Jaquote:Op donderdag 19 december 2013 11:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Samen met Taksi?Yep, wil datzelf ook maar al te graag
Conditie opbouwen, spieren kweken. Moet er goed uitzien voor meets en zo![]()
![]()
maar meer voor mijn werk
Moeten sporten om er goed uit te zien.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Samen met Taksi?Yep, wil datzelf ook maar al te graag
Conditie opbouwen, spieren kweken. Moet er goed uitzien voor meets en zo![]()
![]()
maar meer voor mijn werk
Wel snel na een jaar alweer samenwonenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja
Ow tof, wat voor werk doe je dan?
stripperquote:Op donderdag 19 december 2013 11:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Moeten sporten om er goed uit te zien.wat doe je voor werk dan dat je zo fit moet zijn?
ja vanaf mei wonen we eigenlijk al bij elkaar maar een eigen huisje is wel fijnquote:Op donderdag 19 december 2013 11:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel snel na een jaar alweer samenwonenalhoewel hij al bij je ouders woont heb ik begrepen
Zelfde als Tax
Woah dat is al langquote:Op donderdag 19 december 2013 11:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja vanaf mei wonen we eigenlijk al bij elkaar maar een eigen huisje is wel fijn
Ow awesome, bij welk bedrijf dan?
Niet geheel waar. Dat ligt puur aan de act, van paaldansen raak je daarentegen gegarandeerd afgetraindquote:
35 per uur, ben beginneling. Voor Appel speel ik wel als Jan Sneeuwquote:Op donderdag 19 december 2013 11:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wat is je uurtarief? Ik moet nog een cadeautje voor appel verzinnen. Doe je ook GoT thema?
ja is snel gegaan maar alles voelt gewoon goed en fijn dus helemaal topquote:Op donderdag 19 december 2013 11:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Woah dat is al langen ja veel fijner idd
Nog werkzoekendemaar kan wel in de tussentijd aan mijn conditie en alles werken
Niet genoeg ruimte hier voor een paal.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Dat ligt puur aan de act, van paaldansen raak je daarentegen gegarandeerd afgetraind
not with that attitudequote:Op donderdag 19 december 2013 11:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet genoeg ruimte hier voor een paal.
Oh. Ik doe het dan ook jaren hobbymatigquote:Op donderdag 19 december 2013 11:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet genoeg ruimte hier voor een paal.
Dan gewoon doenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja is snel gegaan maar alles voelt gewoon goed en fijn dus helemaal top
Wat zou je het leukst vinden om te beveiligen dan?
Delft lijkt mij een prachtstad. Wil je keertje voor mij dansen?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik doe het dan ook jaren hobbymatig
http://www.delftopzondag.(...)riant-van-paaldansen
Delft heeft alles
waar liep je stage dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan gewoon doen
Stagebedrijf vond ik erg leuk maar misschien waardetrabsoort. Of misschien naar de ME om betaald te worden om pubers te meppen.
Ik kop de paalgrap niet in. Voor 12en gedraag ik mij.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Delft lijkt mij een prachtstad. Wil je keertje voor mij dansen?
behalve dat ze een godsgloeiende hekel heeft aan vertalingenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
35 per uur, ben beginneling. Voor Appel speel ik wel als Jan Sneeuw
Parlement.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar liep je stage dan?
Zoiets als Brinks bedoel je of niet?
Wat een fatsoenlijke jongen ben je toch.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kop de paalgrap niet in. Voor 12en gedraag ik mij.
datisdegrapquote:Op donderdag 19 december 2013 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
behalve dat ze een godsgloeiende hekel heeft aan vertalingen
Lijkt me ook wel chill in zo'n wagen rondrijden en muntjess bij bedrijven ophalen en brengenquote:
Altijd, perfecte schoonzoon dit dat.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat een fatsoenlijke jongen ben je toch.
En succes met je gesprek.quote:
Nee je moet deze doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
35 per uur, ben beginneling. Voor Appel speel ik wel als Jan Sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |