En nu de zaden? Haal ik die bron er ook bij. Inclusief het antwoord dat het niet de bedoeling is, maar er wel geregistreerd moet worden uiteindelijk. Inclusief boetesquote:Op donderdag 19 december 2013 15:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
http://www.bing.com/searc(...)blazen+europese+unie
Leugenaar.
Ow wacht. Toch wel uit een bron die jezelf aanhaaltquote:Op donderdag 19 december 2013 15:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
http://www.bing.com/searc(...)blazen+europese+unie
Leugenaar.
http://www.refdag.nl/nieu(...)en_opblazen_1_595390quote:De Europese richtlijnen voor de veiligheid van speelgoed bepalen alleen dat kinderen onder de 8 jaar uitsluitend onder toezicht ballonnen zouden mogen opblazen.
De wet is nog niet eens af, laat staan dat hij is aangenomen door het EP, waar veel parlementariėrs (ja, mensen die die deel uitmaken van dat verfoeide bureaucratische gedrocht dat de EU heet) tegen dit voorstel zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef paddy het volgende:
[..]
En nu de zaden? Haal ik die bron er ook bij. Inclusief het antwoord dat het niet de bedoeling is, maar er wel geregistreerd moet worden uiteindelijk. Inclusief boetes
EU does not ban children from blowing up balloonsquote:Op donderdag 19 december 2013 15:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow wacht. Toch wel uit een bron die jezelf aanhaalt
[..]
http://www.refdag.nl/nieu(...)en_opblazen_1_595390
Nu staat daar precies hetzelfde in als wat ik aanhaal...EU bepaald 8 jaar etc etc . Blijkbaar liggen de kinderen van 8 jaar nog in de luiers bij de voorstellers.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
EU does not ban children from blowing up balloons
Het gaat mij erom dat het voorstellen zijn waar de EU zich helemaal niet druk om hoort te maken. Dat dit mij benauwdquote:Op donderdag 19 december 2013 15:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De wet is nog niet eens af, laat staan dat hij is aangenomen door het EP, waar veel parlementariėrs (ja, mensen die die deel uitmaken van dat verfoeide bureaucratische gedrocht dat de EU heet) tegen dit voorstel zijn.
Tja, het is nu eenmaal zo dat mensen heel veel dingen uit dit genre vooral heel graag willen geloven zodat ze weer iets hebben om over te zeurenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Luister. Deze info heb ik gewoon vanuit de kamervragen en antwoorden hoor. Ik denk dat jij meer een telegraaflezer bent dan ik
Daarbij bel ik de voorlichter van een partij of het klopt.wanneer er een interview in bijvoorbeeld de telegraaf staat met een politicus.
Zeker twee keer gedaan omdat een topic het over een hoax had qua interview
Met de bindende hervormingscontracten gaan we er toch behoorlijk dichtbij komen.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er is een hoop mis met de EU, maar dat het een ondemocratische superstaat is waarin afzonderlijke landen niets te zeggen hebben is onzin.
Ah, het bekende.....ik wil het niet zien dus het bestaat niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, het is nu eenmaal zo dat mensen heel veel dingen uit dit genre vooral heel graag willen geloven zodat ze weer iets hebben om over te zeuren.
Sorry maar 9 van de 10 keer blijkt het zo te gaan bij dergelijke berichten. Ik lig bijvoorbeeld op koers voor een leuke weddenschap voor een onderwerp als dit, dat ging over het verplicht stellen van fietshelmen door de EU. De fles whiskey is bijna naar me onderweg.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Ah, het bekende.....ik wil het niet zien dus het bestaat niet.
Nou ja, die kras in de plaat kennen we nu wel.
Aha, zoals ze ook alleen onder toezicht mogen zwemmen, TV kijken en met speelgoed met kleine onderdelen spelen?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow wacht. Toch wel uit een bron die jezelf aanhaalt
[..]
http://www.refdag.nl/nieu(...)en_opblazen_1_595390
Nee, tegen de EU. Trap niet in de semantische val die EU-aanhangers zetten.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:55 schreef Re het volgende:
een Europese alliantie tegen Europa … moet niet gekker worden
Dank!quote:
Con mucho gusto!quote:
Wees eens heel eerlijk. Gaat dat niet veel te ver dat dit door de EU bepaald moet worden? En nog een keer. Die zaden bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, zoals ze ook alleen onder toezicht mogen zwemmen, TV kijken en met speelgoed met kleine onderdelen spelen?
Ik was helemaal niet tegen de EU. Maar ze doen alsof het alleen om een draaiende economie en minder kans op oorlogen gaat, maar mijn gevoel zegt me steeds meer dat het om machtsgeilheid gaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, tegen de EU. Trap niet in de semantische val die EU-aanhangers zetten.
[..]
Dank!
[..]
Con mucho gusto!
Ik ook niet. Nu ben ik wijzer.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet tegen de EU.
Als je ze kan verzamelen en netjes op een rijtje kan zetten, gaan ze in de OP.quote:Maar ze doen alsof het alleen om een draaiende economie en minder kans op oorlogen gaat, maar mijn gevoel zegt me steeds meer dat het om machtsgeilheid gaat.
Ik wil dus graag een antwoord qwua die zaden en registratie en boetes
En er waren veel meer voorstellen om iets te verplichten. Waar zijn die gebleven
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Als het allang de realiteit is, dan is er ook geen probleem.
Ja, dat kan, maar er mag wel reactieve surveillance zijn, of niet?quote:En mijn punt was ook niet om jouw ideeėn met die van achterlijke partijen te vergelijken (sorry als het daarop leek), maar om aan te stippen dat het geen 2004 meer is, dat bepaalde dingen intussen nou al een aantal jaren de realiteit zijn, dat vele eerlijke en hardwerkende burgers voor hun baan en inkomen intussen afhankelijk zijn van de open grenzen en dat zelfs enorm xenofobe partijen zich met tegenzin bij die veranderde realiteit neerleggen.
[..]
Je kan het om praktische redenen niet los van elkaar zien. Als je het kleine grensverkeer tussen Maastricht, Luik en Aken niet wil hinderen en ook het kleine grensverkeer tussen Śsti nad Lįbem en Dresden niet, dan kan automatisch iemand van Śsti ook vrij naar Oostende reizen.
Besluiten over eisen aan producten kan je volgens mij prima op Europees niveau nemen. Anders krijgen we 27 keer de discussie over normeringen. Met vermoedelijk ook 27 keer die uitkomst.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Wees eens heel eerlijk. Gaat dat niet veel te ver dat dit door de EU bepaald moet worden? En nog een keer. Die zaden bijvoorbeeld.
Er werden vergelijkingen gemaakt met de EEG, maar ik zie dat steeds minder.
Typisch de PVV reactie.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:30 schreef Oud_student het volgende:
Veel users gebruiken dezelfde taktiek, die van de hangende LP waar kereltje Pechtold ook al jarenlang gebruik van maakt: wijzen op Wilders, hoe slecht hij is, allerlei onzinnige vergelijkingen maken met Hitler, wijzen op zogenaamde vrienden van Wilders, etc.
Allemaal drogredenen om te verhullen dat ze zelf geen oplossingen of een visie hebben.
Voor de Eurofielen is elke tegenstander een fascist, dit is een enge ontwikkeling, maar geheel in lijn met het ondemocratisch karakter van de hele EU onderneming (is dat geen kenmerk van fascisme?)
Maar waar het om gaat is niet etiketten plakkerij, maar de keuze:
- Wil je een democratische samenleving met zoveel mogelijk zelfbestemming
- Wil je een centraal geleide superstaat, waar elk detail van bovenaf is opgelegd/geregeld
sa?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:14 schreef arjan1112 het volgende:
Niet weer dit, Wilders heeft geen SA
Er zijn voldoende Wilders/antiWilders topics, dit gaat over de EU.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:26 schreef Goldar het volgende:
[..]
Typisch de PVV reactie.
De SP is niet fascistisch, maar wel anti EU.
Het is gewoon goed te onderbouwen dat Wilders een Fascist is, ga eens in op de aangehaalde argumenten. Waarom wil Wilders de trias politica en democratie afschaffen?
Klopt, de SP is niet helemaal fris maar ook niet totaal achterlijk. Het is ook niet meer dan logisch dat geen enkele serieuze partij de EU wil velaten.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:28 schreef El_Matador het volgende:
De SP is volgens mij niet voor het verlaten van de EU.
Het is ook goed te onderbouwen dat groenlinks en sp zich met mao en stalin inlaten.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:26 schreef Goldar het volgende:
[..]
Typisch de PVV reactie.
De SP is niet fascistisch, maar wel anti EU.
Het is gewoon goed te onderbouwen dat Wilders een Fascist is, ga eens in op de aangehaalde argumenten. Waarom wil Wilders de trias politica en democratie afschaffen?
Hoe wou je het huidige GL inhoudelijk linken aan Mao en Stalin?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is ook goed te onderbouwen dat groenlinks en sp zich met mao en stalin inlaten.
O ja, hoe was het ook alweer met de zaden?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef paddy het volgende:
[..]
En nu de zaden? Haal ik die bron er ook bij. Inclusief het antwoord dat het niet de bedoeling is, maar er wel geregistreerd moet worden uiteindelijk. Inclusief boetes
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:58 schreef Igen het volgende:
Om even hierop terug te komen:
[..]
De vijf opties uit het document dat ik in #38 noemde waren bedoeld om zienswijzen van belanghebbenden uit te lokken. Op basis daarvan is in mei een (zesde) voorkeursalternatief bedacht dat nu als wetsvoorstel klaarligt.
In die voorkeursoptie heeft men voor de "conservation varieties/amateur varieties/niche markets" uiteindelijk voor een liberalisering (zoals in optie 4) gekozen ipv. voor strenge regulering (zoals in optie 5) waar de hele hype over ging.
Wie weet had die keus anders uitgepakt als er niet zo veel om te doen was geweest, maar om nu nog moord en brand te schreeuwen, dat hoeft echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |