Yep, autorijden vind ik ook vrij leuk dus daar is datquote:Op donderdag 19 december 2013 11:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel chill in zo'n wagen rondrijden en muntjess bij bedrijven ophalen en brengen
Ik heb nog een zusje die ik voor jou wil bewarenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd, perfecte schoonzoon dit dat.
Tijd voor mijn volgende spannende college.
[..]
En succes met je gesprek.
Moet ik dan al strippend het wolvenhoofd afdoen?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee je moet deze doen.
[ afbeelding ]
Toch wel 10+ he. Ook ik heb zo mijn grenzen.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb nog een zusje die ik voor jou wil bewaren
je had wel al rijbewijs en bende?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yep, autorijden vind ik ook vrij leuk dus daar is dat
Ze is 5quote:Op donderdag 19 december 2013 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel 10+ he. Ook ik heb zo mijn grenzen.
maar hier zit er niks onder het wolvenhoofd toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet ik dan al strippend het wolvenhoofd afdoen?
jaar of 2 nuquote:Op donderdag 19 december 2013 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je had wel al rijbewijs en bende?
Een eigen auto is zo chill, heb er sinds september/oktober eentje, heerlijk om zo onafhankelijk te zijn
Heb je het ze gevraagd?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar hier zit er niks onder het wolvenhoofd toch?
ow dat is ook lekkerquote:Op donderdag 19 december 2013 12:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jaar of 2 nu
Dat helaas nog niet maar ouders hebben 2 auto's dus kan er altijd wel een lenen
Hmm. Dan zal ik wel een plekje in je knokploegteam moeten krijgen. Gaan met een 5 jarige ligt enigszins gevoelig in mijn preutse opleidings/werkgebied.quote:
Hoe weet je het dan zekerquote:
Zoveel ruimte hebben wij helaas niet voor ons huisquote:Op donderdag 19 december 2013 12:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow dat is ook lekker![]()
Hier staan op dit moment 4 auto's voor de deur
2 van ouders en 1 van Taksi en 1 van mijkeuze zat
wonen in een boerendorp Uithoorn waar altijd wel plek in de straat isquote:Op donderdag 19 december 2013 12:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zoveel ruimte hebben wij helaas niet voor ons huishoe doen jullie dat dan?
Ik kan haar voor je bewaren tot ze16 is. Houd ik haar puur en laat ik haar de geschriften van Varg lezen en naar de juiste muziek luisteren.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Dan zal ik wel een plekje in je knokploegteam moeten krijgen. Gaan met een 5 jarige ligt enigszins gevoelig in mijn preutse opleidings/werkgebied.
Nou ik had het vermoeden dat het hoofd van deze beste meneer gescheiden was van de rest van zij lichaam en daarvoor in de plaats het ontlichaamde hoofd van zijn trouwe viervoeter was geplaatst.quote:
Oh dat scheelt jaquote:Op donderdag 19 december 2013 12:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wonen in een boerendorp Uithoorn waar altijd wel plek in de straat isgelukkig zijn het ook 4 kleine auto's dus dat scheelt
ach autorijden blijft leukquote:Op donderdag 19 december 2013 12:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh dat scheelt jamag hier blij zijn dat je een plek hebt om te parkeren laat staan 2
Zesde boek nog niet gelezen? Hetwas een ruse door een paar Frey mannen, Robb was helemaal niet gestorven.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nou ik had het vermoeden dat het hoofd van deze beste meneer gescheiden was van de rest van zij lichaam en daarvoor in de plaats het ontlichaamde hoofd van zijn trouwe viervoeter was geplaatst.
Nee ik heb slechts de kaften van alle boeken bekeken. Stonden leuke plaatjes op.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zesde boek nog niet gelezen? Hetwas een ruse door een paar Frey mannen, Robb was helemaal niet gestorven.
Waren mooi ja. Zeg trouwens tegen Appel dat ze het laatste boek snel nog moet lezen.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee ik heb slechts de kaften van alle boeken bekeken. Stonden leuke plaatjes op.
Jazeker. Mooi in 3D ook. Oké zal ik doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waren mooi ja. Zeg trouwens tegen Appel dat ze het laatste boek snel nog moet lezen.
Dag lieverdquote:Op donderdag 19 december 2013 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga er weer vandoor, laters![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |