hmm. Dan zal ik wel een plekje in je knokploegteam moeten krijgen. Gaan met een 5 jarige ligt enigszins gevoelig in mijn preutse opleidings/werkgebied.quote:
Hoe weet je het dan zekerquote:
Zoveel ruimte hebben wij helaas niet voor ons huisquote:Op donderdag 19 december 2013 12:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow dat is ook lekker![]()
Hier staan op dit moment 4 auto's voor de deur
2 van ouders en 1 van Taksi en 1 van mijkeuze zat
wonen in een boerendorp Uithoorn waar altijd wel plek in de straat isquote:Op donderdag 19 december 2013 12:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zoveel ruimte hebben wij helaas niet voor ons huishoe doen jullie dat dan?
Ik kan haar voor je bewaren tot ze16 is. Houd ik haar puur en laat ik haar de geschriften van Varg lezen en naar de juiste muziek luisteren.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Dan zal ik wel een plekje in je knokploegteam moeten krijgen. Gaan met een 5 jarige ligt enigszins gevoelig in mijn preutse opleidings/werkgebied.
Nou ik had het vermoeden dat het hoofd van deze beste meneer gescheiden was van de rest van zij lichaam en daarvoor in de plaats het ontlichaamde hoofd van zijn trouwe viervoeter was geplaatst.quote:
Oh dat scheelt jaquote:Op donderdag 19 december 2013 12:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wonen in een boerendorp Uithoorn waar altijd wel plek in de straat isgelukkig zijn het ook 4 kleine auto's dus dat scheelt
ach autorijden blijft leukquote:Op donderdag 19 december 2013 12:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh dat scheelt jamag hier blij zijn dat je een plek hebt om te parkeren laat staan 2
Zesde boek nog niet gelezen? Hetwas een ruse door een paar Frey mannen, Robb was helemaal niet gestorven.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nou ik had het vermoeden dat het hoofd van deze beste meneer gescheiden was van de rest van zij lichaam en daarvoor in de plaats het ontlichaamde hoofd van zijn trouwe viervoeter was geplaatst.
Nee ik heb slechts de kaften van alle boeken bekeken. Stonden leuke plaatjes op.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zesde boek nog niet gelezen? Hetwas een ruse door een paar Frey mannen, Robb was helemaal niet gestorven.
Waren mooi ja. Zeg trouwens tegen Appel dat ze het laatste boek snel nog moet lezen.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee ik heb slechts de kaften van alle boeken bekeken. Stonden leuke plaatjes op.
Jazeker. Mooi in 3D ook. Oké zal ik doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waren mooi ja. Zeg trouwens tegen Appel dat ze het laatste boek snel nog moet lezen.
Dag lieverdquote:Op donderdag 19 december 2013 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga er weer vandoor, laters![]()
Ik ben dan juist gevraagd om extra te werkenquote:Op donderdag 19 december 2013 12:24 schreef Tjacka het volgende:
Volgende week maandag en dinsdag vrij.
Ik ookquote:Op donderdag 19 december 2013 12:24 schreef Tjacka het volgende:
Volgende week maandag en dinsdag vrij.
Ik zit op school.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe als ik, gewoon lekker zonder shirt rondlopen.
Ja.. Maar zit bij computers en shit maar zo warrmquote:Op donderdag 19 december 2013 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou vreemde blikken opleveren.
Je weet dat sommige van je klasgenoten het enorm zullen waarderen als je het doet.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. Maar zit bij computers en shit maar zo warrm
Ik zit in de bieb.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat sommige van je klasgenoten het enorm zullen waarderen als je het doet.
Alweer niet!quote:Op donderdag 19 december 2013 13:20 schreef Ezell het volgende:
Ik had vanmiddag een Skype-afspraak staan, maar er is niemand komen opdagen.
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:17 schreef Ezell het volgende:
ik ben one direction aan het luisteren
Met wie zou die Skype-afspraak nou zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 13:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vorige keer wel, maar een half uur te laat. Denk dat er nu niks meer gaat gebeuren.![]()
dudequote:Op donderdag 19 december 2013 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met wie zou die Skype-afspraak nou zijn![]()
Wat?quote:
Ze zijn veel te jongquote:Op donderdag 19 december 2013 13:26 schreef Ezell het volgende:
overigens weet ik heus wel dat heppie verliefd is op one direction
Oh uit Aussie?quote:
Ze zijn ouder dan jou volgens mijquote:
Ze zien er uit alsof ze 15 zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn ouder dan jou volgens mij
Ik wil mijn meisjes puur en mijn mannen rijp.quote:
Ik wil mijn Heppie happy.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil mijn meisjes puur en mijn mannen rijp.
Valt meequote:Op donderdag 19 december 2013 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze zien er uit alsof ze 15 zijn
Dan maak ik je nu blij denk want ik ben happyquote:
Dat haar is echt afgrijselijkquote:Op donderdag 19 december 2013 13:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen de middelste is misschien 18.
Etennnnquote:
Toen ik hem wilde afspelen sloot mijn iPad zich af. Zegt genoegquote:
soms heb je gewoon even zin in een ander soort muziekquote:Op donderdag 19 december 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
jammer ezellientje, jammer dit
jij faalt zelfquote:Op donderdag 19 december 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik hem wilde afspelen sloot mijn iPad zich af. Zegt genoeg
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
soms heb je gewoon even zin in een ander soort muziek
[..]
jij faalt zelf
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
grgr uit de collegezaal,
one of the girls
Doe wat je gisteren deed.quote:
Wat deed ze gister?quote:
Pizza bestellen.quote:
Ezelquote:
Pizza is goed voor je.quote:
Ik weet wat ik ga eten vanavondquote:Op donderdag 19 december 2013 13:49 schreef Ezell het volgende:
Een leven zonder pizza is als een leven zonder liefde.
Patat?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet wat ik ga eten vanavond
Ja zeker. Hier kan je amper wat bestellenquote:
Mijn pizza werd om kwart voor 11 's avonds bezorgd.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker. Hier kan je amper wat bestellenin Utrecht zoveel
Baas. Je kan zelfs Indiaas bestellenquote:Op donderdag 19 december 2013 13:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn pizza werd om kwart voor 11 's avonds bezorgd.
Je zit fout.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1. Het is friet
2. pizza
hoezoquote:Op donderdag 19 december 2013 13:57 schreef Fok-it het volgende:
Goed, ik ga maar eens de schoonmaakster uithangen.
Doe je ook zo'n Frans maid uniform aan?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:57 schreef Fok-it het volgende:
Goed, ik ga maar eens de schoonmaakster uithangen.
nicequote:Op donderdag 19 december 2013 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond witlof eten. Witlof
.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:00 schreef Crack_ het volgende:
.
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe je ook zo'n Frans maid uniform aan?
Witlof is geweldigquote:Op donderdag 19 december 2013 14:00 schreef Crack_ het volgende:
.
waarvoor heb je SPSS nodig danquote:Op donderdag 19 december 2013 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Tevens: tyfus SPSS. Stik erin.
Het lukt opzich wel, maar SPSS is gewoon zo vervelend. Wel super chillie gevoel als het dan gelukt is
Omdat het een teringzooi hier isquote:
ik ga vandaag me laten verzorgenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het een teringzooi hier is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |