abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134451256
quote:
En nu de zaden? Haal ik die bron er ook bij. Inclusief het antwoord dat het niet de bedoeling is, maar er wel geregistreerd moet worden uiteindelijk. Inclusief boetes
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_134451320
quote:
Ow wacht. Toch wel uit een bron die jezelf aanhaalt
quote:
De Europese richtlijnen voor de veiligheid van speelgoed bepalen alleen dat kinderen onder de 8 jaar uitsluitend onder toezicht ballonnen zouden mogen opblazen.
http://www.refdag.nl/nieu(...)en_opblazen_1_595390
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_134451391
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef paddy het volgende:

[..]

En nu de zaden? Haal ik die bron er ook bij. Inclusief het antwoord dat het niet de bedoeling is, maar er wel geregistreerd moet worden uiteindelijk. Inclusief boetes
De wet is nog niet eens af, laat staan dat hij is aangenomen door het EP, waar veel parlementariėrs (ja, mensen die die deel uitmaken van dat verfoeide bureaucratische gedrocht dat de EU heet) tegen dit voorstel zijn.
pi_134451405
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:19 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

EU does not ban children from blowing up balloons

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2013 15:24:00 ]
pi_134451433
quote:
Nu staat daar precies hetzelfde in als wat ik aanhaal...EU bepaald 8 jaar etc etc . Blijkbaar liggen de kinderen van 8 jaar nog in de luiers bij de voorstellers.
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

De wet is nog niet eens af, laat staan dat hij is aangenomen door het EP, waar veel parlementariėrs (ja, mensen die die deel uitmaken van dat verfoeide bureaucratische gedrocht dat de EU heet) tegen dit voorstel zijn.
Het gaat mij erom dat het voorstellen zijn waar de EU zich helemaal niet druk om hoort te maken. Dat dit mij benauwd

En wanneer je mijn vraag zag, wist je ook dat ik het over voorstellen had (1e post in topic)

Weet iemand de hele waslijst nog aan voorstellen om te verplichten? Ik kan hem zo niet weer vinden.

[ Bericht 8% gewijzigd door paddy op 19-12-2013 15:32:32 ]
pi_134451883
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:09 schreef paddy het volgende:

[..]

Luister. Deze info heb ik gewoon vanuit de kamervragen en antwoorden hoor. Ik denk dat jij meer een telegraaflezer bent dan ik ;)
Daarbij bel ik de voorlichter van een partij of het klopt.wanneer er een interview in bijvoorbeeld de telegraaf staat met een politicus.

Zeker twee keer gedaan omdat een topic het over een hoax had qua interview
Tja, het is nu eenmaal zo dat mensen heel veel dingen uit dit genre vooral heel graag willen geloven zodat ze weer iets hebben om over te zeuren ;).
pi_134451919
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:45 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Er is een hoop mis met de EU, maar dat het een ondemocratische superstaat is waarin afzonderlijke landen niets te zeggen hebben is onzin.
Met de bindende hervormingscontracten gaan we er toch behoorlijk dichtbij komen.
pi_134452016
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tja, het is nu eenmaal zo dat mensen heel veel dingen uit dit genre vooral heel graag willen geloven zodat ze weer iets hebben om over te zeuren ;).
Ah, het bekende.....ik wil het niet zien dus het bestaat niet.

Nou ja, die kras in de plaat kennen we nu wel.

Even voor de anderen dan maar; weet iemand al meer over die voorstellen? De zaden bijvoorbeeld? Gaat dit door? Of was het weer even een probeersel?
pi_134452075
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:36 schreef paddy het volgende:

[..]

Ah, het bekende.....ik wil het niet zien dus het bestaat niet.

Nou ja, die kras in de plaat kennen we nu wel.
Sorry maar 9 van de 10 keer blijkt het zo te gaan bij dergelijke berichten. Ik lig bijvoorbeeld op koers voor een leuke weddenschap voor een onderwerp als dit, dat ging over het verplicht stellen van fietshelmen door de EU. De fles whiskey is bijna naar me onderweg.
pi_134452108
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:19 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Aha, zoals ze ook alleen onder toezicht mogen zwemmen, TV kijken en met speelgoed met kleine onderdelen spelen?
pi_134452155
quote:
3s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:55 schreef Re het volgende:
een Europese alliantie tegen Europa … moet niet gekker worden
Nee, tegen de EU. Trap niet in de semantische val die EU-aanhangers zetten.
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:45 schreef Zienswijze het volgende:
Goede OP.
Dank!

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 10:19 schreef Zapata het volgende:
Bedankt voor de links.
Con mucho gusto!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_134452205
quote:
5s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:38 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Aha, zoals ze ook alleen onder toezicht mogen zwemmen, TV kijken en met speelgoed met kleine onderdelen spelen?
Wees eens heel eerlijk. Gaat dat niet veel te ver dat dit door de EU bepaald moet worden? En nog een keer. Die zaden bijvoorbeeld.

Er werden vergelijkingen gemaakt met de EEG, maar ik zie dat steeds minder.
pi_134452369
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, tegen de EU. Trap niet in de semantische val die EU-aanhangers zetten.

[..]

Dank!

[..]

Con mucho gusto!
Ik was helemaal niet tegen de EU. Maar ze doen alsof het alleen om een draaiende economie en minder kans op oorlogen gaat, maar mijn gevoel zegt me steeds meer dat het om machtsgeilheid gaat.

Ik wil dus graag een antwoord qua die zaden en registratie en boetes

En er waren veel meer voorstellen om iets te verplichten. Waar zijn die gebleven
pi_134452419
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:44 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik was helemaal niet tegen de EU.
Ik ook niet. Nu ben ik wijzer.
quote:
Maar ze doen alsof het alleen om een draaiende economie en minder kans op oorlogen gaat, maar mijn gevoel zegt me steeds meer dat het om machtsgeilheid gaat.

Ik wil dus graag een antwoord qwua die zaden en registratie en boetes

En er waren veel meer voorstellen om iets te verplichten. Waar zijn die gebleven
Als je ze kan verzamelen en netjes op een rijtje kan zetten, gaan ze in de OP. ;)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_134452672
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:47 schreef Igen het volgende:

[..]

Als het allang de realiteit is, dan is er ook geen probleem.
:?

quote:
En mijn punt was ook niet om jouw ideeėn met die van achterlijke partijen te vergelijken (sorry als het daarop leek :@ ), maar om aan te stippen dat het geen 2004 meer is, dat bepaalde dingen intussen nou al een aantal jaren de realiteit zijn, dat vele eerlijke en hardwerkende burgers voor hun baan en inkomen intussen afhankelijk zijn van de open grenzen en dat zelfs enorm xenofobe partijen zich met tegenzin bij die veranderde realiteit neerleggen.

[..]

Je kan het om praktische redenen niet los van elkaar zien. Als je het kleine grensverkeer tussen Maastricht, Luik en Aken niet wil hinderen en ook het kleine grensverkeer tussen Śsti nad Lįbem en Dresden niet, dan kan automatisch iemand van Śsti ook vrij naar Oostende reizen.
Ja, dat kan, maar er mag wel reactieve surveillance zijn, of niet?

pi_134453039
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:41 schreef paddy het volgende:

[..]

Wees eens heel eerlijk. Gaat dat niet veel te ver dat dit door de EU bepaald moet worden? En nog een keer. Die zaden bijvoorbeeld.

Er werden vergelijkingen gemaakt met de EEG, maar ik zie dat steeds minder.
Besluiten over eisen aan producten kan je volgens mij prima op Europees niveau nemen. Anders krijgen we 27 keer de discussie over normeringen. Met vermoedelijk ook 27 keer die uitkomst.

En ja, het gaat allemaal wat verder dan de EEG, dat is ook logisch wanneer de landen economisch steeds meer in elkaar schuiven.
  donderdag 19 december 2013 @ 16:26:53 #67
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_134453810
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:30 schreef Oud_student het volgende:
Veel users gebruiken dezelfde taktiek, die van de hangende LP waar kereltje Pechtold ook al jarenlang gebruik van maakt: wijzen op Wilders, hoe slecht hij is, allerlei onzinnige vergelijkingen maken met Hitler, wijzen op zogenaamde vrienden van Wilders, etc.
Allemaal drogredenen om te verhullen dat ze zelf geen oplossingen of een visie hebben.

Voor de Eurofielen is elke tegenstander een fascist, dit is een enge ontwikkeling, maar geheel in lijn met het ondemocratisch karakter van de hele EU onderneming (is dat geen kenmerk van fascisme?)

Maar waar het om gaat is niet etiketten plakkerij, maar de keuze:
- Wil je een democratische samenleving met zoveel mogelijk zelfbestemming
- Wil je een centraal geleide superstaat, waar elk detail van bovenaf is opgelegd/geregeld
Typisch de PVV reactie.
De SP is niet fascistisch, maar wel anti EU.
Het is gewoon goed te onderbouwen dat Wilders een Fascist is, ga eens in op de aangehaalde argumenten. Waarom wil Wilders de trias politica en democratie afschaffen?
  donderdag 19 december 2013 @ 16:27:37 #68
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_134453833
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:14 schreef arjan1112 het volgende:
Niet weer dit, Wilders heeft geen SA
sa?
pi_134453868
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:26 schreef Goldar het volgende:

[..]

Typisch de PVV reactie.
Het is gewoon goed te onderbouwen dat Wilders een Fascist is, ga eens in op de aangehaalde argumenten. Waarom wil Wilders de trias politica en democratie afschaffen?
Er zijn voldoende Wilders/antiWilders topics, dit gaat over de EU.

De SP is volgens mij niet voor het verlaten van de EU.

pi_134454794
quote:
6s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:28 schreef El_Matador het volgende:

De SP is volgens mij niet voor het verlaten van de EU.
Klopt, de SP is niet helemaal fris maar ook niet totaal achterlijk. Het is ook niet meer dan logisch dat geen enkele serieuze partij de EU wil velaten.
pi_134455021
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:26 schreef Goldar het volgende:

[..]

Typisch de PVV reactie.
Het is ook goed te onderbouwen dat groenlinks en sp zich met mao en stalin inlaten.
Weet ook even dat het communisme voor meer doden heeft gezorgd dan fascisme.

Ga je haatdragerij even ergens anders doen aub. Open een topique of iets.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_134455060
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Het is ook goed te onderbouwen dat groenlinks en sp zich met mao en stalin inlaten.
Hoe wou je het huidige GL inhoudelijk linken aan Mao en Stalin?

En ook voor het gebruik van dat onnozele EUSSR, hoe wou je dat fatsoenlijk onderbouwd, inhoudelijk voor elkaar krijgen?
pi_134455750
Communistische Partij van Griekenland (KKE) staat niet in de OP, terwijl ze anti-EU zijn. Net als de Tsjechische Communistische Partij van Bohemen en Moraviė (KSM).
Helden die het hun leven kostte: Che Guevara (1928-1967), Thomas Sankara (1949-1987), Moammar Gadaffi (1942-2011), Nicolae Ceaușescu (1918-1989), Salvador Allende (1908-1973), Slobodan MiloØević (1941-2006)
pi_134456840
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef paddy het volgende:

[..]

O ja, hoe was het ook alweer met de zaden?
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:58 schreef Igen het volgende:
Om even hierop terug te komen:

[..]

De vijf opties uit het document dat ik in #38 noemde waren bedoeld om zienswijzen van belanghebbenden uit te lokken. Op basis daarvan is in mei een (zesde) voorkeursalternatief bedacht dat nu als wetsvoorstel klaarligt.

In die voorkeursoptie heeft men voor de "conservation varieties/amateur varieties/niche markets" uiteindelijk voor een liberalisering (zoals in optie 4) gekozen ipv. voor strenge regulering (zoals in optie 5) waar de hele hype over ging.

Wie weet had die keus anders uitgepakt als er niet zo veel om te doen was geweest, maar om nu nog moord en brand te schreeuwen, dat hoeft echt niet.
pi_134456953
Waar veel mensen tegen zijn is volgens mij arbeidsmigratie uit landen met lage lonen en de euro

Als die 2 dingen er niet meer zijn, is er niemand die een probleem heeft met de europese unie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')