Jaloers?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh jee, douw maar een kurk in je reet dan want Etsu komt eraan.
En dan vind je het raar dat je continu sneren toegeworpen krijgt?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh jee, douw maar een kurk in je reet dan want Etsu komt eraan.
Nou, ja, eigenlijk welquote:Op donderdag 19 december 2013 09:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan vind je het raar dat je continu sneren toegeworpen krijgt?
Hoe zit het dan met anderen denk je?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou, ja, eigenlijk wel
Er zijn genoeg mensen die 'grapjes' maken over dat je homo bent of whatever ander onderwerp het over gaat en die worden nooit uitgekafferdOf in ieder geval niet op deze manier
Even een willekeurig voorbeeld: Als ik die TT van Ezell en Fok-it had gemaakt dan had ik reacties gekregen van ''Oh, ben je jaloers? Ga je hem nu ook afpakken? Jhaliquote:Op donderdag 19 december 2013 09:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met anderen denk je?
mogguh sofjequote:Op donderdag 19 december 2013 09:30 schreef supersof het volgende:
Ik dacht vanochtend: fuk wiskunde, ik ga fietsend naar school. Dus binnen een uur naar school gefietstIk ben trots op mezelf.
Goedemorgen
Misschien komt dat door hoe je was/bent? Denk je dat we nu opeens poeslief tegen je gaan doen omdat jij zo braaf even een ban had? Ik zal je wat denkwerk besparen, het antwoord is nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Even een willekeurig voorbeeld: Als ik die TT van Ezell en Fok-it had gemaakt dan had ik reacties gekregen van ''Oh, ben je jaloers? Ga je hem nu ook afpakken? Jhali![]()
![]()
x100000 '' etc.
hoiquote:
Oké, maar begrijp dan wel dat er dan nooit iets verandert en jullie dan zelf deze SC naar de tering helpenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien komt dat door hoe je was/bent? Denk je dat we nu opeens poeslief tegen je gaan doen omdat jij zo braaf even een ban had? Ik zal je wat denkwerk besparen, het antwoord is nee.
Hoezo naar de tering helpen? Als jij er niet bent is het gewoon normaal hoor. En ook als jij er wel bent gaat het vaak genoeg goed. Dramaqueen.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oké, maar begrijp dan wel dat er dan nooit iets verandert en jullie dan zelf deze SC naar de tering helpenDag.
Wat zijn je plannen met kerst enzo?quote:
kerst zelf is het saaiste van de hele vakantiequote:Op donderdag 19 december 2013 09:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen met kerst enzo?
Oke, wat doe je de rest van de vakantie danquote:Op donderdag 19 december 2013 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kerst zelf is het saaiste van de hele vakantie
dat is gewoon bij mn ouders hangen, vreten en cadeau's
nou, normaal ..quote:Op donderdag 19 december 2013 09:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo naar de tering helpen? Als jij er niet bent is het gewoon normaal hoor. En ook als jij er wel bent gaat het vaak genoeg goed. Dramaqueen.
feest op het werk, kerstmarkt (zuipen) met vrienden, limburgse handbal dagen, oud op nieuw, open dag, beetje chillen enz.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, wat doe je de rest van de vakantie dan
Nouja, zolang niemand erover begint of erop in gaat als iemand begintquote:
Ik heb nog helemaal niks gepland. Beetje saai, maarja. Ik weet alleen dat met kerst familie bij ons komt.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
feest op het werk, kerstmarkt (zuipen) met vrienden, limburgse handbal dagen, oud op nieuw, open dag, beetje chillen enz.
en jij?
Mutoquote:
Wauw! Ik heb daarnet 800 meter naar de fietsenmaker gefietst.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Muto
Ik heb vandaag 15 km gefietst naar school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |